Post
autor: benek » wt gru 16, 2003 1:02 pm
zastanów się nad zmianą koncepcji. zapodaj laplandery - włożysz duzo kasy ale potem zdejmiesz je i sprzedasz za wiecej niz kupiłeś. Na pewno nie dołozysz do tego (do nich to trzeba miec jakiś potworny silnik aby je popsuć). Prześwit maja wiekszy (zazebienia zewnątrzne), blokady wbudowane (podciśnieniowe, czasami przerabiane na mechaniczne), wymiary wszystkich drążkow mają zapas wytrzymałości większy niż wszysko inne o takiej szerokości, przełożenia duże - wystarczy oryginalny silnik, flansze typowe - minimalna różnica w otworach śrób mocujących z wałami, średnice osadcze wałów jak w gzie, kąt skrętu większy niż wiekszości mostów, masy afganów nie znam ale przypuszczam że to ten sam poziom. Poza tym czy ktoś słyszał o kimś kto je normalnym silnikiem rozwalił.
Z wad: koszt, wymiary calowe
PS Też stałem przed taką decyzją a teraz nie żałuję.