
Wiem, że v klasą jedzie się jak osobówką, już sprintery jeździły najlepiej z wszystkich dużych busów

Tylko te przeklęte 3.0 mnie wstrzymują
Moderator: moralez
Wiem, że v klasą jedzie się jak osobówką, już sprintery jeździły najlepiej z wszystkich dużych busów
Trochę małe, znaczy już źle jadą ale miejsca nie mają.Misiek Cypr pisze: ↑sob wrz 14, 2024 10:40 amReno Trafic i Mietek Vito/VIANO. reszta to polodowcowy chłam. VW przy blizszym poznaniu traci. Renia 1.6 dci jest calkiem przytomnym cichym i wygodnym autem.goralski pisze: ↑pt wrz 13, 2024 4:07 pmWersja do spania byłaby tylko na 2 osoby i to raczej weekend niż dalszy wyjazd. Tu bardziej chodzi o szybkość załadunku fantów, przebrania butów na nartach, wrzucenia na szybko rowerów do środka czy wygodnej podróży do gdziekolwiek, Chorwacja, mazury, morzeKabal pisze: ↑pt wrz 13, 2024 2:27 pmJak dla mnie nawet duży bus jest dwuosobowy. Kamper dla 4 osób to już musi być spory klamot. A to już zupełnie nie moja bajka. Ja nawet swojej 3 osobowej rodziny nie widzę w takim aucie. Duży bus może być fajnym stealth camperem, ale dla dwóch osób. Wtedy jest względnie bez kompromisów.
Obecny expert, czy talento czy opel, na Toyocie, maja tylko jeden wygodny fotel. Reszta to taborety, choć jeździ to bardzo przyzsoicie.
Nie myślałeś o Berlingo/Doblo? Całkiem spore są
Mocno zależy od osób. W takiej konkretnej Navarze nie ma szans dla mnie na jakąkolwiek dłuższą trasę z tyłu. Nie szerokość, a miejsce na nogi i pozycja. No nie dam rady.Marci pisze: ↑sob wrz 14, 2024 9:31 ama paczał na pickupy , na pace niska zabudowa , na zabudowie stojak dla 4 rowerów , nad kabiną namiot , w podwójnej kabinie ,
to je moje auto https://www.autocentrum.pl/dane-technic ... 2015-2023/
4 osoby podróżują komfortowo , 3 na tylnej kanapie 4 z minusem , z przoda dużo miejsca , jak będziesz chciał mogę Ci kabinę zwymiarować , ostatnio robiłem wypad Uć - Bydgoszcz - Uć w sumie 450km , przy tirowej 90 wyszedł mi 5,5l , przy 160 trzeba liczyć 10.
Coś źle wyjszło. USpicup strata miejsca na długim ryju .Obadaj USvany . I czy napewno masz te 2m paki z tyłu.Bratproroka pisze: ↑sob wrz 14, 2024 4:18 pmMocno zależy od osób. W takiej konkretnej Navarze nie ma szans dla mnie na jakąkolwiek dłuższą trasę z tyłu. Nie szerokość, a miejsce na nogi i pozycja. No nie dam rady.Marci pisze: ↑sob wrz 14, 2024 9:31 ama paczał na pickupy , na pace niska zabudowa , na zabudowie stojak dla 4 rowerów , nad kabiną namiot , w podwójnej kabinie ,
to je moje auto https://www.autocentrum.pl/dane-technic ... 2015-2023/
4 osoby podróżują komfortowo , 3 na tylnej kanapie 4 z minusem , z przoda dużo miejsca , jak będziesz chciał mogę Ci kabinę zwymiarować , ostatnio robiłem wypad Uć - Bydgoszcz - Uć w sumie 450km , przy tirowej 90 wyszedł mi 5,5l , przy 160 trzeba liczyć 10.
A synów mam identyko rozmiar obydwóch.
Rozważam w podobnym celu hamerykańca. Tam konkret miejsce na nogi i paka do spania na długość bez kombinacji.
Przy czym wiek synów czyni rozważania o podróżach 2+2 całkowicie bezprzedmiotowymi.![]()
Ile tą masterką nastukałeś km ? W sensie navara.
Strata na masce owszem.
Ginący czy nie , z metr można urwać. Z tego co kiedyś patrzyłech to Ducato na 1 miejscu , wśród USvanów. Ram , psia jego mać...Bratproroka pisze: ↑sob wrz 14, 2024 6:28 pmStrata na masce owszem.
US vany to gatunek ginący teraz rządzą tam klony Sprintera i Mastera.
A paki do spania nie potrzebuję 2m. Wystarczy mi średnia długość, czyli 6 1/2 stopy. Nie potrzebuję 7 stóp z hakiem, bo to obcina wybór kabin i daje blisko 7 metrów calkowitej długości.
Dla mnie wystarczy 1 1/2 kabiny i 6 1/2 stopy paki.
Podwojna kabina to najczęściej krótka paka niestety, chyba, że tania wersja do roboty z 6 osobową kabiną, wtedy![]()
jakieś 45 000 i jest to mój drugi pickup , na chwile obecną jest to co potrzebuje paka gł. 165cm , ponad 1tona ładowności , 5miesc , pali tyle ile pali wszystko zależy od kierowcy , zawias na sprężynach , klima jest , blokady są 2szt. p/t , burtę mogę otworzyć o 180*
Napisz, że fajnie, gdyby całość nie przekraczała 5m
Prowadząc luźne rozważania, to nie kojarzę przepisu zabraniającego modyfikacji istniejących pojazdów. Pojazd ma jedynie spełniać warunki opisane w rozporządzeniu o dopuszczeniu do ruchu pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia. I trzeba znać rozgarniętego diagnostę. W zasadzie to nawet ocena stanu blacharki przez diagnostów jest wyłącznie uznaniowa, a każdy ma swój poziom oceny "zagrożenia dla bezpieczeństwa ruchu"montero pisze: ↑ndz wrz 15, 2024 1:38 pmNawet VW t4 ma parametry które potrzebuję .
Wiem że to duże i nieciekawe do jazdy będzie. Ale niestety nie istnieją fajne podwozia . A przecież to byłoby proste zrobić ramę z kratownicy alu i ładowności i zdolności terenowe by były. Ale durne prawa niepozwolą.
No coś w tym jest . Pytałem kiedyś diagnostów o dorzucony napęd. Że ich nie interesujemisman pisze: ↑pn wrz 16, 2024 10:45 amProwadząc luźne rozważania, to nie kojarzę przepisu zabraniającego modyfikacji istniejących pojazdów. Pojazd ma jedynie spełniać warunki opisane w rozporządzeniu o dopuszczeniu do ruchu pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia. I trzeba znać rozgarniętego diagnostę. W zasadzie to nawet ocena stanu blacharki przez diagnostów jest wyłącznie uznaniowa, a każdy ma swój poziom oceny "zagrożenia dla bezpieczeństwa ruchu"montero pisze: ↑ndz wrz 15, 2024 1:38 pmNawet VW t4 ma parametry które potrzebuję .
Wiem że to duże i nieciekawe do jazdy będzie. Ale niestety nie istnieją fajne podwozia . A przecież to byłoby proste zrobić ramę z kratownicy alu i ładowności i zdolności terenowe by były. Ale durne prawa niepozwolą.![]()
Facet od płotów i bram ma Dokę ze skrzynią 6 ? 7 ? metrów.
Mam taniego szewroleta. Po bułki nim po Warszawie jeżdżę, więc daily
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości