praca silnika - gaźnik- dość dziwny objaw

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
cowboy_3151
Posty: 424
Rejestracja: wt maja 13, 2003 6:22 am
Lokalizacja: Smardzewice-Tomaszów Mazowiecki

praca silnika - gaźnik- dość dziwny objaw

Post autor: cowboy_3151 » pn lut 14, 2005 9:21 am

Jest tak, gaźnik 126Gu, dysze nominalne bez przeróbek, poziom paliwa ustawiony powyżej normy, tj. prawie całe okienko przykryte ( powinno być trochę ponad połowę), dodatkowo przytłumiony wlot powietrza do gaźnika. Więc cały czas na benzynie powinien dostawać z bogatą mieszankę i po wyciagnięciu ssania powinien się zalewać.
Natomiast on ma następujące objawy jak zimny to na wolnych jakby miał trochę za dużo paliwa po wyciągnięciu ssania, bez w ogóle nie pracuje gaśnie, po rozgrzaniu objaw za bogatej mieszanki niknie.
Przy wysokich obrotach i podczas jazdy zarówno na ciepłym i zimnym silniku brak jest objawów bogatej mieszanki i bez wyciągniętego ssania brak jest mocy. Dopiero po wyciągniętym ssaniu zaczyna normalnie pracować i mieć moc.
Normalnie rzecz ujmując przy takich regulacjach poziomu, przytłumienia powietrza i włączeniu ssania powinien się zalewać, a nie lepiej chodzić.
Pytanie brzmi, dlaczego tak jest?
Czy ktoś się z tym może spotkał?
Co prawda benzyna to tylko awaryjnie i do rozruchu w zimie, ale to upierdliwe, że podczas jazdy żeby jechać na ssaniu i wbrew zasadą, bo powinien się zalewać a nie lepiej działać?

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » pn lut 14, 2005 10:05 am

A czy posiada snurkel??
A generalnie to rozregulowany w trzy dupy

Awatar użytkownika
Jagoda
Posty: 328
Rejestracja: wt cze 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja:

Post autor: Jagoda » pn lut 14, 2005 10:35 am

Główna dysza paliwowa jest zapchana, wyczyścić, przedmuchać i jazda.
W razie jak by co, to 601-34-87-25

Awatar użytkownika
cowboy_3151
Posty: 424
Rejestracja: wt maja 13, 2003 6:22 am
Lokalizacja: Smardzewice-Tomaszów Mazowiecki

Post autor: cowboy_3151 » pn lut 14, 2005 10:50 am

Artur pisze:A czy posiada snurkel??
A generalnie to rozregulowany w trzy dupy
nie posiada normalny filtr suchy.
Co do regulacji to nie jest tak zle bo, sama sie nie przestawiła ( raczej na pewno) a nie dawno było dobrze tj. zgodnie z prawidłami.

Awatar użytkownika
cowboy_3151
Posty: 424
Rejestracja: wt maja 13, 2003 6:22 am
Lokalizacja: Smardzewice-Tomaszów Mazowiecki

Post autor: cowboy_3151 » pn lut 14, 2005 10:58 am

Jagoda pisze:Główna dysza paliwowa jest zapchana, wyczyścić, przedmuchać i jazda.
Byc może to i to bo jak sie ciągle jezdzi nie na benzynie to rzeczywiscie powstaje taki biały nalot na dyszach.
Trzeba to będzie sprawdzić ale to jak sie zrobi cieplej, chyba że w ogóle nie bedzie chciał jezdzic na benzynie. Narazie do marca to musi jezdzić i nie mogę tego sprawdzić choć to mało zajmuje czasu ale zawsze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość