jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
matez24
- jestem tu nowy...

- Posty: 15
- Rejestracja: wt sty 15, 2008 7:08 pm
Post
autor: matez24 » śr sty 16, 2008 3:55 pm
Powiedzcie mi czy sie opłaca przekładać silnik od Daihatsu rocky 2.8 TDI do UAZ-a Pozdrawiam

-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » śr sty 16, 2008 3:58 pm
To zależy od oczekiwać i kasy , przekładaj ale ze skrzynką

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
matez24
- jestem tu nowy...

- Posty: 15
- Rejestracja: wt sty 15, 2008 7:08 pm
Post
autor: matez24 » śr sty 16, 2008 4:17 pm
Twoim zdaniem ile by to mogło kosztować? I czy mosty od uaza będą zgrane ze skrzynią i silnikiem?
-
Przemekslaw
-

- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Przemekslaw » śr sty 16, 2008 4:21 pm
a co rozumiesz przez słowo zgrane ? żeby powiedzieć cos ciekawego, trzebaby miec oba auta i zestawic je ze sobą, zobaczyc wyjścia z reduktora itp itd. jak wiadomo wszystko sie da, ale czy gra jest warta świeczki ?
-
matez24
- jestem tu nowy...

- Posty: 15
- Rejestracja: wt sty 15, 2008 7:08 pm
Post
autor: matez24 » śr sty 16, 2008 4:25 pm
I w tym własnie problem. Chce przełożyć bo pali mi jak smok 15\100

-
matez24
- jestem tu nowy...

- Posty: 15
- Rejestracja: wt sty 15, 2008 7:08 pm
Post
autor: matez24 » śr sty 16, 2008 4:27 pm
Ze zgraniem chodziło mi oto czy nie pozrywam mostów:)
-
leon zet
-

- Posty: 7506
- Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
- Lokalizacja: Wyszków i okolice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: leon zet » śr sty 16, 2008 4:33 pm
15 litrów na setkę?
W benzynie?
Nie jestem ekspertem od UAZów ale to chyba nie jest jakoś masakrycznie dużo
No chyba, że się mylę
-
matez24
- jestem tu nowy...

- Posty: 15
- Rejestracja: wt sty 15, 2008 7:08 pm
Post
autor: matez24 » śr sty 16, 2008 4:35 pm
A co dużo czy mało?
-
matez24
- jestem tu nowy...

- Posty: 15
- Rejestracja: wt sty 15, 2008 7:08 pm
Post
autor: matez24 » śr sty 16, 2008 4:39 pm
Poradzcie mi z tym przełożeniem? Może ktoś ma UAZa z tym silnikiem?

-
rusal
-

- Posty: 185
- Rejestracja: czw sie 17, 2006 9:20 pm
Post
autor: rusal » śr sty 16, 2008 4:47 pm
15 to jest średnie zimowe spalanie. Minimalne u mnie to ok. 12 z silnikiem 2,5 Wołgi... A wiem ze potrafi i ponad 20 zassac ale zeby policzyc spalanie w terenie nigdy nie bylem aż tak owazny:D
-
Przemekslaw
-

- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Przemekslaw » śr sty 16, 2008 4:58 pm
Mostów, a dokładniej półosi tym silnikiem nie poukrecasz, bo jakis mocarny to on nie jest

oglądałes chociaż reduktory rockego i uaza ?
-
pietro
- jestem tu nowy...

- Posty: 74
- Rejestracja: śr sty 24, 2007 4:21 pm
- Lokalizacja: Tarnów
Post
autor: pietro » śr sty 16, 2008 5:59 pm
No 15l na 100km a powinien 5l tyle co głolf

oczywiście żartowałem
to w sam raz, jak nie wyrabiasz no Pb to zagazuj i śmigaj bo taki silnik+skrzynia z red. pewno więcej warta niż uaz,
mój uaz na gazie na MT-kach nawet 110km/h goni (a ile strachu przy tym).
monterey 3.2 xtztdm 850
-
pietro
- jestem tu nowy...

- Posty: 74
- Rejestracja: śr sty 24, 2007 4:21 pm
- Lokalizacja: Tarnów
Post
autor: pietro » śr sty 16, 2008 6:04 pm
matez24 pisze:I w tym własnie problem. Chce przełożyć bo pali mi jak smok 15\100

Z 15 Pb zejziesz na 10-12 ON
tylko gazik, ale to jest moje zdanie
pozdrawiam.
monterey 3.2 xtztdm 850
-
Bng862
-

- Posty: 910
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
- Lokalizacja: Sokolow Podlaski
Post
autor: Bng862 » śr sty 16, 2008 6:10 pm
Z tego to pamietam to mój rocky 2.8 D bez turba na 32"palił min 15 litrów w terenie a czasami nawet 20 wyszło...
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
-
TerenowyBizon
-

- Posty: 146
- Rejestracja: czw kwie 13, 2006 2:08 pm
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Post
autor: TerenowyBizon » śr sty 16, 2008 7:07 pm
witam
jest w Bydgoszczy uaz z silnikiem, skrzynką i reduktorem od rockyego..
ostatnia wygrana na październikowym Jastrowiu 2007
są bardzo zadowoleni
- jest dużo wolniejszy od rokyego (rocky ma chyba coś kolo 4 w mostach)
-fajna kultura pracy
-odporny na wodę
-pali na dojazdówkach do 15l ropy
-w terenie nikt nie odważyl sie mierzyc
-mocy nie braknie (MT 32x11,5 + 2 x 100% blokady mostów)
-bardzo tanie wyjście PTO
-lepszy silnik starszej generacji (rozrząd na kołach- chyba do 91 roku)
-potrzebna była ingerencja w ścianę grodziową i blachy podłogi
-chłodnica musiała wejść w atrape przednią
- lekka modernizacja pręta kolumny kierowniczej - (wadził o turbo chyba)
-reszta bez problemu
-oba wały dorabiane
pozdrawiam
oj sie działo i jeszcze będzie
-
matez24
- jestem tu nowy...

- Posty: 15
- Rejestracja: wt sty 15, 2008 7:08 pm
Post
autor: matez24 » śr sty 16, 2008 7:46 pm
Dzięki.
-
matez24
- jestem tu nowy...

- Posty: 15
- Rejestracja: wt sty 15, 2008 7:08 pm
Post
autor: matez24 » śr sty 16, 2008 7:58 pm
Mógłbyś wyjaśnić mi co znaczy PTO? pozdrawiam
-
radecki

- Posty: 314
- Rejestracja: wt mar 13, 2007 9:03 pm
- Lokalizacja: Opole
Post
autor: radecki » śr sty 16, 2008 8:05 pm
matez24 pisze:Mógłbyś wyjaśnić mi co znaczy PTO? pozdrawiam
PTO- Polskie Towarzystwo Oświatowe - ma to każda pożądna terenówka
A na powaznie- z ang. power take off- przystawka odbioru mocy
UAZ 3151- 1994r jeszcze tylko kilka śrubek...
KMZ K-750- 1964 r
OGAR 250- 1988 r
-
EDEK:):):)
-

- Posty: 170
- Rejestracja: wt sty 16, 2007 6:11 pm
- Lokalizacja: Mirosławiec
Post
autor: EDEK:):):) » śr sty 16, 2008 8:13 pm
Taka dodatkowa flansza co wychodzi ze skrzynki rozdzielczej i można tam podłączyć różniste rzeczy

Bóg stworzył czołgi by siały zamęt i zniszczenie.
-
matez24
- jestem tu nowy...

- Posty: 15
- Rejestracja: wt sty 15, 2008 7:08 pm
Post
autor: matez24 » śr sty 16, 2008 8:22 pm
A jak przerobić hamulec ręczny?
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » śr sty 16, 2008 8:33 pm
matez24 pisze:A jak przerobić hamulec ręczny?
Na linkę do tylnych bębnów

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
wodzu513
- jestem tu nowy...

- Posty: 72
- Rejestracja: ndz paź 21, 2007 7:04 pm
- Lokalizacja: Husów
Post
autor: wodzu513 » śr sty 16, 2008 11:34 pm
Albo dorobić małą tarczówkę i dokupić z czegoś zacisk tak mam robić przy swoim
Kiedyś zmotany uaz a teraz Też zmotana VITARKA 1,6 benz

:P
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » śr sty 16, 2008 11:52 pm
wodzu513 pisze:Albo dorobić małą tarczówkę i dokupić z czegoś zacisk tak mam robić przy swoim
Tiaaa a coś bardziej wymyslnego

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » śr sty 16, 2008 11:54 pm
klucz13 pisze:matez24 pisze:A jak przerobić hamulec ręczny?
Na linkę do tylnych bębnów

nie mam tylnych bębnów...ani przednich

już dawno są tarczowe i ręczny tyż

w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
Jaroma

- Posty: 353
- Rejestracja: sob maja 29, 2004 1:23 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Jaroma » czw sty 17, 2008 12:06 am
matez24 pisze:Twoim zdaniem ile by to mogło kosztować? I czy mosty od uaza będą zgrane ze skrzynią i silnikiem?
Pierwsze to czy bedziesz to robił sam u siebie

Czy w warsztacie??
Jesli w warsztacie to zastanów sie czy jesteś w stanie wydać na taką przekładkę wiecej kasy niż uaz jest wart w tym momencie.
Samo wstawienie silnika to pryszcz dopiero dalej zaczyna sie cała masa wiekszych i mniejszych problemów ze wszystkim dookoła...
Uaz 2.4D-> 2.3 Evo2 -> Discovery 97' -> Subaru Impreza 96' ,GT 98' -> Jeep ZJ
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości