



Moderator: Student
kiedyś wyglądał tak http://www.projektdakar.pl/galerieamt/g ... mage1.htmlDoktor200 pisze:z 1740 na 1160, co wywalies ze wiecej nic pol tony odchydziles??
tędy poszedł http://www.uaz.auto.pl/samochody/L80/tn_l80_2_10.htmlbanan pisze:wszystko Ci się pomieszało...oczywiście, że stabilizatory się wywala i to nie tylko w sukach...a co do wykrzyżu to obadaj sobie nawet seryjnego rr - ma dwa razy większy niż twój bez wahaczy...co do rury centralnej i zastrzałów do niej od okolicy zwrotnic - to musi być proste - więc gdzie pójdzie wał napędowy ?
Tak przeczytałem datę tego posta i piszę co mam do powiedzenia w TYM temacie. Jeśli to jest dla Ciebie jakieś stare wykopalisko to nie poruszaj tematu zostaw go innym.olejny archeolog?
przeczytałeś datę poprzedniego posta?
Cytat:
Wysłany: Sro Paź 03, 2007
no i świetne pomysły masz
można się też kazać kierowcy wypróżnić i wydłubać brud zza paznokci
I następny kolega dzielący się wiedzą nt, świetny żart chłopie; i mamie w domu chyba też takie kawały opowiadasz?dardes napisał:
A i jeszcze jedno; koła można napompować gazem lżejszym od powietrza .
a do do dachu przymocować latające baloniki
Dlugo tu nie przetrwaszdardes pisze:Tak przeczytałem datę tego posta i piszę co mam do powiedzenia w TYM temacie. Jeśli to jest dla Ciebie jakieś stare wykopalisko to nie poruszaj tematu zostaw go innym.olejny archeolog?
przeczytałeś datę poprzedniego posta?
Cytat:
Wysłany: Sro Paź 03, 2007
no i świetne pomysły masz
można się też kazać kierowcy wypróżnić i wydłubać brud zza paznokci
A jeśli chodzi o komentarz to dowcipny jesteś i potwornie błyskotliwy - może Cię Drozda do programu zaprosi?
Daruj sobie kolego przygłupie żarty bo od tego jest temat: Towarzyski - tam się lansuj do bólu.
Szkoda że na każde pytanie w odpowiedzi jest 20 pseudo żartów na jeden konkret - w jakim celu się wypowiadać jak sie niema nic konkretnego do powiedzenia na temat. Zaśmiecacie tym forum i żeby później coś konkretnego znaleźć trzeba tomy kawałów przeczytać - po co to komu od tego jest Towarzyski????
I następny kolega dzielący się wiedzą nt, świetny żart chłopie; i mamie w domu chyba też takie kawały opowiadasz?dardes napisał:
A i jeszcze jedno; koła można napompować gazem lżejszym od powietrza .
a do do dachu przymocować latające baloniki
Tam musi być błąd ponieważ to 0,2 atm to jest już podciśnienie. Aby je uzyskać należało by poiewtrze wypompować z koła.L80 napisał:
wie ktoś może gdzie nabyć manometr ze skalą od zera do 0,2 atmosfery
nie mam czym sprawdzić ciśnienia w ogumieniu i ustalam na oko
Ciekawe jak daleko dojechał na takim ciśnieniu może ktoś Go widział po drodze?
A więc Świeży Posiadaczu Uazadardes pisze:
Pon Gru 15, 2008 8:06 pm
....jestem świeżym posiadaczem UAZa i potrzebuję kilku fachowych porad...
....Może jakieś porady aby uniknąć daremnej pracy dla osoby nieznającej zbyt mocno tematu ....
.... Będę bardzo wdzięczny jeśli ze swojego doświadczenia warsztatowego moglibyście dorzucić kilku porad.
A tak to kolżeko strasznie stary wyjadaczu wygląda że;Jak to było? - wpada nowy na imprezę?
dardes napisał:
Pon Gru 15, 2008 8:06 pm
....jestem świeżym posiadaczem UAZa i potrzebuję kilku fachowych porad...
....Może jakieś porady aby uniknąć daremnej pracy dla osoby nieznającej zbyt mocno tematu ....
.... Będę bardzo wdzięczny jeśli ze swojego doświadczenia warsztatowego moglibyście dorzucić kilku porad.
A więc Świeży Posiadaczu Uaza Rozumiem że w ciągu tych dwóch tygodni posiadania stałeś się zapewne lokalnym autorytetem samochodowym.
Skoro prosisz, to ze swojego doświadczenia udzielę Ci kilku porad
primo po pierwsze - nie zaśmiecaj forum odświeżaniem wątków, które umarły - widocznie ich autorzy rozwiązali problem, a może pogonili wozy i kupili sobie chrupki...
po drugie - skoro jak sam zauważyłeś jesteś osobą nie znająca tematu to po co doradzasz komuś kto własnoręcznie realizował taki pomysł ?! - z resztą gdybyś zmęczył się i przeczytał zobaczyłbyś że dziurawienie ramy było przerabiane w tym poście.
No i po trzecie - jak Ci inni napisali - daleko w ten sposób nie zajedziesz.
No wiec posiadaczu Uaza jak domniemam inzynierze mechaniku (skoro liczyles ramy na polibudzie). Manometr z definicji wskazuje NADCISNIENIE wzgledem cisnienia atmosferycznego. Polecam wrocic do skryptow. A tak w ogole to do jazdy z bardzo malym cisnieniem istnieja beadlocki.dardes pisze:Tam musi być błąd ponieważ to 0,2 atm to jest już podciśnienie. Aby je uzyskać należało by poiewtrze wypompować z koła.L80 napisał:
wie ktoś może gdzie nabyć manometr ze skalą od zera do 0,2 atmosfery
nie mam czym sprawdzić ciśnienia w ogumieniu i ustalam na oko
Ciekawe jak daleko dojechał na takim ciśnieniu może ktoś Go widział po drodze?
Ale tak w ogóle to istnieją opony o wzmocnionej konstrukcji boków służącej do jazdy z niskim ciśnieniem.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość