schemat układu zasilania 2.9efi scorpio
Moderator: Student
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
Ja nie mam pochlaniacza i jakos zyje. Wywalilem wszystko co zbedne i silnik chodzi bez problemu.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
- piotr oskwarek
-
- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
pochłaniacz par paliwa możesz wywalić
map sensor podpięty jest z kolektorem ssącym i tą baryłką regulującą ciśnienie paliwa i będzie to chodzić bez pochłaniacza
ale jak się upierasz mocno przy tym pochłaniaczu to mam lub wiem kto go ma - ale to w ogóle nie jest Ci potrzebne
pozdrawiam
map sensor podpięty jest z kolektorem ssącym i tą baryłką regulującą ciśnienie paliwa i będzie to chodzić bez pochłaniacza
ale jak się upierasz mocno przy tym pochłaniaczu to mam lub wiem kto go ma - ale to w ogóle nie jest Ci potrzebne
pozdrawiam
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
Przewody paliwowe jakkolwiek ci wygodnie, bez roznicy, zawor pochlaniacza wywal, ECU zasygnalizuje jego brak ale de facto to nie jest błąd tylko info- nie ma wplywu na ustawienia. wywalic tez mozesz zlacze diagnostyczne- taka zaslepiona wtyczka trzy piny. sterownik pompy paliwa? tego nie znam.. gdybym mial bym wywalil
po zaplonie moze chodzic a jak nie bierzesz impuls ze wspolnego zasilania osprzetu(silnik krokowy, aparat zaplonowy)- pojawia sie tam prad po sygnale z rozrusznika. bez map sensora bedzie kapa niestety.. czarne dziadostwo z wytczka podluzna i wezykiem podcisnieniowym? nie masz?

Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi 
Uljan 469b

Uljan 469b
Zrób spis co ci zostalo, to zrobimy casting na niezbędnik
ja wydupcylem zbedne zamieszanie w wezach typu wymiennik ciepla oleju razem z tymi metalowymi rurkami, ale to oczywiscie kwestia uznaniowa.. oleju w misce jest duzo i nie ma tendencji sie przegrzewac


ja wydupcylem zbedne zamieszanie w wezach typu wymiennik ciepla oleju razem z tymi metalowymi rurkami, ale to oczywiscie kwestia uznaniowa.. oleju w misce jest duzo i nie ma tendencji sie przegrzewac
Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi 
Uljan 469b

Uljan 469b
sam wymiennik zostawilem jako podstawe filtra bo mi sie nie chcialo juz rzezbic, tylko wywalilem przewody gumowe i metalowe, zeby obieg wody uproscicwofka pisze:elektryke juz opanowałem i skompletowałem.mam jeszcze pytanie do kolegi Kielona o to jak wywalic ten wymiennik ciepła oleju bo niewiem.Wczoraj posiedziałem troche nad schematem i przyznaje racje wam co do dużej ilości kabla którego można sie pozbyc.
Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi 
Uljan 469b

Uljan 469b
wspólnie z sąsiadem i szwagrem oraz wierną suką Dianą
używając kilku wężyków do paliwa,litrowej butelki z benzyną,miernika i kilku innych pierdół z młotkiem włącznie,w asyscie Anny i gaśnicy odpaliliśmy silnik
pracuje bardzo ładnie i równo
Wam również dziekuje za pomoc



pracuje bardzo ładnie i równo
Wam również dziekuje za pomoc

Wofka
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
- piotr oskwarek
-
- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
jeszcze jedna sprawa
poprawcie mnie jeśli sie myle
układ chłodzenia
chłodnica góra--->termostat
chłodnica dół--->pompa wody(wyjście przy kole pasowym w strone kolumny kierowniczej)
cienki wężyk(z termostatu) srednica coś koło 8mm(otwór)-->zbiorniczek wyrów. góra
wąż średnicy około 20mm tuż nad termostatem(chyba z głowicy)-->zbiorniczek wyrównawczy dół
wyjście z wymiennika ciepła oleju -->nagrzewnica wejście
nagrzewnica wyjście-->przewód łączący zbiorniczek wyrównawczy dół(wpinam sie za pomocą trójnika)
koedzy zerknijcie na to i w razie czego skorygujmy to wspólnie
nie jestem pewien tego czy to będzie ok

poprawcie mnie jeśli sie myle

układ chłodzenia


chłodnica góra--->termostat
chłodnica dół--->pompa wody(wyjście przy kole pasowym w strone kolumny kierowniczej)
cienki wężyk(z termostatu) srednica coś koło 8mm(otwór)-->zbiorniczek wyrów. góra
wąż średnicy około 20mm tuż nad termostatem(chyba z głowicy)-->zbiorniczek wyrównawczy dół
wyjście z wymiennika ciepła oleju -->nagrzewnica wejście
nagrzewnica wyjście-->przewód łączący zbiorniczek wyrównawczy dół(wpinam sie za pomocą trójnika)
koedzy zerknijcie na to i w razie czego skorygujmy to wspólnie
nie jestem pewien tego czy to będzie ok

Wofka
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
Generalnie tak tylko na koncu byk- dolny ze zbiorniczka (ok15) nie idzie na glowice tylko przez trojnik(gumowy pajak w orginale) do dolnego grubasa w chlodnicy. a to co wychodzi kolo termostatu jak piszesz to juz obieg nagrzewnicy szeregowo polaczonej z wymiennikiem
czyli duzy obieg jak piszesz a zbiornik- cienki odpowietrza chlodnice a dolny grubszy uzupelnia chlodnice od dolu

Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi 
Uljan 469b

Uljan 469b
czyli:
chłodnica góra->termostat
chłodnica dół->pompa wody(wyjście przy kole pasowym w strone kolumny kierowniczej) i w to wpinam sie z tym ze zbiorniczka dół
cienki wężyk (z termostatu) (8mm)->zbiorniczek wyrów. góra
wąż srednicy około 20mm tuż nad termostatem (chyba z głowicy)połączony z wyjściem z wymiennika oleju -->nagrzewnica wejście
a nagrzewnica wyjście powinna być wpięta CHYBA w ten który uzupełnia chłodnice od dołu
czy tak bedzie git
po podłączeniu drugiego tłumika odpalilem silnik na moment i niestety ale zawory stukaja troche mnie to zniechęcilo
chłodnica góra->termostat
chłodnica dół->pompa wody(wyjście przy kole pasowym w strone kolumny kierowniczej) i w to wpinam sie z tym ze zbiorniczka dół
cienki wężyk (z termostatu) (8mm)->zbiorniczek wyrów. góra
wąż srednicy około 20mm tuż nad termostatem (chyba z głowicy)połączony z wyjściem z wymiennika oleju -->nagrzewnica wejście
a nagrzewnica wyjście powinna być wpięta CHYBA w ten który uzupełnia chłodnice od dołu
czy tak bedzie git


po podłączeniu drugiego tłumika odpalilem silnik na moment i niestety ale zawory stukaja troche mnie to zniechęcilo

Wofka
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość