hamulce tarczowe do uaza

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » śr sty 03, 2007 10:53 pm

optymista cholera :roll: :roll: :wink:
powiedz czym ty jeździsz?

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » śr sty 03, 2007 10:56 pm

Związek przyczynowy pomiędzy "zmotą" a skutkiem wyżej opisanym będzie skutkował obostrzoną odpowiedzialnością karną! Tyle!
To co biegli badają :roll: niby to czy masz tzw. elementy układu hamulcowego takie jak fabryka czy to czy modyfikowany układ hamulcowy zadziałał prawidłowo w rzeczonym przypadku

Bo tak wynika z tego co piszesz...
Ja mam swoja teorię ale jestem ciekaw co napiszesz...
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » śr sty 03, 2007 10:58 pm

wofka pisze:optymista cholera :roll: :roll: :wink:
powiedz czym ty jeździsz?

Mam Uaza, przeróbek ma kilka ale hamulce i kierownicę nadal oryginalne. Zmieniłem pompę hamulcową na 2-stopniową, w układzie kierowniczym łożyska standardowe zamieniłem na stożkowe.
Co do optymizmu... to mało ważne. Tak się składa, że zawodowo mam kontakt z postępowaniami karnymi, również z zakresu wypadków komunikacyjnych. Widziałem już więc niejedno - jak w soczewce. Nie przypuszczałbyś jakich to dyrdymałów czepiają się biegli sądowi przy ocenie stanu technicznego samochodu jak i w zakresie rokonstrukcji wypadków. Stąd krakać "nie chcem ale muszem", wiedzion bezmiarem sympatii dla ludu z forum miejscowego. Po prostu ostrzegam.
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » śr sty 03, 2007 11:00 pm

skoro jesteś taki biegły w biegłych :roll: :wink: :lol: to może wiesz jak takie zmoty zalegalizować? :roll: :)2

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » śr sty 03, 2007 11:05 pm

gri74 pisze: To co biegli badają :roll: niby to czy masz tzw. elementy układu hamulcowego takie jak fabryka czy to czy modyfikowany układ hamulcowy zadziałał prawidłowo w rzeczonym przypadku

Piszę o przypadku, gdy "zmota" nie zda egzaminu. Biegły ujawni, że w aucie zamontowane są hamulce, które nie są oryginalne. Ustali również przyczynę, dlaczego "zmota" nie zadziałała. Jeśli znajdzie przyczynę braku prawidłowego zadziałania zmoty (a znajdzie, gwarantuję, od tego jest biegłym) i okaże się, że jest to przyczyna wynikająca z montażu np. zbyt słabych jak na masę auta zacisków, szczęk, podkładek, przekroju wężyków doprowadzających płyn etc. etc. etc. to masz, w dużym skrócie, przerypane. Piszę o przypadku, podkreślam, w którym zmota nawala, bo jest z jakiejś przyczyny nieodpowiednia do danego samochodu !! Konia z rzędem temu, kto robi przeliczenia masy, sił i wszelkich innych współczynników warunkujących sprawne zadziałanie układu hamulcowego w ekstremalnej sytuacji wynikającej z ruchu pojazdu.
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » śr sty 03, 2007 11:07 pm

wofka pisze:skoro jesteś taki biegły w biegłych :roll: :wink: :lol: to może wiesz jak takie zmoty zalegalizować? :roll: :)2

Jedź na stację diagnostyczną, aby Ci diagnosta wystawił kwit, że auto z dokonaną przeróbką układu hamulcowego jest zdolne do poruszania się po drogach. Znajdziesz takiego odważnego diagnostę? głowę dam, że jak gościowi uwagę na przeróbkę hamulca zwrócisz, to napotkasz "zdecydowany opór".
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » śr sty 03, 2007 11:13 pm

to jakie masz przeróbki?
skoro pompe zmieniłes na inna to też ingerencja w układ hamulcowy
ingerencja niefachowa+wypadek(ABSOLUTNIE NIKOMU NIE ŻYCZE)
=prokurator jak sam piszesz
nas pouczasz a sam masz to samo :(
a może ja czegoś nie kumam :-?

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » śr sty 03, 2007 11:14 pm

tym tokiem myslenia idziesz w zaułek, który dotyka np. prawie kazdego uzytkownika samochodu który np. zmienił opony na wymiar nie uwzględniony przez producenta

Choc coraz częściej tak sie staje.....
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
cykor
 
 
Posty: 145
Rejestracja: czw paź 07, 2004 10:15 am
Lokalizacja: Warszawa i nie

Post autor: cykor » czw sty 04, 2007 9:16 am

A teraz coś na temat, a nawet więcej niż tylko o hamulach tarczowych ...

http://uaz.lukas.eu.org/modyfikacje/
Jedynym dowodem, że istnieje jakaś pozaziemska INTELIGENCJA, jest to, że się z nami nie kontaktują.

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » czw sty 04, 2007 11:45 am

dzięki cykor za namiar :)2
stronka doskonale mi znana
a co ty sądzisz o wywodach kolegi na temat biegłych? ??

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » czw sty 04, 2007 12:05 pm

wofka pisze: a co ty sądzisz o wywodach kolegi na temat biegłych? ??

Ty nie zbieraj opinii tylko sam się przekonaj. Zobacz kilka opinii, dołóż do tego zasadę braku reformowalności raz wydanej przez biegłego opinii i już masz wynik postępowania...
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » czw sty 04, 2007 12:12 pm

ok
dziwi mnie tylko to że negujesz przeróbki układów hamulcowych
a sam tez takich dokonujesz.
idąć twoim tokiem myślenia biegły przy zdarzeniu drogowym w którym biorący udział samochód miał przerobiona pompe hamulcową(bez dokumentacji o legalności przeróbki w sensie sprawnego jej działania)
zachowałby sie tak samo jak w przypadku auta z przerobionymi z bębnow na tarcze hamulcami też bez potrzebnych dokumentów.
chcesz zabłysnąc to napisz jak to zrobić zgodnie z prawem i jexdzić spokojnie a nie piszesz tylko o wypadkach i zdarzeniach drogowych.
tym bardziej że sam pisałeś ze masz z tym stycznosć.podpowiedz jak doprowadzić do momentu w którym zmota będzie zalegalizowana i dopuszczona do ruchu przez wszechobecnych biegłych

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: benes » czw sty 04, 2007 12:26 pm

wofka pisze:dzięki cykor za namiar :)2
stronka doskonale mi znana
a co ty sądzisz o wywodach kolegi na temat biegłych? ??
Ja uważam że ma racje... ale sam mam przerobione hamulce, a i wspomaganie tez się mota...
należy to robić z głową

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » czw sty 04, 2007 2:32 pm

oczywiście że z głową
tylko czemu sie neguje przeróbki innych skoro samemu też sie przerabia to i owo
moze kolego skoro masz do czynienia z takimi sprawami dla naszej wspólnoty dowiedziałbyś sie czegoś na temat papierkowego załatwienia takich przeróbek.
pytam zupełnie poważnie.masz taką mozliwość?

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » czw sty 04, 2007 2:37 pm

wofka pisze: tylko czemu sie neguje przeróbki innych skoro samemu też sie przerabia to i owo

Ja się na mechanice nie znam ale o ile wiem, to pompę mam oryginalną tyle, że 2-stopniową.
Mój mechanik jest człowiekiem wyjątkowo ostrożnym na wszelkie nowinki. Co do dopytania się - mspróbuję, choć to nie jest moja podstawowa "działka" zawodowa. Jak coś ustalę - dam znać.
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » czw sty 04, 2007 2:46 pm

z góry dziękuje
pozdrawiam
i myśle ze nie tylko ja czekam na jakieś wieści dobrej treści :wink:
szacuneczek :)2

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » czw sty 04, 2007 8:24 pm

wofka pisze:z góry dziękuje
pozdrawiam
i myśle ze nie tylko ja czekam na jakieś wieści dobrej treści :wink:
szacuneczek :)2
Bredzisz jak jakiś ..........* zakres przeróbek określa homologacja i tak bezkarnie możesz do uaza zamontować hamulce tarczowe tylko i wyłącznie od uaza każde inne są bezprawne i nielegalne a zalegalizować możesz tylko po uzyskaniu odpowiedniego kwitka(swiadectwa technicznego ) wydanego przez odpowiednie instytucje powołane do tego.
Nawet najlepiej przeprowadzona zmota może zostać zostać wykożystana w sądzie przeciw Tobie a ubezpieczyciel ma prawo (i napewno to zrobi) odmówić wypłacenia jakiego kolwiek ubezpieczenia.MOTASZ ZAWSZE NA WŁASNE I DUŻE RYZYKO

*w/g uznania
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » czw sty 04, 2007 8:27 pm

kolego nie bredze tylko niewiem
a to przynajmniej dla mnie różnica
widze że ty wiesz co i jak
szkoda tylko że nie potrafisz sie kulturalnie podzielić swoimi wiadomosciami

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » czw sty 04, 2007 8:35 pm

wofka pisze:kolego nie bredze tylko niewiem
a to przynajmniej dla mnie różnica
widze że ty wiesz co i jak
szkoda tylko że nie potrafisz sie kulturalnie podzielić swoimi wiadomosciami
Jak nie wiem to szukam a było parę razy na forum :wink: a przekaz musi być prosty i zrozumiały więc jak zatrybiłeś to spełnił swoją podstawową rolę a forma nieistotna ,co było w założeniu :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » czw sty 04, 2007 8:39 pm

forma przekazu bardzo istotna a ten temat nie ja zakładałem
a w całej reszcie mądrych wypowiedzi na temat hamulców uaza brak jakich kolwiek konkretów o które mi chodzi czyli jak zalegalizować zmote

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » czw sty 04, 2007 8:54 pm

wofka pisze:forma przekazu bardzo istotna a ten temat nie ja zakładałem
a w całej reszcie mądrych wypowiedzi na temat hamulców uaza brak jakich kolwiek konkretów o które mi chodzi czyli jak zalegalizować zmote
Jak tak bardzo jest Ci ta wiedza nie zbędna do życia to idż do wydziału komunikacji oraz na Okręgową Stację Diagnostyczną robiącą przeglądy i zaczerpnij wiedzy u żródła :)21 a jak chodzenie nie służy to kliknij strony gov. i poszukaj :)2 tam jest wszystko :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » czw sty 04, 2007 9:03 pm

I jeszcze jedno polska jako kraj pierwotny i rządzony przez pierwotniaki nie dorobił się jednolitego opracowania zasad modyfikacji i przeróbek w samochodach dozwolonych oraz zmian które muszą być poddane badaniom szczgółowym co jest przyjęte w świecie nawet pół cywilizowanym. Bo u siebie w kraju jesteś śmieciem utrudniającym działanie doskonałego mechanizmu urzędniczego i masz nie mieć żadnych praw No
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » czw sty 04, 2007 9:05 pm

moze skoro chcesz sie pomądrzyc to sam idź na stacje i się wygadaj
a jeśli chcesz pomóc bo takie założenie ma forum i coś na ten temat wiesz to poprostu napisz
i bez nerwów kolego :)2
ja zaczołem zabawe zupełnie niedawno
a Ty jak takiej ilości postów nie stuknołes opowiadając kawały :wink:
ja chce zrobić hamulce z głową i legalne
dlatego wypytuje o wszystko

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » czw sty 04, 2007 9:22 pm

wofka pisze:moze skoro chcesz sie pomądrzyc to sam idź na stacje i się wygadaj
a jeśli chcesz pomóc bo takie założenie ma forum i coś na ten temat wiesz to poprostu napisz
i bez nerwów kolego :)2
ja zaczołem zabawe zupełnie niedawno
a Ty jak takiej ilości postów nie stuknołes opowiadając kawały :wink:
ja chce zrobić hamulce z głową i legalne
dlatego wypytuje o wszystko
Jednak z czytaniem też masz kłopot :( do uaza legalnie możesz założyć tylko i wyłącznie tarcze i zaciski od uaza czyli coś co ma homologację uaza
chyba że znajdziesz producenta który homologował daną część do tej marki i bedzie to umieszczone w instrukcji obsługi bo ukłdy hamulcowe kierownicze, zawieszenia itd są objęte szczególny rygorem technologicznym i zgodnościowym
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » czw sty 04, 2007 9:29 pm

ty też masz kłopot ale ze zrozumieniem tego co ja pisze
:cry:
napewno są sposoby zalegalizowania przeróbek i innych elementów wkładanych do uaza trzeba tylko wiedzieć co i jak a ja niewiem
a Ty mógłbyś być poprostu grzeczniejszy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość