korektor siły hamowania

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » śr maja 16, 2007 9:33 am

Bębny w uazie dopuki są suche (woda, wycieki z tłoczków na szczęki i bębny) działają poprawnie. Chyba, że coś jest popsute. Koniec, kropka.
Grzechu_z_UAZ

Awatar użytkownika
Slawquu
Posty: 377
Rejestracja: śr gru 25, 2002 9:46 pm
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Lublin
Kontaktowanie:

Post autor: Slawquu » śr maja 16, 2007 9:44 am

Pompa 2 stopniowa w Uazie jest specyficzna jesli chodzi o jej odpowietrzanie i wogóle, u mnie problem był inny gdyż pompa miała wade fabryczna, i cały czas wywalało mi uszczelnienia i płyn to z jednej sekcji krazył do drugiej i az przebierał ze zbiorniczka, i do tego niknał hamulec, co sie okazało na to juz nie było rady, skonczyło sie na tym ze majac jeszcze w domu 1 sekcyjna starego typu w domu od wołgi mocowana od przodu na 3 sruby załozyłem i juz 1.5 roku problem z hamulcami zniknał, fakt mozna to uznać za jakieś uwstecznianie się bo jak nie ma serwa to naprawde trzeba mocno depnać na hamulec ale sporo lat jezdziłem uazem który miał pedały w podłodze i taka własnie pompę i sie przyzwyczaiłem. Ale za to jak narazie wystepuje mała awaryjnosc tego ukladu, gdyż pompa którą załozyłem była nowiusieńka, tyle ze pochodziła ze starych zapasów magazynowych
UAZina 469 B+G, Gazik 63 3,1D Vauxhall Frontera 2.2 16V
Troche sie nazbierało gratów...

Awatar użytkownika
cykor
 
 
Posty: 145
Rejestracja: czw paź 07, 2004 10:15 am
Lokalizacja: Warszawa i nie

Post autor: cykor » pt maja 18, 2007 9:54 pm

Dla wszystkich którzy mają problemy z hamulcami i ich regulacją i nie stracili jeszcze nadziei, zapału i ochoty na samodzielne naprawy http://www.sulejowek4x4.pl/sulejowek/in ... &Itemid=32

Miłej lektury
Jedynym dowodem, że istnieje jakaś pozaziemska INTELIGENCJA, jest to, że się z nami nie kontaktują.

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » sob maja 19, 2007 9:38 pm

Zaraz mnie trafi :evil: Wszystko odpowietrzone i tyl nadal chwyta wczesniej niz przod - wydaje mi sie ze poprostu w moim przypadku dupa jest zbyt lekka bo cale auto wazy jakies 1400kg.
Trza bedzie moze jakis korektor z tylu zapodac - tak jak w nivie (czyli polonez :wink: ) i opanuje temat tym sposobem - nie bede sie pierd...
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » ndz maja 20, 2007 12:33 pm

No,to mozliwe jest jak najbardziej,że tak mądrze stwierdzę :roll: Dla pewności może na rolkach sprawdzić :roll: Sprawdzić w sensie poprawnego działania przodu-tyłu.Wiadomo,ze przy hamowaniu przód jest dociążany a tył odciążany.W zwiazku z tym różnej wielkości powinny być powierzchnie cierne hamulców /bo ciśnienie jest to samo/.Po prostu za bardzo wyszedłeś poza zakres pierwotnej "koństrukcji".Korektor myślę że tak, ale nie bardzo wnikałem w to zagadnienie/jego regulacja np/.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » ndz maja 20, 2007 4:08 pm

ja to akurat korektor niwoski znam na pamiec bo wszyscy znajomi z nivami jezdzili do mnie zeby im go ustawic wiec z tym nie ma problemu. Jedyny bol to taki ze spedze pare godzin znowu na tokarce coby redukcje pod przewody dorobic :(
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
piotrek_uaz
Posty: 534
Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy

Post autor: piotrek_uaz » ndz maja 20, 2007 4:22 pm

Bart03 pisze:ja to akurat korektor niwoski znam na pamiec bo wszyscy znajomi z nivami jezdzili do mnie zeby im go ustawic wiec z tym nie ma problemu. Jedyny bol to taki ze spedze pare godzin znowu na tokarce coby redukcje pod przewody dorobic :(
A skoro jestes w temacie to moze bedziesz wiedzial:
Czy ten korektor niwoski da sie tak zmotac (w prosty sposob), zeby jego skutecznosc dzialania regulowac recznie przy pomocy jakiejs sruby itp?
Poszukuje wlasnie korektora nie podlaczanego do elementow zawieszenia, ale regulowanego recznie. Na razie wiem ze moge sobie zza wielkiej wody sprowadzic - wyjdzie pewnie kolo 500 PLN - troche duzo.


Piotrek

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » ndz maja 20, 2007 4:27 pm

no ja wlasnie narazie chce zrobic z regulacja reczna a jak mi sie bedzie chcialo to kiedys ta dzide dorobie :wink:

a jak chcesz taniej niz 500 PLN to tu masz taki: http://www.allegro.pl/item194762103_reg ... o_omp.html
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość