opinia rzeczoznawców ;)

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Slawquu
Posty: 377
Rejestracja: śr gru 25, 2002 9:46 pm
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Lublin
Kontaktowanie:

Post autor: Slawquu » śr mar 15, 2006 10:08 pm

e tam słabe hamulce... jak dobrze wyregulowane, nabite nowe okladziny to i na jednostopniowej pompie hamuje jak trzeba, to zelezy od siły chłopa jaki kieruje tym bolidem
UAZina 469 B+G, Gazik 63 3,1D Vauxhall Frontera 2.2 16V
Troche sie nazbierało gratów...

Awatar użytkownika
Gazon
Posty: 389
Rejestracja: wt sie 09, 2005 8:40 pm
Lokalizacja: Abinsk Rosjia

Post autor: Gazon » śr mar 15, 2006 10:21 pm

czapla_offroad pisze:
gÓral świętokrzyski pisze:A na swojego nie masz papira??
Mam, tylko jak będe codziennie tablice przekręcał to mi się łebki w śrubkach pozjeżdzają :wink:
Mam komplet uniwersalnych papierow najbardziej legalnych przy tych samochodach to jest normalne tutaj i czesto spotykane. Oprucz nr rej nie ma zadnych numerow :D
http://gazon.fajnafotka.pl/?linkedUserP ... UID=258302
Pozdrawiam z Kalkazu
Gazon
Gaz 69-57rp, Gaz 69-72rp,UAZ, MB 123,BMW 316,

Awatar użytkownika
KleryK
Posty: 749
Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdañsk
Kontaktowanie:

Post autor: KleryK » czw mar 16, 2006 2:02 pm

Ale skoro ostatnio taki wysyp UAZów to lepiej szukaæ roczników po 85 roku. Tzn juz zeby nie trzeba bylo przerabiac peda³ów, pomp hamulcowych , serw itd. Jakby by³o ich ma³o to wtedy siê mówi trudno:) ale 90te roczniki id± tanio , a to zawsze lepiej i d³u¿ej pos³u¿y. Moja opinia :)
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu :)

Awatar użytkownika
KUbutek
Posty: 583
Rejestracja: śr wrz 07, 2005 8:23 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: KUbutek » czw mar 16, 2006 2:27 pm

Digidy123 pisze:
homikk pisze:
Digidy123 pisze:mój UAZ 452 jest z 75 ale jego stan lepszy niż rocznik 90 choć rzeczywiscie tym wynalazkiem cięzko się jeżdzi - ale przynajmniej zabytek w super stanie
dlaczego ciężko? :roll:
-brak wspomagania
-brak widoczności na boki (blaszak)
-brak komputera sterującego silnikiem
-spartańskie wykończenie
jednym słowem wóz dla twardzieli 8)

+wywołuje sensacje po jeździe we Wrocławiu :D

Eeeeee
- kierownica chodzi lżej jak w poldziaszu bez wspomagania.
- brak komputera to zaleta a nie wada
- wykończenie takie że nie żal w wodę, bagno, śnieg, las wjeżdżać
..... twardym trzeba być nie mętkim ....... :)21

Awatar użytkownika
gÓral świętokrzyski
Posty: 1565
Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
Lokalizacja: Kielce/Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: gÓral świętokrzyski » czw mar 16, 2006 2:44 pm

KleryK pisze:Ale skoro ostatnio taki wysyp UAZów to lepiej szukać roczników po 85 roku. Tzn juz zeby nie trzeba bylo przerabiac pedałów, pomp hamulcowych , serw itd. Jakby było ich mało to wtedy się mówi trudno:) ale 90te roczniki idą tanio , a to zawsze lepiej i dłużej posłuży. Moja opinia :)
Wszytsko ładnie pięknie zgadzam się ino na takiego uaza nie ma zniżki OC na weterana :lol:
Deszcz zacina nas po pysku Uaz przelazł po bagnisku

www.korbol.prv.pl

Awatar użytkownika
BROWAR_PL
Posty: 390
Rejestracja: czw mar 09, 2006 9:41 am
Lokalizacja: Spytkowice

Post autor: BROWAR_PL » czw mar 16, 2006 3:33 pm

Wiecie co ja właśnie stałem sie szczęśliwym posiadaczem uaza '74 i co moge powiedzieć:
- stan blach mnie zadziwił, co prawda miejscami jest rdza, ale nic nie odpada

- na hamulce nie nażekam, w końcu jechać tym autem więcej niż 80 km/h to sztuka (albo mi po prostu nie starcza odwagi)

- kierowanie na postojach ciężkie (idzie ręce na kierownicy zostawić) ale przynajmniej nie trzeba na siłownie chodzić

- silnik do remątu, poszły pierściąki, ale co sie dziwić jeżeli silnik od '74 jest ten sam (a po stanie kolektora stwierdzam że dłuuuugo nie był remątowany)

- skrzynia, reduktor, mosty jakoś sie trzymają, ale myśle że warto do nich zajżeć

- plandeka w opłakanym stanie, tak jak instalacja elektryczna

jeżeli masz zamiar kupic uaza to z góry ostrzegam o kłopotach z kupnem drobnych części (szczotki, silniczki, korki) albo po prostu źle szukam :]

a tak wogóle uaz to auto dla ludzi z pasją (czytaj szurniętych) którzy nie boją sie w nim grzebać, acz kolwiek to grzebanie wymaga tylko podstawowych wiedzy z zakresu mechaniki, pozatym jest jak każde inne auto, jak sie o niego dba to dobrze służy :]

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » czw mar 16, 2006 6:26 pm

wymaga tylko podstawowych wiedzy z zakresu mechaniki,
........noooooo,to teraz dowaliłeś 8) niech to tylko nawiedzeni przeczytają :)21
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości