Witam kolegów, mam kilka pytań odnośnie DR chodzi mi głównie o to na co zwracać uwagę przy zakupie, z tego co wiem to były wersje na resorach i na sprężynie, nie wiem w jakich latach szły (lub jakie oznaczenie miały) czy silnik 2,8td to dobra konstrukcja? Z jakich lat auta generalnie szukać? Czy warto kupować Rockiego w przedziale 8-12tyś zł?
Pozdrawiam
Zakup Rockiego
Moderator: s3R
- chadie
- jestem tu nowy...
- Posty: 56
- Rejestracja: sob lis 13, 2010 11:23 am
- Lokalizacja: Bielsko - Biała
- Kontaktowanie:
Zakup Rockiego
Jutro to dziś, tyle że jutro
- chadie
- jestem tu nowy...
- Posty: 56
- Rejestracja: sob lis 13, 2010 11:23 am
- Lokalizacja: Bielsko - Biała
- Kontaktowanie:
Re: Zakup Rockiego
Ano wstyd
ale pojęcie mam o daihatsu żadne, a do tego wczoraj jedno (może kogoś z forum) widziałem, szare, na AT-kach z klatką w środku i się normalnie zakochałem 


Jutro to dziś, tyle że jutro
Re: Zakup Rockiego
zima idzie... czasu więcej to można temat pociągnąć.
silnik 2.8TD to największa zaleta tego auta.
Prosty, przyzwoicie mocny, niepsujny i stosunkowo mało palący.
Rockiego najlepiej 91-92 i szukać w ocynku bo były takie.
Będzie na resorach i będzie miał najmocniejszy silnik z intercollerem.
Najlepiej długiego bo bardziej komfortowy i więcej miejsca.
Tego po 93 pewnie łatwiej ładniejszego znaleźć ale problem z częściami.
Jak masz zamiar w teren jechać to tylko resorak.
Łatwo dźwignąć i części zamienne znaleźć.
silnik 2.8TD to największa zaleta tego auta.
Prosty, przyzwoicie mocny, niepsujny i stosunkowo mało palący.
Rockiego najlepiej 91-92 i szukać w ocynku bo były takie.
Będzie na resorach i będzie miał najmocniejszy silnik z intercollerem.
Najlepiej długiego bo bardziej komfortowy i więcej miejsca.
Tego po 93 pewnie łatwiej ładniejszego znaleźć ale problem z częściami.
Jak masz zamiar w teren jechać to tylko resorak.
Łatwo dźwignąć i części zamienne znaleźć.
Zdrapek i poharatka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość