Trudny rozruch...
Moderator: Student
Chyba mnie nie Zrozumiałeś albo mój znajomy gazownik inaczej nazywa niektóre rzeczy. U mnie jest zamontowana taka płytka pomiędzy gażnikiem a filtrem powietrza z której wychodzą dwie rurki do gardzieli pierwszego i drugiego stopnia. Działa to jak nawiertka tyle że nie trzeba gaźnika wiercić.
W TERENIE Nissan Patrol GR 2.8 NA ASFALCIE BMW 320I 24V 150KM.
No wiem o co chodzi. to wlasnie mieszalnik prymityw- cos pomiedzy odwiertem w gardziel a normalnym mikserem na zasadzie zwezki, ktore od wielu lat sa jedynymi stosowanymi. nie obraz sie, to co masz to syf, ma slaba dynamike reakcji przez co trzeba je regulowac bogato i woz zre. idz do pierwszej lepszej hurtowni gazownikow i kup normalny mieszalnik do webera ok50pln poczujesz roznice, serio. plytka aluminiowa z dwiema okraglymi gardzielami nawiercanymi w male otworki
wtedy pojezdzisz i oszczedzisz i wszystkie otworki beda gdzie trzeba. polecam

Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi 
Uljan 469b

Uljan 469b
Czy prymityw to nie wiem, ale teoria gazu mówi że najlepiej doprowadzić go do miejsca największego podciśnienia aby uzyskać tak jak Wspomniałeś wyżej dobrą dynamikę. A takim miejscem w gaźniku jest zwężenie gardzieli znajdujące się tuż nad przepustnicą i te rurki są właśnie tam doprowadzone. Nie wiem skąd Wiesz że mikser jest lepszy? Jeśli w swoim aucie Miałeś rurki a potem Zamieniłeś na mikser i Poczułeś zmianę na lepsze i na benzynie chodzi bez zakłuceń i możesz to z ręką na sercu potwierdzić to jestem skłąnny kupić mikser i go założyć. W innym wypadku nie chcę go widzieć w swoim samochodzie. Mój Uaz pali ok.18L/100km na asfalcie bo w terenie to jedynie musiałbym na motogodziny przeliczać i wcale nie narzekam na brak mocy, auto przyspiesza naprawdę nie wiele gorzej jak na benzynie. Miałem inne auta na gazie z mikserem i wszystko było ok. dopóki jeździł na gazie bo na benzynie mikser staje się zwężką przed gaźnikiem co powoduje jego zakłócenie. Po prostu gaźnik dawkuje więcej paliwa.
W TERENIE Nissan Patrol GR 2.8 NA ASFALCIE BMW 320I 24V 150KM.
Tomek z reka na sercu: mieszalnik, taki jak mowie ma przeloty troszke nawet mniejsze od gardzieli gaznika zeby przydlawic troche powietrze co jest korzystne na gazie nie zaglebiajac sie gaz ma mniejsza predkosc spalania niz benzyna. czyli na zwezce dobrego mieszanika podcisnienie jest najwieksze i tam sa wlasnie umieszczone otwory. zmieniaj. moje uazy zrobilem po kolei wszystkie na webera +mieszalnik poldka, dobre silniki to 13-14l gazu asfalt, slabe zdechlaki nawet do 16lpg. i to wcale nie "poskrecane", wystarczy dbac o dobry aparat zaplonowy bez luzow i zdupanego przyspieszacza(wiekszosc spotykam
), luz zaworow oraz... szczek hamulcowych. bez obrazania kogokolwek pogadaj z jakims gazownikiem ktory ma AKTUALNE wiadomosci
duzo pewnie doda..
pozdrawiam


pozdrawiam

Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi 
Uljan 469b

Uljan 469b
Ok. Powiedzmy że mnie Przekonałeś, zastosuje zmianę tak jak Napisałeś.Co prawda chciałbym też jeździć na benzynie,no ale zobaczymy. O efektach jakie będą na pewno napiszę. Powiedz mi jeszcze który przyspieszacz Miałeś na myśli? Podciśnieniowy czy odśrodkowy? Aparat mam nowy, tylko pytam z ciekawości. Pozdrawiam!
W TERENIE Nissan Patrol GR 2.8 NA ASFALCIE BMW 320I 24V 150KM.
odsrodkowy
dobry aparat to podstawa. a co do jazdy na bezynie- nie bedziesz mial problemow w tej konfiguracji, oczywiscie asfalt. teren- weber jest wrazliwy na przechyly i podskoki, ale na gazie idzie swietnie. strome podjazdy na benzynie to punkt krytyczny, zwlaszcza dlugie
w terenie tylko dobrze zrobiony gaz
lub solex 




Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi 
Uljan 469b

Uljan 469b
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości