Serwo

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » wt lip 11, 2006 9:21 pm

poważnie czy jaja se robisz :-?
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » śr lip 12, 2006 7:54 pm

Bart03 pisze:no dobra - z czego te redukcje dobrac i gdzie je kupic ?? pytalem juz kilka razy ale nikt nie jest mi w stanie powiedziec ??
Bart-wiesz dobrze,ze ten sklep ma tytuł:"usługi tokarskie"i jest w kazdej pipidówie :wink:
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » śr lip 12, 2006 7:59 pm

Niva'94 pisze:Czy testował ktoś jak zachowuje się podciśnieniowe serwo całkowicie pod wodą? Czy jak zassie wodę, to zostanie ona tam na wieki?
Nie mam tu wielkiego doświadczenia,ale sadzę że zasysa wodę i ta woda tam zostaje....
Miałem kiedyś serwo pod podłogą i było bardzo "krótkożywotne"Po otwarciu-masa błota w srodku.To zły patent.Tylko pod maską,albo miedzy fotelami np/było i robiło :)2 /
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » śr lip 12, 2006 8:09 pm

Bart03 pisze:poważnie czy jaja se robisz :-?
A jak myślisz :)21
Starsze modele :wink: i w zaporożcu też gdzies były
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » śr lip 12, 2006 9:00 pm

przewiercasz końcówki gwintowane(merca,żuka) na wymiar uaza przewodu i rozwalcowujesz :)2 i przykręcasz do pompy
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » śr lip 12, 2006 9:08 pm

do pompy żuka oczywiście bo ona z serwem merca zupełnie starcza :)2
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66

Awatar użytkownika
Tomek_B
Posty: 376
Rejestracja: wt wrz 13, 2005 1:19 pm
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Tomek_B » śr lip 12, 2006 9:34 pm

vandall1 pisze:

Nie mam tu wielkiego doświadczenia,ale sadzę że zasysa wodę i ta woda tam zostaje....
Miałem kiedyś serwo pod podłogą i było bardzo "krótkożywotne"Po otwarciu-masa błota w srodku.To zły patent.Tylko pod maską,albo miedzy fotelami np/było i robiło :)2 /

Trza dziurke nawiercić :)2 :)2 :)20 :)20 :)20
GyGy 5479591

Uaz 469 B

ladzk
 
 
Posty: 102
Rejestracja: czw kwie 20, 2006 10:56 pm
Lokalizacja: Warszawa niestety

Re: Serwo

Post autor: ladzk » sob lip 15, 2006 3:43 am

SebastianS pisze:
cezii pisze:Czy ktoś się orientuję ile admosfer wytrzymałości musi mieć przewód łączący serwo z kolektorem dolotowym ? Serwo orginał uaz.
Byle jaki przewód wytrzyma w praktyce. Ciśnienie atmosferyczne jest powiedzmy umownie ok 1 atm., podciśnienie w rurze ssącej nie schodzi poniżej 0,5 atm. - czyli róznica ok 0,5.
NIer jest tak slodko.

Ten przewod ma wytrzymywac cisnienie ZEWNETRZNE - parciany waz strazacki wytrzymuje szesc atmosfer cisnienia od srodka i nie wytrzymuje jednej dziesiatej atmosfery podcisnienia - bo wiotki jest i sie zapada...

Po prostu waz ma wytrzymac jedna atmosfere od zewnatrz bez zapadania sie - czyli miec grube, sztywne (niekoniecznie bardzo mocne na rozrywanie ) scianki..

--
Darek[/list]

Awatar użytkownika
lisiurski
 
 
Posty: 1125
Rejestracja: wt mar 07, 2006 2:34 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: lisiurski » wt paź 31, 2006 5:51 pm

To korzystając z tematu
Czy pompa z serwem od Lublina to się nada w sensie wydatkowym
Zastanawia mnie wielkość serwa, bo nie jest znaczących rozmiarów
Dodam tylko, że chodzi o jedne z pierwszych Lublinów z hamulcami bębnowymi na przedzie
Wygląda zupełnie jak taki zestaw z tym, że wyjście przewodów jest po prawej stronie patrząc od strony kierowcy http://www.allegro.pl/item138064687_ser ... oneza.html
"Bo ofrojd to nie je rurka z kremem ani nie gilgotki, ostry...."
Uaz z uazowołgą a nie z andorią

Awatar użytkownika
cykor
 
 
Posty: 145
Rejestracja: czw paź 07, 2004 10:15 am
Lokalizacja: Warszawa i nie

Post autor: cykor » wt paź 31, 2006 8:44 pm

lisiurski pisze:To korzystając z tematu
Czy pompa z serwem od Lublina to się nada w sensie wydatkowym
Zastanawia mnie wielkość serwa, bo nie jest znaczących rozmiarów
Dodam tylko, że chodzi o jedne z pierwszych Lublinów z hamulcami bębnowymi na przedzie
Wygląda zupełnie jak taki zestaw z tym, że wyjście przewodów jest po prawej stronie patrząc od strony kierowcy http://www.allegro.pl/item138064687_ser ... oneza.html
Wielkość serwa nie ma znaczenia jak pompa będzie mała. Pompa orginalna lepsiejsza wg. mnie bo wydajniejsza (większa). Żukowska mniejsza, polonezowska mniejsza. Polonezy i żuki mają mniejsze tłoczki hamulcowe i tam to wyrabia, w uazie wymaga żmudnej regulacji aby działało dobrze, ale da się zrobić.
Jedynym dowodem, że istnieje jakaś pozaziemska INTELIGENCJA, jest to, że się z nami nie kontaktują.

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » śr lis 01, 2006 12:39 am

EEE tam gadanie, ja zmotałem tak
serwo + pedały MB 123
pompa zuk + redukcje wkręcane na gwint uaza
wysprzęglik MB

Standartowa regulacja szczęk i hamulce były jak brzytwa 1/3 skoku podału i 4 koła zablokowane
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
cykor
 
 
Posty: 145
Rejestracja: czw paź 07, 2004 10:15 am
Lokalizacja: Warszawa i nie

Post autor: cykor » śr lis 01, 2006 4:52 am

gri74 pisze:EEE tam gadanie, ja zmotałem tak
serwo + pedały MB 123
pompa zuk + redukcje wkręcane na gwint uaza
wysprzęglik MB

Standartowa regulacja szczęk i hamulce były jak brzytwa 1/3 skoku podału i 4 koła zablokowane
Czegoś nie rozumiem. Co ma serwo do wysprzęglika? Tu gadamy o hamulcach.
Jedynym dowodem, że istnieje jakaś pozaziemska INTELIGENCJA, jest to, że się z nami nie kontaktują.

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » śr lis 01, 2006 9:49 am

sie chlopak poprostu zagalopowal :lol:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
lisiurski
 
 
Posty: 1125
Rejestracja: wt mar 07, 2006 2:34 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: lisiurski » śr lis 01, 2006 2:52 pm

cykor pisze: Wielkość serwa nie ma znaczenia jak pompa będzie mała. Pompa orginalna lepsiejsza wg. mnie bo wydajniejsza (większa). Żukowska mniejsza, polonezowska mniejsza. Polonezy i żuki mają mniejsze tłoczki hamulcowe i tam to wyrabia, w uazie wymaga żmudnej regulacji aby działało dobrze, ale da się zrobić.
O tym, że wielkość serwa nie wpływa na wydatek pompy to ja wiem, nawiązując do jego wielkości miałem na myśli jego skuteczność
Pompa jak już wspominałem jest od Lublina z bębnowymi hamulcami, a tam na przednie koło przypada po dwa tłoczki podobnej wielkości jak w uazie
Dlatego pytam, czy ktoś coś takiego ćwiczył i czy warto się za to brać ??
"Bo ofrojd to nie je rurka z kremem ani nie gilgotki, ostry...."
Uaz z uazowołgą a nie z andorią

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » śr lis 01, 2006 3:04 pm

No, wysprzęglik to tak na marginesie napisałem, bo serwo było z beczki a i p.sprzegła jest w kpl., zanikł problem wycieków z niego po wymianie na Mb.
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
UAZ4x4
 
 
Posty: 125
Rejestracja: pn mar 27, 2006 4:48 pm
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: UAZ4x4 » sob lis 04, 2006 1:18 am

Serwo od W 123 jest OK ale pompa od Mercedesa nie robi. Średnica tłoka nie jest wystarczająca i cisnienie jakie podaje jest za małe. HAmulce są gumowe.
Nóweczka pompa od żuczka (118 zł) pasuje do serwa MB W 123 gwinty te same co w pompie MB W 123. Hamulce robią dzisiaj przetestowałem na przeglądzie .... na rolkach. Jeszcze o redukcji: UAZ ma gwint 12 a pompa żuczka 10 i nalezy kupic redukcje z 12 na 10 dostepne w sklepie żuka Lublina i UAZA itp cena: 8 zł za redukcje (kawałek mosiądzu)
BYŁ ZMOTANY - UAZ 469B
OBECNIE MOTANY PYSIO - Pajero 2.5TD - 31''- lift 2,5 "- powoli motany

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » sob lis 04, 2006 9:28 am

UAZ4x4 pisze:Serwo od W 123 jest OK ale pompa od Mercedesa nie robi. Średnica tłoka nie jest wystarczająca i cisnienie jakie podaje jest za małe. HAmulce są gumowe.
to nie tak - cisnienie jest dobre tylko wydatek za maly dlatego hamulce gumowe i chwytaja dopiero na dwa razy :wink:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
UAZ4x4
 
 
Posty: 125
Rejestracja: pn mar 27, 2006 4:48 pm
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: UAZ4x4 » ndz lis 05, 2006 11:39 pm

Tak dokladnie taki jest syndrom... poprostu średnica tłoka jest nie taka lub nie odpowiada srednicy cylinderków... generalnie wygląda na to że mercedesowska pompa nie wydala
BYŁ ZMOTANY - UAZ 469B
OBECNIE MOTANY PYSIO - Pajero 2.5TD - 31''- lift 2,5 "- powoli motany

Awatar użytkownika
_CaShu_
Posty: 309
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 10:30 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: _CaShu_ » pn lis 06, 2006 3:36 am

Witam

Jakim papierkiem sciernym trzeba wyoplerowac pompe? Bo wlasnie kupilem zestaw naprawczy, smar do tloczkow hamulcowych, rozkrecilem pompe sprzegla i hamulcowa i niewiem czym to wypolerowac na blysk?

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pn lis 06, 2006 8:38 am

nie musi byc na blysk - chodzi o to zeby nie bylo rys - najpierw wystarczy 300 a potem 500 - wodny oczywiscie
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » pn lis 06, 2006 9:01 pm

Filc na trzpieniu + pasta polerska + wiertarka + troczę cierpliwości i masz lustro
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Piter69A
 
 
Posty: 1233
Rejestracja: czw cze 22, 2006 8:59 pm
Lokalizacja: MUTT Gliwice

Post autor: Piter69A » wt lis 07, 2006 8:40 am

gri74 pisze:EEE tam gadanie, ja zmotałem tak
serwo + pedały MB 123
pompa zuk + redukcje wkręcane na gwint uaza
wysprzęglik MB

Standartowa regulacja szczęk i hamulce były jak brzytwa 1/3 skoku podału i 4 koła zablokowane
Lepsze serwo można zamontować od Merca 208D , pasuje do pedałów od 123 i do tego pompa od żuka. Serwo od 208D jest zbliżone do UAZowego(zapas podciśnienia wiekszy jak w 123)
Land Cruiser HZJ-73
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)

Awatar użytkownika
Michał(student)
 
 
Posty: 135
Rejestracja: wt mar 28, 2006 12:48 pm
Lokalizacja: Klimontów
Kontaktowanie:

Post autor: Michał(student) » wt lis 07, 2006 10:46 am

ja mam tak:
pedały od BMW 5 (30 zł razem z pompką od sprzęgła)
serwo VW (25 zł razem z pompą która nie dawała rady)
pompa BMW 525 (30 zł)
i wszystko zajebiści chodzi

Awatar użytkownika
kubas
 
 
Posty: 875
Rejestracja: sob wrz 25, 2004 11:46 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: kubas » wt lis 07, 2006 3:53 pm

Michał(student) pisze:ja mam tak:
pedały od BMW 5 (30 zł razem z pompką od sprzęgła)
serwo VW (25 zł razem z pompą która nie dawała rady)
pompa BMW 525 (30 zł)
i wszystko zajebiści chodzi

a wrażenia z ławy sądowej BEZCENNE :)21
:wink:
przyczajony Uaz, ukryty mercedes :)21
GG 141-99-54

Awatar użytkownika
Michał(student)
 
 
Posty: 135
Rejestracja: wt mar 28, 2006 12:48 pm
Lokalizacja: Klimontów
Kontaktowanie:

Post autor: Michał(student) » wt lis 07, 2006 6:12 pm

a wrażenia z ławy sądowej BEZCENNE :)21
:wink:
mnie to nie tyka :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość