Strona 1 z 1
BIALY DYM
: pn wrz 16, 2013 7:48 pm
autor: kirodo
Witam.
Moja Feroza z 1991r zaczela na wolnych obrotach strasznie kopcic na bialo,dodam ze nie zawsze,dodatkowo mysle ze na jednym cylindrze nie pracuje na wolnych obrotach,pali na dotyk zmiany sa jak silnik zlapie temp,no i pytanie czy to umierajacy silnik?
Re: BIALY DYM
: pn wrz 16, 2013 8:02 pm
autor: Jogi4x4
Kopcenie na biało to zawsze czy tylko przy jakiś konkretnych warunkach? Płyn chłodniczy ok? Jeździsz wokół komina czy dalej?
Re: BIALY DYM
: pn wrz 16, 2013 8:05 pm
autor: vandall1
Jogi4x4 pisze: Jeździsz wokół komina czy dalej?
Dalej to bym się chwilowo nie wybierał

Kompresję zmierz.
Re: BIALY DYM
: pn wrz 16, 2013 8:41 pm
autor: kirodo
Wiec jezdze 70km na tydzien,jak auto zimne jest ok,gdy silnk lapnie temp.to wtedy na wolnych obrotach nie zawsze wystepuje bialy dym duzo dymu

dolalem plynu okolo 1litra no i widze ze jest maselko na korku od chlodnicy,
Re: BIALY DYM
: pn wrz 16, 2013 9:00 pm
autor: Bogdan 4x4
Po tytule wątku się wystrachałem, że nowego Franka, na dodatek pewnie z numerem wybierajo

Re: BIALY DYM
: wt wrz 17, 2013 4:18 am
autor: kirodo
Dodam ze plyn w zbiorniczku ma bomble,duzy jest koszt naprawy uszczelki i glowicy?
Re: BIALY DYM
: wt wrz 17, 2013 4:11 pm
autor: topik69
jak tylko uszczelka i głowica to nie tak strasznie będzie coś od 300 by się zaczęło komplet uszczelek w inter cars jc auto(po taniości 80pln) ja kopiłem taki komplecik tylko z inne pułki cenowej bo w tedy tego nie było no i nie wiem ile u ciebie za głowice wezmą jeszcze jest taka kwestia ze po rozkręceniu morze się okazać ze nie tylko to

ja przy okazji musiałem wymienić tłoki bo moje były popękane wzdłuż panewki i takie tam mnie sie wydaje jak robic to raz a dobrze albo szukać jakiegoś kompletu tzn całego silnika (gołego słupka bo reszta jest)

tylko musisz być czujny żeby ze skrzynia pasowało

najpierw to pojedz sprawdź czy ciśnienie masz dobre z tego co pamiętam w manualu było 9,5 napisane ale mogę sie mylić bo to było rok temu

Re: BIALY DYM
: pt wrz 20, 2013 3:28 pm
autor: kirodo
Witam,jutro juz bede wiedzial co mojej BLONDYNIE dolega,napisze,opisze co jak i za ile

Planowanie bloku ?
: czw wrz 26, 2013 7:26 pm
autor: max73
Podlacze sie pod temat bo mam tez auto z padnieta usczelka . Czy to prawda ze blok tez trzeba planowac przy wymianie uszczelki?Jest aluminiowy . Gdzies czytalem ze jak zrobi sie planowanie samej glowicy to zachwile jest to samo. Slyszeliscie albo macie jakies doswiadczenia z wymiana uszczelki ?
Pozdro
Max
Re: BIALY DYM
: ndz wrz 29, 2013 5:23 pm
autor: kirodo
Hej,Feroza moja jest juz zrobiona,calkowity koszt to 700zl.mialem walnieta uszczelke przy 2 cylindrze.glowice plantowalem,zawory i silnik jak nowy,zmienilem olej,plyn no i kupilem b.d uszczelke pod glowice koszt 200zl.mechanik mi powiedzial ze to jes problem tych silnikow ze uszczelka sieda.Pozdrawiam wszyslkich

Re: BIALY DYM
: ndz wrz 29, 2013 8:27 pm
autor: max73
^Bardzo dobra uszczelka ? czyli jaka mozesz podac frme `?
Pozdrawiam
max
Re: BIALY DYM
: pn wrz 30, 2013 6:06 am
autor: kirodo
Max-uszczelka byla brana w sklepie Auto Land.Producenta nie znam,ona kosztowala dokladnie 195zl.Kupilem lepsza gdyz w tych silnikach uszczelka przy kanalach wodno-olejowych robi sie slaba i puszcza.(ona od plynu i partnieje lub cos w tym stylu)Mozna kupic duzo tansza.Pozdrawiam