Odwrócone felgi w uazie

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » śr sie 10, 2005 7:43 am

Witaj , co to znaczy odwrócone w sposób normalny ?? Przespawane ?? Ajeśli chodzi o te 20 cm to pisałem chyba , ale obiecuje sprawdzić i napiszę . Jeśli chodzi o łożyska też miałem takie obawy ale po przejechaniu całego ubiegłego sezonu nic nie robiłem a i co ciekawe nie wiem czy też masz takie wrażenie ze lzej kierownica chodzi.

Piotr Pająk
 
 
Posty: 108
Rejestracja: śr cze 09, 2004 1:52 pm
Lokalizacja: Nowy Dwór Maz.

Post autor: Piotr Pająk » śr sie 10, 2005 10:04 am

w sposób normalny tzn. właśnie przyspawane tak że nie mają bicia (wyjęte środki, odwrócone i wbite z powrotem przykręcenie do piasty, sprawdzanie bicia i jego "regulacja", no i oczywiście spawanie na piaście.) wtedy felga "idzie' na stronę 30 - -35mm zależy jak kto woli. Pozdro
złota suka...

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » śr sie 10, 2005 11:52 am

Znam ten bajer też tak miałem to bardzo fajny patent !! !!
A może ktoś faktycznie miał jakieś negatywne doświadczenia z tego typu eksperymentami ?? ??

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » śr sie 10, 2005 7:42 pm

klucz13 pisze: mam od chyba trzech lat na tym uazie

No i jakie wrażenia z jazdy? Warto? Jakie korzyści z poszerzenia? Jakie minusy - Twoim zdaniem?
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » czw sie 11, 2005 12:57 am

Artur pisze: Zastanów sie dokładnie co piszesz
bo ja akurat jezdziłem na odwracany felach na zywca na dystnsach i nic sie z felgami nie dzieje nic a nic ......
Odwracane tak,ale z całym szacunkiem Arturze nie mogę polecać nikomu przykręcania felgi w ten spsób,że stożek nakretki nie trafia w stożek felgi a rozprasowuje go od drugiej strony.
Moje oburzenie budzi natomiast odsadzanie felgi na jakichś dystansach w postaci tulejek nakrecanych na oryginalne szpilki i to o 20 cm.Uwazam to za bardzo niebezpieczne rozwiazanie/chyba że żle coś zrozumiałem/.
Idea odsadzenia nie jest zła,ale jak wszędzie-przesada jest zła.
Samochód robi się bardziej zwrotny i mniej stabilny kierunkowo-dobre na krętych trasach.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » czw sie 11, 2005 8:58 am

Też się obawiałem o to że stożek nie będzie wchodził ale nic nie było trzeba przerabiać radziecka "precyzja" jest tak wielka że stożek wchodzi ciasno ale wystarczająco od "D" strony . Jeśli ktoś mi podpowie jak zamieścić fotki to być może wątpliwości się rozwieją a może nie ale napewno będzie łatwiej pogadać!

Awatar użytkownika
kubas
 
 
Posty: 875
Rejestracja: sob wrz 25, 2004 11:46 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: kubas » czw sie 11, 2005 9:52 am

west jeśli nie masz własnego serwera na którym umieścisz fotki w necie to prześlij mi je meilem a wrzuce je tutaj jak wróce z garażu wieczorkiem..

swoją drogą też dość sceptycznie podchodzę do odwracania felg tak na żywca.. troche mnie to mrowi po plecach.. ale chętnie obejrzę może okaże się to dobrym sposobem..
przyczajony Uaz, ukryty mercedes :)21
GG 141-99-54

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » czw sie 11, 2005 10:54 am

Ok!
Vandall1 po przeczytaniu twojej klasyfikacji wiekowej na towarzyskim zrozumiałem skąd ta różnica zdań to jak to opisałeś jest SUPER !! REWELA !! co prawda wiekiem jestem "basiorem" ale duchem " młodym wilkiem" :)2

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » czw sie 11, 2005 4:50 pm

Mierzyłem :oops: daje 13cm na strone do zewnętrznej krawędzi opony

Awatar użytkownika
kubas
 
 
Posty: 875
Rejestracja: sob wrz 25, 2004 11:46 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: kubas » czw sie 11, 2005 8:20 pm

oto fotki westa..

http://kkrecio.w.interia.pl/w1.jpg
http://kkrecio.w.interia.pl/w2.jpg
http://kkrecio.w.interia.pl/w3.jpg
http://kkrecio.w.interia.pl/w4.jpg

jak mi naprawią serwer to podmienie linki póki co sorry Wupasek (mam nadzieje że nie zauważy :wink: )

[linki podmienione]
Ostatnio zmieniony pt sie 12, 2005 11:16 pm przez kubas, łącznie zmieniany 1 raz.
przyczajony Uaz, ukryty mercedes :)21
GG 141-99-54

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » pt sie 12, 2005 1:51 pm

http://www.pasam.toya.net.pl/lodz4x4/kubak/west/2.jpg


Myślałem, że ten "west" to trochę starszy jest...


:wink:
Władek - Kraków

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » pt sie 12, 2005 3:22 pm

Mały ale warjat !!

Awatar użytkownika
motokogut
 
 
Posty: 263
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem

Post autor: motokogut » wt sie 16, 2005 9:08 pm

panowie każdy ma troche racji ale najlepiej kupić felgi syrenki bo so dużo wytrzymalsze, a poza tym jest większa powierzchnia styku felgi z bębnem.
tyle że trzeba wyciąć z nich środek i wspawać w jakąś ciekawą reszte, jak komu pasuje-5" 7" 9"szerokości i 15" 16" 19" wysokości :D bezdętkowe, dętkowe. nieograniczone możliwości. a fachowiec dużo za to nie weźmie.
taka moja koncepcja.
pozdro
no risk, no fun !! :)
uaz 300D

pooweck
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 87
Rejestracja: sob sie 02, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: kraków

Post autor: pooweck » wt sie 30, 2005 12:03 am

a tak kożystając z zapodanego tematu-mam pytanie poza "konkursem":
gdzie w Krakowie lub okolicach jest jakiś spec, który podjął by się takiej operacji ?? ?? ??

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » wt sie 30, 2005 12:38 pm

Który wariant masz na myśli ??

pooweck
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 87
Rejestracja: sob sie 02, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: kraków

Post autor: pooweck » wt sie 30, 2005 1:46 pm

poszerzenie o 2'' i odwrócenie
z tego co się dowiadywałem potrzebna jest jakaś "kosmiczna" tokarka
nie wiem o co chodzi i ....szukam dalej :( :roll:

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » wt sie 30, 2005 3:14 pm

kosmiczna dla felgi 15" :o ktos ci naopowiadal dziwnych rzeczy. Normalna tokarka tyle ze z duzym uchwytem coby chwycila ta felge
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

pooweck
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 87
Rejestracja: sob sie 02, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: kraków

Post autor: pooweck » wt sie 30, 2005 5:12 pm

:roll: :roll: :roll: pewnie tak-cytuję to co mi naopowiadali "mądrzy" tokarze-faktem jest że bujam się z tym już jakiś czas :evil: :x :evil:

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » wt sie 30, 2005 5:24 pm

Chcesz przespawać środek ?? Czy zrobić tak jak ja mam ??

Żaba :)
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 30
Rejestracja: wt lip 05, 2005 6:14 pm
Lokalizacja: Duszniki

Post autor: Żaba :) » wt sie 30, 2005 6:45 pm

WEST: ja sie tam nie udzielam na temat tego poszerzania, ale mam jedna uwage.Otuż sądze ze przy włozeniu silnika z BMW (podejrzewam o większej mocy),twoje mosty długo nie porobią.
1) Przy wkładaniu wiekszego silnika mosty uaza nie robią za dobrze i po jakims czasie sie sypią(Zalerzy od terenu i Jazdy)
2)Przy twoich dystansach posypią sie troszke szybciej.Lepszy by był dystans po te 3,5 na strone . :)2 :D

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » wt sie 30, 2005 7:51 pm

Też mam takie przeczucie !!
Ale dopóki ktoś tego nie sprawdzi to możemy tylko gdybać !! :)2

Zgłaszam się na ochotnika o efektach napewno napiszę :wink:

Żaba :)
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 30
Rejestracja: wt lip 05, 2005 6:14 pm
Lokalizacja: Duszniki

Post autor: Żaba :) » wt sie 30, 2005 7:58 pm

Wiesz moja nastepna inwestycja do uaza to mosty .Bo wymiane przegubów, koszy razem z atakiem mam opanowane do perfekcji. :wink: Dopiero sie tył poskładał a przód trzeba będzie robić bo jak narazie tylko przgub strzela.Silnik mam w warsztacie, 2,3 meśka w benzynce ale wtedy nie wyrobie nie na te tereny. :evil: :)3

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » wt sie 30, 2005 8:14 pm

Przy mostach sztuka polega na złożeniu 2 lata temu składał mi to koleś który naprawde wie co robi i od tego czasu spokój !! A wcale nie jezdze spokojnie rajdy ściganki itp... generalnie pełen but :evil: :)11

Żaba :)
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 30
Rejestracja: wt lip 05, 2005 6:14 pm
Lokalizacja: Duszniki

Post autor: Żaba :) » wt sie 30, 2005 8:41 pm

ALE mosty z patrola mus .Jak uaz ma sie zbierać przed kałużą to musi mieć moc, jak moc to silnik jak silnik to mosty jak mosty to skrzynia,K***a ile to kosztuje !! !! !! !! :)11 :)11

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » wt sie 30, 2005 8:46 pm

Dokładnie tak jak mówisz !! !!
Po poru latach okazuje się że wpakowałeś tam dobrą osowówke a cały czas tO TYLKO ALBO AŻ UAZ !!

No ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma !!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości