W tym artykule nie ma nic odkrywczego, nie ma niczego czego nie napisano na forum aczkolwiek jest prosto opisane co można zrobić z zawieszeniem w Feroza a można zrobić dokładnie to samo co w Pajero L040. Można podkręcić drążki skrętne, można zamontować amortyzatory wielu firm min. Koni, Trail Master TJM, Dobinsons, Monroe itp ale już nie Old Man Emu ani Ironman.
Tylną oś możemy wyliftować za pomocą nowych dłuższych wieszaków. Wykrzyże i prace w terenie można poprawić wieszakami rewolwerowymi. Wzmocnić tylne zawieszenie i podnieść możemy montując resory TJM lub Dobinsons. De facto producentów kompletnych zestawów zawieszeń do Ferozy jest nie dużo - mamy TJM oraz Dobinsons i zapewne w nikt w kraju nie ma na półce tych zawieszeń od ręki.
Biorąc pod uwagę dostępność oraz cenę resorów do Feroza zastanowiłbym się na przeszczepieniem tylnego mostu od Pajero II z blokadą i sprężynami - tylko nie wiem czy któreś z dostępnych w Pajero przełożeń będą zgodne z tym co jest w Daihatsu
