Gaznik Webera(polonez) w Uazie
Moderator: Student
zanim odkryłem zalety solexa - również motałem webera ale...
gaźnik zrobiony pod silnik czyli:
-azotowany wał
- ważone korby
- twarde sprężyny pod zaworami
- zapłon elektroniczny
- zrobiona głowica
- pierścienie chromowe
-itd itd
generalnie - motór miał zakurwisty jad ( jak na s-21 heh) a zmierzam do tego że wstawiłem solexa w zupełnej serii , tak na próbę i gały mi wylazły po pierwszej jeździe próbnej... zatem warto olać webera i z małymi przeróbkami podstawy wrzucic solexa... Oczywiście próbuj jakoś zestroic po łebkach webera - zawsze to jakaś zabawa.
gaźnik zrobiony pod silnik czyli:
-azotowany wał
- ważone korby
- twarde sprężyny pod zaworami
- zapłon elektroniczny
- zrobiona głowica
- pierścienie chromowe
-itd itd
generalnie - motór miał zakurwisty jad ( jak na s-21 heh) a zmierzam do tego że wstawiłem solexa w zupełnej serii , tak na próbę i gały mi wylazły po pierwszej jeździe próbnej... zatem warto olać webera i z małymi przeróbkami podstawy wrzucic solexa... Oczywiście próbuj jakoś zestroic po łebkach webera - zawsze to jakaś zabawa.
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl
www.szary-racing.pl
Powiedz mi a jaki model solexa wrzuciles i co konkretnie trzeba przerabiac przy podtawie bo domyslam sie ze napewno ciegno gazu jest na linke i trzeba przerobic a co jeszcze i ile takie cos kosztuje i ile pije paliwka zeby cysterny nie wozic za soba 

Życie to jedna wielka przygoda ...................
minimalnie otwory rozwiercic
linka gazu - większość fordów miała jeden model o ile dobrze pamietam - przeróbka polega na dospawaniu ramienia z kulka do pedału gazu i gir , pancerz zatrzaskiem pasował na gródź
najlepiej gaźnik typu pierburg - neuss z powrotem paliwa badź bez powrotu...
niestety więcej nie pamiętam bo to dawno było
w razie co - poszukam ci w gazio garage kartonu z tym wszystkim gdyż ten motór sprzedałem i poszedł w bieszczady do uaza lecz na ikovie , zatem reszta gdzieś pewnie zalega...
linka gazu - większość fordów miała jeden model o ile dobrze pamietam - przeróbka polega na dospawaniu ramienia z kulka do pedału gazu i gir , pancerz zatrzaskiem pasował na gródź
najlepiej gaźnik typu pierburg - neuss z powrotem paliwa badź bez powrotu...
niestety więcej nie pamiętam bo to dawno było
w razie co - poszukam ci w gazio garage kartonu z tym wszystkim gdyż ten motór sprzedałem i poszedł w bieszczady do uaza lecz na ikovie , zatem reszta gdzieś pewnie zalega...
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl
www.szary-racing.pl
ok bede bardzo wdzieczny jak cos to moge prosic o info na priv. tylko jescze jedno pytanko bo ja milem oryginalnie mocowany na dwie sruby do kolektora a wstawilem przejscowke na 4 wiec troche sie do gry podnioslo. jestem ciekaw czy mi sie maska zamknie
a jaki filtr powietrza tam bedzie pasowal 


Życie to jedna wielka przygoda ...................
- konrad1983nr1
- Posty: 495
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
- Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
- Kontaktowanie:
a ile taki SOLEX przy s-21 bedzie palił?? Obecnie spalanie utrzymuje sie na poziomie 16-18 litrów LPG/100km (przy jezdzie 100% na gazie czyli także odpalanie), przy odpalaniu na benzynie 12 L. Od jakiego auta bedzie pasował?? podstawa z 4 śrubami.
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest
Obudowę filtra powietrza na gródź zamontować trzeba a do gaźnika na pokrywę dorobić kominek, połączyć przewodem np. jelcz ogrzewanie i git. Nigdy nie miałem filtra na gaźniku tak na weberze jak i na solexie ale sądzę że wejdzie . Przyłóż na gaźnik i zobacz czy wystaje nad grodź.Arti_1974 pisze:ok bede bardzo wdzieczny jak cos to moge prosic o info na priv. tylko jescze jedno pytanko bo ja milem oryginalnie mocowany na dwie sruby do kolektora a wstawilem przejscowke na 4 wiec troche sie do gry podnioslo. jestem ciekaw czy mi sie maska zamkniea jaki filtr powietrza tam bedzie pasowal
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl
www.szary-racing.pl
witam,
niestety nie mialem czau zarjrzec do gaznika bo kupa roboty w pracy.Planuje to zrobic jutro i wieczorkiem podziele sie wrazeniami. To co mi powiedziale zamierzanm zrobic podniesc poziom paliwa w komorze plywakowej o 1 mm i pokombinuje z dyszami. Mam nadziej ze sie uda.
niestety nie mialem czau zarjrzec do gaznika bo kupa roboty w pracy.Planuje to zrobic jutro i wieczorkiem podziele sie wrazeniami. To co mi powiedziale zamierzanm zrobic podniesc poziom paliwa w komorze plywakowej o 1 mm i pokombinuje z dyszami. Mam nadziej ze sie uda.

Życie to jedna wielka przygoda ...................
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 45
- Rejestracja: śr sty 30, 2008 8:44 pm
witam ja bym spróbował zamontować gażnik z motocykla podciśnieniowy ,
kolega ma zamontowany w silniku subaru 2,2l gażnik z motora i działa bez zastrzeżeń ,taki gażnik ma same plusy jest nie skomplikowany prosty w montażu i ma okrągłe wyjście pod filtr do tego bardzo prosty w regulacji.
trzeba poszukać gażnika z motocykla który ma pojemność powyżej 500cm/na jednym cylindrze np;yamaha dragstar 1100,albo bmw r1150.
chodzi o średnice gardzieli,i dysze paliwowe.
Rozwiązanie dziwne ale naprawde działa
kolega ma zamontowany w silniku subaru 2,2l gażnik z motora i działa bez zastrzeżeń ,taki gażnik ma same plusy jest nie skomplikowany prosty w montażu i ma okrągłe wyjście pod filtr do tego bardzo prosty w regulacji.
trzeba poszukać gażnika z motocykla który ma pojemność powyżej 500cm/na jednym cylindrze np;yamaha dragstar 1100,albo bmw r1150.
chodzi o średnice gardzieli,i dysze paliwowe.
Rozwiązanie dziwne ale naprawde działa
A tak w ogóle to po co wam kombinacje z gaźnikami skoro jeździcie na gazie?
JA od 8 lat mam orginalny gaźnik - ten sam, benzyna jest mi potrzebna tylko w razie braku gazu (do czego nie dopuszczam) a poza tym nawet w największe mrozy odpalam na gazie i jest git... czasami na benzynie sie przejadę tak 2-3 km żeby wiedzieć że jeszcze nie wyparowała:)
Oczywiście były problemy z przecierającym się pływakiem, ale to załatwił sprytnie wycięty kawałek skóry włożonej do komory pływakowej...
Kiedyś myślałem o innym gaźniku... ale to było jakieś 6 lat temu... teraz sam się sobie dziwię...
Co innego żebyśmy śmigali na benzynie... wtedy fakt warto kombinować z gaźnikiem.
JA od 8 lat mam orginalny gaźnik - ten sam, benzyna jest mi potrzebna tylko w razie braku gazu (do czego nie dopuszczam) a poza tym nawet w największe mrozy odpalam na gazie i jest git... czasami na benzynie sie przejadę tak 2-3 km żeby wiedzieć że jeszcze nie wyparowała:)
Oczywiście były problemy z przecierającym się pływakiem, ale to załatwił sprytnie wycięty kawałek skóry włożonej do komory pływakowej...
Kiedyś myślałem o innym gaźniku... ale to było jakieś 6 lat temu... teraz sam się sobie dziwię...
Co innego żebyśmy śmigali na benzynie... wtedy fakt warto kombinować z gaźnikiem.
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r
- konrad1983nr1
- Posty: 495
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
- Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
- Kontaktowanie:
a ja odpalam na benzynie (ciężej niz na gazie) i włosy deba mi staja jak na przejechanie 1 km na zimnym silniku bierze okolo 1 litra paliwa!!
mam S-21 z weberem i poważnie myśle o zakupie innego gaznika, np. zachwalanego solexa. Tylko jakiego?? niewiem od ktorego auta by pasował, napewno musi miec sterowanie wyprzedzeniem zapłonu podciśnieniowe bo takowe jest w zuku, linki też w podobnym miejscu by sie przydały o podstawe sie nie martwie, dorobi sie, wlot powietrza też bo i tak mam wyprowadzać na zewnątrz.
A co do odpalania na gazie to u mnie przy -15 st C odpala sie bez problemu, sie idzie i dopiero na CPNie jest problem bo sie okazuje ze 30 zeżarł na 100km, parownik jak sama nazwa wskazuje słuzy do odparowania gazu ze stanu ciekłego w lotny, do tego potrzebuje temperatury, a na zimnym silniku tekowej nie ma, wiec gaz można powiedziec ze sie poprostu leje, to czego nie spali silnik idzie w atmosfere, a przy S-21 z orginalna pokrywa filtra powietrza nie ma wiekszych problemów do tego, wiec nie odpalam już na gazie.

A co do odpalania na gazie to u mnie przy -15 st C odpala sie bez problemu, sie idzie i dopiero na CPNie jest problem bo sie okazuje ze 30 zeżarł na 100km, parownik jak sama nazwa wskazuje słuzy do odparowania gazu ze stanu ciekłego w lotny, do tego potrzebuje temperatury, a na zimnym silniku tekowej nie ma, wiec gaz można powiedziec ze sie poprostu leje, to czego nie spali silnik idzie w atmosfere, a przy S-21 z orginalna pokrywa filtra powietrza nie ma wiekszych problemów do tego, wiec nie odpalam już na gazie.
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest
Witam
Mam problem z moim sprzętem. Mam założony gażnik Webera na gazie wszystko jest ok natomiast po przełączeniu na paliwo silnik pracuje na wolnych obrotach bez zarzutu. ale kiedy potrzymam go przez chwilę na dużych obrotach gaśnie tak jakby brakowało paliwa. dodam że wymieniłem membranę i zaworki w pompie paliwa. Jeżeli ktoś z szanownych użytkowników tego forum wie co może być przyczyną byłbym wdzięczny za radę. pozdrawiam
Mam problem z moim sprzętem. Mam założony gażnik Webera na gazie wszystko jest ok natomiast po przełączeniu na paliwo silnik pracuje na wolnych obrotach bez zarzutu. ale kiedy potrzymam go przez chwilę na dużych obrotach gaśnie tak jakby brakowało paliwa. dodam że wymieniłem membranę i zaworki w pompie paliwa. Jeżeli ktoś z szanownych użytkowników tego forum wie co może być przyczyną byłbym wdzięczny za radę. pozdrawiam
UAZ'87
- romanowicz_z3 car469b
- Posty: 328
- Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
- Lokalizacja: Kraków
sajgon pisze:Witam
Mam problem z moim sprzętem. Mam założony gażnik Webera na gazie wszystko jest ok natomiast po przełączeniu na paliwo silnik pracuje na wolnych obrotach bez zarzutu. ale kiedy potrzymam go przez chwilę na dużych obrotach gaśnie tak jakby brakowało paliwa. dodam że wymieniłem membranę i zaworki w pompie paliwa. Jeżeli ktoś z szanownych użytkowników tego forum wie co może być przyczyną byłbym wdzięczny za radę. pozdrawiam
sprawdź dysze
Tzarrr!!
- konrad1983nr1
- Posty: 495
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
- Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość