uaz problem z wkrecaniem sie na obroty??????

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

cmegorz
 
 
Posty: 198
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 8:26 am
Lokalizacja: zielonka

Post autor: cmegorz » wt gru 25, 2007 2:16 pm

ten wezyk co idzie do aparatu zaplonowego?
uaz yz250f bmw 325

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » wt gru 25, 2007 2:16 pm

Amen :lol:
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

qba_tcz
 
 
Posty: 270
Rejestracja: pn cze 19, 2006 9:17 pm
Lokalizacja: Tczew
Kontaktowanie:

Post autor: qba_tcz » wt gru 25, 2007 2:54 pm

Nie.

Wężyk, który idzie z parownika do kolektora ssącego.
Steruje dawką gazu w zależności od obrotów silnika.
Może ma dziurkę i nie otwiera tyle gazu, co potrzeba.

A ten do aparatu też sprawdź, choć nawet jego brak nie powinien dawać aż takich skutków.
... bo ciekawiej jest sznurek pchać, niż ciągnąć.

http://bradziaga.pl/

cmegorz
 
 
Posty: 198
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 8:26 am
Lokalizacja: zielonka

Post autor: cmegorz » wt gru 25, 2007 3:05 pm

czyli waz zasilajacy silnik gazem sprawdze po swietach.
uaz yz250f bmw 325

tomek4x4
 
 
Posty: 115
Rejestracja: pn gru 19, 2005 10:58 pm
Lokalizacja: Małopolska okolice Krakowa

Post autor: tomek4x4 » pn gru 31, 2007 2:29 am

gri74 pisze:
Będzie to ustawienie statyczne bo do dokładnego potrzebna jest lampa stroboskopowa.
:o To sobie ustaw tą lampą na fabryczne znaki i napisz jak chodzi samochód :lol:


W UAZie nie ma fabrycznych znaków do ustawiania zapłonu i lampa stroboskopowa jest dobrą metodą z tym że znaki trzeba sobie samemu nanieść. Te punkty naniesione fabrycznie to jest poprostu ZZ inaczej GMP I żaden myslący człowiek na nich zapłonu nie ustawi.
W TERENIE Nissan Patrol GR 2.8 NA ASFALCIE BMW 320I 24V 150KM.

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » pn gru 31, 2007 4:56 pm

cmegorz pisze:czyli waz zasilajacy silnik gazem sprawdze po swietach.
Nie.. w starych instalacjach wydatek głównego układu zasilania gazem w parowniku strowany był podciśnieniowo, poprzez wężyk idący od wwierconego w kolektor ssący króćca, do króćca w korpusie parownika. Obecnie już się tego patentu nie stosuje, choć jeszcze czasem się trafia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość