schemat układu zasilania 2.9efi scorpio

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » pn paź 15, 2007 9:57 am

Ja nie mam pochlaniacza i jakos zyje. Wywalilem wszystko co zbedne i silnik chodzi bez problemu.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » pn paź 15, 2007 11:06 am

pochłaniacz par paliwa możesz wywalić
map sensor podpięty jest z kolektorem ssącym i tą baryłką regulującą ciśnienie paliwa i będzie to chodzić bez pochłaniacza
ale jak się upierasz mocno przy tym pochłaniaczu to mam lub wiem kto go ma - ale to w ogóle nie jest Ci potrzebne
pozdrawiam
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pn paź 15, 2007 7:52 pm

jeszcze jedno pytanie koledzy
podłączając paliwo wywalaliście te ogyginalne plastykowe przewody czy wpinaliscie sie do nich ??
nie jestem pewny stanu tych dwóch przewodów i zastanawiałem sie czy by ich nie wymienić
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

Awatar użytkownika
Kielon
Posty: 364
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 3:38 pm
Lokalizacja: KATOWICE

Post autor: Kielon » pn paź 15, 2007 8:18 pm

Przewody paliwowe jakkolwiek ci wygodnie, bez roznicy, zawor pochlaniacza wywal, ECU zasygnalizuje jego brak ale de facto to nie jest błąd tylko info- nie ma wplywu na ustawienia. wywalic tez mozesz zlacze diagnostyczne- taka zaslepiona wtyczka trzy piny. sterownik pompy paliwa? tego nie znam.. gdybym mial bym wywalil :wink: po zaplonie moze chodzic a jak nie bierzesz impuls ze wspolnego zasilania osprzetu(silnik krokowy, aparat zaplonowy)- pojawia sie tam prad po sygnale z rozrusznika. bez map sensora bedzie kapa niestety.. czarne dziadostwo z wytczka podluzna i wezykiem podcisnieniowym? nie masz?
Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi :)
Uljan 469b

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pn paź 15, 2007 8:28 pm

juz mam dziś zakupiłem
:)2
pytam o te przewody bo ni jak nie mam ich jak bezpiecznie połączyć i chyba zdecyduje je wywalić :roll:
co do wszystkiego innego co moge wywalić bo nie jest potrzebne to poprostu to zrobie :wink: :)2
i najważniejsze-----co jeszcze można wywalić ?? :wink: :)2
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

Awatar użytkownika
Kielon
Posty: 364
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 3:38 pm
Lokalizacja: KATOWICE

Post autor: Kielon » wt paź 16, 2007 5:49 am

Zrób spis co ci zostalo, to zrobimy casting na niezbędnik :D :D
ja wydupcylem zbedne zamieszanie w wezach typu wymiennik ciepla oleju razem z tymi metalowymi rurkami, ale to oczywiscie kwestia uznaniowa.. oleju w misce jest duzo i nie ma tendencji sie przegrzewac
Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi :)
Uljan 469b

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » wt paź 16, 2007 7:16 am

co do niezbędników to nie mam jeszcze tylko elektrowentylatorów na chłodnice
tu koledzy podpowiedzieli mi poloneza diesla niskie silniczki
ponoc nie do zajechania
:)2
wiedząc juz co i jak z paliwem i elektryka biore sie do pracy i mam nadzieje ze sie uda
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Post autor: pilmar » wt paź 16, 2007 10:18 pm

Kielon pisze: sterownik pompy paliwa? tego nie znam.. gdybym mial bym wywalil :wink:

.. czarne dziadostwo z wytczka podluzna i wezykiem podcisnieniowym? nie masz?
:wink: o to mi chodziło

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » śr paź 17, 2007 7:13 am

elektryke juz opanowałem i skompletowałem.mam jeszcze pytanie do kolegi Kielona o to jak wywalic ten wymiennik ciepła oleju bo niewiem.Wczoraj posiedziałem troche nad schematem i przyznaje racje wam co do dużej ilości kabla którego można sie pozbyc.
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Post autor: pilmar » śr paź 17, 2007 11:08 am


Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » śr paź 17, 2007 11:57 am

nie poddaje tylko organizuje sobie zaplecze :wink: :)2
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

Awatar użytkownika
Kielon
Posty: 364
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 3:38 pm
Lokalizacja: KATOWICE

Post autor: Kielon » śr paź 17, 2007 6:32 pm

wofka pisze:elektryke juz opanowałem i skompletowałem.mam jeszcze pytanie do kolegi Kielona o to jak wywalic ten wymiennik ciepła oleju bo niewiem.Wczoraj posiedziałem troche nad schematem i przyznaje racje wam co do dużej ilości kabla którego można sie pozbyc.
sam wymiennik zostawilem jako podstawe filtra bo mi sie nie chcialo juz rzezbic, tylko wywalilem przewody gumowe i metalowe, zeby obieg wody uproscic
Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi :)
Uljan 469b

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » śr paź 17, 2007 9:45 pm

wspólnie z sąsiadem i szwagrem oraz wierną suką Dianą :wink: używając kilku wężyków do paliwa,litrowej butelki z benzyną,miernika i kilku innych pierdół z młotkiem włącznie,w asyscie Anny i gaśnicy odpaliliśmy silnik :)2 :)2
pracuje bardzo ładnie i równo
Wam również dziekuje za pomoc :wink:
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » czw paź 18, 2007 9:43 am

no to gratulacje i powodzenia w dalszym motaniu
:)2
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » czw paź 18, 2007 12:49 pm

boje sie ze nie zdąze zmotać wspomagania bo czsu coraz mniej :roll:
a z drugiej strony jak teraz wloże stara kolumne to pewnie juz nigdy nie bedzie mi sie chciało rezygnować z jazdy na rzecz kolejnego motania
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pt paź 19, 2007 9:47 pm

jeszcze jedna sprawa :wink:
poprawcie mnie jeśli sie myle :roll:
układ chłodzenia ?? :wink:
chłodnica góra--->termostat

chłodnica dół--->pompa wody(wyjście przy kole pasowym w strone kolumny kierowniczej)

cienki wężyk(z termostatu) srednica coś koło 8mm(otwór)-->zbiorniczek wyrów. góra

wąż średnicy około 20mm tuż nad termostatem(chyba z głowicy)-->zbiorniczek wyrównawczy dół

wyjście z wymiennika ciepła oleju -->nagrzewnica wejście

nagrzewnica wyjście-->przewód łączący zbiorniczek wyrównawczy dół(wpinam sie za pomocą trójnika)
koedzy zerknijcie na to i w razie czego skorygujmy to wspólnie
nie jestem pewien tego czy to będzie ok :roll:
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

Awatar użytkownika
Kielon
Posty: 364
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 3:38 pm
Lokalizacja: KATOWICE

Post autor: Kielon » ndz paź 21, 2007 5:24 pm

Generalnie tak tylko na koncu byk- dolny ze zbiorniczka (ok15) nie idzie na glowice tylko przez trojnik(gumowy pajak w orginale) do dolnego grubasa w chlodnicy. a to co wychodzi kolo termostatu jak piszesz to juz obieg nagrzewnicy szeregowo polaczonej z wymiennikiem :)2 czyli duzy obieg jak piszesz a zbiornik- cienki odpowietrza chlodnice a dolny grubszy uzupelnia chlodnice od dolu
Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi :)
Uljan 469b

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pn paź 22, 2007 7:45 am

czyli:
chłodnica góra->termostat

chłodnica dół->pompa wody(wyjście przy kole pasowym w strone kolumny kierowniczej) i w to wpinam sie z tym ze zbiorniczka dół

cienki wężyk (z termostatu) (8mm)->zbiorniczek wyrów. góra

wąż srednicy około 20mm tuż nad termostatem (chyba z głowicy)połączony z wyjściem z wymiennika oleju -->nagrzewnica wejście

a nagrzewnica wyjście powinna być wpięta CHYBA w ten który uzupełnia chłodnice od dołu

czy tak bedzie git :)2 :wink:


po podłączeniu drugiego tłumika odpalilem silnik na moment i niestety ale zawory stukaja troche mnie to zniechęcilo :roll:
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość