takBart03 pisze:z tego co pamietam w k160 i w k260 to tak ale glowy nie dam
Mosty Patrol...kilka pytań...
Moderator: Student
- pakjusz_pl
- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
- pakjusz_pl
- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
- pakjusz_pl
- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
- pakjusz_pl
- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
to moze spróbuj tutaj wrzucic http://www.fotosik.pl/ a moze poprostu zdjecia sa "za ciezkie" 

Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/466 ... c3d6c.html
Jest . Z jednej strony tak żeby się zapinało z wałem a z drugiej żeby zapinało się z mostem wiercisz oczywiście w moście . Łatwo szybko i skutecznie.
Jest . Z jednej strony tak żeby się zapinało z wałem a z drugiej żeby zapinało się z mostem wiercisz oczywiście w moście . Łatwo szybko i skutecznie.
- pakjusz_pl
- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Ten kawałek metalu jest wytoczonym idealnym kołem z jednej strony ma pierścień centrujący który wchodzi w element mostu do którego przykręcamy wał a z drugiej gniazdo w które wchodzi pierścień z wału . Po złożeniu wszystkiego razem wał jest zapięty w mocowania centrujące czyli jest idealnie wycentrowany .
Nie wiem co tam wyważać i w jaki sposób
Jedyną rzeczą jaką można wyważyć to wał ale to inna historia .
Nie wiem co tam wyważać i w jaki sposób

Jedyną rzeczą jaką można wyważyć to wał ale to inna historia .
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4e1 ... 7c4fa.html
L80 wykorzystałem twoją fotke żeby rozwiać wątpliwości i zaznaczyłem miejsce gdzie przychodzi to cudo .
Mam nadzieje że mi to wybaczysz
L80 wykorzystałem twoją fotke żeby rozwiać wątpliwości i zaznaczyłem miejsce gdzie przychodzi to cudo .
Mam nadzieje że mi to wybaczysz

Ostatnio zmieniony pn gru 04, 2006 5:36 pm przez west, łącznie zmieniany 1 raz.
ja czegos nadal nie rozumie. Skoro ktos zamienia mosty na patrolowe i zostawia waly uaza to ten krazek powinien byc raczej na moscie a nie przy reduktorze.
I mam rozumiec ze flansze z patrola maja taki sam rozstaw otworow co flansze uaza - cos mi sie zdaje ze nie zabardzo bo kiedys to mierzylem i jakos mi sie to niezbyt zgadzalo
I mam rozumiec ze flansze z patrola maja taki sam rozstaw otworow co flansze uaza - cos mi sie zdaje ze nie zabardzo bo kiedys to mierzylem i jakos mi sie to niezbyt zgadzalo

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
- pakjusz_pl
- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
no wlasnie ja takze nie ruszam nic przy reduktorze, zostaje tak jak uaz ma oryginalnie... jedynie od strony mostu trzeba motac zeby polaczyc most patrola z wałem uazowym...moj mechanik chyba jednak nawierci otwory w moscie aby przykrecic ogryginalna flansze uazowa i ponoc po klopocie... 

Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości