Witam jestem nowy :)

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
paranoic_killer
Posty: 570
Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: paranoic_killer » ndz paź 23, 2005 10:15 am

25 gazu na czarnym to koszmar, ale w terenie- hmmm można by rzec że ekonomia. Mój syf potrafił 40 gazu spalić przy katowaniu! Ale to częściowo przez parownik walnięty. Tak czy inaczej kolejny syf (bo narazie tylko plaskacz :)16 ) będzie z dieslem!
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » ndz paź 23, 2005 10:23 am

Niestety spala 25 na czarnym, regulowałem co mogłem i nic :evil: może jeszcze zmienię aparat zapłonowy jak będę miał za co :roll: Poprzedni uaz palił mi w mieście 20, w trasie schodził do 17.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

czapla_offroad
 
 
Posty: 143
Rejestracja: ndz paź 16, 2005 8:33 pm
Lokalizacja: wlkp

Post autor: czapla_offroad » ndz paź 23, 2005 10:25 am

C360 na czarnym 8 litrów redbulla :D To jedyny plus tego silnika :wink:

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » ndz paź 23, 2005 10:34 am

czapla_offroad pisze:C360 na czarnym 8 litrów redbulla :D To jedyny plus tego silnika :wink:
czekaj tylko jak cie jakis krokodyl dopadnie, napewno juz gdzies siedza i notuja kto to na forum na tym specyfiku zapitala :)21
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

czapla_offroad
 
 
Posty: 143
Rejestracja: ndz paź 16, 2005 8:33 pm
Lokalizacja: wlkp

Post autor: czapla_offroad » ndz paź 23, 2005 10:36 am

Jak mnie dopadną to i tak jeden pies prziecież nie mam prawka :wink:

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » ndz paź 23, 2005 10:49 am

to na roboty do kamieniolomu :wink:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » ndz paź 23, 2005 10:58 am

redbul czyli olej opałowy rozumiem?? :roll:
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » ndz paź 23, 2005 11:02 am

W mądrej książce z roku '79 (czyli mojego :)21 ) znalazłem dane silnika 4-cyl. z ciągnika c355: poj. 3117ccm, moc 45 KM / 2000 obr/min. :)3 , moment przy mocy max 157Nm, czyli raczej mizernie.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » ndz paź 23, 2005 11:34 am

Didymos ten twój uaz tylko dużo pali czy dużo pali i jest słaby ??

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » ndz paź 23, 2005 11:40 am

west pisze:Didymos ten twój uaz tylko dużo pali czy dużo pali i jest słaby ??
Dynamika jest na poziomie przeciętnego uaza czyli jak na ten silnik nie jest słaby (głowica okrągła - chyba najwyższa z możliwych).
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » ndz paź 23, 2005 11:51 am

Ja też miałem kiedyś na gaz i strasznie dużo żarł i słabo jechał i zrobiłem tak:
-rurka od zbiornika do parownika grubsza
-a największy efekt dało wymalenie miksera czyli nakładki na gaźnik podającej gaz i włożenie w to miejsce zwykłej wygiętej rurki dość grubej wygiętej tak że końcówka dochodziła prawie do przepustnicy

Od tego czasu jak reką odjoł moc podobna jak na benie i zaczoł palić 13-15 l/100

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » ndz paź 23, 2005 12:03 pm

Nie mam miksera tylko właśnie rurki wyprowadzone nad przepustnicami (gaźnik K 126 G).
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » ndz paź 23, 2005 12:37 pm

mi uaz pali 14-15 na czarnym, a w terenie to róznie :)17
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » ndz paź 23, 2005 12:42 pm

Didymos pisze:Nie mam miksera tylko właśnie rurki wyprowadzone nad przepustnicami (gaźnik K 126 G).
mikser w przypadku uaza , obnza jego moc,ja w swoim(rurka do gaznika)idzie jak burza, a brejdak mial z mikserem to dodawales gazu i silnik wył ze mu malo papu daja :)21
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11905
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Post autor: Zbowid » ndz paź 23, 2005 1:58 pm

Cosik mi się wydaje jakoby bzdury jakieś opowiadacie panowie!!

MIkser i jesze raz mikser - tylko wtedy właściwe mieszanie gazu. Przy wiwrtce będzie i owszem szedł jak burza ale 25 L gazu łykinie jak nic.

Dobry mikser i dobry silnik i zasuwa 120 km/h paląc w granicach 14 L w trasie!!

Warto tylko splanowac głowicę aby zwiększyć stopień sprężania. Ja mam tak u siebie.
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

czapla_offroad
 
 
Posty: 143
Rejestracja: ndz paź 16, 2005 8:33 pm
Lokalizacja: wlkp

Post autor: czapla_offroad » ndz paź 23, 2005 5:56 pm

Didymos pisze:W mądrej książce z roku '79 (czyli mojego :)21 ) znalazłem dane silnika 4-cyl. z ciągnika c355: poj. 3117ccm, moc 45 KM / 2000 obr/min. :)3 , moment przy mocy max 157Nm, czyli raczej mizernie.
Ale ja mam C360, ma to bodajże 60km

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » ndz paź 23, 2005 6:34 pm

Tego właśnie nie jestem w stanie sprawdzić, zewnętrznie te ciągniki się nie różniły. Perkins zdaje się miał te 60 KM, co nie zmienia faktu, że to mało jak na uaza i jeszcze te niskie obroty :-?
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
paranoic_killer
Posty: 570
Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: paranoic_killer » ndz paź 23, 2005 8:48 pm

Ja na twoim miejscu czapla wsadziłbym tam nie 300 z mesia tylko andorie! Andoria robi i jest lepsza do uaza (lżejsza też)!!
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » ndz paź 23, 2005 8:54 pm

a może 3.0td od mb-124 :lol: jak ma być klekot :)2

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » ndz paź 23, 2005 8:56 pm

ale cena tego :)3

czapla_offroad
 
 
Posty: 143
Rejestracja: ndz paź 16, 2005 8:33 pm
Lokalizacja: wlkp

Post autor: czapla_offroad » pn paź 24, 2005 6:00 pm

gaaz99 pisze:a może 3.0td od mb-124 :lol: jak ma być klekot :)2
O to jest super myśl
Za 3 tysiace powinienem dostać tak motor z osprzętem na giełdzie nie?

Awatar użytkownika
paranoic_killer
Posty: 570
Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: paranoic_killer » pn paź 24, 2005 6:00 pm

Po pierwsze cena a po drugie ciężar- podobno waży kosmicznie! Za to ta moc! :)2
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...

Awatar użytkownika
paranoic_killer
Posty: 570
Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: paranoic_killer » pn paź 24, 2005 9:31 pm

Za 3 tyś spokojnie! Kiedyś szukałem czegoś takiego do swojego syfa. Troszkę się trzeba namachać z montarzem, ale podobno warto! Efekty :)2 Tyle ze ja bym przy montarzu takiego ciężkiego motoru dał zbiornik paliwa na pake- dla zrównoważenia masy. Wtedy powinno być zawaliście! Oceńcie ten pomysł- u mnie pozostał on niestety w sferze planów :(
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » wt paź 25, 2005 11:11 am

ile waży 3.0td od 124? ale cosik lżejszy chyba od 3.0 od 123?

Awatar użytkownika
motokogut
 
 
Posty: 263
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem

Post autor: motokogut » wt paź 25, 2005 4:06 pm

chciałbym sprostować temat tego c360: perkins miał 3 cylindy lub 2 cylindry-2 cylindry były w ciągniku c330 (tzw trzydziestka) a ten 3 cylindrowy był montowany w traktorach c360 i konstrukcyjnie był bardzo podobny do orginalnego silnika 4 cylindrowego traktoru c360 ale miał jeden cylinder mniej. Tak sie to przedastwia-chyba że jestem w błedzie.
A co do tego 300D w uazie to odrazu załatwa sobie pare piór na dołożenie z przodu i nie baw sie ze skrzynią uaza tylko włóż mesia i do tego reduktor od uaza.

a na koniec małe pytanko do kolegi gaaz99: gdzie można załatwić tyrbine z kolektorami do 300D?? jak mas jakiś namiara to bardzo bym prosił.
pozdro
Ostatnio zmieniony wt paź 25, 2005 4:15 pm przez motokogut, łącznie zmieniany 1 raz.
no risk, no fun !! :)
uaz 300D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości