Jakie zmiany WYMUSZA zmiana silnika

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » pn gru 11, 2006 8:18 am

Jak kto lubi. Ja jak jest sucho wole hamowac normalnie
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » pn gru 11, 2006 3:00 pm

ja to mam serwo od mesia 123 automata (troche inne) i pompe zuka dwustopniowa :wink: :)2
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pn gru 11, 2006 4:47 pm

czyli podsumowując serwo tak pompa nie
pompe do tego serwa podłącze jakąkolwiek???
co proponujecie?

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pn gru 11, 2006 4:51 pm

najszybciej i najtaniej - Zuk

a serwo to mozna zapodac z czego sie chce - ja tez mam w uazie z mietka i robi bdb, a zapodalem takie bo akurat lezalo w garazu :wink:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pn gru 11, 2006 5:02 pm

i pompe ot tak sie poprostu przykreca czy trzeba jakies otwory wiercic?
i pytanie poza konkursem czy moze spotkał sie ktoś z kompletem hamulców tarczowych oryginał uaz do sprzedania????

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pn gru 11, 2006 5:22 pm

otworow to raczej nie wywiercisz bo serwo musi miec szczelna komore. Trzeba wytoczyc "przejsciowke".

Hamulce tarczowe nowego typu do uaza mozna kupic wraz z zestawem mocujacym ale kosztuje to "troche" kasy 8)
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pn gru 11, 2006 5:28 pm

troche znaczy ile???
wolałbym kupić i mieć spokój w razie stłuczki czy tfu tfu wypadku niż motać
a co sądzisz o zestawie(serwo i pompa) polonez?

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pn gru 11, 2006 6:46 pm

pompa do uaza musi miec duza wydajnosc- pompy z osobowek maja zbyt mala wydajnosc dlatego nie nadaja sie kompletnie do uazow - jedynie co sie nada to z niektorych dostawczakow i ciezarowych a najprosciej to tak jak napisalem - z zuka :)2

serwo z poloneza bedzie robic ale jak juz motac to cos wiekszego- dlatego najlepiej wieksze serwo np. z beczki
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pn gru 11, 2006 7:03 pm

jaką przejściówke miałeś na myśli??
wykonuje się to samemu????
bo skoro mam mieć wspomaganie hamulców to stawiam na to co mam czyli serwo mietek
i to co daje rade i jest tanie czyli pompa żukens

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pn gru 11, 2006 7:18 pm

wykonac mozna to samemu pod warunkiem ze ma sie tokarke :wink: ja robilem sam - sprawa jest dosyc prosta. Tu masz zdjecie: http://bart03.dobrebopolskie.com/defaul ... photoNr=20
to jest akurat dla serwa z BMW ale dla kazdego innego serwa robi sie podobna blache ( cos w ksztalcie krazka ) z dwoma szpilkami pod pompe i dwoma otworami pod serwo
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pn gru 11, 2006 7:38 pm

ok załapałem
wspomaganie od czego masz że tak zapytam poza konkursem????

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pn gru 11, 2006 7:53 pm

BMW 750 V12
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » pn gru 11, 2006 7:56 pm

Ale ta puszka wielka od serwa. Mi ta pompa od golfa dziala i ma w miare mala ta gruszke.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pn gru 11, 2006 8:01 pm

czyli bardzo potrzebna zmianą którą wymusza zmiana silnika są hamulce
to już wiem
coś jeszcze przychodzi wam do głowy?

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » pn gru 11, 2006 8:05 pm

Mozliwe ze bude bedziesz cial.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pn gru 11, 2006 8:06 pm

coś jeszcze przychodzi wam do głowy?
Czytając niektóre posty, to wazną rzeczą byłoby
Doświadczenie praktyczne , nie teoretyczne :lol:
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pn gru 11, 2006 8:11 pm

praktyki się nie boje
bude bede montował 5cm wyżej niz oryginał moze to pozwoli na pozostawienie jej bez ciecia ale jeśli bedzie trzeba to potne w cholere :P
chodzi tu o szerokosć silnika?

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » pn gru 11, 2006 8:12 pm

On wlasnie troche szerszy jest.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pn gru 11, 2006 8:15 pm

to ją potne i już))))))) :P :wink:

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pn gru 11, 2006 8:23 pm

tiger pisze:Ale ta puszka wielka od serwa. Mi ta pompa od golfa dziala i ma w miare mala ta gruszke.
wielka jest bo to jest serwo dwukomorowe czyli tak jak gdyby dwa serwa z BMW 5 złączyc w jedno :roll:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pn gru 11, 2006 8:31 pm

doswiadczenia praktycznego mi nie brak
a tu pytam o rzeczy związane z konkretną rzecza czyli konkretnie ford do konkretnie uaz
a po drodze i przy pracy pewnie wylezie coś o czym tu niewspomniano
dałem rade z dieslem dam i z benzyną


a co do benzyny---skoro wtrysk to i pompa paliwa od forda skoro pompa to bezpiecznie byłoby w oryginalnym mocowaniu czyli zbiorniku
jaka jest Wasza opinia na ten temat?

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pn gru 11, 2006 8:35 pm

lepsza zewnetrzna pompa bo nie trzeba przerabiac baku
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pn gru 11, 2006 9:04 pm

zewnętrzna???
tą pompą steruje chyba komputer który mam razem związką od tego silnika
chyba nie można ot tak załozyc innej pompy???
dlatego własnie myśle też o zbiorniku
ale chętnie poczytam Waszych opini

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pn gru 11, 2006 9:09 pm

komputer steruje tylko przekaznikiem pompy. Mozesz spokojnie zastosowac inna pompe- wazne tylko aby dawala wieksze cisnienie niz cisnienie uzyskiwane za zaworem cisnieniowym na listwie paliwowej :wink:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
kedek
Posty: 2182
Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kedek » pn gru 11, 2006 9:11 pm

ja miałem w scorpiaczu taką jakąś oddzielną pompę drutem przywiązaną i chodziło :)21

gdzie byś ten bak oryginalny zamontował ??
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość