Nowe serce uaza

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
cichy
Posty: 425
Rejestracja: śr lip 09, 2003 4:29 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: cichy » śr wrz 20, 2006 5:32 pm

a dla mnie to wszystko nie ma sensu

Awatar użytkownika
BABCIA I
 
 
Posty: 1335
Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: BABCIA I » śr wrz 20, 2006 5:34 pm

pilmar
Nie ważne czym się jedzie ! Ważne JAK ?!
Tylko po co sobie życie utrudniać ?
Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » śr wrz 20, 2006 5:39 pm

cichy pisze:a dla mnie to wszystko nie ma sensu
dla mnie też :wink:
z postów Kamila wynika jasno, że nic nie jest jasne

Awatar użytkownika
tomekuaz
 
 
Posty: 173
Rejestracja: pn maja 24, 2004 6:04 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: tomekuaz » śr wrz 20, 2006 5:52 pm

Wynika także to że chyba nigdy nie jeździł uazem z większym silnikiem.
Mam u siebie 211 KM i z orginalnym zawieszeniem wystarczy żeby sie zabić..
I raczej nie ma pojecia o tym co mówi. 10 tysięcy to na lody albo na wycieczke mozna wydać. Wiem bo sam sie kiedys łudziłem. Skończyłem liczyć na 25 tysiacach bez robocizny wlasnych mechaników...
Jeśli bedzies zzamieniał mosty z zawiecha na patrola to wróżę 30 tysi:D
powodzenia:)
UAZ M30 3,5l
WJ 2,7 CRD

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » śr wrz 20, 2006 6:01 pm

A mowilem.... :roll: a koledze wydaje sie ze zmotanie uaza to taka prosta sprawa... klooopsu idzie niemilosiernie :lol:
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » śr wrz 20, 2006 6:21 pm

Oj idzie...idzie...
Szczególnie jak się nie ma swoich mechaników tak jak kolega Tomek :(
Wtedy części stanowią skromny odsetek wydanej kasy :(
Za 10 koła to można co najwyżej kupić uaza w sensownym stanie :lol:
Ale powodzenia życzę...będzie potrzebne :wink:
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » śr wrz 20, 2006 6:37 pm

no zobaczymy co kolega wymysli... choc mysle ze nie zdaje sobie sprawy na co sie rzuca.... to nie takie proste jak sie wydaje.... wlasnie samo oplacenie mechanikow i to DOBRYCH mechanikow a nie partaczy to juz jest dosc powazna inwestycja... zwlaszcza przy takich kompletnych przebudowach auta... :roll:
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
dred
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 52
Rejestracja: sob sty 08, 2005 1:18 pm
Lokalizacja: Strzyżów (podkarpacie)
Kontaktowanie:

Post autor: dred » śr wrz 20, 2006 6:56 pm

Przeciez mozna porywać sie za motyką za 10 t, na przysłowiowe słonce :D a i tak z tego wyjdzie :)3 a i nie jeden uaz objeżdza patrolka i nie tylko, cichy czyż nie tak ?? :)2
gg 3302436 POZDRAWIAM 4X4!!! :-)
www.jeep-jeeb.strefa.pl

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » śr wrz 20, 2006 7:22 pm

Mroczny pisze:za dychę to możesz np wsadzić wojennyje mosty i uazowołgę - resztę poprawić
zastanów się czy tą (łatwiejszą) drogą nie uzyskasz więcej

..........za 10 k/zł to jedyne rozsądne wyjście - a jeżeli jesteś mechanikiem z jakotaką wyobrażnią to jeszcze ci trochę kasy na koła zostanie i napewno na imprezach nie będziesz miał kompleksów.......................Babcia- coś dzisiaj nie mogę się zgodzić z twoją teorią - może poprostu dawno cię niewidziałem :( :lol:

Awatar użytkownika
krolik
 
 
Posty: 294
Rejestracja: ndz paź 09, 2005 4:36 pm
Lokalizacja: JAROCIN

Post autor: krolik » śr wrz 20, 2006 9:48 pm

Tak w zasadzie to z tego co do tej pory doczytałem to kolega chce koniecznie silnik audi a8 bez względu na pojemność (czyżby tania dziupla Audi) i coś z wyglądu Uaza bo coś tam chce i tak przerabiać czyli z Uaza zostaje rama i do tego wzmocniona i mordka Uaza reszta do zmotania inne mosty, zawieszenie, reduktor,opony, osprzęt itd, itd, a i tak wyjdzie że jedno z drugim nie bardzo i połowe trzeba będzie wymienić.
Ale cóż ja trzymam kciuki za powodzenie misji zwłaszcza w tych 10patykach bo mi tyle na zwykłego Uaza lekko dłubniętego braknie. Trzymam kciuki ale tylko w momentach jak nie dłubie przy swoim. :)2

Awatar użytkownika
sys-kom
Posty: 1810
Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontaktowanie:

Post autor: sys-kom » śr wrz 20, 2006 10:02 pm

Tak sobie myślałem odkąd BACAJR zaliczył dacha co by mu silnik z dyskoteki powinąć a ma całkiem fajny i nawet pasował by do mojego uaza , mało pali , niezawodny , z reduktorkiem , nie ma elektroniki , żeby go odpalić potrzeba 30 cm przewodu bo juz go odpalałem w ten sposób , wały pasują od uaza. A skoro tak mi sie ubzdurało żę to mogło by sie sprawdzić wiec może coś w tym jest,

nie wiem co reszta z was o tym myśli

wiem tylko żę diesel z dysko jest troszkę cięższy , ale to coś by sie wymyśliło ,

a wracając do tomcata to tam jest V8 z dysko , tylko elektroniki za dużo i droższy jest
a taki silnik kupisz za 0,3 kzł i na przeprawówkę będzie ok

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » czw wrz 21, 2006 7:28 am

No Panowie poczekamy zobaczymy niech buduje z tym audi a8.... jesli ma kase i duzo nerwow to sie moze uda.... :roll:
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » czw wrz 21, 2006 12:21 pm

....jestem pewien że to skończy się tylko na gadaniu (jak w większości przypadkow ) ......w najlepszym przypadku za jakiś czas przeczytamy ogłoszenie - blebleble- tanio sprzedam PRAWIE gotowy do rajdów przeprawowych !?!!?

legi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 36
Rejestracja: czw mar 30, 2006 11:46 am
Lokalizacja: Pyskowice

Post autor: legi » czw wrz 21, 2006 12:26 pm

Kamil_C pisze:Tej ceny to nie znam dokładnej tylko poprostu mam troche wyobraźni i potrafię sobie wyobrazić mniej/więcej. Jeżeloi mógłbyś się dokładnie dowiedzieć ile ten samochód pożarł pieniędzy to ja się chętnie dowiem.

Ten samochód miałby służyć do czegoś więcej niż do zjechania z asfaltu na polną droge:D choć z drugiej strony nie mam konkretnych założeń do czego to będzie. Wszystko zależy od tego jak on się wogóle będzie kulał i jak ja się będe sprawdzał w naprawde ciężkim terenie.

Dlaczego uaz?? hmm poprostu czuję w głębi duszy przywiązanie do tego samochodu. Jeżeli miałbym kupić jakiegoś wranglera itp., to jest kolejny spory wydatek, więc wolałbym włożyć tą kasę, którą miałbym wydać dodatkowo na samochód, w wnętrze uaza. Uaza całkiem ładnie można przerobić zewnętrznie więc to też daje jakiś tam plus. Z ramą myślę, że większych kłopotów by nie było ewentualnie jakieś drobne wzmocnieniai git. :)21

Ale jeżeli tak mówicie, że to za mocny silnik to jaki będzie najlepszy w przedziale od 3000 - 3800cm3

Audi a8 ma też silnik 3.7 więc może coś z tego by wyszło?? Choć elektroniki zapewne mniej nie będzie. :-?

Z słabszych silników to może BMW 535 3.5L 250KM i jest na manualnej skrzyni, a w a8 baardzo niewiele modeli ma manuala.

Czy sądzicie, że manualna skrzynia będzie lepsza czy automat?? JA wolałbym manuala, ale widziałem u niektóruch automaty. Jak to się sprawdza w terenie??
Ekhem, panowie za 10 kafli to mozna uaza w dobrym stanie kupić, a nie przerobic go na czołg, pomieszany z audi i lexusem. Tym bardziej że kolega chce grzebać we wnętrzu, znaczy że chce lexusa robiącego w terenie.
Dramat.

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » czw wrz 21, 2006 12:38 pm

legi pisze:
Kamil_C pisze:Tej ceny to nie znam dokładnej tylko poprostu mam troche wyobraźni i potrafię sobie wyobrazić mniej/więcej. Jeżeloi mógłbyś się dokładnie dowiedzieć ile ten samochód pożarł pieniędzy to ja się chętnie dowiem.

Ten samochód miałby służyć do czegoś więcej niż do zjechania z asfaltu na polną droge:D choć z drugiej strony nie mam konkretnych założeń do czego to będzie. Wszystko zależy od tego jak on się wogóle będzie kulał i jak ja się będe sprawdzał w naprawde ciężkim terenie.

Dlaczego uaz?? hmm poprostu czuję w głębi duszy przywiązanie do tego samochodu. Jeżeli miałbym kupić jakiegoś wranglera itp., to jest kolejny spory wydatek, więc wolałbym włożyć tą kasę, którą miałbym wydać dodatkowo na samochód, w wnętrze uaza. Uaza całkiem ładnie można przerobić zewnętrznie więc to też daje jakiś tam plus. Z ramą myślę, że większych kłopotów by nie było ewentualnie jakieś drobne wzmocnieniai git. :)21

Ale jeżeli tak mówicie, że to za mocny silnik to jaki będzie najlepszy w przedziale od 3000 - 3800cm3

Audi a8 ma też silnik 3.7 więc może coś z tego by wyszło?? Choć elektroniki zapewne mniej nie będzie. :-?

Z słabszych silników to może BMW 535 3.5L 250KM i jest na manualnej skrzyni, a w a8 baardzo niewiele modeli ma manuala.

Czy sądzicie, że manualna skrzynia będzie lepsza czy automat?? JA wolałbym manuala, ale widziałem u niektóruch automaty. Jak to się sprawdza w terenie??
Ekhem, panowie za 10 kafli to mozna uaza w dobrym stanie kupić, a nie przerobic go na czołg, pomieszany z audi i lexusem. Tym bardziej że kolega chce grzebać we wnętrzu, znaczy że chce lexusa robiącego w terenie.
Dramat.


I tu sie w 100% zgadzam :)2 za 10kzl to mozna wyremontowanego uazika kupic a nie zbudowac bestie 300 konna najlepiej na 38" kolach...taka prawda chcesz cos zbudowac to musisz miec dobrych mechanikow i duuuze zaplecze finansowe :roll:
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » czw wrz 21, 2006 3:27 pm

racja
jakby ofrołd był taki tani - w malezji mielibyśmy pierwsze 15 miejsc :)21

Kamil_C
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 20
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 8:39 pm

Post autor: Kamil_C » czw wrz 21, 2006 5:29 pm

Panowie. Uaza to ja już mam, a z 10kpln to chodziło mi ile moge wydać na układ napędowy. Jeżeli silnik od audi a8 ie pasuje do uaza to w takim razie jaki byście proponowali?? Może BMW 3.5L 250KM, jak już wyżej wspominałem.

Jeżeli ktoś się orientuje to ile taki silnik waży??

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » czw wrz 21, 2006 7:14 pm

Kamil_C pisze:Panowie. Uaza to ja już mam, a z 10kpln to chodziło mi ile moge wydać na układ napędowy. Jeżeli silnik od audi a8 ie pasuje do uaza to w takim razie jaki byście proponowali?? Może BMW 3.5L 250KM, jak już wyżej wspominałem.

Jeżeli ktoś się orientuje to ile taki silnik waży??


Kolego ale tu nie chodzi czy to bedzie BMW czy audi oba silniki to bardzo mocne jednostki i co ciagnie za soba potrzeba przebudowac cala reszte czyli zmienic mosty reduktor waly itd itp i tego jestem pewien ze 10kpln ci nie wystarczy...taka niestety jest prawda :roll: :)3
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Kamil_C
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 20
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 8:39 pm

Post autor: Kamil_C » czw wrz 21, 2006 9:34 pm

Na samym początku już pisałem, że mam zamiar założyć mosty od np. Patrola a reduktor też od czegoś inego tylko jeszcze niem wiem czego. Jedni piszą, że lepszy będzie od mesia G kolega Mag69 napisał, że zna kilka samochodów z też mocnymi silnikami z reduktorami od robura. Może reduktor od Uaza byłby w stanie przenieść taką moc?? Kiedyś czytałem że jest w stanie działaćprzy mocnych silnikach.

Więc jaki reduktor polecacie do wysokoobrotowych silników?? ewentualnie jak samochód będzie skończony a prtzełożenia nie będą pasowały to jak najszybciej je zmienić?? Należy ingerowaćwe wnętrze mostu czy zmienić reduktor??

Kamil_C
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 20
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 8:39 pm

Post autor: Kamil_C » czw wrz 21, 2006 9:40 pm

Na samym początku już pisałem, że mam zamiar założyć mosty od np. Patrola a reduktor też od czegoś inego tylko jeszcze niem wiem czego. Jedni piszą, że lepszy będzie od mesia G kolega Mag69 napisał, że zna kilka samochodów z też mocnymi silnikami z reduktorami od robura. Może reduktor od Uaza byłby w stanie przenieść taką moc?? Kiedyś czytałem że jest w stanie działaćprzy mocnych silnikach.

Więc jaki reduktor polecacie do wysokoobrotowych silników?? ewentualnie jak samochód będzie skończony a przełożenia nie będą pasowały to jak najszybciej je zmienić?? Należy ingerować we wnętrze mostu czy zmienić reduktor??

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » czw wrz 21, 2006 10:04 pm

Magu dobrze napisal ale nie za ta kase bo za same laplandery trzeba dac tyle. Ja mam mosty od k160 reduktor od roburasa silnik bedzie od forda 2,9. Jak to za malo to mozesz jeszcze od cossiego dac 24v to masz 190 kucy winde stara zawieche na springach i jak bedziesz sam robil to na upartego zmiescisz sie w 10tys.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
krolik
 
 
Posty: 294
Rejestracja: ndz paź 09, 2005 4:36 pm
Lokalizacja: JAROCIN

Post autor: krolik » czw wrz 21, 2006 10:06 pm

i tu są te schody o których wszyscy piszą. Chcesz wsadzić bestie pod maskę, której w zasadzie nikt jeszcze do uaza nie próbował wsadzać to teraz jak to pionier, kombinacje wsadzić odpalić i jak przełożenia nie pasują to wymieniać po kolei aż będzie pasować albo reduktor albo mosty. Jak znam życie nigdy to nie będzie to co by się chciało.

Kamil_C
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 20
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 8:39 pm

Post autor: Kamil_C » pt wrz 22, 2006 7:51 am

Mostów od laplandera to raczej nie założę, może w dalekiej przyszłości, bo narazie mnie na nie nie stać :-? .

Tiger musiałeś przerabiać jakieś przełożenia, czy wszystko pasowało??

Jak by nie patrzeć w Twoim gaziku też została tylko "skorupa" oryginalna :)

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » pt wrz 22, 2006 11:32 am

U mnie przelozenia w miare graja ale z andoria i 3 biegowa skrzynia bylo za malo biegow. Mnie moja auto kosztowalo mniej wiecej tak:
Mosty k160 - 1100zl
wachacze merc g 1400zl
sprezyny GR + 2 amorki uzywane 200zl
amorki tyl uaz nie pamietam ile
material na panhardy ok 300zl
mocowania wachaczy wyciete z ramy G 50zl
silnik scorpio nie wiem ile za cale scorpio dalem 1600zl ale skrzynie musze zmienic na manualna ok 400zl
reduktor robur 1000zl
waly robur jeszcze nie wiem ale wyrwe tanio
winda star 400zl
wal do windy ze scorpio
felgi mangels uzywki + opony mitas 1150zl
przekladnia kierownicza i pompa wspomagania opel omega 150zl
dodatkowe materialy typu plaskowniki katowniki blachy rurki itp z 500zl
do tego gaz i drut lub elektrody tarcze do gumowki no i ewentualnie moze przydac sie tokarz

NIe wiem czy o czyms jeszcze nie zapomnialem podejrzewamze na pewnoo czyms tak ale to jakies pierdoly. Ale jezeli chcesz springi wsadzac to wyjdzie cie to drozej bo po drodze na pewno cos spierniczysz jak ja.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » pt wrz 22, 2006 12:07 pm

no wiec widac ze to nie taka prosta sprawa za 10kzl cos takiego zbudowac.... jestes mechanikem bedziesz wszystko sam robic czy jak??? :roll:
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość