
Bardzo duży wyciek
Moderator: Student
Bardzo duży wyciek

Kochaj wszystkie sprzęty - tak szybko odchodzą
- gÓral świętokrzyski
- Posty: 1565
- Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
- Lokalizacja: Kielce/Łódź
- Kontaktowanie:
Wyciek pomiędzy skrzynią a silnikiem to najprawdopodobniej sznurki łojowe.
Ślizgające się sprzęgło u mnie to było objawem kończącego się łożyska oporowego co było konsekwencją jazdy bez dolnej osłony sprzęgła. Ale może to też kwestia oleju jaki zalewa ci tarczę.
Ślizgające się sprzęgło u mnie to było objawem kończącego się łożyska oporowego co było konsekwencją jazdy bez dolnej osłony sprzęgła. Ale może to też kwestia oleju jaki zalewa ci tarczę.
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
1/Dokładniej to trzeba zdjać koło zamachowe,niekoniecznie cały silnik wywalac.gÓral świętokrzyski pisze:Wydmuchało sznur
żeby to dobrze zrobic trza silnik wyjąc niestety Mozna sprubowac bez wyciągania ale efekt raczej krótkotrwały bedzie
2/Sznur łojowy kupić od merca.
3/Sprawdzić stan odmy
4/Sprawdzić cisnienie spręzania pod katem przedmuchów
5/Zweryfikowac sprzegło przy okazji
6/Sprawdzić,czy miska nie ma wygniotów pod srubami mocujacymi ja do bloku.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
WYCIEK OLEJU
BARDZO DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA FACHOWE RADY. JUTRO WPRAWIAM DŁONIE W RÓCH NO I CIUCH. MAM NADZIEJĘ, ŻE BĘDĘ MÓGŁ W TRAKCIE ROBOTY POPYTAĆ WAS O DALSZE WSKAZUWKI ?
Kochaj wszystkie sprzęty - tak szybko odchodzą
Łożysko oporowe nie ma wpływu na ślizganie się sprzęgła. Objawem padania łożyska jest jego wycie.[/quote]
Tak racja:( Najpierw mi słabo brało czego przyczyną był wyrobiony docisk. A oprócz tego szurało co było objawem łożyska. A później całkowicie się skończyło:)
Tak racja:( Najpierw mi słabo brało czego przyczyną był wyrobiony docisk. A oprócz tego szurało co było objawem łożyska. A później całkowicie się skończyło:)
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Porada przy rozbieraniu - zawsze wszystko oznaczaj, tj ustawienia:
- wycisk sprzegla wzgledem kola zamachowego,
- kolo zamachowe wzgledem walu.
Niestety, choc w instrukcjach zawsze jest napisane ze sa niby znaki ustalajace, jednak w rzeczywistosci jest roznie.
Ja nie oznaczylem kiedys wycisku sprzegla wzgledem kola zamachowego i 3 tarcze zmarnowalem. Po prostu mialem takie falowe drgania ze po okolo 1000km tarcza sprzegla rozlatywala sie na kawalki bo nie wytrzymywal tlumik drgan (takie sprzezynki w tarczy). Zanim doszedlem ze to wlasnie tego przyczyna to potrwalo jakis czas.
Poza tym od tych drgan odkrecala mi sie obudowa sprzegla od silnika.
Po przegreceniu wycisku - naszczesie ma tylko mozliwe 3 polozenia - jest super.
Tak wiec wez punktak i dokladnie oznacz wszystko przez odkreceniem.
- wycisk sprzegla wzgledem kola zamachowego,
- kolo zamachowe wzgledem walu.
Niestety, choc w instrukcjach zawsze jest napisane ze sa niby znaki ustalajace, jednak w rzeczywistosci jest roznie.
Ja nie oznaczylem kiedys wycisku sprzegla wzgledem kola zamachowego i 3 tarcze zmarnowalem. Po prostu mialem takie falowe drgania ze po okolo 1000km tarcza sprzegla rozlatywala sie na kawalki bo nie wytrzymywal tlumik drgan (takie sprzezynki w tarczy). Zanim doszedlem ze to wlasnie tego przyczyna to potrwalo jakis czas.
Poza tym od tych drgan odkrecala mi sie obudowa sprzegla od silnika.
Po przegreceniu wycisku - naszczesie ma tylko mozliwe 3 polozenia - jest super.
Tak wiec wez punktak i dokladnie oznacz wszystko przez odkreceniem.
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r
jest to do uszczelnienia tylko roboty w ciul. na dzień dobry szlif wału plus wywazanie. oczywiście nju panewki. później sznur łojowy od G i troche roboty u tokarza. na jednej (dolnej) i drugiej (górnej) obudowie skręconej do kupy robisz gwint wewnętrzny od strony koła zamachowego, później na ten wymiar dorabiasz taką dużą nakręte z zabezpieczeniem na "języczek" zaginany lub coś innego i montaż. obudowy, sznur i dociskasz to tą nakretką. w miarę zużywania sie sznura odkręcasz obudowe (osłone) sprzęgła i dokręcasz tą durzą nakręte śrubokrętem lub przecinakiem. taką operacje wystarczy powtórzyć raz na pół roku bo sznur musi się zużywać. działa.
jak nie pomoże to dolewać olej lub wymienić silnik na inny
jak nie pomoże to dolewać olej lub wymienić silnik na inny

Monster Stodoła
BARDZO DUŻY WYCIEK
DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA BARDZO SYMPATYCZNE PODEJŚCIE DO MNIE-ŻÓŁTODZIOBA A NAPEWNO H O M I K K O W I ZA GRAMATYCZNO-STYLISTYCZNO-ORTOGRAFICZNE KOREKTY
! NA PRZYSZŁOŚĆ MUSZĘ BARDZIEJ DOMYWAĆ PALUCHY PO WYJŚCIU Z KANAŁU PRZED SIADANIEM DO KOMPA BO MI TOWOT KLEI KLAWISZE. RAZ JESZCZE DZIĘKUJĘ I PRAGNĘ WAS WSZYSTKICH ZAPEWNIĆ, ŻE PO PARU DNIACH SPĘDZONYCH POD ... KUPIŁEM WCZORAJ MIETKA Z 300 D I RĘCZNĄ 4-ką CAŁEGO NA CHODZIE ZA CENĘ SAMEGO SILNIKA NA ALLEGRO. ---------------------- TYM RAZEM INNA PROŚBA---------------- CZY KTOŚ Z WAS PANOWIE MA DOŚWIADCZENIA W PRZEKŁADCE UAZ-owskiego SILNIKA ZE SKRZYNKĄ NA MIETKOWY SILNIK RÓWNIEŻ ZE SKRZYNKĄ ? ZA PORADY WIELKA SIEEEEEMA I JAKIŚ BROWAR.

Kochaj wszystkie sprzęty - tak szybko odchodzą
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości