Z cyklu głupie pytania: temperatura pracy

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
tarhim
 
 
Posty: 1163
Rejestracja: wt lut 05, 2008 6:09 pm
Lokalizacja: Warszawa/Bydgoszcz

Z cyklu głupie pytania: temperatura pracy

Post autor: tarhim » czw wrz 09, 2010 7:07 pm

W zeszłe lato wsadziłem w układ chłodzenia termostat (poprzedniemu właścicielowi takie zbytki najwyraźniej nie były potrzebne). Efektem tego była utrzymująca się na stałym poziomie 85 celsjuszy (wg fabrycznego zestawu czujnik-zegar) temperatura, włażąca wyżej tylko przy ostrym katowaniu w terenie.

Teraz zauważyłem że jak się silnik rozgrzewa to temperatura włazi lekko za krechę od stu stopni, trzyma tak kilka minut a potem zjeżdża (w chwilę) lekko poniżej 80 i tak już tkwi jak przymurowana.

Płyn jest, układ wydaje się być szczelny. Termostat się kończy czy jak?
UAZ 469B '86 z wołgą, "Krokodyl"
Mitsubishi L300 4WD '91, "Busik pełen Polaków"

Awatar użytkownika
sebeks
 
 
Posty: 6315
Rejestracja: pn maja 12, 2008 5:59 pm
Lokalizacja: Komuna w około i jeszcze raz wszędzie komuna...

Re: Z cyklu głupie pytania: temperatura pracy

Post autor: sebeks » czw wrz 09, 2010 7:58 pm

możliwe
Był:Tarpan 1,5 OHV->1,4 DOHC->1,6 DOHC->1,8T DOHC
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
tls1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 52
Rejestracja: pn mar 23, 2009 1:14 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: Z cyklu głupie pytania: temperatura pracy

Post autor: tls1 » pt wrz 10, 2010 11:23 pm

bardzo prawdopodobne że termostat. Zmień go i zobaczysz- koszt niewielki...
Gaz 69 /rsM1 - 1972 rok, w pamięci: UAZ 3741 - rok 1995, Luaz 969M - rok 1990

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość