jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
Ziołek

- Posty: 1683
- Rejestracja: czw lut 15, 2007 11:44 pm
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: Ziołek » śr lut 20, 2008 6:57 pm
Prawdopodobnie ban Cię czeka za pisownie i te tematy/wypowiedzi...
Decyzja należy do Admina/Modów.
-
Bordowy
- jestem tu nowy...

- Posty: 24
- Rejestracja: sob lut 16, 2008 8:08 pm
Post
autor: Bordowy » śr lut 20, 2008 7:07 pm
Ziołek pisze:Prawdopodobnie ban Cię czeka za pisownie i te tematy/wypowiedzi...
Decyzja należy do Admina/Modów.
Nie rubmy off-topica.
-
ub40

- Posty: 580
- Rejestracja: ndz lip 18, 2004 11:51 pm
- Lokalizacja: Krakow
Post
autor: ub40 » śr lut 20, 2008 7:36 pm
...silnik od Uaza jest najlepszy..

UniformBravo40
Volvo 855 tdi
-
lbl78
-

- Posty: 12631
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
- Lokalizacja: Jordanów/N.Targ
Post
autor: lbl78 » śr lut 20, 2008 7:39 pm
ub40 pisze:...silnik od Uaza jest najlepszy..

no może tylko uazowołga lepsza albo czysta wołga

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
-
Ziołek

- Posty: 1683
- Rejestracja: czw lut 15, 2007 11:44 pm
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: Ziołek » śr lut 20, 2008 8:02 pm
lbl78 pisze:
no może tylko uazowołga lepsza albo czysta wołga

Ja bym mimo wszystko pozostawał przy oryginalnym UAZ'ie ;]
-
Bordowy
- jestem tu nowy...

- Posty: 24
- Rejestracja: sob lut 16, 2008 8:08 pm
Post
autor: Bordowy » śr lut 20, 2008 8:14 pm
lbl78 pisze:ub40 pisze:...silnik od Uaza jest najlepszy..

no może tylko uazowołga lepsza albo czysta wołga

Ja mam w moim uazie silnik wołgi 115 koni
-
ub40

- Posty: 580
- Rejestracja: ndz lip 18, 2004 11:51 pm
- Lokalizacja: Krakow
Post
autor: ub40 » śr lut 20, 2008 8:52 pm
....no tak, postawiłbym ewentualnie na uaza z głowicą Wołgi

UniformBravo40
Volvo 855 tdi
-
lisiurski
-

- Posty: 1125
- Rejestracja: wt mar 07, 2006 2:34 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: lisiurski » czw lut 21, 2008 7:36 am
pilmar pisze:...
mi się mocno nie podoba centralny

hamulec
jedna tarcza z jednym zaciskiem zamontowana na wale napędowym w samochodzie co jednak jakąś masę ma.
Nie widziałem tego ale podejrzewam iż jest to raczej hamulec ręczny przerobiony na tarczowy
"Bo ofrojd to nie je rurka z kremem ani nie gilgotki, ostry...."
Uaz z uazowołgą a nie z andorią
-
pilmar

- Posty: 1917
- Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
- Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą
Post
autor: pilmar » czw lut 21, 2008 6:50 pm
A to zobacz na zdjęciach czy ma tarcze przy kołach....
to jego jedyny hamulec.
-
Didymos

- Posty: 2164
- Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
- Lokalizacja: Węgrów
Post
autor: Didymos » pt lut 22, 2008 11:00 am
Niestety Pilmar ma rację, też mi się to rzuciło w oczy - rozumiem walkę z masą, ale pozbywanie się hamulcy to już przesada

SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
-
Przemekslaw
-

- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Przemekslaw » pt lut 22, 2008 1:26 pm
Jak nie bedzie jeździł tym po ulicach lub za mną, to MTV

-
Tomek_B

- Posty: 376
- Rejestracja: wt wrz 13, 2005 1:19 pm
- Lokalizacja: Chojnice
Post
autor: Tomek_B » pt lut 22, 2008 10:59 pm
Szkoda drzew

GyGy 5479591
Uaz 469 B
-
mirasg
- jestem tu nowy...

- Posty: 8
- Rejestracja: śr mar 05, 2008 9:52 pm
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mirasg » śr kwie 16, 2008 8:26 am
najlepszy silnik to wołga lub uaz z głowicą wołgi nie pierdolisz sie z przeróbkami tylko dobry remont polera kolektorów i jedzie jak oszalałe mam taki wołgowski motorek i zapyla aż miło po co kombinować z mb i tp. rusek to rusek i jednostke powinien mieć ruską
-
MaciekK
-

- Posty: 1059
- Rejestracja: śr cze 19, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MaciekK » śr kwie 16, 2008 8:58 am
pilmar pisze:A to zobacz na zdjęciach czy ma tarcze przy kołach....
to jego jedyny hamulec.
prawie jak kolarki torowe "ostre koło"

-
Doktor200

- Posty: 1563
- Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
- Lokalizacja: Markuszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Doktor200 » śr kwie 16, 2008 2:14 pm
mirasg pisze:najlepszy silnik to wołga lub uaz z głowicą wołgi nie pierdolisz sie z przeróbkami tylko dobry remont polera kolektorów i jedzie jak oszalałe mam taki wołgowski motorek i zapyla aż miło po co kombinować z mb i tp. rusek to rusek i jednostke powinien mieć ruską
hehe zgadza sie ale jak zapodasz nowoczesniejsza jednoste napedowa to przynajmiej niemasz problemu z drobnymi codziennymi regularnymi naprawami....

pozatym uazowskie silniki zuzywaja sie szybciej niz nowsze konstrukcje niemowiac juz o silnikach sabata, wiec wedlug mnie lepiej jak juz zmieniasz zmienic na jakis nowszy silnik i niezagladac

GazikoLandPatrol z pakietem V8, project

-
9mm

- Posty: 791
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 12:20 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: 9mm » śr kwie 16, 2008 7:26 pm
mirasg pisze:najlepszy silnik to wołga lub uaz z głowicą wołgi nie pierdolisz sie z przeróbkami tylko dobry remont polera kolektorów i jedzie jak oszalałe mam taki wołgowski motorek i zapyla aż miło po co kombinować z mb i tp. rusek to rusek i jednostke powinien mieć ruską
Też tak sobie tłumaczyłem. Jeździłem 3 lata oryginałem i było ok, silnik chodził i chodzi bardzo dobrze , zero awarii. Zaliczyłem dużo wyjazdów imprezy do 200 km robiłem z dojazdem na kołach.Kupiłem pod koniec zeszłego roku Uazozmotę ( w zamyśle jako dawcę części) posłuchałem i pojeździłem jej V8 3,5 z LR i nie ma wyjścia robię na nim auto. Oryginał (cały syfior) idzie na sprzedaż chociaż bardzo dobrze służył (dwoma nie będę jeździł). Nie wiem kiedy i czy zbuduję następnę auto , ale jak będę mógł to zawsze jakieś lekkie V8. Lepsze jest wrogiem dobrego a praca takiego motoru jest (w lekkim aucie) za-sta
-
mirasg
- jestem tu nowy...

- Posty: 8
- Rejestracja: śr mar 05, 2008 9:52 pm
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mirasg » pt kwie 18, 2008 1:32 pm
kwestia tego jak przygotujesz silnik ja zrobiłem total remont na ruskich podzespołach kupionych na ukrainie dopracowałem w szczegółach i jezdzi bezusterkowo. ruski motorek mruczy aż miło
-
Doktor200

- Posty: 1563
- Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
- Lokalizacja: Markuszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Doktor200 » pt kwie 18, 2008 2:08 pm
mirasg pisze:kwestia tego jak przygotujesz silnik ja zrobiłem total remont na ruskich podzespołach kupionych na ukrainie dopracowałem w szczegółach i jezdzi bezusterkowo. ruski motorek mruczy aż miło
hehe, koledze chodzilo ze dopuki sie nieprzejedziesz z uazem z mocarzem silnikiem to zawsze bedzie ci sie wydawalo ze to co aktualnie masz jest najleprze

, podzielam jego zdanie gdyz tez kiedys mialem takie wrazenie jak Ty

GazikoLandPatrol z pakietem V8, project

-
UAZ Adventure

- Posty: 611
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 8:18 pm
- Lokalizacja: Tarnów
Post
autor: UAZ Adventure » pt kwie 18, 2008 2:37 pm
Doktor200 pisze:mirasg pisze:kwestia tego jak przygotujesz silnik ja zrobiłem total remont na ruskich podzespołach kupionych na ukrainie dopracowałem w szczegółach i jezdzi bezusterkowo. ruski motorek mruczy aż miło
hehe, koledze chodzilo ze dopuki sie nieprzejedziesz z uazem z mocarzem silnikiem to zawsze bedzie ci sie wydawalo ze to co aktualnie masz jest najleprze

, podzielam jego zdanie gdyz tez kiedys mialem takie wrazenie jak Ty

I tak jest chyba z każdym autem, przejedziesz się jakimś mocnym 3litrowym dieslem i myślisz że cały świat należy do ciebie a wystarczy że wejdziesz do takiej samej fury z przykładowo 4 litrowym V8 to zupełnie zmienia twój punkt odniesienia

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość