W zeszłe lato wsadziłem w układ chłodzenia termostat (poprzedniemu właścicielowi takie zbytki najwyraźniej nie były potrzebne). Efektem tego była utrzymująca się na stałym poziomie 85 celsjuszy (wg fabrycznego zestawu czujnik-zegar) temperatura, włażąca wyżej tylko przy ostrym katowaniu w terenie.
Teraz zauważyłem że jak się silnik rozgrzewa to temperatura włazi lekko za krechę od stu stopni, trzyma tak kilka minut a potem zjeżdża (w chwilę) lekko poniżej 80 i tak już tkwi jak przymurowana.
Płyn jest, układ wydaje się być szczelny. Termostat się kończy czy jak?
Z cyklu głupie pytania: temperatura pracy
Moderator: Student
Z cyklu głupie pytania: temperatura pracy
UAZ 469B '86 z wołgą, "Krokodyl"
Mitsubishi L300 4WD '91, "Busik pełen Polaków"
Mitsubishi L300 4WD '91, "Busik pełen Polaków"
- sebeks
-
- Posty: 6315
- Rejestracja: pn maja 12, 2008 5:59 pm
- Lokalizacja: Komuna w około i jeszcze raz wszędzie komuna...
Re: Z cyklu głupie pytania: temperatura pracy
możliwe
Był:Tarpan 1,5 OHV->1,4 DOHC->1,6 DOHC->1,8T DOHC
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Re: Z cyklu głupie pytania: temperatura pracy
bardzo prawdopodobne że termostat. Zmień go i zobaczysz- koszt niewielki...
Gaz 69 /rsM1 - 1972 rok, w pamięci: UAZ 3741 - rok 1995, Luaz 969M - rok 1990
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość