Pompa dwu-stopniowa, a heble tarczowe

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Wałek
 
 
Posty: 857
Rejestracja: pt gru 25, 2009 7:06 pm
Lokalizacja: Żyrardów
Kontaktowanie:

Pompa dwu-stopniowa, a heble tarczowe

Post autor: Wałek » sob cze 26, 2010 12:32 pm

Od razu piszę, że szukałem, ale jak to bywa na tym forum, temat jest albo zakasztaniony, albo nie było takiego pytania
Więc, czy oryginalna pompa dwu-stopniowa da radę na hamulce tarczowe, czy będezie trzeba zmieniać serwo ??
Bo moja cierpliwość na bębny się skończyła :)3
:)21
Tylko twardziele pierdzą przy sikaniu
http://www.forum-gaz-uaz.pl

chudy2
 
 
Posty: 251
Rejestracja: sob kwie 25, 2009 3:19 pm

Re: Pompa dwu-stopniowa, a heble tarczowe

Post autor: chudy2 » sob cze 26, 2010 3:35 pm

Wałek pisze:
Bo moja cierpliwość na bębny się skończyła :)3
:)21
mieczak :)21

Awatar użytkownika
kb-autostyle
 
 
Posty: 1313
Rejestracja: wt wrz 15, 2009 10:20 am
Lokalizacja: Moskwa
Kontaktowanie:

Re: Pompa dwu-stopniowa, a heble tarczowe

Post autor: kb-autostyle » sob cze 26, 2010 5:59 pm

jak zrobić tarczowe hamulce w UAZiku stosując ogólnie dostepne elementy:

http://www.uazbuka.ru/brakes.htm#disk
Jeżdżę na felgach kutych SLIK i dziur się nie boję. Offroadu też nie. Polecam.

Awatar użytkownika
kb-autostyle
 
 
Posty: 1313
Rejestracja: wt wrz 15, 2009 10:20 am
Lokalizacja: Moskwa
Kontaktowanie:

Re: Pompa dwu-stopniowa, a heble tarczowe

Post autor: kb-autostyle » ndz cze 27, 2010 2:34 pm

o tak trzeba zrobic:
http://www.4x4sport.ru/cgi-bin/photo.cgi?id=45

zestaw kosztuje 1600 złota z dostawką do drzwi.
Jeżdżę na felgach kutych SLIK i dziur się nie boję. Offroadu też nie. Polecam.

Awatar użytkownika
carinus
 
 
Posty: 1144
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 3:38 pm
Lokalizacja: lubuskie/Belgia

Re: Pompa dwu-stopniowa, a heble tarczowe

Post autor: carinus » śr cze 30, 2010 9:32 am

Wałek pisze:Od razu piszę, że szukałem, ale jak to bywa na tym forum, temat jest albo zakasztaniony, albo nie było takiego pytania
Więc, czy oryginalna pompa dwu-stopniowa da radę na hamulce tarczowe, czy będezie trzeba zmieniać serwo ??
Bo moja cierpliwość na bębny się skończyła :)3
:)21
Masz servo na tej swojej pompie?Taniej bedzie kupić nowe tarcze i używane zaciski od Vitary a pompa powinna sobie poradzić.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Re: Pompa dwu-stopniowa, a heble tarczowe

Post autor: Balu-Balu » śr cze 30, 2010 11:36 am

Pompa Uazowa ma na celu wydajność a nie ciśnienie. Ja swoją zamieniłem na pompę od VW LT. Więc załóż serwo i pompę od auta z hamulcami tarczowymi. Ja mam zaciski Lucas/Polonez a tarcze Samurai/Vitara. Jak na razie :)2 :)2 :)21
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

EDEK:):):):)
Posty: 511
Rejestracja: pt gru 04, 2009 9:59 pm
Lokalizacja: MIROSŁAWIEC zach-pom

Re: Pompa dwu-stopniowa, a heble tarczowe

Post autor: EDEK:):):):) » czw lip 01, 2010 7:49 pm

Balu mam ten sam zestaw tylko z tym że na piachu,szutrach,żużlówkach koła blokują a na asfalcie ni h..a serwo mb 123 duże płaskie , pompa lublin I ,podciśnienie hula , silnik andoria TD a siła hamowania na czarnym słaba i nie piszczczą czyt. nie blokują :( :( :( gdzie przyczyna :)16 :)16 :)16 mam serwo oryginał z pompką lucas girling od lublina\honkera czy pomoże czy pompka za mała :-? :-? :-? przeca lublin większy i honek też :x :x :x więc czemu nie blokują .Opony mam ya-192 na felach vitary.
Bóg stworzył czołgi by siały zamęt i zniszczenie

Awatar użytkownika
romanowicz_z3 car469b
Posty: 328
Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: Pompa dwu-stopniowa, a heble tarczowe

Post autor: romanowicz_z3 car469b » czw lip 01, 2010 8:27 pm

Balu-Balu pisze:Pompa Uazowa ma na celu wydajność a nie ciśnienie. Ja swoją zamieniłem na pompę od VW LT. Więc załóż serwo i pompę od auta z hamulcami tarczowymi. Ja mam zaciski Lucas/Polonez a tarcze Samurai/Vitara. Jak na razie :)2 :)2 :)21

przy oryginalnym serwie?
Tzarrr!!

Wałek
 
 
Posty: 857
Rejestracja: pt gru 25, 2009 7:06 pm
Lokalizacja: Żyrardów
Kontaktowanie:

Re: Pompa dwu-stopniowa, a heble tarczowe

Post autor: Wałek » czw lip 01, 2010 8:40 pm

EDEK:):):):) pisze:Balu mam ten sam zestaw tylko z tym że na piachu,szutrach,żużlówkach koła blokują a na asfalcie ni h..a serwo mb 123 duże płaskie , pompa lublin I ,podciśnienie hula , silnik andoria TD a siła hamowania na czarnym słaba i nie piszczczą czyt. nie blokują :( :( :( gdzie przyczyna :)16 :)16 :)16 mam serwo oryginał z pompką lucas girling od lublina\honkera czy pomoże czy pompka za mała :-? :-? :-? przeca lublin większy i honek też :x :x :x więc czemu nie blokują .Opony mam ya-192 na felach vitary.
Przód nie powinien stawać dęba, raczej tył, a że tył jest na bębnach to masz odp :)21
Tylko twardziele pierdzą przy sikaniu
http://www.forum-gaz-uaz.pl

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: Pompa dwu-stopniowa, a heble tarczowe

Post autor: Mag69 » czw lip 01, 2010 10:06 pm

EDEK:):):):) pisze:Balu mam ten sam zestaw tylko z tym że na piachu,szutrach,żużlówkach koła blokują a na asfalcie ni h..a serwo mb 123 duże płaskie , pompa lublin I ,podciśnienie hula , silnik andoria TD a siła hamowania na czarnym słaba i nie piszczczą czyt. nie blokują :( :( :( gdzie przyczyna :)16 :)16 :)16 mam serwo oryginał z pompką lucas girling od lublina\honkera czy pomoże czy pompka za mała :-? :-? :-? przeca lublin większy i honek też :x :x :x więc czemu nie blokują .Opony mam ya-192 na felach vitary.
a jak myślisz,czemu szybkie sportowe samochody mają wielkie tarcze i ileś tam tłoczkowe zaciski ?

większa średnica tłoczka>większa siła napierająca na klocek/tarczę

a poldoloty to wiesz ,jak mówi forumowy prześmiewca-zalać mlekiem i dać psu

:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
carinus
 
 
Posty: 1144
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 3:38 pm
Lokalizacja: lubuskie/Belgia

Re: Pompa dwu-stopniowa, a heble tarczowe

Post autor: carinus » pt lip 02, 2010 7:52 am

Przednie zaciski od toyoty cariny,blokują na czarnym przednie koła na oponach 260/70/15 (żona testowała).Servo też z toyoty.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Re: Pompa dwu-stopniowa, a heble tarczowe

Post autor: Balu-Balu » pt lip 02, 2010 8:28 am

Myślę, że przyczyna leży w średnicy opony (zbyt duża dźwignia) i wielkości tarcz i zacisków. Porównując do oryginałów to i tak jest zajefajnie. Mi też ciężko zblokować na asfalcie ale ja po nim mało jeżdżę i raczej spokojnie. :)21 Najważniejsze, że są hamulce po wyjeździe z błota :)21
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

EDEK:):):):)
Posty: 511
Rejestracja: pt gru 04, 2009 9:59 pm
Lokalizacja: MIROSŁAWIEC zach-pom

Re: Pompa dwu-stopniowa, a heble tarczowe

Post autor: EDEK:):):):) » pt lip 02, 2010 2:31 pm

Dodam że tył jest na zaciskach toyoty i tarczach vitary ale przecież tak jak pisałem honker ma zestaw taki sam a mianowicie serwo jak w mietku 123 lub 124 pompa lucas girling taka sama jak mietek i zaciski + klocki lucas girling a waży więcej a piszczą na asfalcie dodam ponownie że pompa vacum u mnie taka sama jak w honku bo i silnik taki sam :)21 a jednak nie piszczy :oops: :)16 Dodatkowo honek ma koła 16'' .Czy w związku z tym polecacie mi wymianę serwa i pompki na oryginał Lucas Girling czy tdać sobie spokój :-? :-?
Bóg stworzył czołgi by siały zamęt i zniszczenie

EDEK:):):):)
Posty: 511
Rejestracja: pt gru 04, 2009 9:59 pm
Lokalizacja: MIROSŁAWIEC zach-pom

Re: Pompa dwu-stopniowa, a heble tarczowe

Post autor: EDEK:):):):) » sob lip 03, 2010 1:07 pm

Potwierdziła się opinia kolegi na temat pomp hamulcowych wydajnościowych a mianowicie to co jest dobre dla hebli z cylinderkami nie robi na tarczach mianowicie pompa która była u mnie czyli PHS-25 bodajże ( lublin I, nowy żuk ) pomimo wielkiego serwa nie robiła :x Pozałożeniu pompy od merca zwykłej cienkiej heble zaczęły i wreszcie robić.Nie zablokowały całkowicie kół na asfalcie ale już dały odgłos początku piszczenia ( nie chciałem czegoś rozwalić na początek więc hamowałem rozsądnie ) za to na zapiaszczonym safalcie poleciały na zablokowanych :)21 :)21 :)21 .Myślę że po zastosowaniu oryginalnej pompy Lucas girling z mietka\honkera ( ten sam system) efekt byłby jeszcze lepszy :)21 :)21 .Niestety posiadam serwo z ową pompą jednak ma ona inny rozstaw szpilek i w dodatku tylko dwie :-? założone pod przejściówkę na cztery szpilki montowane do grodzi więc popychacz pompy bylby za krótki :(
Bóg stworzył czołgi by siały zamęt i zniszczenie

tuareg1989
 
 
Posty: 145
Rejestracja: pt lis 25, 2005 12:30 pm
Lokalizacja: Dąbrówka

Re: Pompa dwu-stopniowa, a heble tarczowe

Post autor: tuareg1989 » śr lip 21, 2010 6:05 pm

Nie chce zakładać nowego wątku wiec podepnę się tutaj bo moje pytanie też się troche tyczy hamulców, mianowicie jakie dł. rurek hamulcowych przychodzą org. do uaza na tylny most? :)21
Krzysiek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości