jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
tiger

- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
-
Kontaktowanie:
Post
autor: tiger » pn gru 11, 2006 8:18 am
Jak kto lubi. Ja jak jest sucho wole hamowac normalnie
-
pakjusz_pl

- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: pakjusz_pl » pn gru 11, 2006 3:00 pm
ja to mam serwo od mesia 123 automata (troche inne) i pompe zuka dwustopniowa

Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem

-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » pn gru 11, 2006 4:47 pm
czyli podsumowując serwo tak pompa nie
pompe do tego serwa podłącze jakąkolwiek???
co proponujecie?
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » pn gru 11, 2006 4:51 pm
najszybciej i najtaniej - Zuk
a serwo to mozna zapodac z czego sie chce - ja tez mam w uazie z mietka i robi bdb, a zapodalem takie bo akurat lezalo w garazu

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » pn gru 11, 2006 5:02 pm
i pompe ot tak sie poprostu przykreca czy trzeba jakies otwory wiercic?
i pytanie poza konkursem czy moze spotkał sie ktoś z kompletem hamulców tarczowych oryginał uaz do sprzedania????
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » pn gru 11, 2006 5:22 pm
otworow to raczej nie wywiercisz bo serwo musi miec szczelna komore. Trzeba wytoczyc "przejsciowke".
Hamulce tarczowe nowego typu do uaza mozna kupic wraz z zestawem mocujacym ale kosztuje to "troche" kasy

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » pn gru 11, 2006 5:28 pm
troche znaczy ile???
wolałbym kupić i mieć spokój w razie stłuczki czy tfu tfu wypadku niż motać
a co sądzisz o zestawie(serwo i pompa) polonez?
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » pn gru 11, 2006 6:46 pm
pompa do uaza musi miec duza wydajnosc- pompy z osobowek maja zbyt mala wydajnosc dlatego nie nadaja sie kompletnie do uazow - jedynie co sie nada to z niektorych dostawczakow i ciezarowych a najprosciej to tak jak napisalem - z zuka
serwo z poloneza bedzie robic ale jak juz motac to cos wiekszego- dlatego najlepiej wieksze serwo np. z beczki
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » pn gru 11, 2006 7:03 pm
jaką przejściówke miałeś na myśli??
wykonuje się to samemu????
bo skoro mam mieć wspomaganie hamulców to stawiam na to co mam czyli serwo mietek
i to co daje rade i jest tanie czyli pompa żukens
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » pn gru 11, 2006 7:18 pm
wykonac mozna to samemu pod warunkiem ze ma sie tokarke

ja robilem sam - sprawa jest dosyc prosta. Tu masz zdjecie:
http://bart03.dobrebopolskie.com/defaul ... photoNr=20
to jest akurat dla serwa z BMW ale dla kazdego innego serwa robi sie podobna blache ( cos w ksztalcie krazka ) z dwoma szpilkami pod pompe i dwoma otworami pod serwo
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » pn gru 11, 2006 7:38 pm
ok załapałem
wspomaganie od czego masz że tak zapytam poza konkursem????
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » pn gru 11, 2006 7:53 pm
BMW 750 V12
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
tiger

- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
-
Kontaktowanie:
Post
autor: tiger » pn gru 11, 2006 7:56 pm
Ale ta puszka wielka od serwa. Mi ta pompa od golfa dziala i ma w miare mala ta gruszke.
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » pn gru 11, 2006 8:01 pm
czyli bardzo potrzebna zmianą którą wymusza zmiana silnika są hamulce
to już wiem
coś jeszcze przychodzi wam do głowy?
-
tiger

- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
-
Kontaktowanie:
Post
autor: tiger » pn gru 11, 2006 8:05 pm
Mozliwe ze bude bedziesz cial.
-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » pn gru 11, 2006 8:06 pm
coś jeszcze przychodzi wam do głowy?
Czytając niektóre posty, to wazną rzeczą byłoby
Doświadczenie praktyczne , nie teoretyczne

Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » pn gru 11, 2006 8:11 pm
praktyki się nie boje
bude bede montował 5cm wyżej niz oryginał moze to pozwoli na pozostawienie jej bez ciecia ale jeśli bedzie trzeba to potne w cholere
chodzi tu o szerokosć silnika?
-
tiger

- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
-
Kontaktowanie:
Post
autor: tiger » pn gru 11, 2006 8:12 pm
On wlasnie troche szerszy jest.
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » pn gru 11, 2006 8:15 pm
to ją potne i już)))))))

-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » pn gru 11, 2006 8:23 pm
tiger pisze:Ale ta puszka wielka od serwa. Mi ta pompa od golfa dziala i ma w miare mala ta gruszke.
wielka jest bo to jest serwo dwukomorowe czyli tak jak gdyby dwa serwa z BMW 5 złączyc w jedno

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » pn gru 11, 2006 8:31 pm
doswiadczenia praktycznego mi nie brak
a tu pytam o rzeczy związane z konkretną rzecza czyli konkretnie ford do konkretnie uaz
a po drodze i przy pracy pewnie wylezie coś o czym tu niewspomniano
dałem rade z dieslem dam i z benzyną
a co do benzyny---skoro wtrysk to i pompa paliwa od forda skoro pompa to bezpiecznie byłoby w oryginalnym mocowaniu czyli zbiorniku
jaka jest Wasza opinia na ten temat?
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » pn gru 11, 2006 8:35 pm
lepsza zewnetrzna pompa bo nie trzeba przerabiac baku
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » pn gru 11, 2006 9:04 pm
zewnętrzna???
tą pompą steruje chyba komputer który mam razem związką od tego silnika
chyba nie można ot tak załozyc innej pompy???
dlatego własnie myśle też o zbiorniku
ale chętnie poczytam Waszych opini
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » pn gru 11, 2006 9:09 pm
komputer steruje tylko przekaznikiem pompy. Mozesz spokojnie zastosowac inna pompe- wazne tylko aby dawala wieksze cisnienie niz cisnienie uzyskiwane za zaworem cisnieniowym na listwie paliwowej

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
kedek

- Posty: 2182
- Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kedek » pn gru 11, 2006 9:11 pm
ja miałem w scorpiaczu taką jakąś oddzielną pompę drutem przywiązaną i chodziło
gdzie byś ten bak oryginalny zamontował

uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość