Strona 1 z 1
iltis
: śr lut 28, 2007 1:06 am
autor: skorek
Re: iltis
: śr lut 28, 2007 10:29 am
autor: Jerry
Olaboga
Straszna kupa. I to ma kosztowac 10 000 i bez kwitu jeszcze pewnie

Re: iltis
: śr lut 28, 2007 11:07 am
autor: Jarsson
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=170965480
w opisie aukcji pisze: Autko sprowadzone, po 2 właścicielach - niemieckim wermahcie i osobie prywatnej.
To chyba ten Iltis jeszcze na Ostfroncie jezdzil, jak niemiecki Wehrmacht byl pierwszym wlascicielem. ':lol:'
A tak na serio: co to za silnik 1.6 GTI / 110 KM ?
W pierwszych Golfach byl chyba 1.8 w GTI (?) To moze jakis z Polo ?
Jar
: śr lut 28, 2007 11:24 am
autor: Grześ K.
w starych jettach były montowane 1.6 110 km. Do dziś dzień wprawują się

Re: iltis
: śr lut 28, 2007 11:57 am
autor: Jerry
Jarsson pisze:
A tak na serio: co to za silnik 1.6 GTI / 110 KM ?
Jar
W Golfach I też były.
Re: iltis
: śr lut 28, 2007 6:20 pm
autor: Pepek
Jerry pisze:
Olaboga
Straszna kupa. I to ma kosztowac 10 000 i bez kwitu jeszcze pewnie

Gość napisał że ma tylko mały brief

Lipą trąci
: śr lut 28, 2007 8:55 pm
autor: biloowa
masakryczna wielka jeżdząca kupa
: ndz kwie 15, 2007 5:25 pm
autor: Pinzgauer
Ogólnie iltisy są ok. ale nie ten znam człowieka, który ma oryginała ten nawet niema reflektorów oryginalnych.

O to jest oryginał. Ale powinien mieć mniejsze gumy na felgach.
: ndz kwie 15, 2007 8:13 pm
autor: skorek
Pinzgauer pisze:Ogólnie iltisy są ok. ale nie ten znam człowieka, który ma oryginała ten nawet niema reflektorów oryginalnych.

O to jest oryginał. Ale powinien mieć mniejsze gumy na felgach.
z tego co wiem to ma wszystkie orginalne czesci z przed przeróbki i wiele innych zapasowych. ale ten ze zdjecia jest tez

: pn kwie 16, 2007 8:08 pm
autor: MartensGd
Pinzgauer pisze:Ogólnie iltisy są ok. ale nie ten znam człowieka, który ma oryginała ten nawet niema reflektorów oryginalnych.

O to jest oryginał. Ale powinien mieć mniejsze gumy na felgach.
..... i felgi inne

: pn kwie 16, 2007 8:11 pm
autor: MartensGd
mój Iltis także nie może pochwalić sie 100%-ową oryginalnością jednak jakoś z tego powodu nie cierpię...
Zawsze te pierdoły można wywalic i do oryginału powrócić.
JAK SPRAWUJĄ SIE PINZGAUER`y?
: pn kwie 16, 2007 8:13 pm
autor: MartensGd
mój Iltis także nie może pochwalić sie 100%-ową oryginalnością jednak jakoś z tego powodu nie cierpię...
Zawsze te pierdoły można wywalic i do oryginału powrócić.
JAK SPRAWUJĄ SIE PINZGAUER`y?
: pn kwie 16, 2007 8:41 pm
autor: Pinzgauer
Pinzgauery sprawują się świetnie ale to temat o iltisie zadaj te pytanie na temacie o Pinzgauerze to ci powiem więcej

: pn kwie 16, 2007 8:47 pm
autor: MartensGd
Pinzgauer pisze:Pinzgauery sprawują się świetnie ale to temat o iltisie zadaj te pytanie na temacie o Pinzgauerze to ci powiem więcej

hehehehehehehehehe
OK
: pn cze 04, 2007 7:51 pm
autor: Pinzgauer
Mam pytanie jak i gdzie sie włączało reduktor w Iltisie bo niestety zapomniałem

: wt cze 05, 2007 12:05 pm
autor: MartensGd
Pinzgauer pisze:Mam pytanie jak i gdzie sie włączało reduktor w Iltisie bo niestety zapomniałem

Załączenie redutora jest "pod drugim biegiem" analogicznie jak wsteczny pod "jedynką"
: wt cze 05, 2007 1:38 pm
autor: Jarsson
MartensGd pisze:Pinzgauer pisze:Mam pytanie jak i gdzie sie włączało reduktor w Iltisie bo niestety zapomniałem

Załączenie redutora jest "pod drugim biegiem" analogicznie jak wsteczny pod "jedynką"
Raczej jest "pod wstecznym". (wsteczny = "w lewo do gory", a terenowy = "w lewo w dol")
Z tym, ze w Iltisie to nie jest "reduktor" w sensie przekladni redukujacej obroty wszystkich biegow skrzyni, tylko jest to jeden terenowy bieg (Geländegang - dlatego literka G na galce) wolniejszy od jedynki.
I jeszcze jedno: ten terenowy bieg "G" daje sie wlaczyc tylko wtedy, jesli przedni naped jest dolaczony.
Jar
: wt cze 05, 2007 2:53 pm
autor: MartensGd
Dokładnie.
Spokojnie daje radę, nawet w najbardziej zaoranym, miękkim polu pod stromą górkę

: wt cze 05, 2007 8:46 pm
autor: Pinzgauer
Wielkie dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
: wt cze 05, 2007 9:08 pm
autor: MartensGd
Jarsson pisze:MartensGd pisze:Pinzgauer pisze:Mam pytanie jak i gdzie sie włączało reduktor w Iltisie bo niestety zapomniałem

Załączenie redutora jest "pod drugim biegiem" analogicznie jak wsteczny pod "jedynką"
Raczej jest "pod wstecznym". (wsteczny = "w lewo do gory", a terenowy = "w lewo w dol")
" w lewo w dół..." czyli jednak pod "dwójka".....

: wt cze 05, 2007 9:14 pm
autor: MartensGd
No chyba, że coś źle robie....
Dla mnie "w lewo w dół" oznacza "w lewo i do tyłu"
Wsteczny dajesz do przodu jak w kazdym VW, a "G" identycznie tyle, że do tyłu
Nie wiem jak u Jarrsona ale mnie własnie tak jest
: śr cze 06, 2007 11:54 am
autor: Jarsson
MartensGd pisze:No chyba, że coś źle robie....
Dla mnie "w lewo w dół" oznacza "w lewo i do tyłu"
Wsteczny dajesz do przodu jak w kazdym VW, a "G" identycznie tyle, że do tyłu
Nie wiem jak u Jarrsona ale mnie własnie tak jest
Przypuszczam, ze mamy tak samo ustawione biegi, bo niby dlaczego by mialy byc inaczej

"w lewo w dół" albo "w lewo i do tyłu" to jakos rozumiem, ale
ze G jest "pod jedynką" jakos mi za cholere nie pasowalo
Jar