




http://allegro.pl/korektor-sily-hamowan ... 86494.html
Myślałem takie coś założyć. Czy to sie wkręca w pompę i dalej z tego ustrojstwa wyprowadzić przewód do trójnika kół tylnych

Proszę o opinie

Moderator: Student
żaden korektor nie załatwi sprawy jak cały układ hamulcowy sp....olonyEDEK:):):):) pisze:O widzę że z problemem sam nie walczę hehe myślę jednak że trzeba założyć coś co jest przeznaczone do odpowiedniej masy auta czyt . kupić korektor z auta o podobnej masie
Znaczy co naprościej flexa w dłoń i ............ poskracać okładzine cierna o połowę naMag69 pisze:żaden korektor nie załatwi sprawy jak cały układ hamulcowy sp....olonyEDEK:):):):) pisze:O widzę że z problemem sam nie walczę hehe myślę jednak że trzeba założyć coś co jest przeznaczone do odpowiedniej masy auta czyt . kupić korektor z auta o podobnej masie![]()
zauważ,że korektor tylko "koryguje" tylne hamulce w zależności od obciążenia
aby układ działał poprawnie, to powierzchnia nacisku na klocek/szczękę w przodzie powinna być co najmniej dwa razy większa niż tył
w hamulcach bębnowych (zakładając,że przód/tył jednakowy) było to realizowane za pomocą krótszych okładzin, a tam gdzie tarcze -wielkością łoczka i jednocześnie klocka.
w Twoim przypadku spróbował bym wyciąć po połowie okładzin z klocka - tył,tak aby powierzchnia styku klocek/tarcza był o połowę mniejszy niż przód
napisałem "możesz spróbować"EDEK:):):):) pisze: Znaczy co naprościej flexa w dłoń i ............ poskracać okładzine cierna o połowę naklocku
??
A nie wyrwie wtedy pozostałej części klocka od blachy do której jest przymocowany. U mnie jest dziwna tendencja że tył pierwszy blokuje niż przód ( uprzedzam komentarze - pompe mam dobrze podłączoną i sekcje też oczywiście![]()
) więc siła hamowania jest spora
Ja zamontowałem takie coś z fiata seicento...robi robote a mam założone tarcze samuraja i zaciski polonez na obu osiachEDEK:):):):) pisze:Witam. Jako że zima piękna to i jeździć sie chceale...... po zastosowaniu 4x zestaw tarcze + zaciski polonez lucas girling+ wiadomo co i o jaki zestaw idze podczas hamowania na śliskim tył wyprzedza przód
![]()
( wiadomo to było i sie nie skarżę
) jednak istnieje zagrożenie że kiedyś coś wyskoczy przed maske i nie chcę kręcić bączka na asfalcie więc pytanie brzmi : jaki zastosować korektor siły hamowania
? ( pompa hamulcowa mercedes ) Na aledrogo oglądałem takowe na przewód hamulcowy ( moja pompa ma tylko dwa wyjścia , na przód i tył a dalej już trójniki )
http://allegro.pl/korektor-sily-hamowan ... 86494.html
Myślałem takie coś założyć. Czy to sie wkręca w pompę i dalej z tego ustrojstwa wyprowadzić przewód do trójnika kół tylnych??
Proszę o opinie
hamuje w miare normalnie...i niema tak że tył zablokuje przy ostrym hamowaniu...i zarzuci tyłem...EDEK:):):):) pisze:Opisz wrażenia jak robi![]()
??
pompa seria uaz..ale nie mam wspomagania...a i wyrzuciłem ten smieszny układ od czujnika spadku cisnienia przy pompie a na przewodzie do tyłu zamontowałen taki kompensator http://allegro.pl/servo-serwo-pompa-ham ... 2959801662 to taki kufitek obok serwa co z niego wystaje przewód sztywnyEDEK:):):):) pisze:A to właśnie chciałem osiągnąćA pompę jaka masz
/
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości