Resory

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Darek
Posty: 1999
Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: Darek » wt mar 15, 2005 11:33 am

Władziu chłopaki widocznie nie maja hilifta lub nie stsuja w garazu, a używają zwykłych podnośników hydraulicznych wtykanych pod most :)21 teraz wiesz w czym problem :)21
Gazy 69

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » wt mar 15, 2005 1:53 pm

niewiem czy byla otym mowa ale niektórzy przekladaja pióra teflonem i efekt tego jest ponoć bdb :D :D :D
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

ub40
Posty: 580
Rejestracja: ndz lip 18, 2004 11:51 pm
Lokalizacja: Krakow

resory

Post autor: ub40 » śr mar 16, 2005 11:16 am

Tak kolega Wladek wspominal o tym. Ja pisalem ze to bakielit ale napewno to jest teflon jako ze jest o wiele bardziej wytrzymaly od bakielitu
UniformBravo40
Volvo 855 tdi

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: resory

Post autor: Władek » śr mar 16, 2005 5:51 pm

ub40 pisze:Tak kolega Wladek wspominal o tym. Ja pisalem ze to bakielit ale napewno to jest teflon jako ze jest o wiele bardziej wytrzymaly od bakielitu

A zakładałeś w swoim "ogórku" takie teflonowe wkładki? A jeśli tak - to jak działają? Idzie mi o fakt i prędkość ewentualnego zużywania się takich wkładek. Bo jeśli to zużywanie następowałoby szybko to czy jest sens to robić? Swoją drogą teflon nie powinien lecieć.
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
hekselw
Posty: 378
Rejestracja: śr sie 13, 2003 11:32 pm
Lokalizacja: lubin

Post autor: hekselw » śr mar 16, 2005 8:32 pm

JarekS jak chcesz smarować resory. To sprawdz najpierw stan gumek. Jak gumki sie nie nadają to zamów sobie poliutarenowe. I wtedy nie będziesz sie zastanawiał jak smarować resory bo i tak je zdejmiesz. A jak gumki wporządku to odkręc śróbki na cymbantach łącznie 8. Lifta por rame z przodu. Most zostanie na kołach a resor do góry. Odkręcasz jeszcze dwie centralne nakrętki i praktycznie masz dostęp do każdego pióra. A jak są porządnie skorodowane to zdejmij każde pióro po kolei ale ostatnie zostaw na gumkach i czyść założone. Bo zdażają sie przypadki że jak zdejmiesz z gumek to albo ja wymienisz albo już niema poco wsadzać. Pióra po wyszyszczeniu smarem przeciągnij i nie żałuj nadmiar i tak wyjdzie.
UAZ 469B 77' CZARNY CIĄGNIK
I HEKTOR DUPA, GDZIE BAB KUPA !!

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » czw mar 17, 2005 12:57 am

:)2

I pamietaj,że kasztanic to możesz dopiero po robocie-tak jak Władek :)21

Władziu!Przekładki teflonowe to dobra idea,ino ze:
-zmieni sie nieco tłumienie resoru
-zmieni się trochę sumaryczna grubość

W sumie:rozpieprzyć,wyczyscić,przeciągnąć grafitem,złożyć,wziąc piwo i do kompa :)21
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Bubu
Posty: 403
Rejestracja: sob wrz 25, 2004 10:10 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl

Post autor: Bubu » pt mar 18, 2005 1:10 pm

nie stsuja w garazu, a używają zwykłych podnośników hydraulicznych wtykanych pod most teraz wiesz w czym problem
Otóż to! :P
"Leśny potwór."

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » pt mar 18, 2005 11:12 pm

Gdzie można nabyć wkładki teflonowe? Są oryginalne jakieś czy trzeba znów coś przycinać? :wink:
Władek - Kraków

JarekS
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 56
Rejestracja: sob sie 14, 2004 8:02 pm
Lokalizacja: Ornontowice

Post autor: JarekS » pt kwie 01, 2005 8:03 am

Trochę mnie nie było przed kompem.
OK - w miedzyczasie resory wybudowane, ale mam zamiar pokryć je smarem z sprayu z dodatkiem dwusiarczku molibdenu. Zaletą tego jest to, iż smar pokryty jest warstwą, która po wyschnięciu nie łapie kurzu, więc nie powstanie warstwa ścierająca. Normalnie to to służy do smarowania łąńcuchów napędowych.

Poza tym pytanko - mam silnik od MB 240D, chciałbym podnieść budę. Jak ją podnieść, żeby zminimalizować drgania - spawać do ramy dystanse a budę przykręcać na gumach, dystanse przykęcać z góry i dołu czy jak.
Najważniejsze dla mnie aby na wolnych obrotach autko nie drgało.

Hej
Jarek

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » pt kwie 01, 2005 8:09 am

przy tym silniku to jest akurat niemozliwe do zrealizowania....
:)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » pt kwie 01, 2005 8:13 am

JarekS pisze:Trochę mnie nie było przed kompem.
OK - w miedzyczasie resory wybudowane, ale mam zamiar pokryć je smarem z sprayu z dodatkiem dwusiarczku molibdenu. Zaletą tego jest to, iż smar pokryty jest warstwą, która po wyschnięciu nie łapie kurzu, więc nie powstanie warstwa ścierająca. Normalnie to to służy do smarowania łąńcuchów napędowych.

Poza tym pytanko - mam silnik od MB 240D, chciałbym podnieść budę. Jak ją podnieść, żeby zminimalizować drgania - spawać do ramy dystanse a budę przykręcać na gumach, dystanse przykęcać z góry i dołu czy jak.
Najważniejsze dla mnie aby na wolnych obrotach autko nie drgało.

Hej
Jarek

To żeby auto nie drgało to trza silnik na poduchach merca postawic a nie uaza no i jeszcze pod red trza wymienić jezeli silnik spoufalił sie ze skrzynią uazową.

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » pt kwie 01, 2005 8:22 am

wszystko zgoda Artur ale buda i tak bedzie drzec na pewno mniej po zastosowaniu porzadnych poduch, poprostu ten motor juz tak ma...
:)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » pt kwie 01, 2005 9:11 am

Merc to nie perkins wiec budy nie rozwali

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » pt kwie 01, 2005 9:14 am

nie popadajmy w skrajnosci....
:)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

JarekS
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 56
Rejestracja: sob sie 14, 2004 8:02 pm
Lokalizacja: Ornontowice

Post autor: JarekS » pn kwie 04, 2005 10:40 pm

OK :D
zrobi sie i pod serducho i pod red. :)2
Dzieki
Jarek

nord
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 84
Rejestracja: czw lis 11, 2004 12:33 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: nord » pn kwie 04, 2005 10:53 pm

A co na to MOC ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości