Trudny rozruch...

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

tomek4x4
 
 
Posty: 115
Rejestracja: pn gru 19, 2005 10:58 pm
Lokalizacja: Małopolska okolice Krakowa

Post autor: tomek4x4 » pn lut 26, 2007 10:17 pm

Chyba mnie nie Zrozumiałeś albo mój znajomy gazownik inaczej nazywa niektóre rzeczy. U mnie jest zamontowana taka płytka pomiędzy gażnikiem a filtrem powietrza z której wychodzą dwie rurki do gardzieli pierwszego i drugiego stopnia. Działa to jak nawiertka tyle że nie trzeba gaźnika wiercić.
W TERENIE Nissan Patrol GR 2.8 NA ASFALCIE BMW 320I 24V 150KM.

Awatar użytkownika
Kielon
Posty: 364
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 3:38 pm
Lokalizacja: KATOWICE

Post autor: Kielon » wt lut 27, 2007 8:10 am

No wiem o co chodzi. to wlasnie mieszalnik prymityw- cos pomiedzy odwiertem w gardziel a normalnym mikserem na zasadzie zwezki, ktore od wielu lat sa jedynymi stosowanymi. nie obraz sie, to co masz to syf, ma slaba dynamike reakcji przez co trzeba je regulowac bogato i woz zre. idz do pierwszej lepszej hurtowni gazownikow i kup normalny mieszalnik do webera ok50pln poczujesz roznice, serio. plytka aluminiowa z dwiema okraglymi gardzielami nawiercanymi w male otworki :)2 wtedy pojezdzisz i oszczedzisz i wszystkie otworki beda gdzie trzeba. polecam
Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi :)
Uljan 469b

tomek4x4
 
 
Posty: 115
Rejestracja: pn gru 19, 2005 10:58 pm
Lokalizacja: Małopolska okolice Krakowa

Post autor: tomek4x4 » wt lut 27, 2007 10:55 pm

Czy prymityw to nie wiem, ale teoria gazu mówi że najlepiej doprowadzić go do miejsca największego podciśnienia aby uzyskać tak jak Wspomniałeś wyżej dobrą dynamikę. A takim miejscem w gaźniku jest zwężenie gardzieli znajdujące się tuż nad przepustnicą i te rurki są właśnie tam doprowadzone. Nie wiem skąd Wiesz że mikser jest lepszy? Jeśli w swoim aucie Miałeś rurki a potem Zamieniłeś na mikser i Poczułeś zmianę na lepsze i na benzynie chodzi bez zakłuceń i możesz to z ręką na sercu potwierdzić to jestem skłąnny kupić mikser i go założyć. W innym wypadku nie chcę go widzieć w swoim samochodzie. Mój Uaz pali ok.18L/100km na asfalcie bo w terenie to jedynie musiałbym na motogodziny przeliczać i wcale nie narzekam na brak mocy, auto przyspiesza naprawdę nie wiele gorzej jak na benzynie. Miałem inne auta na gazie z mikserem i wszystko było ok. dopóki jeździł na gazie bo na benzynie mikser staje się zwężką przed gaźnikiem co powoduje jego zakłócenie. Po prostu gaźnik dawkuje więcej paliwa.
W TERENIE Nissan Patrol GR 2.8 NA ASFALCIE BMW 320I 24V 150KM.

Awatar użytkownika
Kielon
Posty: 364
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 3:38 pm
Lokalizacja: KATOWICE

Post autor: Kielon » śr lut 28, 2007 8:32 am

Tomek z reka na sercu: mieszalnik, taki jak mowie ma przeloty troszke nawet mniejsze od gardzieli gaznika zeby przydlawic troche powietrze co jest korzystne na gazie nie zaglebiajac sie gaz ma mniejsza predkosc spalania niz benzyna. czyli na zwezce dobrego mieszanika podcisnienie jest najwieksze i tam sa wlasnie umieszczone otwory. zmieniaj. moje uazy zrobilem po kolei wszystkie na webera +mieszalnik poldka, dobre silniki to 13-14l gazu asfalt, slabe zdechlaki nawet do 16lpg. i to wcale nie "poskrecane", wystarczy dbac o dobry aparat zaplonowy bez luzow i zdupanego przyspieszacza(wiekszosc spotykam :)3 ), luz zaworow oraz... szczek hamulcowych. bez obrazania kogokolwek pogadaj z jakims gazownikiem ktory ma AKTUALNE wiadomosci :lol: duzo pewnie doda..
pozdrawiam :lol:
Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi :)
Uljan 469b

tomek4x4
 
 
Posty: 115
Rejestracja: pn gru 19, 2005 10:58 pm
Lokalizacja: Małopolska okolice Krakowa

Post autor: tomek4x4 » śr lut 28, 2007 6:09 pm

Ok. Powiedzmy że mnie Przekonałeś, zastosuje zmianę tak jak Napisałeś.Co prawda chciałbym też jeździć na benzynie,no ale zobaczymy. O efektach jakie będą na pewno napiszę. Powiedz mi jeszcze który przyspieszacz Miałeś na myśli? Podciśnieniowy czy odśrodkowy? Aparat mam nowy, tylko pytam z ciekawości. Pozdrawiam!
W TERENIE Nissan Patrol GR 2.8 NA ASFALCIE BMW 320I 24V 150KM.

Awatar użytkownika
Kielon
Posty: 364
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 3:38 pm
Lokalizacja: KATOWICE

Post autor: Kielon » śr lut 28, 2007 8:23 pm

odsrodkowy :)3 dobry aparat to podstawa. a co do jazdy na bezynie- nie bedziesz mial problemow w tej konfiguracji, oczywiscie asfalt. teren- weber jest wrazliwy na przechyly i podskoki, ale na gazie idzie swietnie. strome podjazdy na benzynie to punkt krytyczny, zwlaszcza dlugie :lol: w terenie tylko dobrze zrobiony gaz :)2 lub solex :lol:
Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi :)
Uljan 469b

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości