Iltis, Taro, Touareg, Tiguan
Moderator: Mroczny
-
skorek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: sob sie 26, 2006 11:47 pm
- Lokalizacja: polska
Post
autor: skorek » śr lut 28, 2007 1:06 am
off road jest jak chodzenie po bagnach, WCIĄGA.
-
Jerry
-

- Posty: 4554
- Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Józefosław-Piaseczno
Post
autor: Jerry » śr lut 28, 2007 10:29 am
Olaboga
Straszna kupa. I to ma kosztowac 10 000 i bez kwitu jeszcze pewnie

Disco 300 ES
-
Jarsson
- jestem tu nowy...

- Posty: 15
- Rejestracja: pn lis 07, 2005 1:55 pm
- Lokalizacja: Zabrze.PL & Dortmund.DE
Post
autor: Jarsson » śr lut 28, 2007 11:07 am
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=170965480
w opisie aukcji pisze: Autko sprowadzone, po 2 właścicielach - niemieckim wermahcie i osobie prywatnej.
To chyba ten Iltis jeszcze na Ostfroncie jezdzil, jak niemiecki Wehrmacht byl pierwszym wlascicielem. ':lol:'
A tak na serio: co to za silnik 1.6 GTI / 110 KM ?
W pierwszych Golfach byl chyba 1.8 w GTI (?) To moze jakis z Polo ?
Jar
-
Grześ K.
-

- Posty: 831
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 1:40 pm
- Lokalizacja: LBI
Post
autor: Grześ K. » śr lut 28, 2007 11:24 am
w starych jettach były montowane 1.6 110 km. Do dziś dzień wprawują się

Był Samuraj na MT
Była Navara na AT...
Jest Sharan 4Motion

-
Jerry
-

- Posty: 4554
- Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Józefosław-Piaseczno
Post
autor: Jerry » śr lut 28, 2007 11:57 am
Jarsson pisze:
A tak na serio: co to za silnik 1.6 GTI / 110 KM ?
Jar
W Golfach I też były.
Disco 300 ES
-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » śr lut 28, 2007 6:20 pm
Jerry pisze:
Olaboga
Straszna kupa. I to ma kosztowac 10 000 i bez kwitu jeszcze pewnie

Gość napisał że ma tylko mały brief

Lipą trąci
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
biloowa
-

- Posty: 280
- Rejestracja: czw cze 17, 2004 9:00 pm
- Lokalizacja: Człuchów---- Poznań
Post
autor: biloowa » śr lut 28, 2007 8:55 pm
masakryczna wielka jeżdząca kupa
Mercedes 300 GE sprzedana , Vw iltis 2,0 ABK 115 PS

, KIA SORENTO 2,5 crdi VGT
-
Pinzgauer
- jestem tu nowy...

- Posty: 18
- Rejestracja: ndz kwie 15, 2007 4:26 pm
- Lokalizacja: Lubliniec
Post
autor: Pinzgauer » ndz kwie 15, 2007 5:25 pm
Ogólnie iltisy są ok. ale nie ten znam człowieka, który ma oryginała ten nawet niema reflektorów oryginalnych.

O to jest oryginał. Ale powinien mieć mniejsze gumy na felgach.
Nie ma terenu nie do przejechania
Steyr Puch Pinzgauer 712 6x6.
-
skorek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: sob sie 26, 2006 11:47 pm
- Lokalizacja: polska
Post
autor: skorek » ndz kwie 15, 2007 8:13 pm
Pinzgauer pisze:Ogólnie iltisy są ok. ale nie ten znam człowieka, który ma oryginała ten nawet niema reflektorów oryginalnych.

O to jest oryginał. Ale powinien mieć mniejsze gumy na felgach.
z tego co wiem to ma wszystkie orginalne czesci z przed przeróbki i wiele innych zapasowych. ale ten ze zdjecia jest tez

off road jest jak chodzenie po bagnach, WCIĄGA.
-
MartensGd
-

- Posty: 270
- Rejestracja: pn lis 06, 2006 9:54 pm
- Lokalizacja: Gdańsk, Kaszuby
Post
autor: MartensGd » pn kwie 16, 2007 8:08 pm
Pinzgauer pisze:Ogólnie iltisy są ok. ale nie ten znam człowieka, który ma oryginała ten nawet niema reflektorów oryginalnych.

O to jest oryginał. Ale powinien mieć mniejsze gumy na felgach.
..... i felgi inne

-
MartensGd
-

- Posty: 270
- Rejestracja: pn lis 06, 2006 9:54 pm
- Lokalizacja: Gdańsk, Kaszuby
Post
autor: MartensGd » pn kwie 16, 2007 8:11 pm
mój Iltis także nie może pochwalić sie 100%-ową oryginalnością jednak jakoś z tego powodu nie cierpię...
Zawsze te pierdoły można wywalic i do oryginału powrócić.
JAK SPRAWUJĄ SIE PINZGAUER`y?
-
MartensGd
-

- Posty: 270
- Rejestracja: pn lis 06, 2006 9:54 pm
- Lokalizacja: Gdańsk, Kaszuby
Post
autor: MartensGd » pn kwie 16, 2007 8:13 pm
mój Iltis także nie może pochwalić sie 100%-ową oryginalnością jednak jakoś z tego powodu nie cierpię...
Zawsze te pierdoły można wywalic i do oryginału powrócić.
JAK SPRAWUJĄ SIE PINZGAUER`y?
-
Pinzgauer
- jestem tu nowy...

- Posty: 18
- Rejestracja: ndz kwie 15, 2007 4:26 pm
- Lokalizacja: Lubliniec
Post
autor: Pinzgauer » pn kwie 16, 2007 8:41 pm
Pinzgauery sprawują się świetnie ale to temat o iltisie zadaj te pytanie na temacie o Pinzgauerze to ci powiem więcej

Nie ma terenu nie do przejechania
Steyr Puch Pinzgauer 712 6x6.
-
MartensGd
-

- Posty: 270
- Rejestracja: pn lis 06, 2006 9:54 pm
- Lokalizacja: Gdańsk, Kaszuby
Post
autor: MartensGd » pn kwie 16, 2007 8:47 pm
Pinzgauer pisze:Pinzgauery sprawują się świetnie ale to temat o iltisie zadaj te pytanie na temacie o Pinzgauerze to ci powiem więcej

hehehehehehehehehe
OK
-
Pinzgauer
- jestem tu nowy...

- Posty: 18
- Rejestracja: ndz kwie 15, 2007 4:26 pm
- Lokalizacja: Lubliniec
Post
autor: Pinzgauer » pn cze 04, 2007 7:51 pm
Mam pytanie jak i gdzie sie włączało reduktor w Iltisie bo niestety zapomniałem

Nie ma terenu nie do przejechania
Steyr Puch Pinzgauer 712 6x6.
-
MartensGd
-

- Posty: 270
- Rejestracja: pn lis 06, 2006 9:54 pm
- Lokalizacja: Gdańsk, Kaszuby
Post
autor: MartensGd » wt cze 05, 2007 12:05 pm
Pinzgauer pisze:Mam pytanie jak i gdzie sie włączało reduktor w Iltisie bo niestety zapomniałem

Załączenie redutora jest "pod drugim biegiem" analogicznie jak wsteczny pod "jedynką"
-
Jarsson
- jestem tu nowy...

- Posty: 15
- Rejestracja: pn lis 07, 2005 1:55 pm
- Lokalizacja: Zabrze.PL & Dortmund.DE
Post
autor: Jarsson » wt cze 05, 2007 1:38 pm
MartensGd pisze:Pinzgauer pisze:Mam pytanie jak i gdzie sie włączało reduktor w Iltisie bo niestety zapomniałem

Załączenie redutora jest "pod drugim biegiem" analogicznie jak wsteczny pod "jedynką"
Raczej jest "pod wstecznym". (wsteczny = "w lewo do gory", a terenowy = "w lewo w dol")
Z tym, ze w Iltisie to nie jest "reduktor" w sensie przekladni redukujacej obroty wszystkich biegow skrzyni, tylko jest to jeden terenowy bieg (Geländegang - dlatego literka G na galce) wolniejszy od jedynki.
I jeszcze jedno: ten terenowy bieg "G" daje sie wlaczyc tylko wtedy, jesli przedni naped jest dolaczony.
Jar
Ostatnio zmieniony wt cze 05, 2007 3:34 pm przez
Jarsson, łącznie zmieniany 2 razy.
-
MartensGd
-

- Posty: 270
- Rejestracja: pn lis 06, 2006 9:54 pm
- Lokalizacja: Gdańsk, Kaszuby
Post
autor: MartensGd » wt cze 05, 2007 2:53 pm
Dokładnie.
Spokojnie daje radę, nawet w najbardziej zaoranym, miękkim polu pod stromą górkę

-
Pinzgauer
- jestem tu nowy...

- Posty: 18
- Rejestracja: ndz kwie 15, 2007 4:26 pm
- Lokalizacja: Lubliniec
Post
autor: Pinzgauer » wt cze 05, 2007 8:46 pm
Wielkie dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
Nie ma terenu nie do przejechania
Steyr Puch Pinzgauer 712 6x6.
-
MartensGd
-

- Posty: 270
- Rejestracja: pn lis 06, 2006 9:54 pm
- Lokalizacja: Gdańsk, Kaszuby
Post
autor: MartensGd » wt cze 05, 2007 9:08 pm
Jarsson pisze:MartensGd pisze:Pinzgauer pisze:Mam pytanie jak i gdzie sie włączało reduktor w Iltisie bo niestety zapomniałem

Załączenie redutora jest "pod drugim biegiem" analogicznie jak wsteczny pod "jedynką"
Raczej jest "pod wstecznym". (wsteczny = "w lewo do gory", a terenowy = "w lewo w dol")
" w lewo w dół..." czyli jednak pod "dwójka".....

-
MartensGd
-

- Posty: 270
- Rejestracja: pn lis 06, 2006 9:54 pm
- Lokalizacja: Gdańsk, Kaszuby
Post
autor: MartensGd » wt cze 05, 2007 9:14 pm
No chyba, że coś źle robie....
Dla mnie "w lewo w dół" oznacza "w lewo i do tyłu"
Wsteczny dajesz do przodu jak w kazdym VW, a "G" identycznie tyle, że do tyłu
Nie wiem jak u Jarrsona ale mnie własnie tak jest
-
Jarsson
- jestem tu nowy...

- Posty: 15
- Rejestracja: pn lis 07, 2005 1:55 pm
- Lokalizacja: Zabrze.PL & Dortmund.DE
Post
autor: Jarsson » śr cze 06, 2007 11:54 am
MartensGd pisze:No chyba, że coś źle robie....
Dla mnie "w lewo w dół" oznacza "w lewo i do tyłu"
Wsteczny dajesz do przodu jak w kazdym VW, a "G" identycznie tyle, że do tyłu
Nie wiem jak u Jarrsona ale mnie własnie tak jest
Przypuszczam, ze mamy tak samo ustawione biegi, bo niby dlaczego by mialy byc inaczej

"w lewo w dół" albo "w lewo i do tyłu" to jakos rozumiem, ale
ze G jest "pod jedynką" jakos mi za cholere nie pasowalo
Jar
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość