Afgany

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Sztanca
Posty: 433
Rejestracja: czw cze 19, 2008 11:48 am
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: Afgany

Post autor: Sztanca » czw cze 09, 2011 10:27 am

wygląda jak Torsen, którego można kupić poniżej 1500zł
zmoty sprzedane, szukam cywilnego Y60
sylwester w górach

Awatar użytkownika
kb-autostyle
 
 
Posty: 1313
Rejestracja: wt wrz 15, 2009 10:20 am
Lokalizacja: Moskwa
Kontaktowanie:

Re: Afgany

Post autor: kb-autostyle » czw cze 09, 2011 10:35 am

Sztanca pisze:wygląda jak Torsen, którego można kupić poniżej 1500zł
jest to torsen oczywiście, rozbudowany o preload.

Torsen kolego możesz znaleźć okazyjnie na allegro i za 1100 złotych, była kiedyś taka atrakcją co miała pudełka kolorystycznie wygalające na Val-Racing, ale nim nie była..
Wielu jest producentów torsenów w Rosji, ale najlepiej i najdłużej służą Val-Racing.
Aby producent był bardziej przekonywujący daje 6 miesięcy gwarancji od daty sprzedaży.

Piszę tylko dlatego żeby nie okazało się, że "dziengi" wywalone na taniego torsen okażą się wyrzucone w błoto, w to samo z którego uazik nie da rady wyjechać.
Jeżdżę na felgach kutych SLIK i dziur się nie boję. Offroadu też nie. Polecam.

Awatar użytkownika
Sztanca
Posty: 433
Rejestracja: czw cze 19, 2008 11:48 am
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: Afgany

Post autor: Sztanca » czw cze 09, 2011 10:56 am

czym jest ów preload ?
zmoty sprzedane, szukam cywilnego Y60
sylwester w górach

Awatar użytkownika
kb-autostyle
 
 
Posty: 1313
Rejestracja: wt wrz 15, 2009 10:20 am
Lokalizacja: Moskwa
Kontaktowanie:

Re: Afgany

Post autor: kb-autostyle » czw cze 09, 2011 11:05 am

Sztanca pisze:czym jest ów preload ?

proszę bardzo:
http://val-racing63.ru/prednatyag1


Co to jest blokowanie wstępne i jak działa:



Układ wstępnego napięcia wiąże ze sobą półosie z określoną siła, zadaną wstępnym blokowaniem. Przy przewyższeniu współczynnika wstępnego blokowania (siły) mechanizm zadziała jak gwintowa (quaife) blokada. Zblokuje szybko i pewnie, ale bez szarpnięcia.

Układ wstępnego blokowania, wykorzystywana w "szperach" VAL-Racing:

- pozwala wyeliminować pikowe przeciążenia w układzie napędowym oraz na koło kierownicy.

- pozwala na wcześniejsze zadziałania blokady, w wymagających warunkach ruchu pojazdu.

- przy całkowitym braku momentu napędowego na jednym obracającym się kole pozwala w sposób gwarantowany podłączyć do pracy drugie nieruchome koło tej osi (sytuacja startu z miejsca w warunkach podwieszenia po przekątnej kół i ruszania z miejsca przy podwieszenia jednego koła «na podnośnik»)*

-* - możliwość tą posiada auto z wykorzystaniem blokady z wysokimi wstępnymi blokowaniami. Takie blokady zaleca się stosować tylko w tylną oś auta, wykorzystywanym w większości dla przemieszczenia po luźnych nawierzchniach terenowych i dla uczestnictwa w terenowych zawodach sportowych. (blokowania wstępne powyżej 8kg/m)
Jeżdżę na felgach kutych SLIK i dziur się nie boję. Offroadu też nie. Polecam.

Paweł93
Posty: 321
Rejestracja: ndz paź 25, 2009 11:29 pm

Re: Afgany

Post autor: Paweł93 » pt cze 10, 2011 5:28 pm

Nie chcąc zakładać nowego tematu o afganach napiszę tutaj:
Czy oryginalnie afgany mają blokady ?
1. 6 x UAZ 31512
2. Mitsubishi Pajero Mk1
3. Nissan Patrol y60
4. Hummer H3

Awatar użytkownika
kb-autostyle
 
 
Posty: 1313
Rejestracja: wt wrz 15, 2009 10:20 am
Lokalizacja: Moskwa
Kontaktowanie:

Re: Afgany

Post autor: kb-autostyle » pt cze 10, 2011 5:49 pm

Paweł93 pisze:Nie chcąc zakładać nowego tematu o afganach napiszę tutaj:
Czy oryginalnie afgany mają blokady ?
nie mają.
mają zwolnice, przez co są wytrzymalsze i prześwit jest większy.
Jeżdżę na felgach kutych SLIK i dziur się nie boję. Offroadu też nie. Polecam.

wieprzowina
 
 
Posty: 3760
Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
Lokalizacja: KR

Re: Afgany

Post autor: wieprzowina » pt cze 10, 2011 5:50 pm

Oryginalne tzn jakie? :o

Paweł93
Posty: 321
Rejestracja: ndz paź 25, 2009 11:29 pm

Re: Afgany

Post autor: Paweł93 » pt cze 10, 2011 6:29 pm

A są różne rodzaje czy jak ?
1. 6 x UAZ 31512
2. Mitsubishi Pajero Mk1
3. Nissan Patrol y60
4. Hummer H3

wieprzowina
 
 
Posty: 3760
Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
Lokalizacja: KR

Re: Afgany

Post autor: wieprzowina » pt cze 10, 2011 6:51 pm

Paweł93 pisze:A są różne rodzaje czy jak ?
no sam napisałeś
Czy oryginalnie afgany mają blokady ?
co sugeruje że wiesz coś o nieoryginalnych :D

Paweł93
Posty: 321
Rejestracja: ndz paź 25, 2009 11:29 pm

Re: Afgany

Post autor: Paweł93 » pt cze 10, 2011 6:55 pm

Nie ale wiem że ludzie dorabiają blokady do mostów i taki już nie jest do końca oryginalny a mi chodzi o takie prosto z fabryki.
1. 6 x UAZ 31512
2. Mitsubishi Pajero Mk1
3. Nissan Patrol y60
4. Hummer H3

Awatar użytkownika
Sztanca
Posty: 433
Rejestracja: czw cze 19, 2008 11:48 am
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: Afgany

Post autor: Sztanca » pt cze 10, 2011 7:39 pm

takiego z fabryki to nie ma bo już tego nie robią :) ... ale taki ze stanów magazynowych lub demontażu to nie ma żadnej blokady, posiada hamulce bębnowe tył/przód oraz mocowania do resorów
zmoty sprzedane, szukam cywilnego Y60
sylwester w górach

Paweł93
Posty: 321
Rejestracja: ndz paź 25, 2009 11:29 pm

Re: Afgany

Post autor: Paweł93 » pt cze 10, 2011 7:47 pm

Dzięki Sztanca za konkretną odpowiedź, a wogóle są jakieś UAZowskie mosty które posiadają seryjnie blokady ?
1. 6 x UAZ 31512
2. Mitsubishi Pajero Mk1
3. Nissan Patrol y60
4. Hummer H3

Awatar użytkownika
Sztanca
Posty: 433
Rejestracja: czw cze 19, 2008 11:48 am
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: Afgany

Post autor: Sztanca » pt cze 10, 2011 7:54 pm

nie ma

bierz Afgany bo to dobre mosty do lekkiego auta, wstaw tarcze od suzuki, zaciski poloneza i w błoto! :)2
a jak chcesz blokadę to zamontuj na tyle Torsena i będzie pan zadowolony
zmoty sprzedane, szukam cywilnego Y60
sylwester w górach

Awatar użytkownika
Qbartx
Posty: 1672
Rejestracja: pt maja 18, 2007 7:13 pm
Lokalizacja: Konstancin

Re: Afgany

Post autor: Qbartx » pt cze 10, 2011 11:57 pm

Sztanca pisze:nie ma

bierz Afgany bo to dobre mosty do lekkiego auta, wstaw tarcze od suzuki, zaciski poloneza i w błoto! :)2
a jak chcesz blokadę to zamontuj na tyle Torsena i będzie pan zadowolony

Albo tyl zaspawaj a torsen na przod :)2 :)21
Xj renix 4.0 pickup 2door,springi tyl, besterlocker, 35"
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt

Awatar użytkownika
kb-autostyle
 
 
Posty: 1313
Rejestracja: wt wrz 15, 2009 10:20 am
Lokalizacja: Moskwa
Kontaktowanie:

Re: Afgany

Post autor: kb-autostyle » sob cze 11, 2011 9:57 am

Sztanca pisze:takiego z fabryki to nie ma bo już tego nie robią :) ... ale taki ze stanów magazynowych lub demontażu to nie ma żadnej blokady, posiada hamulce bębnowe tył/przód oraz mocowania do resorów


nowe afgany w Rosji są dostępne od ręki dobrych punktach handlowych, oświetlę się stwierdzić ze jeszcze któreś zakłady remontowe robią całe mosty, a już na pewno wszystkie jego elementy.

ale kłopot z eksportem taki, ze jest to technologia (konstrukcja) opracowana dla armii i nie wolno ich teoretycznie eksportować z Rosji, podobnie tez plandek kamuflaż! śmieszne ale jednak.
Jeżdżę na felgach kutych SLIK i dziur się nie boję. Offroadu też nie. Polecam.

Paweł93
Posty: 321
Rejestracja: ndz paź 25, 2009 11:29 pm

Re: Afgany

Post autor: Paweł93 » sob cze 11, 2011 11:22 am

A afgany są dużo wytrzymalsze od tradycyjnych UAZowskich mostów ?
Bo mi nie chodzi aby robić jakąś zmotę tylko mieć dobrego oryginalnego UAZa gdybym założył afgany to dalej by był oryginał bo to wkońcu mosty od UAZów.
1. 6 x UAZ 31512
2. Mitsubishi Pajero Mk1
3. Nissan Patrol y60
4. Hummer H3

Awatar użytkownika
Sztanca
Posty: 433
Rejestracja: czw cze 19, 2008 11:48 am
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: Afgany

Post autor: Sztanca » sob cze 11, 2011 2:23 pm

jak nie robisz zmoty w teren to ci afgany nie są potrzebne, zaoszczędzisz sporo kapusty
zmoty sprzedane, szukam cywilnego Y60
sylwester w górach

Awatar użytkownika
kb-autostyle
 
 
Posty: 1313
Rejestracja: wt wrz 15, 2009 10:20 am
Lokalizacja: Moskwa
Kontaktowanie:

Re: Afgany

Post autor: kb-autostyle » wt lip 19, 2011 7:49 am

czy ktoś ma ochotę na blokadę typu Torsen?

składam duże zamówienie 21.07 (pojutrze).
Jeśli dojdzie kilak sztuk blokad do UAZA (afgany i cywilne) to cena ukształtuje się na poziomie:
1370 zł - afganowska
1440 zł -kołohozniki (rozpoławialne), timken (3741)
za sztukę.
Producent wystawi dowolne blokowanie wstępne z zakresu 3,5 - 12 kg (PRELOAD).
Gwarancja producenta 6 miesięcy.
Firma Val-Racing , z Toljatti.

Blokada dla mostów SPAJSER
Obrazek
Obrazek


Blokada w mosty Afgany
Obrazek
Obrazek
Jeżdżę na felgach kutych SLIK i dziur się nie boję. Offroadu też nie. Polecam.

Awatar użytkownika
Sztanca
Posty: 433
Rejestracja: czw cze 19, 2008 11:48 am
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: Afgany

Post autor: Sztanca » pn lip 25, 2011 6:44 pm

https://picasaweb.google.com/1019942734 ... 1909232386

lekko zmotane zwolnice w afganach na Ładodze 2011 :)2
zobaczcie jak ona ma mosty zawieszone :o
zmoty sprzedane, szukam cywilnego Y60
sylwester w górach

Awatar użytkownika
Arni VFR
Posty: 354
Rejestracja: ndz maja 30, 2010 1:52 pm
Lokalizacja: Orzesze, śl.

Re: Afgany

Post autor: Arni VFR » wt lip 26, 2011 8:11 pm

To jest tylny afgan? Widze jakieś zastrzały dołożone. Przedni wiem jak wygląda, ale nie wiedziałem, ze tylny ma az tak nisko piasty opuszczone, nieźle.
Jest - Nissan Terrano II 2.4
Był - Jeep Grand Cherokee ZJ 4.0, Opel Frontera 2.0

Awatar użytkownika
Sztanca
Posty: 433
Rejestracja: czw cze 19, 2008 11:48 am
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: Afgany

Post autor: Sztanca » wt lip 26, 2011 8:37 pm

Bo te afgany mają zupełnie niestandardowe zwolnice samoróbki, które zajebi...e zwiększyły prześwit. Na 99% koleś ma też blokady 100% wiadomego pochodzenia i kute półosie długie i krótkie (ja bym tak zrobił). Chciałbym takie mosty :)13
zmoty sprzedane, szukam cywilnego Y60
sylwester w górach

Awatar użytkownika
kb-autostyle
 
 
Posty: 1313
Rejestracja: wt wrz 15, 2009 10:20 am
Lokalizacja: Moskwa
Kontaktowanie:

Re: Afgany

Post autor: kb-autostyle » wt lip 26, 2011 8:57 pm

ponadto ja tam widzę system pompowania kół.
kute półosie (grzyby) z Ekaterinburga, są fabrycznie przystosowane do takiego systemu.
Jeżdżę na felgach kutych SLIK i dziur się nie boję. Offroadu też nie. Polecam.

Awatar użytkownika
Arni VFR
Posty: 354
Rejestracja: ndz maja 30, 2010 1:52 pm
Lokalizacja: Orzesze, śl.

Re: Afgany

Post autor: Arni VFR » wt lip 26, 2011 9:05 pm

No prześwit jest taki, że dzieci mogłyby się swobodnie gonić pod całym autem :)21 ładnie pomotane. A jak przednie zwolnice ? Też podłubane? Masz jeszcze jakieś fotki tego stwora?
Jest - Nissan Terrano II 2.4
Był - Jeep Grand Cherokee ZJ 4.0, Opel Frontera 2.0

Awatar użytkownika
Sztanca
Posty: 433
Rejestracja: czw cze 19, 2008 11:48 am
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: Afgany

Post autor: Sztanca » śr lip 27, 2011 1:20 am

obejrzyjcie 3 kolejne zdjęcia, widać tam też przód
zmoty sprzedane, szukam cywilnego Y60
sylwester w górach

EDEK:):):):)
Posty: 511
Rejestracja: pt gru 04, 2009 9:59 pm
Lokalizacja: MIROSŁAWIEC zach-pom

Re: Afgany

Post autor: EDEK:):):):) » śr lip 27, 2011 4:38 am

I dziewczęta lgną do uaza..... :)21 :)21
Bóg stworzył czołgi by siały zamęt i zniszczenie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość