mam dwa pytania.

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » ndz wrz 11, 2005 2:43 pm

kto szuka ten znajdzie :)21

tu sa zdjecia mojego "pavulona" :lol:
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=17764
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » ndz wrz 11, 2005 3:28 pm

Problem hamulcow w tych syfach polega na tym ze wiekszosc mysli ze jak hamulce biora na entym razem tzn ze sa zapowietrrzone i ciagle odpowietrzaja. Druga sprawa to tloczki ktore zygaja i szczeki ja mialem juz bardzo malo szczek u siebie i okazalo sie ze to nie wina uszczelki tylko tego ze wytarta szczeka+wytarty beben polaczyly sie w za daleko wysowajacy sie tloczek, jak zmienilem szczeki problem wycieku ustal za to hamulce mialy takiego powera ze beben rozsadzilo. pierwszy problem natomiast to nie powietrze w ukladzie a regulacja szczek. W nowszych autach tego problemu nie ma bo odleglosc szczeki od bebna sama sie reguluje i wszystko dziala. Natomiast w gazie/uazie trzeba wyregulowac samemu odleglosc szczeki od bebna.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

sanders
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 6:55 am

Post autor: sanders » ndz wrz 11, 2005 4:04 pm

Bart 03 to twoja bryka :o ? (ta niebieska )fajna
:)2

Awatar użytkownika
motokogut
 
 
Posty: 263
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem

Post autor: motokogut » pn wrz 12, 2005 2:40 pm

niedowiarkom dam sie przejechać jak by co. a ten pierdolniczek kwadratowy to h.j wie ja sie nazywa. u mnie go nie ma i gitara.
róbta co chceta ale ci co sie nie znają i nie wdzieli jak to dziła to niech...
a pompka jest od jakiejś starej beczki-powtarzam drógi raz !! !!
no risk, no fun !! :)
uaz 300D

Awatar użytkownika
Marci
 
 
Posty: 3918
Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marci » pn wrz 12, 2005 3:05 pm

pompa w becce ma symbol 23 i jest troche zamała bo to srednica tłoczka
w busach jest 28 i ta juz moze byc a najlepiej żuk 30 i pasuje bez problemu
a co do szczek to chyba prawie luzu niemasz jak ci tak szubko schądzą
a co do tarcz to klikni na link pod spodem i tam masz fotki tarczówek które sam robiłem itd
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup :)21
790-71-74-74

Awatar użytkownika
motokogut
 
 
Posty: 263
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem

Post autor: motokogut » pn wrz 12, 2005 6:35 pm

Marci z tymi tarczami to pomysłowo wystrógałeś :D , sam bym cos takiego zrobił bo czasem jak kumplowi pomagam w podlewniu jego pola to ciągam taką beczke 7 tonową i wtedy mój patent hamulcowy już nie jest taki twardy :wink: i przydały by mi sie jeszcze mocniejsze.
ale ciekaw jestem czy ta blacha co były na niej szczeki mocowane wytrzyma z tym zaciskiem??
a co do luzów na szczekach to pilnuje żeby był minimalny bo żeczywiście jak za duży jest to słąbiej biorą, może racji troche macie że za mała może być, ale tak to jest wypas i nie nażekam bo naprawde dziłają.
no risk, no fun !! :)
uaz 300D

Awatar użytkownika
Marci
 
 
Posty: 3918
Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marci » pn wrz 12, 2005 7:30 pm

na tych hamulcach zrobiłem juz ponad 3000km i brak jakiego kolwiek luzu i gdzie kolwiek :lol:
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup :)21
790-71-74-74

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości