CZY WARTO ? TARO

Iltis, Taro, Touareg, Tiguan

Moderator: Mroczny

danielek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: pn lip 06, 2009 6:17 am

CZY WARTO ? TARO

Post autor: danielek » pn lip 06, 2009 6:24 am

witam
jestem zainteresowany takimi dwoma modelami
tylko czy warto macie jakies sugestie opinie

http://moto.allegro.pl/item674893743_to ... _taro.html

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8578550


i czy orientuje sie ktos ile moze kosztowac zalozenie gazu
dzieki za odpowiedzi

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5560
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CZY WARTO ? TARO

Post autor: kpeugeot » pn lip 06, 2009 7:24 am

oj kiepski wybór

w tej cenie jestes wstanie znaleźć diesle - czy półtorej kabiny to nie zamało- dwie osoby tym pojadą ale wiecej nie da rady
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

Awatar użytkownika
Dragunov
 
 
Posty: 1473
Rejestracja: wt sie 03, 2004 10:27 pm
Lokalizacja: Pszczyna
Kontaktowanie:

Re: CZY WARTO ? TARO

Post autor: Dragunov » pn lip 06, 2009 8:34 am

za gaz w toroidalnej butli 60L, sekwencja za 2100 mi zrobili - na trasie zuzycie 12l/100km (predkosc max110), jazda na krotkich dystansach - miasto - 15-17l/100km. Tylko ze moja tojka nieco starsza jest ale motor ten sam..

wolalbym dizelka niezajebliwego jednak niz te podcisnienia ;)
no limits,no rules,no roads
4runner 1st gen. '88

danielek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: pn lip 06, 2009 6:17 am

Re: CZY WARTO ? TARO

Post autor: danielek » pn lip 06, 2009 5:31 pm

bede tym autem robil dziennie jakies 100 km po normalnych drogach
auto ma sluzyc do transportu wiec temu z krodka kabina
a czy te silniki benzynowe sie psuja czy sa wmaiare bezawaryjne

Awatar użytkownika
Dragunov
 
 
Posty: 1473
Rejestracja: wt sie 03, 2004 10:27 pm
Lokalizacja: Pszczyna
Kontaktowanie:

Re: CZY WARTO ? TARO

Post autor: Dragunov » wt lip 07, 2009 12:57 am

osobiscie nie lubie tego motoru bo wnerwia mnie stopien skomplikowania wszystkich systemow (pod maska masz blok silnika opleciony milionem przewodow i wezykow, zaworkow ;)

wiem dramatyzuje :)

raczej trwaly jesli zapewnisz mu choc minimum obslugi, rozrzad na lancuchu, czesci mozna dostac.. generalnie szalu nie robi ale tez nie zawodzi

kiepski dostep do filtra paliwa;) a do reszty mozna sie przyzwyczaic :). 2 paski klinowe, wisko.. - na te przebiegi zagazowanego bym bral.
no limits,no rules,no roads
4runner 1st gen. '88

Awatar użytkownika
Wieśmak
Posty: 440
Rejestracja: sob gru 01, 2007 4:32 pm
Lokalizacja: Trzcianka

Re: CZY WARTO ? TARO

Post autor: Wieśmak » wt lip 07, 2009 12:51 pm

Miałem 4-runnerka z tym silnikiem (22RE) zagazowałem najprostszą instalacją - koszt tysiąc zł. Chodziło na tym rewelacyjnie. Podobno jeśli o dynamikę chodzi to bije na głowę 2,4 diesla. 4-runner według mnie miał dynamikę fatalną, strach się bać jaki jest diesel :)21
BYŁO:GR, L200 4runner Niva Frota UAZ K160 Grand cherokee Samurai Explorer Pajero JEST Disko td5

ODPOWIEDZ

Wróć do „VW”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość