3.0D 123

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » pn kwie 09, 2007 11:18 am

UAZ Adventure pisze:
DAWID UAZ pisze:NIE chodzi o turbo tylko ,może ktoś się w to bawił np.pompa wtryski :lol:
Szkoda czasu i pieniędzy lepiej kupić kompletny silnik z turbo, albo jakiś inny motor :)3
...że się nieśmiało wtrącę... Może wołgę dobrze zrobić...? Ponoć najlepszy silnik do uaza 8)

Awatar użytkownika
Zachary
Posty: 776
Rejestracja: ndz paź 27, 2002 9:10 pm
Lokalizacja: mazury-warszawa

Post autor: Zachary » pn kwie 09, 2007 12:47 pm

Albert_N pisze:mozna wyremontowac aby odzyskac moc nominalna :roll:
:)2 :)21
Lala KDJ120, Wolf GD300, 469B, U1234 oraz Rolka150 i...Renata ;-)[/color]

Awatar użytkownika
Kielon
Posty: 364
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 3:38 pm
Lokalizacja: KATOWICE

Post autor: Kielon » pn kwie 09, 2007 7:45 pm

Jesli mowisz ze silnik byl po remoncie to moze ktos pompe wsadzil na oko? Ten motor jest tolerancyjny i chodzi przy nawet duzej odchylce od prawidlowego wyprzedzenia wtrysku ale nie ma wtedy mocy, zle sie wkreca itp. niestety nie pamietam prawidlowego wyprzedzenia. czesto ludzie omylkowo ustawiaja pozno, bo na ucho praca jest przyjemniejsza, cichsza i miekka. moze pokaz go komus kto dobrze zna te silniki? nawet zdechlak pod koniec zywota nie jest za slaby na strome
Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi :)
Uljan 469b

DAWID UAZ
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 37
Rejestracja: wt kwie 03, 2007 8:10 pm
Lokalizacja: PIŁA

Post autor: DAWID UAZ » wt kwie 10, 2007 8:23 pm

Dzięki :lol: po sprawdzeniu przełożeń w mostach ,są ok 41/8
silnik jest po remącie wine ma tylko pompa wtryskowa albo wtryski bo co innego ,przecież pompom reguluje się obroty i można również zwiększyć mu dawke paliwa :) właśnie tylko trzeba sie na tym znać :lol:

A tak na marginesie wkładał może ktoś silnik od starego VW LT-35 tego sześcio garowego niby bardzo dobry ??

Pozdro
UAZ3.0D

qba_tcz
 
 
Posty: 270
Rejestracja: pn cze 19, 2006 9:17 pm
Lokalizacja: Tczew
Kontaktowanie:

Post autor: qba_tcz » wt kwie 10, 2007 8:49 pm

DAWID UAZ pisze:Dzięki :lol: po sprawdzeniu przełożeń w mostach ,są ok 41/8
silnik jest po remącie wine ma tylko pompa wtryskowa albo wtryski bo co innego ,przecież pompom reguluje się obroty i można również zwiększyć mu dawke paliwa :) właśnie tylko trzeba sie na tym znać :lol:

A tak na marginesie wkładał może ktoś silnik od starego VW LT-35 tego sześcio garowego niby bardzo dobry ??

Pozdro
jak chodził w osobówce, mógł być skręcony i dostaje za mało paliwa.
na tylnej ściance pompy jest taka klapka przykręcana na 6 śrub.
Po jej odkręceniu na dole bliżej silnika powinna być mała śrubka do regulacji (przynajmniej tak jest w 240D, konstrukcja pompy chyba ta sama... :roll: ).
Ale w którą stronę kręcić, żeby dodać, to nie wiem...


a co do LT: muszą być dobre, skoro wkładali je do volvo :D
tylko duże, ciężkie i na pasku a nie łańcuchu jak poczciwy MB:D
... bo ciekawiej jest sznurek pchać, niż ciągnąć.

http://bradziaga.pl/

Awatar użytkownika
RaV.B
Posty: 300
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:04 pm
Lokalizacja: WLKP. okolice Piły

Post autor: RaV.B » wt kwie 10, 2007 9:05 pm

W przypadku kolegi Dawida ciężar nie gra aż tak dużej roli ponieważ on ma i tak ma Motor cofnięty do tyłu :wink:

Już kiedyś CI mówiłem że to może być coś z pompą 8) :)2

Ps. DO zobaczenia w sobotę :D :D :D
UAZ 3.0 Powered by 300D
UAZ 2.4 Powered by UAZ

YA3 POWER !

DAWID UAZ
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 37
Rejestracja: wt kwie 03, 2007 8:10 pm
Lokalizacja: PIŁA

Post autor: DAWID UAZ » wt kwie 10, 2007 9:06 pm

Tzn. to troche inna pompa ale pokryawka jakaś jest na sześć śrub jutro zobacze A i też inny filtr oleju ,(na dole pod pompą wtryskową )a w innych silnikach jest zanią :)
Tak ten silnik jest z osobówki to napewno to było regulowane jest taki mułowaty jakiś :-?

Co do VW ile on ma kucy ??
UAZ3.0D

qba_tcz
 
 
Posty: 270
Rejestracja: pn cze 19, 2006 9:17 pm
Lokalizacja: Tczew
Kontaktowanie:

Post autor: qba_tcz » wt kwie 10, 2007 9:11 pm

wolnossący 75
turbo 102 ;)
... bo ciekawiej jest sznurek pchać, niż ciągnąć.

http://bradziaga.pl/

DAWID UAZ
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 37
Rejestracja: wt kwie 03, 2007 8:10 pm
Lokalizacja: PIŁA

Post autor: DAWID UAZ » wt kwie 10, 2007 9:16 pm

A to słaby myślałem że ma te 130 kucy :-?

A co to na focie za fajny żuczek , ja mam też 4x4 tylko gorszy stan silnik żuk skrzynia gaz69 i reduktor gaz69 taki tam wuł roboczy do lasu :D
UAZ3.0D

qba_tcz
 
 
Posty: 270
Rejestracja: pn cze 19, 2006 9:17 pm
Lokalizacja: Tczew
Kontaktowanie:

Post autor: qba_tcz » wt kwie 10, 2007 9:24 pm

to jest rozbudowany silnik golfa 1.6 :D

a na zdjęciu nasz "TUR", motany z mozołem na wyprawę ;)

silnik MB 2.3, mosty i skrzynia uaza :)
... bo ciekawiej jest sznurek pchać, niż ciągnąć.

http://bradziaga.pl/

Awatar użytkownika
RaV.B
Posty: 300
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:04 pm
Lokalizacja: WLKP. okolice Piły

Post autor: RaV.B » wt kwie 10, 2007 9:26 pm

to jest rozbudowany silnik golfa 1.6

a na zdjęciu nasz "TUR", motany z mozołem na wyprawę
A My robimy powolutku Nyse 4x4 :wink:
UAZ 3.0 Powered by 300D
UAZ 2.4 Powered by UAZ

YA3 POWER !

qba_tcz
 
 
Posty: 270
Rejestracja: pn cze 19, 2006 9:17 pm
Lokalizacja: Tczew
Kontaktowanie:

Post autor: qba_tcz » wt kwie 10, 2007 9:31 pm

A My robimy powolutku Nyse 4x4
takie przeróbki trwają chyba więcej niż motanie całego auta od podstaw..

"nic do niczego nie pasuje" :D
... bo ciekawiej jest sznurek pchać, niż ciągnąć.

http://bradziaga.pl/

DAWID UAZ
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 37
Rejestracja: wt kwie 03, 2007 8:10 pm
Lokalizacja: PIŁA

Post autor: DAWID UAZ » wt kwie 10, 2007 9:37 pm

:o Aż tak żle to nie jest :D ja robiłem go tydzień czsu spawara troche metalu i wiedzy i jest ok a most przedni gaz69 a tylny ŻUK 8/41 ładnie to sie soisuje rok temu wiozłem dwie palety bloczków jakieś trzy tony i dał rade tylko felgi troche pogięte :lol:
UAZ3.0D

qba_tcz
 
 
Posty: 270
Rejestracja: pn cze 19, 2006 9:17 pm
Lokalizacja: Tczew
Kontaktowanie:

Post autor: qba_tcz » wt kwie 10, 2007 9:58 pm

wracając do tego 3.0 D, to może być jeszcze sprawa ustawienia zaworów. Te silniki są bardzo czułe na luz zaworowy. Naszym kiedyś tydzień jeździliśmy na pompie odwróconej o 180 stopni ( bo tak założył pewien "specjalista") zapalał, jeździł. A jak zawory źle wyregulowane, to kiepsko zapala i nie ma mocy.

Jeszcze jedno: jeśli masz starego typu pompę ( z własnym smarowaniem) i przepustnicę na kolektorze ssącym sterowaną cięgłami od pompy, to istotne jest prawidłowe wyregulowanie długości cięgien, czyli takie, aby przy max dawce paliwa było max otwarcie przepustnicy.

A jeśli zdecydujesz się na LT, to dbaj o pasek rozrządu, wymieniaj wcześniej niż każe producent, bo to jedyny słaby punkt tego silnika.
... bo ciekawiej jest sznurek pchać, niż ciągnąć.

http://bradziaga.pl/

Awatar użytkownika
RaV.B
Posty: 300
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:04 pm
Lokalizacja: WLKP. okolice Piły

Post autor: RaV.B » śr kwie 11, 2007 8:59 am

sorry za OT ale czy w tym Żukim macie 3.0 MB ?? masz jakieś foty tego wynalazku ??
UAZ 3.0 Powered by 300D
UAZ 2.4 Powered by UAZ

YA3 POWER !

qba_tcz
 
 
Posty: 270
Rejestracja: pn cze 19, 2006 9:17 pm
Lokalizacja: Tczew
Kontaktowanie:

Post autor: qba_tcz » śr kwie 11, 2007 2:31 pm

qba_tcz pisze:
a na zdjęciu nasz "TUR", motany z mozołem na wyprawę ;)

silnik MB 2.3, mosty i skrzynia uaza :)
a tu trochę zdjęć ( niezbyt aktualnych) http://picasaweb.google.com/bradziaga/TUR4x4

teraz wygląda tak: http://picasaweb.google.com/bradziaga/X ... 6691323970
... bo ciekawiej jest sznurek pchać, niż ciągnąć.

http://bradziaga.pl/

Awatar użytkownika
RaV.B
Posty: 300
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:04 pm
Lokalizacja: WLKP. okolice Piły

Post autor: RaV.B » śr kwie 11, 2007 4:50 pm

Myslałem że to jakiś wyliftowany do przepraw itd. a to chyba jakiś wóż techniczny na zloty :)
UAZ 3.0 Powered by 300D
UAZ 2.4 Powered by UAZ

YA3 POWER !

qba_tcz
 
 
Posty: 270
Rejestracja: pn cze 19, 2006 9:17 pm
Lokalizacja: Tczew
Kontaktowanie:

Post autor: qba_tcz » śr kwie 11, 2007 6:23 pm

wyliftowany... :lol: to waliłby boka na każej pochyłości :P
trochę jest wyższy. I dlatego poszerzamy ile się da.
Na przeprawy się nie nadaje, za wielki.
Bardziej do turystyki w terenie, ewentualnie pracy zawodowej.
A na Kaszubi był jako wóz techniczny :P
... bo ciekawiej jest sznurek pchać, niż ciągnąć.

http://bradziaga.pl/

DAWID UAZ
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 37
Rejestracja: wt kwie 03, 2007 8:10 pm
Lokalizacja: PIŁA

Post autor: DAWID UAZ » czw kwie 12, 2007 8:44 pm

Dzisiaj zrobiłem pomiar ciśnień to na 1,2,3 ma 28,5 a na 4,5 to 28,0 ??

zostaje tylko pompa :roll:
UAZ3.0D

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » czw kwie 12, 2007 9:31 pm

sprawdz zapłon czy wtrysk zaczyna się 20stopni przed oznaczeniem OT ? :roll:
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66

DAWID UAZ
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 37
Rejestracja: wt kwie 03, 2007 8:10 pm
Lokalizacja: PIŁA

Post autor: DAWID UAZ » pt kwie 13, 2007 8:01 pm

:D Witam podkręciłem na pompie i jest MASAKRA :D ale ma kopa jest git

pozdro :lol:
UAZ3.0D

qba_tcz
 
 
Posty: 270
Rejestracja: pn cze 19, 2006 9:17 pm
Lokalizacja: Tczew
Kontaktowanie:

Post autor: qba_tcz » pt kwie 13, 2007 10:14 pm

zwiększyłeś dawkę paliwa??
... bo ciekawiej jest sznurek pchać, niż ciągnąć.

http://bradziaga.pl/

DAWID UAZ
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 37
Rejestracja: wt kwie 03, 2007 8:10 pm
Lokalizacja: PIŁA

Post autor: DAWID UAZ » sob kwie 14, 2007 1:20 pm

TAK KOLEGO TYLKO DAWKE ODPALA ODRAZU I NIE DYMI NA CZARNO JEST GIT :D

W SUMIE SĄ DWIE ŚRUBY DO REGULACJI JEDNA U GÓRY A DRUGA NIŻEJ
JA REGULOWAŁEM TĄ CO JEST WYŻEJ WKRĘCIŁEM PÓŁ OBROTA :lol:
UAZ3.0D

DAWID UAZ
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 37
Rejestracja: wt kwie 03, 2007 8:10 pm
Lokalizacja: PIŁA

Post autor: DAWID UAZ » sob kwie 14, 2007 1:21 pm

Sorki za duże litery tak jakoś sie zagalopowałem :oops: :D
UAZ3.0D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości