Postaram się zrobić fotki i wstawię linki jak się uda to nawet dzisiaj (łącznie z umieszczeniem zbiornika i jego dokładnym typem)anabol pisze:no własnie zastanawiam sie jak to wymodzić. mógł byś zapodac jakieś fotki tego??? a jak sterujesz ilością dopływu gazu? i gdzie te wkrętki?
Przy takim umieszczeniu wkrętek dwóch jak ja mam nie ma żadnej różnicy w mocy i zużyciu paliwa pomiędzy tym rozwiązaniem, a mikserem. Samochód pali idealnie na benzynie, działa sanie i inne elementy gaźnika. Starowanie ilością dopływu gazu jest też bardzo proste oryginalny trójnik pozwala na dobranie dawki do każdej wkrętki oddzielnie. Reduktor oczywiście podciśnieniowy bez żadnej zbędnej elektroniki.Na takiej instalacjach jeżdżę już ponad 17 lat i nigdy nie zawiodły, nawet w czasach gdy z jakością gazu było różnie ( wystarczyło wtedy zwiększyć dawkę gazu obracając pokrętło czujnika o 1/4 obrotu i niwelowało się słabą jakość gazu, a samochód odzyskiwał moc).
Jednakże aby nie było tak łatwo może się zdarzyć (wszystko zależy od silnika- wiadomo RR- Rencznajarobota) że trzeba indywidualnie dobrać przytłumienie dopływu powietrza do gaźnika, ale to proste wystarczy krążek aluminiowy z odpowiednio dobranym empirycznie otworem środkowym ( takie rozwiązanie podawane jest w oryginalnej literaturze rosyjskiej dotyczącej instalacji gazowych w silnikach gaz 21 i gaz 24)