iltis

Iltis, Taro, Touareg, Tiguan

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
skorek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: sob sie 26, 2006 11:47 pm
Lokalizacja: polska

iltis

Post autor: skorek » śr lut 28, 2007 1:06 am

off road jest jak chodzenie po bagnach, WCIĄGA.

Awatar użytkownika
Jerry
     
     
Posty: 4554
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Józefosław-Piaseczno

Re: iltis

Post autor: Jerry » śr lut 28, 2007 10:29 am

Olaboga :o
Straszna kupa. I to ma kosztowac 10 000 i bez kwitu jeszcze pewnie :)3
Disco 300 ES

Awatar użytkownika
Jarsson
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 15
Rejestracja: pn lis 07, 2005 1:55 pm
Lokalizacja: Zabrze.PL & Dortmund.DE

Re: iltis

Post autor: Jarsson » śr lut 28, 2007 11:07 am

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=170965480
w opisie aukcji pisze: Autko sprowadzone, po 2 właścicielach - niemieckim wermahcie i osobie prywatnej.
To chyba ten Iltis jeszcze na Ostfroncie jezdzil, jak niemiecki Wehrmacht byl pierwszym wlascicielem. ':lol:'


A tak na serio: co to za silnik 1.6 GTI / 110 KM ?
W pierwszych Golfach byl chyba 1.8 w GTI (?) To moze jakis z Polo ?

Jar

Awatar użytkownika
Grześ K.
 
 
Posty: 831
Rejestracja: czw maja 18, 2006 1:40 pm
Lokalizacja: LBI

Post autor: Grześ K. » śr lut 28, 2007 11:24 am

w starych jettach były montowane 1.6 110 km. Do dziś dzień wprawują się :)2
Był Samuraj na MT
Była Navara na AT...
Jest Sharan 4Motion :oops:

Awatar użytkownika
Jerry
     
     
Posty: 4554
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Józefosław-Piaseczno

Re: iltis

Post autor: Jerry » śr lut 28, 2007 11:57 am

Jarsson pisze:
A tak na serio: co to za silnik 1.6 GTI / 110 KM ?

Jar
W Golfach I też były.
Disco 300 ES

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Re: iltis

Post autor: Pepek » śr lut 28, 2007 6:20 pm

Jerry pisze:
Olaboga :o
Straszna kupa. I to ma kosztowac 10 000 i bez kwitu jeszcze pewnie :)3
Gość napisał że ma tylko mały brief !! Lipą trąci
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
biloowa
 
 
Posty: 280
Rejestracja: czw cze 17, 2004 9:00 pm
Lokalizacja: Człuchów---- Poznań

Post autor: biloowa » śr lut 28, 2007 8:55 pm

masakryczna wielka jeżdząca kupa
Mercedes 300 GE sprzedana , Vw iltis 2,0 ABK 115 PS :) , KIA SORENTO 2,5 crdi VGT

Awatar użytkownika
Pinzgauer
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: ndz kwie 15, 2007 4:26 pm
Lokalizacja: Lubliniec

Post autor: Pinzgauer » ndz kwie 15, 2007 5:25 pm

Ogólnie iltisy są ok. ale nie ten znam człowieka, który ma oryginała ten nawet niema reflektorów oryginalnych.
Obrazek
O to jest oryginał. Ale powinien mieć mniejsze gumy na felgach.
Nie ma terenu nie do przejechania
Steyr Puch Pinzgauer 712 6x6.

Awatar użytkownika
skorek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: sob sie 26, 2006 11:47 pm
Lokalizacja: polska

Post autor: skorek » ndz kwie 15, 2007 8:13 pm

Pinzgauer pisze:Ogólnie iltisy są ok. ale nie ten znam człowieka, który ma oryginała ten nawet niema reflektorów oryginalnych.
Obrazek
O to jest oryginał. Ale powinien mieć mniejsze gumy na felgach.
z tego co wiem to ma wszystkie orginalne czesci z przed przeróbki i wiele innych zapasowych. ale ten ze zdjecia jest tez :)2
off road jest jak chodzenie po bagnach, WCIĄGA.

Awatar użytkownika
MartensGd
 
 
Posty: 270
Rejestracja: pn lis 06, 2006 9:54 pm
Lokalizacja: Gdańsk, Kaszuby

Post autor: MartensGd » pn kwie 16, 2007 8:08 pm

Pinzgauer pisze:Ogólnie iltisy są ok. ale nie ten znam człowieka, który ma oryginała ten nawet niema reflektorów oryginalnych.
Obrazek
O to jest oryginał. Ale powinien mieć mniejsze gumy na felgach.

..... i felgi inne :lol:

Awatar użytkownika
MartensGd
 
 
Posty: 270
Rejestracja: pn lis 06, 2006 9:54 pm
Lokalizacja: Gdańsk, Kaszuby

Post autor: MartensGd » pn kwie 16, 2007 8:11 pm

mój Iltis także nie może pochwalić sie 100%-ową oryginalnością jednak jakoś z tego powodu nie cierpię...
Zawsze te pierdoły można wywalic i do oryginału powrócić.


JAK SPRAWUJĄ SIE PINZGAUER`y?

Awatar użytkownika
MartensGd
 
 
Posty: 270
Rejestracja: pn lis 06, 2006 9:54 pm
Lokalizacja: Gdańsk, Kaszuby

Post autor: MartensGd » pn kwie 16, 2007 8:13 pm

mój Iltis także nie może pochwalić sie 100%-ową oryginalnością jednak jakoś z tego powodu nie cierpię...
Zawsze te pierdoły można wywalic i do oryginału powrócić.


JAK SPRAWUJĄ SIE PINZGAUER`y?

Awatar użytkownika
Pinzgauer
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: ndz kwie 15, 2007 4:26 pm
Lokalizacja: Lubliniec

Post autor: Pinzgauer » pn kwie 16, 2007 8:41 pm

Pinzgauery sprawują się świetnie ale to temat o iltisie zadaj te pytanie na temacie o Pinzgauerze to ci powiem więcej :wink:
Nie ma terenu nie do przejechania
Steyr Puch Pinzgauer 712 6x6.

Awatar użytkownika
MartensGd
 
 
Posty: 270
Rejestracja: pn lis 06, 2006 9:54 pm
Lokalizacja: Gdańsk, Kaszuby

Post autor: MartensGd » pn kwie 16, 2007 8:47 pm

Pinzgauer pisze:Pinzgauery sprawują się świetnie ale to temat o iltisie zadaj te pytanie na temacie o Pinzgauerze to ci powiem więcej :wink:
hehehehehehehehehe
OK

Awatar użytkownika
Pinzgauer
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: ndz kwie 15, 2007 4:26 pm
Lokalizacja: Lubliniec

Post autor: Pinzgauer » pn cze 04, 2007 7:51 pm

Mam pytanie jak i gdzie sie włączało reduktor w Iltisie bo niestety zapomniałem :-?
Nie ma terenu nie do przejechania
Steyr Puch Pinzgauer 712 6x6.

Awatar użytkownika
MartensGd
 
 
Posty: 270
Rejestracja: pn lis 06, 2006 9:54 pm
Lokalizacja: Gdańsk, Kaszuby

Post autor: MartensGd » wt cze 05, 2007 12:05 pm

Pinzgauer pisze:Mam pytanie jak i gdzie sie włączało reduktor w Iltisie bo niestety zapomniałem :-?
Załączenie redutora jest "pod drugim biegiem" analogicznie jak wsteczny pod "jedynką"

Awatar użytkownika
Jarsson
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 15
Rejestracja: pn lis 07, 2005 1:55 pm
Lokalizacja: Zabrze.PL & Dortmund.DE

Post autor: Jarsson » wt cze 05, 2007 1:38 pm

MartensGd pisze:
Pinzgauer pisze:Mam pytanie jak i gdzie sie włączało reduktor w Iltisie bo niestety zapomniałem :-?
Załączenie redutora jest "pod drugim biegiem" analogicznie jak wsteczny pod "jedynką"
Raczej jest "pod wstecznym". (wsteczny = "w lewo do gory", a terenowy = "w lewo w dol")

Z tym, ze w Iltisie to nie jest "reduktor" w sensie przekladni redukujacej obroty wszystkich biegow skrzyni, tylko jest to jeden terenowy bieg (Geländegang - dlatego literka G na galce) wolniejszy od jedynki.

I jeszcze jedno: ten terenowy bieg "G" daje sie wlaczyc tylko wtedy, jesli przedni naped jest dolaczony.

Jar
Ostatnio zmieniony wt cze 05, 2007 3:34 pm przez Jarsson, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
MartensGd
 
 
Posty: 270
Rejestracja: pn lis 06, 2006 9:54 pm
Lokalizacja: Gdańsk, Kaszuby

Post autor: MartensGd » wt cze 05, 2007 2:53 pm

Dokładnie.
Spokojnie daje radę, nawet w najbardziej zaoranym, miękkim polu pod stromą górkę :D :)2

Awatar użytkownika
Pinzgauer
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: ndz kwie 15, 2007 4:26 pm
Lokalizacja: Lubliniec

Post autor: Pinzgauer » wt cze 05, 2007 8:46 pm

Wielkie dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
Nie ma terenu nie do przejechania
Steyr Puch Pinzgauer 712 6x6.

Awatar użytkownika
MartensGd
 
 
Posty: 270
Rejestracja: pn lis 06, 2006 9:54 pm
Lokalizacja: Gdańsk, Kaszuby

Post autor: MartensGd » wt cze 05, 2007 9:08 pm

Jarsson pisze:
MartensGd pisze:
Pinzgauer pisze:Mam pytanie jak i gdzie sie włączało reduktor w Iltisie bo niestety zapomniałem :-?
Załączenie redutora jest "pod drugim biegiem" analogicznie jak wsteczny pod "jedynką"
Raczej jest "pod wstecznym". (wsteczny = "w lewo do gory", a terenowy = "w lewo w dol")
" w lewo w dół..." czyli jednak pod "dwójka"..... :lol:

Awatar użytkownika
MartensGd
 
 
Posty: 270
Rejestracja: pn lis 06, 2006 9:54 pm
Lokalizacja: Gdańsk, Kaszuby

Post autor: MartensGd » wt cze 05, 2007 9:14 pm

No chyba, że coś źle robie.... :)9
Dla mnie "w lewo w dół" oznacza "w lewo i do tyłu" :D
Wsteczny dajesz do przodu jak w kazdym VW, a "G" identycznie tyle, że do tyłu 8)


Nie wiem jak u Jarrsona ale mnie własnie tak jest

Awatar użytkownika
Jarsson
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 15
Rejestracja: pn lis 07, 2005 1:55 pm
Lokalizacja: Zabrze.PL & Dortmund.DE

Post autor: Jarsson » śr cze 06, 2007 11:54 am

MartensGd pisze:No chyba, że coś źle robie.... :)9
Dla mnie "w lewo w dół" oznacza "w lewo i do tyłu" :D
Wsteczny dajesz do przodu jak w kazdym VW, a "G" identycznie tyle, że do tyłu 8)

Nie wiem jak u Jarrsona ale mnie własnie tak jest

Przypuszczam, ze mamy tak samo ustawione biegi, bo niby dlaczego by mialy byc inaczej ;-)
"w lewo w dół" albo "w lewo i do tyłu" to jakos rozumiem, ale
ze G jest "pod jedynką" jakos mi za cholere nie pasowalo :-)

Jar

ODPOWIEDZ

Wróć do „VW”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość