Gaznik Webera(polonez) w Uazie

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » pn sty 21, 2008 10:41 pm

zanim odkryłem zalety solexa - również motałem webera ale...
gaźnik zrobiony pod silnik czyli:
-azotowany wał
- ważone korby
- twarde sprężyny pod zaworami
- zapłon elektroniczny
- zrobiona głowica
- pierścienie chromowe
-itd itd

generalnie - motór miał zakurwisty jad ( jak na s-21 heh) a zmierzam do tego że wstawiłem solexa w zupełnej serii , tak na próbę i gały mi wylazły po pierwszej jeździe próbnej... zatem warto olać webera i z małymi przeróbkami podstawy wrzucic solexa... Oczywiście próbuj jakoś zestroic po łebkach webera - zawsze to jakaś zabawa.
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

Arti_1974
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: ndz sty 20, 2008 7:45 am
Lokalizacja: Bialystok

Post autor: Arti_1974 » pn sty 21, 2008 10:55 pm

Powiedz mi a jaki model solexa wrzuciles i co konkretnie trzeba przerabiac przy podtawie bo domyslam sie ze napewno ciegno gazu jest na linke i trzeba przerobic a co jeszcze i ile takie cos kosztuje i ile pije paliwka zeby cysterny nie wozic za soba :lol:
Życie to jedna wielka przygoda ...................

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » pn sty 21, 2008 11:01 pm

minimalnie otwory rozwiercic
linka gazu - większość fordów miała jeden model o ile dobrze pamietam - przeróbka polega na dospawaniu ramienia z kulka do pedału gazu i gir , pancerz zatrzaskiem pasował na gródź
najlepiej gaźnik typu pierburg - neuss z powrotem paliwa badź bez powrotu...

niestety więcej nie pamiętam bo to dawno było

w razie co - poszukam ci w gazio garage kartonu z tym wszystkim gdyż ten motór sprzedałem i poszedł w bieszczady do uaza lecz na ikovie , zatem reszta gdzieś pewnie zalega...
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

Arti_1974
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: ndz sty 20, 2008 7:45 am
Lokalizacja: Bialystok

Post autor: Arti_1974 » pn sty 21, 2008 11:09 pm

ok bede bardzo wdzieczny jak cos to moge prosic o info na priv. tylko jescze jedno pytanko bo ja milem oryginalnie mocowany na dwie sruby do kolektora a wstawilem przejscowke na 4 wiec troche sie do gry podnioslo. jestem ciekaw czy mi sie maska zamknie :D a jaki filtr powietrza tam bedzie pasowal ??
Życie to jedna wielka przygoda ...................

Awatar użytkownika
konrad1983nr1
Posty: 495
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
Kontaktowanie:

Post autor: konrad1983nr1 » śr sty 23, 2008 4:05 pm

a ile taki SOLEX przy s-21 bedzie palił?? Obecnie spalanie utrzymuje sie na poziomie 16-18 litrów LPG/100km (przy jezdzie 100% na gazie czyli także odpalanie), przy odpalaniu na benzynie 12 L. Od jakiego auta bedzie pasował?? podstawa z 4 śrubami.
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » śr sty 23, 2008 4:46 pm

Arti_1974 pisze:ok bede bardzo wdzieczny jak cos to moge prosic o info na priv. tylko jescze jedno pytanko bo ja milem oryginalnie mocowany na dwie sruby do kolektora a wstawilem przejscowke na 4 wiec troche sie do gry podnioslo. jestem ciekaw czy mi sie maska zamknie :D a jaki filtr powietrza tam bedzie pasowal ??
Obudowę filtra powietrza na gródź zamontować trzeba a do gaźnika na pokrywę dorobić kominek, połączyć przewodem np. jelcz ogrzewanie i git. Nigdy nie miałem filtra na gaźniku tak na weberze jak i na solexie ale sądzę że wejdzie . Przyłóż na gaźnik i zobacz czy wystaje nad grodź.
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

Arti_1974
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: ndz sty 20, 2008 7:45 am
Lokalizacja: Bialystok

Post autor: Arti_1974 » pt sty 25, 2008 9:34 pm

witam,

niestety nie mialem czau zarjrzec do gaznika bo kupa roboty w pracy.Planuje to zrobic jutro i wieczorkiem podziele sie wrazeniami. To co mi powiedziale zamierzanm zrobic podniesc poziom paliwa w komorze plywakowej o 1 mm i pokombinuje z dyszami. Mam nadziej ze sie uda. :D
Życie to jedna wielka przygoda ...................

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » pt sty 25, 2008 10:36 pm

nadzieję zawsze możesz mieć :)23
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

gangus1978
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 45
Rejestracja: śr sty 30, 2008 8:44 pm

Post autor: gangus1978 » pt lut 01, 2008 5:08 pm

witam ja bym spróbował zamontować gażnik z motocykla podciśnieniowy ,
kolega ma zamontowany w silniku subaru 2,2l gażnik z motora i działa bez zastrzeżeń ,taki gażnik ma same plusy jest nie skomplikowany prosty w montażu i ma okrągłe wyjście pod filtr do tego bardzo prosty w regulacji.
trzeba poszukać gażnika z motocykla który ma pojemność powyżej 500cm/na jednym cylindrze np;yamaha dragstar 1100,albo bmw r1150.
chodzi o średnice gardzieli,i dysze paliwowe.

Rozwiązanie dziwne ale naprawde działa

Arti_1974
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: ndz sty 20, 2008 7:45 am
Lokalizacja: Bialystok

Post autor: Arti_1974 » pt lut 08, 2008 8:29 pm

Moi Drodzy :D , oto nadzsezdl koniec moich meczarni. Zamontowalem gaz do swojej fury i problem z benzyna ma z glowy a w razie awari dojade na tym co mam :lol: :lol: :lol: teraz smiga jak rakieta bluszcz.
Życie to jedna wielka przygoda ...................

Awatar użytkownika
stef
 
 
Posty: 952
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Post autor: stef » sob lut 09, 2008 1:58 pm

A tak w ogóle to po co wam kombinacje z gaźnikami skoro jeździcie na gazie?
JA od 8 lat mam orginalny gaźnik - ten sam, benzyna jest mi potrzebna tylko w razie braku gazu (do czego nie dopuszczam) a poza tym nawet w największe mrozy odpalam na gazie i jest git... czasami na benzynie sie przejadę tak 2-3 km żeby wiedzieć że jeszcze nie wyparowała:)
Oczywiście były problemy z przecierającym się pływakiem, ale to załatwił sprytnie wycięty kawałek skóry włożonej do komory pływakowej...
Kiedyś myślałem o innym gaźniku... ale to było jakieś 6 lat temu... teraz sam się sobie dziwię...
Co innego żebyśmy śmigali na benzynie... wtedy fakt warto kombinować z gaźnikiem.
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r

Awatar użytkownika
konrad1983nr1
Posty: 495
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
Kontaktowanie:

Post autor: konrad1983nr1 » sob mar 08, 2008 12:39 pm

a ja odpalam na benzynie (ciężej niz na gazie) i włosy deba mi staja jak na przejechanie 1 km na zimnym silniku bierze okolo 1 litra paliwa!! :o mam S-21 z weberem i poważnie myśle o zakupie innego gaznika, np. zachwalanego solexa. Tylko jakiego?? niewiem od ktorego auta by pasował, napewno musi miec sterowanie wyprzedzeniem zapłonu podciśnieniowe bo takowe jest w zuku, linki też w podobnym miejscu by sie przydały o podstawe sie nie martwie, dorobi sie, wlot powietrza też bo i tak mam wyprowadzać na zewnątrz.

A co do odpalania na gazie to u mnie przy -15 st C odpala sie bez problemu, sie idzie i dopiero na CPNie jest problem bo sie okazuje ze 30 zeżarł na 100km, parownik jak sama nazwa wskazuje słuzy do odparowania gazu ze stanu ciekłego w lotny, do tego potrzebuje temperatury, a na zimnym silniku tekowej nie ma, wiec gaz można powiedziec ze sie poprostu leje, to czego nie spali silnik idzie w atmosfere, a przy S-21 z orginalna pokrywa filtra powietrza nie ma wiekszych problemów do tego, wiec nie odpalam już na gazie.
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest

Awatar użytkownika
jarcion
 
 
Posty: 879
Rejestracja: pt sty 24, 2003 5:16 pm
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: jarcion » ndz mar 09, 2008 9:48 pm

miałem na chwilę pożyczony i założony na "dużą wołgę" gaźnik od renault trafic (chyba 1,6) - jak to wymiatało... :)2
W 160 3,3 TD (wyprawowy)
była niwka (i uaz, i aro też )

sajgon
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: pn gru 31, 2007 2:58 pm
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: sajgon » ndz mar 16, 2008 12:56 pm

Witam
Mam problem z moim sprzętem. Mam założony gażnik Webera na gazie wszystko jest ok natomiast po przełączeniu na paliwo silnik pracuje na wolnych obrotach bez zarzutu. ale kiedy potrzymam go przez chwilę na dużych obrotach gaśnie tak jakby brakowało paliwa. dodam że wymieniłem membranę i zaworki w pompie paliwa. Jeżeli ktoś z szanownych użytkowników tego forum wie co może być przyczyną byłbym wdzięczny za radę. pozdrawiam
UAZ'87

Awatar użytkownika
romanowicz_z3 car469b
Posty: 328
Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: romanowicz_z3 car469b » ndz mar 16, 2008 9:20 pm

sajgon pisze:Witam
Mam problem z moim sprzętem. Mam założony gażnik Webera na gazie wszystko jest ok natomiast po przełączeniu na paliwo silnik pracuje na wolnych obrotach bez zarzutu. ale kiedy potrzymam go przez chwilę na dużych obrotach gaśnie tak jakby brakowało paliwa. dodam że wymieniłem membranę i zaworki w pompie paliwa. Jeżeli ktoś z szanownych użytkowników tego forum wie co może być przyczyną byłbym wdzięczny za radę. pozdrawiam

sprawdź dysze
Tzarrr!!

Awatar użytkownika
konrad1983nr1
Posty: 495
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
Kontaktowanie:

Post autor: konrad1983nr1 » pn mar 17, 2008 8:08 am

z tego co kojarze Weber jest dwu komorowy, z tym ze druga komaro zaczyna podawać paliwo na wyższych obrotach, wiec wina tkwi pewnie w dyszy drugiej komory
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość