przelozenie w mostach
Moderator: Student
przelozenie w mostach
Jasne ze mozna, zrobilem remont kupujac wlasnie te podkladki. Przejechalem na moscie po remoncie juz 43 tysiace km i jak na razie nic sie nie dzieje.
UniformBravo40
Volvo 855 tdi
Volvo 855 tdi
Kruszon00 pisze:Jasne ze mozna, zrobilem remont kupujac wlasnie te podkladki. Przejechalem na moscie po remoncie juz 43 tysiace km i jak na razie nic sie nie dzieje.
_________________
Adam Uaz452T
A z kąd miałeś łożyska![]()
![]()
przeciez, ze nie ukradl....

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA 
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Już mówięBart03 pisze:Ja z kolei slyszalem o trzech przelozeniach 8/41 , 9/41, 8/37. Jest jeden koles z Gliwic ktory zna to na pamiec i on twierdzil ze sa trzy chociaz ja zawsze slyszalem o dwoch. Hmmcos widze ze z tym trzecim przelozeniem to bedzie tak jak z tymi mostami hipoidalnymi wszyscy szlyszeli ale nikt ich nie widzial na zywo

8:41 to przełożenie spotykane zarówno w żukach i nyskach, jak i uazach gazikach. W pełni zamienialne.
9:41 to przełożenie wymyślone przez Polaków - z myślą o warszawach i tarpanach z silnikiem s-21
8:37 to przełożenie stosowane wyłącznie przez ruskich w uazach
10:41 to przełożenie polskie - zrobione w celu nadania zauważalnych prędkości tarpanowi perkinsowi (razem z użyciem kół 16")
7:41 to przełożenie na pewno spotykane w tarpanach honkerach z silnikiem FSO Polonez, wcześniej - w starych żukach A03 z silnikiem M-20 i - podobno - w jakichś pierwszych seriach gazików 69
I tyle...
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Tylko uważaj na średnicę i ilość śrub mocujących koło talerzowe do kosza dyfra, bo tu mogą wystąpić różnice! Poza tym jak pisze Babcia - wszystko pasuje idealnie i szybszego przełożenia w tej obudowie nie założysz, bo nikt nie produkuje. To i tak będzie na andorię akurat wszystkim, co ten silnik pociągnie - szybszy most byłby już za "ciężki".BABCIA I pisze:10:41.Tarpan Diesel.To najdłuższe /najszybsze/ i najłatwiej dostępne przełożenie do Twego śmietnika z andrychowskim ropniokiem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość