
Witam jestem nowy :)
Moderator: Student
- paranoic_killer
- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
25 gazu na czarnym to koszmar, ale w terenie- hmmm można by rzec że ekonomia. Mój syf potrafił 40 gazu spalić przy katowaniu! Ale to częściowo przez parownik walnięty. Tak czy inaczej kolejny syf (bo narazie tylko plaskacz
) będzie z dieslem!

Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
-
-
- Posty: 143
- Rejestracja: ndz paź 16, 2005 8:33 pm
- Lokalizacja: wlkp
-
-
- Posty: 143
- Rejestracja: ndz paź 16, 2005 8:33 pm
- Lokalizacja: wlkp
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
Ja też miałem kiedyś na gaz i strasznie dużo żarł i słabo jechał i zrobiłem tak:
-rurka od zbiornika do parownika grubsza
-a największy efekt dało wymalenie miksera czyli nakładki na gaźnik podającej gaz i włożenie w to miejsce zwykłej wygiętej rurki dość grubej wygiętej tak że końcówka dochodziła prawie do przepustnicy
Od tego czasu jak reką odjoł moc podobna jak na benie i zaczoł palić 13-15 l/100
-rurka od zbiornika do parownika grubsza
-a największy efekt dało wymalenie miksera czyli nakładki na gaźnik podającej gaz i włożenie w to miejsce zwykłej wygiętej rurki dość grubej wygiętej tak że końcówka dochodziła prawie do przepustnicy
Od tego czasu jak reką odjoł moc podobna jak na benie i zaczoł palić 13-15 l/100
mikser w przypadku uaza , obnza jego moc,ja w swoim(rurka do gaznika)idzie jak burza, a brejdak mial z mikserem to dodawales gazu i silnik wył ze mu malo papu dajaDidymos pisze:Nie mam miksera tylko właśnie rurki wyprowadzone nad przepustnicami (gaźnik K 126 G).

GazikoLandPatrol z pakietem V8, project 

Cosik mi się wydaje jakoby bzdury jakieś opowiadacie panowie!!
MIkser i jesze raz mikser - tylko wtedy właściwe mieszanie gazu. Przy wiwrtce będzie i owszem szedł jak burza ale 25 L gazu łykinie jak nic.
Dobry mikser i dobry silnik i zasuwa 120 km/h paląc w granicach 14 L w trasie!!
Warto tylko splanowac głowicę aby zwiększyć stopień sprężania. Ja mam tak u siebie.
MIkser i jesze raz mikser - tylko wtedy właściwe mieszanie gazu. Przy wiwrtce będzie i owszem szedł jak burza ale 25 L gazu łykinie jak nic.
Dobry mikser i dobry silnik i zasuwa 120 km/h paląc w granicach 14 L w trasie!!
Warto tylko splanowac głowicę aby zwiększyć stopień sprężania. Ja mam tak u siebie.
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.

-
-
- Posty: 143
- Rejestracja: ndz paź 16, 2005 8:33 pm
- Lokalizacja: wlkp
- paranoic_killer
- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
-
-
- Posty: 143
- Rejestracja: ndz paź 16, 2005 8:33 pm
- Lokalizacja: wlkp
- paranoic_killer
- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
- paranoic_killer
- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
Za 3 tyś spokojnie! Kiedyś szukałem czegoś takiego do swojego syfa. Troszkę się trzeba namachać z montarzem, ale podobno warto! Efekty
Tyle ze ja bym przy montarzu takiego ciężkiego motoru dał zbiornik paliwa na pake- dla zrównoważenia masy. Wtedy powinno być zawaliście! Oceńcie ten pomysł- u mnie pozostał on niestety w sferze planów 


Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
chciałbym sprostować temat tego c360: perkins miał 3 cylindy lub 2 cylindry-2 cylindry były w ciągniku c330 (tzw trzydziestka) a ten 3 cylindrowy był montowany w traktorach c360 i konstrukcyjnie był bardzo podobny do orginalnego silnika 4 cylindrowego traktoru c360 ale miał jeden cylinder mniej. Tak sie to przedastwia-chyba że jestem w błedzie.
A co do tego 300D w uazie to odrazu załatwa sobie pare piór na dołożenie z przodu i nie baw sie ze skrzynią uaza tylko włóż mesia i do tego reduktor od uaza.
a na koniec małe pytanko do kolegi gaaz99: gdzie można załatwić tyrbine z kolektorami do 300D?? jak mas jakiś namiara to bardzo bym prosił.
pozdro
A co do tego 300D w uazie to odrazu załatwa sobie pare piór na dołożenie z przodu i nie baw sie ze skrzynią uaza tylko włóż mesia i do tego reduktor od uaza.
a na koniec małe pytanko do kolegi gaaz99: gdzie można załatwić tyrbine z kolektorami do 300D?? jak mas jakiś namiara to bardzo bym prosił.
pozdro
Ostatnio zmieniony wt paź 25, 2005 4:15 pm przez motokogut, łącznie zmieniany 1 raz.
no risk, no fun
uaz 300D


uaz 300D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości