PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

czyli wyjazdy te bliskie i te bardzo dalekie

Moderator: Misiek Bielsko

Awatar użytkownika
Cajman
 
 
Posty: 801
Rejestracja: wt lis 21, 2006 6:24 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: Cajman » czw wrz 08, 2011 1:48 pm

lbl78 pisze:byle który tyle że nie ze szczepionym silnikiem, którego patentów nikt nie ogarnie :wink:
do wypraw im bardziej seryjne auto tym lepiej :wink:
ale to że klęknie Ci silnik jest najmniej prawdopodobne - a nawet jak klęknie - nawet oryginał czy to patrola czy Landka to co ?? zrobisz kapitalkę na miejscu ??
a podstawowy osprzęt typu filtry, jakieś przewody można wziąć ze sobą
poza tym po przeszczepie masz ... niby funkiel nówka nie śmigana jednostka napędowa - więc co ma klękasć - no chyba że na życzenie kierownika

gorzej - a o to łatwiej - to uszkodzenie zawiesznia czy np chłodnicy
i dlatego odradzam pneumatyki z zawieszeniem

bo .. złamiesz amor czy sprężyne to dobierzesz - w takiej Zagorze czy w Azji - zawsze znajdziesz jakiś nawet używany
a poducha jak Ci klęknie ?
a drążek jak urwiesz albo wygniesz ??poza tym gorzej z liftem przy niezależnym
a pasowało by o te 1-2 cale podnieśc - nie więcej
GR Y 60 2,8 IC - Long, TJM + 2" (75, 200 kg)
http://www.kajmanoverland.pl

Awatar użytkownika
Zibi
 
 
Posty: 17616
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:05 pm
Lokalizacja: Wadowice
Kontaktowanie:

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: Zibi » czw wrz 08, 2011 1:50 pm

Na allegro widziałem 105-tkę z dwoma bakami w dobrej cenie i w dobrym roczniku. Nic więcej nie potzreba. Lodówkę do środka i masz spokój przez 500 tyś km. Nie pojmuję jak można szukać paliwożernego cięzkiego autka na asfalt ktorego w byle afrykańskiej wiosce nie ogarniesz.

Awatar użytkownika
Cajman
 
 
Posty: 801
Rejestracja: wt lis 21, 2006 6:24 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: Cajman » czw wrz 08, 2011 1:52 pm

Igor V8 pisze:
mephi pisze: Zaraz się zacznie, że w Afryce, to... :)21
Każdy silnik powyżej 500 tyś km jest narażony na awarie ( nie dotyczy 3.0 :)21 )
to pewnie za rok będę musiał się do Ciebie zgłosić :)
jak jak tak dalej pójdzie to do końca przyszłego roku dobije tak pod 450 tyś - chociaż jest 290 tyś

a tak swoją drogą możesz mi na maila podać telefon - mam kilka pytać
kajman@isk.net.pl

do soboty - bo wyjeżdżam znowu na miesiąc
GR Y 60 2,8 IC - Long, TJM + 2" (75, 200 kg)
http://www.kajmanoverland.pl

Awatar użytkownika
Cajman
 
 
Posty: 801
Rejestracja: wt lis 21, 2006 6:24 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: Cajman » czw wrz 08, 2011 1:55 pm

Zibi pisze:Na allegro widziałem 105-tkę z dwoma bakami w dobrej cenie i w dobrym roczniku. Nic więcej nie potzreba. Lodówkę do środka i masz spokój przez 500 tyś km. Nie pojmuję jak można szukać paliwożernego cięzkiego autka na asfalt ktorego w byle afrykańskiej wiosce nie ogarniesz.

:o czego nie ogarniesz w afryce ?? 105 ??
albo w Azji ??
:)21

może koledze porobię przy okazji trochę zdjęć

tam widziałem same 105 - ewentualnie w afryce stare J7

poza tym - trzeba wiedzieć gdzie po afryce czy azji jeździć aby nie jeździć po asfalcie - nie liczę dojazdówki przez europę
ale taki nasz urok położenia geograficznego że wszędzie mamy daleko
GR Y 60 2,8 IC - Long, TJM + 2" (75, 200 kg)
http://www.kajmanoverland.pl

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12631
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: lbl78 » czw wrz 08, 2011 2:05 pm

Cajman pisze:
lbl78 pisze:byle który tyle że nie ze szczepionym silnikiem, którego patentów nikt nie ogarnie :wink:
do wypraw im bardziej seryjne auto tym lepiej :wink:
ale to że klęknie Ci silnik jest najmniej prawdopodobne - a nawet jak klęknie - nawet oryginał czy to patrola czy Landka to co ?? zrobisz kapitalkę na miejscu ??
a podstawowy osprzęt typu filtry, jakieś przewody można wziąć ze sobą
poza tym po przeszczepie masz ... niby funkiel nówka nie śmigana jednostka napędowa - więc co ma klękasć - no chyba że na życzenie kierownika

gorzej - a o to łatwiej - to uszkodzenie zawiesznia czy np chłodnicy
i dlatego odradzam pneumatyki z zawieszeniem

bo .. złamiesz amor czy sprężyne to dobierzesz - w takiej Zagorze czy w Azji - zawsze znajdziesz jakiś nawet używany
a poducha jak Ci klęknie ?
a drążek jak urwiesz albo wygniesz ??poza tym gorzej z liftem przy niezależnym
a pasowało by o te 1-2 cale podnieśc - nie więcej
silnik silnikiem, nie kiniecznie musi klękać, ze starym orgnalnym też jest to prawdopodobne ale sprzęgło i pare innych rzeczy przy takim silniku jest, jak masz serie to wiadomo co jak, co z czym i takie, jak nie to niekoniecznie wszyscy muszą to połapać, 2 cale w mniemaniu offroadowym to w zasadzie seria :wink: nie przesadzajmy, zawias i tak zawsze idzie do zmiany na mocniejszy ciut wyższy itp, w tym wypadku raczej chodziło mi o pomysły niektóre "domorosłych tunetów" za którymi nie zawsze można nadążyć
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
ololabprot
 
 
Posty: 136
Rejestracja: ndz kwie 27, 2008 10:54 pm
Lokalizacja: Rybnik

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: ololabprot » czw wrz 08, 2011 2:13 pm

Jak jedziesz zmotą taką jak moja to wystarczy że sie orientujesz co masz z czego i po problemie plus minimum znajomosci mechaniki :)21
Patrol y61 GU4 +3.0td Mercedes
KTM 400EXC
http://www.youtube.com/watch?v=_ojDwew9G5c

Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: selim » czw wrz 08, 2011 2:15 pm

do poduszki możesz syfa do zaklejania opon dać - działa
przynajmniej na dojazd

Zibi , ma wiele racji - mało jest miejsc
gdzie daćki i inne buso-kurestwa nie docierają
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania

Awatar użytkownika
franc_ek
 
 
Posty: 1119
Rejestracja: czw gru 10, 2009 1:38 pm
Lokalizacja: Warszawa z dziada pradziada
Kontaktowanie:

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: franc_ek » czw wrz 08, 2011 2:22 pm

Patrol 6.2- czołg z super zawieszeniem i dużym zapasem mocy. Przeszczep musi być wykonany idealnie inaczej dojedziesz do Grójca :wink: W zasadzie bezobsługowy, jednak jeśli klęknie coś z wydumki mogą być jaja i będzie kosztować- szczególnie w Afryce i Azji ( części są ale trza pewno trochę poczekać)
Toyka 100 - pomyłka, 105 dużo lepsza- świetny silnik, skrzynia i reduktor, dużo miejsca i komfort. Zawiecha, mosty, pompy i inne 1000 drobiazgów z gównolitu jednak do ogarnięcia na miejscu ( Afryka, Azja) za konkretną kasę.
Moim zdaniem autko na wyprawy dalekie powinno być jak najbardziej seryjne, na te bliższe i bardziej off roadowe może być zmota.
Zapas mocy i momentu bezcenny :)2

Awatar użytkownika
Cajman
 
 
Posty: 801
Rejestracja: wt lis 21, 2006 6:24 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: Cajman » czw wrz 08, 2011 2:35 pm

jedynie ten silnik w parchu z 2003 roku - nie wiem czy nie wolałbym już starego 2,8 ale 6 cylindrów niż ten 4-ro cylindrowiec - Czy nie lepiej zaryzykować na przeszczep V8
Zresztą pewnie będę miał ten sam problem za jakiś czas - bo wszysko ok ale serducho będzie miało już nalatane
GR Y 60 2,8 IC - Long, TJM + 2" (75, 200 kg)
http://www.kajmanoverland.pl

Awatar użytkownika
Zibi
 
 
Posty: 17616
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:05 pm
Lokalizacja: Wadowice
Kontaktowanie:

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: Zibi » czw wrz 08, 2011 2:43 pm

Cajman pisze:
Zibi pisze:Na allegro widziałem 105-tkę z dwoma bakami w dobrej cenie i w dobrym roczniku. Nic więcej nie potzreba. Lodówkę do środka i masz spokój przez 500 tyś km. Nie pojmuję jak można szukać paliwożernego cięzkiego autka na asfalt ktorego w byle afrykańskiej wiosce nie ogarniesz.

:o czego nie ogarniesz w afryce ?? 105 ??
albo w Azji ??
:)21

może koledze porobię przy okazji trochę zdjęć

tam widziałem same 105 - ewentualnie w afryce stare J7

poza tym - trzeba wiedzieć gdzie po afryce czy azji jeździć aby nie jeździć po asfalcie - nie liczę dojazdówki przez europę
ale taki nasz urok położenia geograficznego że wszędzie mamy daleko
Przeczytaj jeszcze raz p o w o l i i ze zrozumieniem mój tekst. Stanowczo autem które dominuje w afryce i azji to jest TOYOTA. Na 100 spotkanych toyot trafi się jeden nissan i to przeważnie pick-up. Dlatego pisze, że dobrym rozwiązaniem jest 105. I nie rozumiem dlaczego ktoś szuka duzęgo i paliwożernego PATROLA 6,2 żeby przejechać 10 tyś po asfalcie i 300 km po pustyni.

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: Damian » czw wrz 08, 2011 3:28 pm

nie wiem czy jechaliście 105, ale to auto po lekkim podniesieniu i przy oponach 285/75R16 jest lekko mułowate
znaczy w sensie jedzie wystarczająco, gorzej jest z wyprzedzaniem tirów i jazdą po asfaltach w górach
mam wrażenie, że zdrowe disko 300tdi lepiej się zbiera na 4. biegu

oczywiście po dołożeniu turbo problem znika ;)

można wyhaczyć fajne 105 po prywatnych użytkownikach, np. z Francji, którzy mieli to auto jako drugie w domu i trzymali je na wyprawy do Afryki
sporo jest na rynku aut ze wszelakich służb (oenzetowskich czy szwajcarskich), mają one często w rzeczywistości b. duże przebiegi i były różnie użytkowane i serwisowane (zwłaszcza po wszelakich kforach...)
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
mephi
Posty: 1663
Rejestracja: czw mar 09, 2006 2:45 pm
Lokalizacja: Mazowieckie, czasami Śląsk

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: mephi » czw wrz 08, 2011 4:22 pm

Zibi pisze:I nie rozumiem dlaczego ktoś szuka duzęgo i paliwożernego PATROLA 6,2 żeby przejechać 10 tyś po asfalcie i 300 km po pustyni.
Skąd ta opinia?
Jeździsz takim paliwożernym PATROLEM 6.2?
Raporty ze spalania u mnie są raczej na korzyść 6.2 niż 2.8eti, którego wywaliłem...
Czyli:
12-13L/100 trasa - zapakowany samochód, z namiotem na dachu.
max 15,5L miasto, choć nie jest to moje auto na codzień...

Jak pamiętam to takie, lub nieco wyższe spalanie miałem z 2.8 i gdzie ta paliwożerność 6.2 ?
Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5

Awatar użytkownika
Cajman
 
 
Posty: 801
Rejestracja: wt lis 21, 2006 6:24 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: Cajman » czw wrz 08, 2011 4:56 pm

Zibi pisze: Przeczytaj jeszcze raz p o w o l i i ze zrozumieniem mój tekst. Stanowczo autem które dominuje w afryce i azji to jest TOYOTA. Na 100 spotkanych toyot trafi się jeden nissan i to przeważnie pick-up. Dlatego pisze, że dobrym rozwiązaniem jest 105. I nie rozumiem dlaczego ktoś szuka duzęgo i paliwożernego PATROLA 6,2 żeby przejechać 10 tyś po asfalcie i 300 km po pustyni.

zrozumiałem że chodzi Ci o każdy duży terenowy samochód a nie tylko o patrola

ale tak swoja drogą to rozumiem że 105 jest malutka i pali 5 litrów na 100 ??

bo z tego co doczytałem to waga 6.2 montowanego w parchu nie odbiega tego seryjnego 4.2
GR Y 60 2,8 IC - Long, TJM + 2" (75, 200 kg)
http://www.kajmanoverland.pl

Awatar użytkownika
Zibi
 
 
Posty: 17616
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:05 pm
Lokalizacja: Wadowice
Kontaktowanie:

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: Zibi » czw wrz 08, 2011 5:09 pm

Obiema moimi hdj robiłem teraz trasę dookoła bałkanów. Namioty na dachu plus cały ekwipunek - pierwsze tankowanie bośnia - 64 litry po 680 kilometrach. Reszta trasy podobnie - z górami licząc wyszło średnio 10 litrów na setkę. A silniki 4,2 bez turbinki wychodzą zdecydowanie mniej.
Co do części i psucia się - pierwsza moja hdj miała wymianę silnika po 1,1 miliona. Teraz w obu mam silniki z przebiegami około 500 tysiecy. W afryce patrola widziałem jednego, w azji ciut więcej - w izraelu mozna spotkać. Toyota na każdym parkingu, w każdym warsztacie masz dostępnośc części.

LANDEK
 
 
Posty: 843
Rejestracja: śr lut 07, 2007 6:09 pm
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA - TUREK

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: LANDEK » czw wrz 08, 2011 5:19 pm

Skłaniam się ku Patrolowi, jednak silnik byłby nowy.
W Toyocie pewnie spory przebieg i nie wiadomo w jakim stanie byłby silnik, no i jeszcze słyszałem że coś lubi się psuć w zwrotnicach...
A jeszcze, w to spalanie toyoty 10/100 jakoś nie chce mi się wierzyć.
NISSAN PATROL Y 61, 6.5 TD V8 :)
GG10114884

Awatar użytkownika
lesio jeep
 
 
Posty: 5525
Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
Lokalizacja: marsylija

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: lesio jeep » czw wrz 08, 2011 6:00 pm

przy takim silniku nalezaloby wymienic i reszte bo taki nadmiar mocy
zweryfikuje stara skrzynie lub napedy
i zlota zasada zadnych wynalazkow na wyprawy tylko sprawdzony i jak najprostszy sprzet
co do predkosci to przeciez nie ma byc scigacz 4.2 bez turbo wydaje sie byc idealem
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych

grujer
 
 
Posty: 225
Rejestracja: pt maja 21, 2010 9:41 pm

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: grujer » czw wrz 08, 2011 6:06 pm

160 koni nadmiar mocy???? raczej nadmiar momentu - tu bym się zgodził

Awatar użytkownika
Cajman
 
 
Posty: 801
Rejestracja: wt lis 21, 2006 6:24 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: Cajman » czw wrz 08, 2011 7:12 pm

a co wy się tak tej turbiny boicie ??
bo znam z autopsji - tzn widziałem jak legendarne 4,2 bez turbiny miało lekko problem na przełęczach (powyżej 4 tyś m.n.p.m) - po prostu nie miał kto temu silnikowi pierdnąć w cylinder :) w powietrza było tak że zapalniczki się nie zapalały. Paląc papierosa to można żylaków za uszami dostać - bo tak trzeba ciągnąć (papierosa oczywiście - bez podtekstów)
GR Y 60 2,8 IC - Long, TJM + 2" (75, 200 kg)
http://www.kajmanoverland.pl

Awatar użytkownika
Cajman
 
 
Posty: 801
Rejestracja: wt lis 21, 2006 6:24 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: Cajman » czw wrz 08, 2011 7:15 pm

lesio jeep pisze:przy takim silniku nalezaloby wymienic i reszte bo taki nadmiar mocy
zweryfikuje stara skrzynie lub napedy

w patrolu jeżeli chodzi o mosty i skrzynię to raczej nie ma obawy - raczej są przewymiarowane do tych momentów jakie fabrycznie im zapodały silniki.
jedynie z tego co słyszałem warto wymienić też przełożenie w moście coby silnik mógł pracować na niższych obrotach przy prędkosćiach przelotowych
GR Y 60 2,8 IC - Long, TJM + 2" (75, 200 kg)
http://www.kajmanoverland.pl

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: Damian » czw wrz 08, 2011 7:38 pm

lesio jeep pisze:co do predkosci to przeciez nie ma byc scigacz 4.2 bez turbo wydaje sie byc idealem
dupa nie ideałem
może na płaską afrykę tak, ale nie w góry

robiłem pireneje hj60 z wolnossącym 4.0 i zdecydowanie wolę w tych warunkach małego, czterocylindrowego diesla, ale z turbo
swoją drogą 4.0 lekko zapakowane paliło mi 10 na trasie, w górach 11-12
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
mephi
Posty: 1663
Rejestracja: czw mar 09, 2006 2:45 pm
Lokalizacja: Mazowieckie, czasami Śląsk

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: mephi » czw wrz 08, 2011 7:44 pm

Cajman pisze:jedynie z tego co słyszałem warto wymienić też przełożenie w moście coby silnik mógł pracować na niższych obrotach przy prędkosćiach przelotowych
Oczywiście, RATIO w dyfrach, to pierwsza rzecz, o której mówiłem każdemu, który się do mnie zwracał... jak najbardziej obniżyć obroty!
3.54 jest idealne, ale 3.9 jest rozsądnym kompromisem.. cenowym :)21
Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5

Awatar użytkownika
Cajman
 
 
Posty: 801
Rejestracja: wt lis 21, 2006 6:24 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: Cajman » czw wrz 08, 2011 8:01 pm

mephi pisze:
Cajman pisze:jedynie z tego co słyszałem warto wymienić też przełożenie w moście coby silnik mógł pracować na niższych obrotach przy prędkosćiach przelotowych
Oczywiście, RATIO w dyfrach, to pierwsza rzecz, o której mówiłem każdemu, który się do mnie zwracał... jak najbardziej obniżyć obroty!
3.54 jest idealne, ale 3.9 jest rozsądnym kompromisem.. cenowym :)21

jak byś był kiedyś tym swoim w pobliżu krakowa to chętnie bym go zobaczył - jeżeli by można było
bo chodzi za mną - co dalej
GR Y 60 2,8 IC - Long, TJM + 2" (75, 200 kg)
http://www.kajmanoverland.pl

Awatar użytkownika
mephi
Posty: 1663
Rejestracja: czw mar 09, 2006 2:45 pm
Lokalizacja: Mazowieckie, czasami Śląsk

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: mephi » czw wrz 08, 2011 9:59 pm

Bywam... ale częściej na ślasku... puszcze Ci 'pinga' następnym razem :roll:
.. jak się kierownica sprawuje ? :)21
Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5

LANDEK
 
 
Posty: 843
Rejestracja: śr lut 07, 2007 6:09 pm
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA - TUREK

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: LANDEK » czw wrz 08, 2011 10:01 pm

A ja dam znać kiedy będę podążał w kierunku stolycy :wink:
NISSAN PATROL Y 61, 6.5 TD V8 :)
GG10114884

Awatar użytkownika
mephi
Posty: 1663
Rejestracja: czw mar 09, 2006 2:45 pm
Lokalizacja: Mazowieckie, czasami Śląsk

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: mephi » czw wrz 08, 2011 10:05 pm

Damian pisze:
lesio jeep pisze:co do predkosci to przeciez nie ma byc scigacz 4.2 bez turbo wydaje sie byc idealem
dupa nie ideałem
może na płaską afrykę tak, ale nie w góry

robiłem pireneje hj60 z wolnossącym 4.0 i zdecydowanie wolę w tych warunkach małego, czterocylindrowego diesla, ale z turbo
swoją drogą 4.0 lekko zapakowane paliło mi 10 na trasie, w górach 11-12
Wiecie co, własnie, góry.. na trasie to każde auto ładnie spala i się porusza, ale jak się zalicza górskie odcinki wtedy wychodzi ta sprawnośc V8.
Kiedyś przy 2.8 nie mogłem zrobić 'agrafki', była redukcja do 2ki, a i czasami do 1ki... teraz... heheh 3ka, 4ka zupełny spokój
A ruszanie pod górkę ... zdejmując tylko nogę ze sprzęgła :)21 - nareszcie ten samochód jeździ, a nie z ledwością toczy się :)2
Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podróże i Wyprawy niekomercyjne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości