jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » wt cze 06, 2006 8:43 pm
Aaaaa,to co innego-mój na 2.3mb to 156/h poleciał...na obwodnicy-ale oba pasy jego

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
kmiecio

- Posty: 340
- Rejestracja: sob gru 10, 2005 1:26 pm
- Lokalizacja: świdnik
Post
autor: kmiecio » wt cze 06, 2006 8:44 pm
vandall1 pisze:gosc pisze:
moj bujal sie do 128 km/h (zmierzone GPS-em )

chyba ze spinakerem

ale ja liczyłem na równej drodze, a nie przy zjeździe

FJ40
LJ70
LR seria III
T3 syncro
-
gosc

- Posty: 2385
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
- Lokalizacja: north east of england
Post
autor: gosc » wt cze 06, 2006 8:45 pm
ja pisalem o predkosci przy ktorej bylem w stanie na drodze go utrzymac na jednym pasie

Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » wt cze 06, 2006 8:59 pm
No mnie już strach dupsko ściskał

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
Bubu

- Posty: 403
- Rejestracja: sob wrz 25, 2004 10:10 am
- Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
Post
autor: Bubu » śr cze 07, 2006 12:18 am
kmiecio pisze:obliczenia i wykresy trakcyjne zrobiłem i chyba są dobrze!!!
Uza ma 22s do 100km/h a rozpędza się maksymalnie do 106,5 km/h
takie dane mi wyszły z obliczeń!!! jakby ktoś chciał to obliczenia i dane moge powysyłac na meile!!!
To ja poproszę na maila.
Zobaczymy jak knocą projekty koledzy z PW, jak sądzę?

"Leśny potwór."
-
krolik
-

- Posty: 294
- Rejestracja: ndz paź 09, 2005 4:36 pm
- Lokalizacja: JAROCIN
Post
autor: krolik » śr cze 07, 2006 6:09 am
to ja tez poprosze może potem będę troche mądrzejszy
-
faziuaz
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
- Lokalizacja: przemysl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: faziuaz » śr cze 07, 2006 6:34 pm
......teraz wam się przyznam.......ja zapierdzielałem uazem.....
170 km/h......90 na liczniku+80 temperatury wody.....

-
Przemekslaw
-

- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Przemekslaw » śr cze 07, 2006 7:22 pm
Masz kontrolke temperatury płynu w km/h

-
maruda

- Posty: 497
- Rejestracja: śr lip 28, 2004 5:46 pm
- Lokalizacja: Sosnowiec
Post
autor: maruda » śr cze 07, 2006 8:12 pm
sanders pisze:maruda pisze:Mój silnik wkręcał się bez obciążenia na 6 000 obr/min, oryginalny UAZ, tylko lekko doprężony.
jakimi metodami doprężony

jak mozna wiedzieć

metodą splanowania głowicy, miał cisnienie sprężania koło 9 jesli dobrze pamietam
-
Przemekslaw
-

- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Przemekslaw » czw cze 08, 2006 6:53 am
O ile splanowałeś

-
kmiecio

- Posty: 340
- Rejestracja: sob gru 10, 2005 1:26 pm
- Lokalizacja: świdnik
Post
autor: kmiecio » czw cze 08, 2006 2:05 pm
ok chłopaki podeśle wam to na weekendzie bo muszę jeszcze pare poprawek wprowadzić!!!
FJ40
LJ70
LR seria III
T3 syncro
-
maruda

- Posty: 497
- Rejestracja: śr lip 28, 2004 5:46 pm
- Lokalizacja: Sosnowiec
Post
autor: maruda » czw cze 08, 2006 4:33 pm
Przemekslaw pisze:O ile splanowałeś

niestety, to już ponad trzy lata, nie pamietam, ale tutaj głównym specjalistą od silników jest SebastianS, on powinien się orientować w tych sprawach
-
kmiecio

- Posty: 340
- Rejestracja: sob gru 10, 2005 1:26 pm
- Lokalizacja: świdnik
Post
autor: kmiecio » ndz cze 11, 2006 8:59 am
potrzebna mi jest dokładna powierzchnia czołowa Uaza!!!! ma ktoś?
FJ40
LJ70
LR seria III
T3 syncro
-
Przemekslaw
-

- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Przemekslaw » ndz cze 11, 2006 10:48 am
powierzchnia czołowa czyli

-
gosc

- Posty: 2385
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
- Lokalizacja: north east of england
Post
autor: gosc » ndz cze 11, 2006 12:03 pm
powierzchnia blachy przodu wytyczona po kwadracie (czy jakos tak

)
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
-
Przemekslaw
-

- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Przemekslaw » ndz cze 11, 2006 12:52 pm
Ok, dzięki

-
kmiecio

- Posty: 340
- Rejestracja: sob gru 10, 2005 1:26 pm
- Lokalizacja: świdnik
Post
autor: kmiecio » ndz cze 11, 2006 3:05 pm
to znajdzie mi to ktoś?
FJ40
LJ70
LR seria III
T3 syncro
-
apede
-

- Posty: 3873
- Rejestracja: ndz maja 15, 2005 10:23 pm
- Lokalizacja: miasto 9 zajezdni
-
Kontaktowanie:
Post
autor: apede » ndz cze 11, 2006 3:15 pm
Zrób cyfrówką fotę Uaza z przodu, obrazek wstaw do AutoCAD-a jako tło, obrysuj kontur liniami i użyj funkcji obliczania powierzchni.
-
apede
-

- Posty: 3873
- Rejestracja: ndz maja 15, 2005 10:23 pm
- Lokalizacja: miasto 9 zajezdni
-
Kontaktowanie:
Post
autor: apede » ndz cze 11, 2006 3:16 pm
Ja w ten sposób z mapy geodezyjnej, używającAutoCAD-a i potem SolidWorks, stworzyłem trójwymiarowy model górki.
-
kmiecio

- Posty: 340
- Rejestracja: sob gru 10, 2005 1:26 pm
- Lokalizacja: świdnik
Post
autor: kmiecio » wt cze 27, 2006 6:27 pm
jeszcze się męcze z tym projektem i potrzebna mi jest droga hamowania Uaza! i rodzaj hamólców z przodu i z tyłu(dokładny opis)!
FJ40
LJ70
LR seria III
T3 syncro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości