uaz-amfibia do turystyki a nie do extremu

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
L80
Posty: 646
Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: L80 » czw gru 21, 2006 11:01 pm

silnik pochodzi z fiata Cromy
reduktor gazika

o reszcie podzespołów nie wiem
rama wypełniona pianką w celu zwiększenia wyporności

ciekawe jest to że przy krótkim i płaskim dziobie wywołuje bardzo małą fale przed sobą

Awatar użytkownika
CLIMBER
 
 
Posty: 1362
Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury

Post autor: CLIMBER » czw gru 21, 2006 11:31 pm

JA'JACEK pisze:
CLIMBER pisze:w pierwszej kolejnosci zmienilbym opony na jakies MT bo na tych przy wyjazdach z wody moze byc krucho no i chyba jakis wich zeby sie wyciagnac na brzeg jak sie nie da wyjechac
MT są za ciężkie i za grube, za duży opór będą stawiać, tu muszą być tak wąskie
jak szosowe tylko bieżnik powinny mieć taki bardziej klockowaty... i będzie grało.
Amerykanie na swoich takie mieli.


Wąskie szczegolnie przy wyjazdach z wody po mulistym i grzaskim brzegu beda sie kopac, a obecnie produkowane MT-eki nie sa chyba wiele ciezsze od np oryginalnych wojskowych rosyjskich czy amerykanskich
WARMIŃSKO-MAZURSKA GRUPA OFF ROAD

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » czw gru 21, 2006 11:57 pm

Zrobione z pasją :)2 Pełen szacunek dla twórcy amfibii :)2
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » sob gru 23, 2006 6:40 pm

rama wypełniona pianką w celu zwiększenia wyporności
.....i przyśpieszenia korozji.....
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
kUBI
Posty: 644
Rejestracja: śr sie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: kUBI » ndz gru 24, 2006 12:03 pm

:)2 Ciekawe czy kolega dysponuje jakimiś dokumentami opisującymi przebudowę uaza?? Świetna sprawa!! wyobrazcie sobie wyjazd na 3, 4 takie uazy mogła by byc super przygoda i zabawa:) :wink: :)2
"Jeżdżę z kim chcę"

uadam
Posty: 547
Rejestracja: pt mar 05, 2004 10:11 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: uadam » pn gru 25, 2006 6:40 pm

Myślę, że dopiero sporządzę taką dokumentację. Jeszcze pozostało mi do rozwiązania kilka spraw - np. instalacja płetwy sterowej czy montaż hamulca ręcznego. Ze wszystkimi zainteresowanymi chętnie podzielę się swoją wiedzą.
Za wszelkie wyrazy uznania pod adresem mojego "dzieła" bardzo dziękuję. Jak zaczynałem przeróbki wielu pukało się w głowę. Teraz wiem, że było warto, choć poszło na to setki godzin i też sporo kasy. Ale i tak gdy porówna się to z kosztem zakupu gotowej amfibii np. Dutton Marine czy Amphijeep, to i tak wyszło tanio.
rybak

Awatar użytkownika
CLIMBER
 
 
Posty: 1362
Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury

Post autor: CLIMBER » wt gru 26, 2006 12:20 am

kupujac gotowa amfibie nie mialbys tej satysfakcji ktora zasluzenie mozesz miec teraz za wykonany tak dobrej roboty
WARMIŃSKO-MAZURSKA GRUPA OFF ROAD

Awatar użytkownika
kUBI
Posty: 644
Rejestracja: śr sie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: kUBI » wt gru 26, 2006 11:14 am

uadam pisze:Myślę, że dopiero sporządzę taką dokumentację. Jeszcze pozostało mi do rozwiązania kilka spraw - np. instalacja płetwy sterowej czy montaż hamulca ręcznego. Ze wszystkimi zainteresowanymi chętnie podzielę się swoją wiedzą.
Za wszelkie wyrazy uznania pod adresem mojego "dzieła" bardzo dziękuję. Jak zaczynałem przeróbki wielu pukało się w głowę. Teraz wiem, że było warto, choć poszło na to setki godzin i też sporo kasy. Ale i tak gdy porówna się to z kosztem zakupu gotowej amfibii np. Dutton Marine czy Amphijeep, to i tak wyszło tanio.
:)2 Tak trzymać!! masz moje uznanie i 100% poparcie :)2 :)2
Obserwuje z zainteresowaniem temat i czekam na dalszy rozwój sytuacji :wink:
"Jeżdżę z kim chcę"

Awatar użytkownika
Juhas19
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 9
Rejestracja: sob lip 14, 2007 2:15 pm
Lokalizacja: Kalisz
Kontaktowanie:

Post autor: Juhas19 » sob lip 14, 2007 4:05 pm

Świetne cacko! Tylko jak ta zabawka sprawuje się w terenie, a przede wszystkim czy nadal ma własności terenowe UAZ`a... Ja bym jeszcze proponował, żeby uadam zrobił jeszcze jakąś stronkę o tym potworze, z jego historią budowy... oczywiście gdyby znalazło się trochę czasu...

uadam
Posty: 547
Rejestracja: pt mar 05, 2004 10:11 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: uadam » sob lip 14, 2007 9:59 pm

Moim zdaniem właściwości terenowe się nie pogorszyły, a może nawet poprawiły. Mosty i napędy są oryginalne Uazowe, prześwit jest taki sam, ew. tylni zwis jest mniejszy, gdyż trochę przeszkadza tunel w którym jest śruba napędowa. Jednostka napędowa ok.100 koni z Sulejówka więc ma moc. Ale jeszcze nie działałem ostro w terenie więc dopiero w praniu wyjdą ew. słabości terenowe. Na pewno słabością mogą być przejazdy przez wartkie strumienie. Zwykły Uaz przejedzie po dnie, a amfibię może znieść a śruba nie poradzi sobie ze zbyt szybkim nurtem. Ale już duża rzeka czy jezioro nie stanowią problemu.

Strona zapewne powstanie ale teraz inne sprawy są na głowie. Właśnie urodziła mi się córka.
rybak

Awatar użytkownika
SANCHEZ
Posty: 458
Rejestracja: wt sty 06, 2004 8:34 pm
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Post autor: SANCHEZ » sob lip 14, 2007 10:53 pm

A to gratulujemy 8)
UAZ 469B 4x4, ZIŁ 157 6x6, GAZ 66 4X4, STAR 66 6X6 - THE POWER OF DREAMS

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość