
Wspomaganie od beczki! Czy tak sie da?
Moderator: Student
- UAZ Adventure
- Posty: 611
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 8:18 pm
- Lokalizacja: Tarnów
Znam to z autopsji. Urwało mi kiedyś zaczep mięśnia przedramienia. BolałoUAZ Adventure pisze:No wspomaganie to dora rzecz. Zwłaszcza jak jedzie się w koleinach z nieprzeciętną prędością to nagłe zmienienie toru jazdy może niezamiło skończyć się dla naszych paluszkówalbo nawet rąk

Lala KDJ120, Wolf GD300, 469B, U1234 oraz Rolka150 i...Renata
[/color]

- Ml_Kruszka18
- Posty: 315
- Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
Uwielbiam ludzi ktorzy najpierw o cos pytaja a jak im mowisz ze jakis element sie nie nadaje to wypytuja a po co? a dlaczego??? Jak ktos twierdzi ze to jest dobry silnik to chyba na codzien jezdzi maluchem bo polonez to juz dla niego za duze predkosci. Jezeli chodzi o wspomaganie to jezeli bys zalozyl przekladnie MB w miejsce oryginalnej i wasem od tej przekladni zamontowanym oryginalnie to przy skrecaniu kierownica w lewo kola skreca w prawo bo te przekladnie maja inne kierunki obrotow. Dlatego jak koledzy juz mowili musisz was sciagnac i obrocic o 180 stopni a cala przekladnie przesunac na ramie w strone przedniego zderzaka co najprawdopodobniej skonczy sie wycinaniem grila.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
- Maciek Skura
-
- Posty: 216
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
Ja mam od Opla Omegi.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
- Ml_Kruszka18
- Posty: 315
- Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
I cale szczescie dla tego co bedzie tym jezdzil.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
- piotr oskwarek
-
- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
odświeżę nieco temat
właśnie kończę budowę płyty łączącej ramę z przekładnią od BMW e34
jeżeli ktoś będzie takie wspomaganie montował to mogę porobić zdjątka i ewentualnie pomierzyć płytę
a może tutaj wrzucić zdjątka??
chce kto czy nie

właśnie kończę budowę płyty łączącej ramę z przekładnią od BMW e34
jeżeli ktoś będzie takie wspomaganie montował to mogę porobić zdjątka i ewentualnie pomierzyć płytę
a może tutaj wrzucić zdjątka??
chce kto czy nie

były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
- piotr oskwarek
-
- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
zakładałem już merca , opla i bmw . zdecydowanie najmniej roboty jest z bmw . jeżeli zrobisz to ładnie to nawet facet na przeglądzie nie skapuje że to nieorginał . jeżdże już na tym 5 sezonów - zero awarii (no i kciuki już się ponastawiały i opuchlizna zeszła )..........montując to za pośrednictwem ,, blachy ''jest dużo łatwiej ale chyba mało estetycznie - można też pospawać wsporniki bezpośrednio do ramy .
Skorom temat już został wywołany to mam jeszcze jedno pytanie ( młody zawsze zdziwiony ? ) Mam przekładnię z bmw, zresztą od P. Bormana tu obecnego ( pozdrawiam ! ), a poniewaz montuję silnik merca - mam razem z ni pompe wspomagania. Czy taki układ : pompa merc i przekładnia bmw da radę ? Nie znalazłem żadnych danych dotyczących pompy mercedesa - czy cisnienia porównywalne z bmw ? Oczywiście mam pompę bmw, ale jeśliby się dało skojarzyć układ opisany powyżej to może szkoda tego psuć, a i mniej roboty...
Nic nie będzie już takie jak dawniej. Kupiłem Gaza...
GAZ 69M 1974 (?)
RR 300 Tdi
Grupa D!
GAZ 69M 1974 (?)
RR 300 Tdi
Grupa D!
....większość obecnych na rynku pomp wspomagania,to pompy ZF, i dają sobie świetnie radę z różnymi przekładniami,dla tego nie zawracaj sobie tym głowy(merc + BMW,da radę)faust 12 pisze:Skorom temat już został wywołany to mam jeszcze jedno pytanie ( młody zawsze zdziwiony ? ) Mam przekładnię z bmw, zresztą od P. Bormana tu obecnego ( pozdrawiam ! ), a poniewaz montuję silnik merca - mam razem z ni pompe wspomagania. Czy taki układ : pompa merc i przekładnia bmw da radę ? Nie znalazłem żadnych danych dotyczących pompy mercedesa - czy cisnienia porównywalne z bmw ? Oczywiście mam pompę bmw, ale jeśliby się dało skojarzyć układ opisany powyżej to może szkoda tego psuć, a i mniej roboty...
- UAZ Adventure
- Posty: 611
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 8:18 pm
- Lokalizacja: Tarnów
....większość obecnych na rynku pomp wspomagania,to pompy ZF, i dają sobie świetnie radę z różnymi przekładniami,dla tego nie zawracaj sobie tym głowy(merc + BMW,da radę)[/quote].........
........należy jednak zwrócić uwagę na wielkość koła pasowego poszczególnych pomp (disle zazwyczaj mają koła o większej średnicy - kwestia obrotow - coby na wolnych pompa już wspomagała , a na wysokich nie zapowietrzała sie )
........należy jednak zwrócić uwagę na wielkość koła pasowego poszczególnych pomp (disle zazwyczaj mają koła o większej średnicy - kwestia obrotow - coby na wolnych pompa już wspomagała , a na wysokich nie zapowietrzała sie )
Dzięki za informację, jezeli tak to sprawdzę tylko przed montażem średnice kół pasowych ( porównawczo ) tak aby przełożenie było takie samo jak w oryginale bmw. Myślę, że to rozwiązuje jeden z bardzo licznych moich problemów.
Nic nie będzie już takie jak dawniej. Kupiłem Gaza...
GAZ 69M 1974 (?)
RR 300 Tdi
Grupa D!
GAZ 69M 1974 (?)
RR 300 Tdi
Grupa D!
....znalazłem taką fotkę....
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/700 ... d2e37.html
...zwróć uwagę na średnicę koła pasowego pompy......średnica orginalna,nie motana,we współpracy z kołem pasowym orginalnym uazowym daje sobie świetnie radę
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/700 ... d2e37.html
...zwróć uwagę na średnicę koła pasowego pompy......średnica orginalna,nie motana,we współpracy z kołem pasowym orginalnym uazowym daje sobie świetnie radę

Pozwolę se tylko napomknąć,ze to obroty mają znaczenie,a średnica kół pasowych jest wynikowa.Krótko mówiąc obroty pompy muszą być takie jak fabryczne.Pompa/od benzyniaka np/ pracujaca teraz z dieslem musi być na przekładni przyspieszającej.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości