jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
Balu-Balu
-

- Posty: 5312
- Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
- Lokalizacja: GWE
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Balu-Balu » śr maja 16, 2012 10:52 am
A już myślałem, że mam jakiegoś innego Uaza

Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
-
EDEK:):):):)

- Posty: 511
- Rejestracja: pt gru 04, 2009 9:59 pm
- Lokalizacja: MIROSŁAWIEC zach-pom
Post
autor: EDEK:):):):) » śr maja 16, 2012 6:16 pm
Przewód metalowy plus prąd daje pole elektromagnetyczne jak sądzę, więc zastosowanie go w pojazdach będących nośnikami wszelkich urządzeń nadawczo-odbiorczych jest jak najbardziej wskazane, tym bardziej że starsza technika radiowa była dość czuła na wszelkie zaśmiecenie eteru falami w/w.Po prostu eliminowano co popadnie byle tylko poprawić łączność, jest to jedno z prostszych rozwiązań. Dzisiejsze instalacje też sieją, wystarczy kupić tanie CB radio, rozkręcić się squelchem i dodać gazu a usłyszycie szum i wizg silnika.

Bóg stworzył czołgi by siały zamęt i zniszczenie
-
losiek

- Posty: 519
- Rejestracja: wt lut 26, 2008 8:22 pm
- Lokalizacja: Skierbieszów / Kabaty
-
Kontaktowanie:
Post
autor: losiek » śr maja 16, 2012 11:29 pm
o kurde...niezly ten aparat:D
kupisz w ogole czesci do tego?
-
GikroV
-

- Posty: 1041
- Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:48 am
- Lokalizacja: Koszalin, Rosnowo (Airport Zegrze Pomorskie)
Post
autor: GikroV » śr maja 16, 2012 11:45 pm
U ruskich w magazynach jest wszystko

-
EDEK:):):):)

- Posty: 511
- Rejestracja: pt gru 04, 2009 9:59 pm
- Lokalizacja: MIROSŁAWIEC zach-pom
Post
autor: EDEK:):):):) » czw maja 17, 2012 4:46 am
Jeszcze u nas znajdziesz takie cuda że gały wychodzą na wierzch. Po prostu są takie magazyny zapomniane że towar schodzi ten co najbardziej potrzebny na bieżąco a pakiety cześci po starszych modelach sprzętu leży i niestety musi leżeć bo go nikt nie ściąga z ewidencji np. od cholery części do starów 29 ( benzyna )

czy też nysek, żuków, uazów i całego przeglądu wszelkiej maści osobówek.
Bóg stworzył czołgi by siały zamęt i zniszczenie
-
wieprzowina
-

- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
Post
autor: wieprzowina » czw maja 17, 2012 5:21 am
Nie ma problemów z kupnem ekranowanego aparatu, cewki, świec czy kabli nawet w Krk. Jak kto potrzebuje, dam namiar. Bety do takiego zapłonu są niekiedy mylnie sprzedawane jako "hermetyczne". Sens montowania żaden.
-
Paweł93

- Posty: 321
- Rejestracja: ndz paź 25, 2009 11:29 pm
Post
autor: Paweł93 » ndz maja 20, 2012 12:02 pm
Gdzie najlepiej wpiąć gaz w filtr, mikser czy w gardziele gaźnika ? Ja mam wpięte w gardziele i trochę kulawo chodzi na wolnych obrotach a zresztą czy to wogóle ma znaczenie gdzie jest wpięty ?
1. 6 x UAZ 31512
2. Mitsubishi Pajero Mk1
3. Nissan Patrol y60
4. Hummer H3
-
losiek

- Posty: 519
- Rejestracja: wt lut 26, 2008 8:22 pm
- Lokalizacja: Skierbieszów / Kabaty
-
Kontaktowanie:
Post
autor: losiek » ndz maja 20, 2012 12:19 pm
najlepiej to mixer nad gaźnikiem.
-
Paweł93

- Posty: 321
- Rejestracja: ndz paź 25, 2009 11:29 pm
Post
autor: Paweł93 » ndz maja 20, 2012 1:06 pm
losiek pisze:najlepiej to mixer nad gaźnikiem.
A jeśli mam gaźnik dwu gardzielowy to lepiej wpiąć jeden wężyk po środku czy nad każdą gardzielą osobny ?
1. 6 x UAZ 31512
2. Mitsubishi Pajero Mk1
3. Nissan Patrol y60
4. Hummer H3
-
losiek

- Posty: 519
- Rejestracja: wt lut 26, 2008 8:22 pm
- Lokalizacja: Skierbieszów / Kabaty
-
Kontaktowanie:
Post
autor: losiek » ndz maja 20, 2012 1:56 pm
no ale przecież dolot masz jeden żeby na to mixer polozyc?
-
Paweł93

- Posty: 321
- Rejestracja: ndz paź 25, 2009 11:29 pm
Post
autor: Paweł93 » ndz maja 20, 2012 2:06 pm
A ten cały mikser musi być węższy niż gaźnik w miejscu w którym się go na gaźnik mocuje ? Bo chyba o to chodzi w mikserze aby był trochę węższy żeby łatwiej było silnikowi 'zassać' gaz ?
1. 6 x UAZ 31512
2. Mitsubishi Pajero Mk1
3. Nissan Patrol y60
4. Hummer H3
-
EDEK:):):):)

- Posty: 511
- Rejestracja: pt gru 04, 2009 9:59 pm
- Lokalizacja: MIROSŁAWIEC zach-pom
Post
autor: EDEK:):):):) » pn maja 21, 2012 10:08 am
kUBI pisze:ja na 5.5 cala mam nałożone 31X10,50X15 i jest ok.
Rozumiem iż masz to na felgach z Vitary i na pewno nic sie nie dzieje negatywnego

.Czy warto dać jeszcze dętki dla pewności

.
Bóg stworzył czołgi by siały zamęt i zniszczenie
-
kUBI

- Posty: 644
- Rejestracja: śr sie 28, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Elbląg
Post
autor: kUBI » pn maja 21, 2012 6:07 pm
Felgi są z samuraja, nic się nie dzieje z tyłu mam dętki a z przodu bez, tak na próbę założyłem 2 lata temu i tak zostało.
W dziale gaz, w "niekoszerne gazy" są zdjęcia widać jak wyglądają opony na felgach.
"Jeżdżę z kim chcę"
-
kUBI

- Posty: 644
- Rejestracja: śr sie 28, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Elbląg
Post
autor: kUBI » pn maja 21, 2012 6:13 pm
Paweł93 pisze:A ten cały mikser musi być węższy niż gaźnik w miejscu w którym się go na gaźnik mocuje ? Bo chyba o to chodzi w mikserze aby był trochę węższy żeby łatwiej było silnikowi 'zassać' gaz ?
Silnik zaciąga mieszankę powietrza i gazu,więc najlepiej jak jest między gaźnikiem a filtrem.

"Jeżdżę z kim chcę"
-
Adampio
-

- Posty: 903
- Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Adampio » pn maja 21, 2012 7:22 pm
kUBI pisze:najlepiej jak jest między gaźnikiem a filtrem.

U mnie było wkręcone zwykle kolanko w obudowę filtra olejowego w bezpośrednim sąsiedztwie wlotu do gaźnika. Żeby nie waliło o maskę rzeczone kolanko wchodziło obudowę filtra lekko z boku (tak z 45 stopni od pionu/poziomu). Przejechałem ma tym wynalazku z 50kkm. Teraz mam gaźnik Poloneza i normalny mikser do Poloneza (palnikowy) ale jak się sprawuje jeszcze nie wiem.
-
losiek

- Posty: 519
- Rejestracja: wt lut 26, 2008 8:22 pm
- Lokalizacja: Skierbieszów / Kabaty
-
Kontaktowanie:
Post
autor: losiek » wt maja 22, 2012 6:23 pm
Tak, mikser powinien być minimalnie węższy, żeby panowało w nim niższe ciśnienie mieszanki niż powietrza przed mikserem. Ale jak dasz równy to będzie jeździł, pewnie nawet nie poczujesz różnicy w UAZie. Byle by nie za mały.
-
EDEK:):):):)

- Posty: 511
- Rejestracja: pt gru 04, 2009 9:59 pm
- Lokalizacja: MIROSŁAWIEC zach-pom
Post
autor: EDEK:):):):) » sob maja 26, 2012 8:55 pm
Bóg stworzył czołgi by siały zamęt i zniszczenie
-
chudy2
-

- Posty: 251
- Rejestracja: sob kwie 25, 2009 3:19 pm
Post
autor: chudy2 » ndz maja 27, 2012 9:49 am
bez przesadyzmu, nie może nawet krzywo spojżeć na te opony, kraj jaki jest taki jest ale minimum swobody w dobieraniu opon trzeba mieć, z drugiej strony jak trafisz na ch*ja to zawsze coś znajdzie żeby cię udupić
-
kUBI

- Posty: 644
- Rejestracja: śr sie 28, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Elbląg
Post
autor: kUBI » ndz maja 27, 2012 8:16 pm
ustawodawca mówi, że bieżnik na jednej osi musi być taki sam....nic nie znalazłem na temat czy producent musi być taki sam...więc skoro takiego zapisu nie ma to powinno być ok.

"Jeżdżę z kim chcę"
-
EDEK:):):):)

- Posty: 511
- Rejestracja: pt gru 04, 2009 9:59 pm
- Lokalizacja: MIROSŁAWIEC zach-pom
Post
autor: EDEK:):):):) » czw maja 31, 2012 1:54 pm
Czy jazda na oponach o różnej wysokości ( ok. 2 cm ) spowodować może jakiekolwiek uszkodzenia układu napędowego ( most, skrzynia biegów ) mówię wyłącznie o tylnej osi, przód odłączony, jazda w większości po terenie.

Bóg stworzył czołgi by siały zamęt i zniszczenie
-
Adampio
-

- Posty: 903
- Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Adampio » czw maja 31, 2012 2:10 pm
Może wykończyć satelity mostu bo będą cały czas pracowały. Nie potrafię powiedzieć jak szybko ale most nie jest projektowany do takiej pracy.
-
chudy2
-

- Posty: 251
- Rejestracja: sob kwie 25, 2009 3:19 pm
Post
autor: chudy2 » czw maja 31, 2012 8:26 pm
EDEK:):):):) pisze:Czy jazda na oponach o różnej wysokości ( ok. 2 cm ) spowodować może jakiekolwiek uszkodzenia układu napędowego ( most, skrzynia biegów ) mówię wyłącznie o tylnej osi, przód odłączony, jazda w większości po terenie.

przy zwykłej jeździe może nie koniecznie ale pod obciążeniem prawie napewno w końcu most zmieli
ruska trwałość
-
Balu-Balu
-

- Posty: 5312
- Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
- Lokalizacja: GWE
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Balu-Balu » pt cze 01, 2012 7:46 am
EDEK:):):):) pisze:Czy jazda na oponach o różnej wysokości ( ok. 2 cm ) spowodować może jakiekolwiek uszkodzenia układu napędowego ( most, skrzynia biegów ) mówię wyłącznie o tylnej osi, przód odłączony, jazda w większości po terenie.

Most czyta, że jeździsz w kółko

Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
-
dmuchawiec
-

- Posty: 123
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 12:10 pm
- Lokalizacja: kraków
Post
autor: dmuchawiec » pt cze 01, 2012 2:12 pm
chudy2 pisze:EDEK:):):):) pisze:Czy jazda na oponach o różnej wysokości ( ok. 2 cm ) spowodować może jakiekolwiek uszkodzenia układu napędowego ( most, skrzynia biegów ) mówię wyłącznie o tylnej osi,
przód odłączony, jazda w większości po terenie.

przy zwykłej jeździe może nie koniecznie ale pod obciążeniem prawie napewno w końcu most zmieli
ruska trwałość

co ma trwałość do pomysłów kierownika żeby w terenie nie włączac przodu i kombinować z oponami??
EDEK nie dziaduj drutem zwiąż

Hilux Surf KZN130 '93
Uaz 315126 '87
-
EDEK:):):):)

- Posty: 511
- Rejestracja: pt gru 04, 2009 9:59 pm
- Lokalizacja: MIROSŁAWIEC zach-pom
Post
autor: EDEK:):):):) » pt cze 01, 2012 7:10 pm
Po prostu jedna jest nowa a druga zużyta w 50 % i dlatego jest różnica. Kupno drugiej nówki musi nastąpić

nie ma rady. Ale powiem wam jedno - na kopiach simexa używanie przodu spadło o około 30-40 %

Bóg stworzył czołgi by siały zamęt i zniszczenie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość