
Serwo
Moderator: Student
Nie mam tu wielkiego doświadczenia,ale sadzę że zasysa wodę i ta woda tam zostaje....Niva'94 pisze:Czy testował ktoś jak zachowuje się podciśnieniowe serwo całkowicie pod wodą? Czy jak zassie wodę, to zostanie ona tam na wieki?
Miałem kiedyś serwo pod podłogą i było bardzo "krótkożywotne"Po otwarciu-masa błota w srodku.To zły patent.Tylko pod maską,albo miedzy fotelami np/było i robiło

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
vandall1 pisze:
Nie mam tu wielkiego doświadczenia,ale sadzę że zasysa wodę i ta woda tam zostaje....
Miałem kiedyś serwo pod podłogą i było bardzo "krótkożywotne"Po otwarciu-masa błota w srodku.To zły patent.Tylko pod maską,albo miedzy fotelami np/było i robiło/
Trza dziurke nawiercić





GyGy 5479591
Uaz 469 B
Uaz 469 B
Re: Serwo
NIer jest tak slodko.SebastianS pisze:Byle jaki przewód wytrzyma w praktyce. Ciśnienie atmosferyczne jest powiedzmy umownie ok 1 atm., podciśnienie w rurze ssącej nie schodzi poniżej 0,5 atm. - czyli róznica ok 0,5.cezii pisze:Czy ktoś się orientuję ile admosfer wytrzymałości musi mieć przewód łączący serwo z kolektorem dolotowym ? Serwo orginał uaz.
Ten przewod ma wytrzymywac cisnienie ZEWNETRZNE - parciany waz strazacki wytrzymuje szesc atmosfer cisnienia od srodka i nie wytrzymuje jednej dziesiatej atmosfery podcisnienia - bo wiotki jest i sie zapada...
Po prostu waz ma wytrzymac jedna atmosfere od zewnatrz bez zapadania sie - czyli miec grube, sztywne (niekoniecznie bardzo mocne na rozrywanie ) scianki..
--
Darek[/list]
To korzystając z tematu
Czy pompa z serwem od Lublina to się nada w sensie wydatkowym
Zastanawia mnie wielkość serwa, bo nie jest znaczących rozmiarów
Dodam tylko, że chodzi o jedne z pierwszych Lublinów z hamulcami bębnowymi na przedzie
Wygląda zupełnie jak taki zestaw z tym, że wyjście przewodów jest po prawej stronie patrząc od strony kierowcy http://www.allegro.pl/item138064687_ser ... oneza.html
Czy pompa z serwem od Lublina to się nada w sensie wydatkowym
Zastanawia mnie wielkość serwa, bo nie jest znaczących rozmiarów
Dodam tylko, że chodzi o jedne z pierwszych Lublinów z hamulcami bębnowymi na przedzie
Wygląda zupełnie jak taki zestaw z tym, że wyjście przewodów jest po prawej stronie patrząc od strony kierowcy http://www.allegro.pl/item138064687_ser ... oneza.html
"Bo ofrojd to nie je rurka z kremem ani nie gilgotki, ostry...."
Uaz z uazowołgą a nie z andorią
Uaz z uazowołgą a nie z andorią
Wielkość serwa nie ma znaczenia jak pompa będzie mała. Pompa orginalna lepsiejsza wg. mnie bo wydajniejsza (większa). Żukowska mniejsza, polonezowska mniejsza. Polonezy i żuki mają mniejsze tłoczki hamulcowe i tam to wyrabia, w uazie wymaga żmudnej regulacji aby działało dobrze, ale da się zrobić.lisiurski pisze:To korzystając z tematu
Czy pompa z serwem od Lublina to się nada w sensie wydatkowym
Zastanawia mnie wielkość serwa, bo nie jest znaczących rozmiarów
Dodam tylko, że chodzi o jedne z pierwszych Lublinów z hamulcami bębnowymi na przedzie
Wygląda zupełnie jak taki zestaw z tym, że wyjście przewodów jest po prawej stronie patrząc od strony kierowcy http://www.allegro.pl/item138064687_ser ... oneza.html
Jedynym dowodem, że istnieje jakaś pozaziemska INTELIGENCJA, jest to, że się z nami nie kontaktują.
Czegoś nie rozumiem. Co ma serwo do wysprzęglika? Tu gadamy o hamulcach.gri74 pisze:EEE tam gadanie, ja zmotałem tak
serwo + pedały MB 123
pompa zuk + redukcje wkręcane na gwint uaza
wysprzęglik MB
Standartowa regulacja szczęk i hamulce były jak brzytwa 1/3 skoku podału i 4 koła zablokowane
Jedynym dowodem, że istnieje jakaś pozaziemska INTELIGENCJA, jest to, że się z nami nie kontaktują.
O tym, że wielkość serwa nie wpływa na wydatek pompy to ja wiem, nawiązując do jego wielkości miałem na myśli jego skutecznośćcykor pisze: Wielkość serwa nie ma znaczenia jak pompa będzie mała. Pompa orginalna lepsiejsza wg. mnie bo wydajniejsza (większa). Żukowska mniejsza, polonezowska mniejsza. Polonezy i żuki mają mniejsze tłoczki hamulcowe i tam to wyrabia, w uazie wymaga żmudnej regulacji aby działało dobrze, ale da się zrobić.
Pompa jak już wspominałem jest od Lublina z bębnowymi hamulcami, a tam na przednie koło przypada po dwa tłoczki podobnej wielkości jak w uazie
Dlatego pytam, czy ktoś coś takiego ćwiczył i czy warto się za to brać

"Bo ofrojd to nie je rurka z kremem ani nie gilgotki, ostry...."
Uaz z uazowołgą a nie z andorią
Uaz z uazowołgą a nie z andorią
Serwo od W 123 jest OK ale pompa od Mercedesa nie robi. Średnica tłoka nie jest wystarczająca i cisnienie jakie podaje jest za małe. HAmulce są gumowe.
Nóweczka pompa od żuczka (118 zł) pasuje do serwa MB W 123 gwinty te same co w pompie MB W 123. Hamulce robią dzisiaj przetestowałem na przeglądzie .... na rolkach. Jeszcze o redukcji: UAZ ma gwint 12 a pompa żuczka 10 i nalezy kupic redukcje z 12 na 10 dostepne w sklepie żuka Lublina i UAZA itp cena: 8 zł za redukcje (kawałek mosiądzu)
Nóweczka pompa od żuczka (118 zł) pasuje do serwa MB W 123 gwinty te same co w pompie MB W 123. Hamulce robią dzisiaj przetestowałem na przeglądzie .... na rolkach. Jeszcze o redukcji: UAZ ma gwint 12 a pompa żuczka 10 i nalezy kupic redukcje z 12 na 10 dostepne w sklepie żuka Lublina i UAZA itp cena: 8 zł za redukcje (kawałek mosiądzu)
BYŁ ZMOTANY - UAZ 469B
OBECNIE MOTANY PYSIO - Pajero 2.5TD - 31''- lift 2,5 "- powoli motany
OBECNIE MOTANY PYSIO - Pajero 2.5TD - 31''- lift 2,5 "- powoli motany
to nie tak - cisnienie jest dobre tylko wydatek za maly dlatego hamulce gumowe i chwytaja dopiero na dwa razyUAZ4x4 pisze:Serwo od W 123 jest OK ale pompa od Mercedesa nie robi. Średnica tłoka nie jest wystarczająca i cisnienie jakie podaje jest za małe. HAmulce są gumowe.

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
Lepsze serwo można zamontować od Merca 208D , pasuje do pedałów od 123 i do tego pompa od żuka. Serwo od 208D jest zbliżone do UAZowego(zapas podciśnienia wiekszy jak w 123)gri74 pisze:EEE tam gadanie, ja zmotałem tak
serwo + pedały MB 123
pompa zuk + redukcje wkręcane na gwint uaza
wysprzęglik MB
Standartowa regulacja szczęk i hamulce były jak brzytwa 1/3 skoku podału i 4 koła zablokowane
Land Cruiser HZJ-73
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)
- Michał(student)
-
- Posty: 135
- Rejestracja: wt mar 28, 2006 12:48 pm
- Lokalizacja: Klimontów
- Kontaktowanie:
- Michał(student)
-
- Posty: 135
- Rejestracja: wt mar 28, 2006 12:48 pm
- Lokalizacja: Klimontów
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość