
UAZ pomysły?!
Moderator: Student
- GikroV
-
- Posty: 1041
- Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:48 am
- Lokalizacja: Koszalin, Rosnowo (Airport Zegrze Pomorskie)
Dasz wlot jak w poldku to i tak pięknie będzie zbierał wodę z maski, wprost do kabiny...
A mi się to podoba, wjazd w dłuuugą głęboką kałużę z otwartym wlotem... woda wlatuje do kabiny z prędkością prawie równą prędkości wjechania w kałużę
Aktualnie mam wybebeszoną nagrzewnicę i pracuję nad rozwiązaniem tego problemu. Chodzi mi po głowie wstawienie między wlot a kaloryfer jakiegoś "łapacza" tzn odpowiednio wyprofilowanej płytki z tworzywa, która będzie przechwytywała wodę i za pomocą jakiejś rureczki grawitacyjnie wywalała ją pod pojazd
A mi się to podoba, wjazd w dłuuugą głęboką kałużę z otwartym wlotem... woda wlatuje do kabiny z prędkością prawie równą prędkości wjechania w kałużę

Aktualnie mam wybebeszoną nagrzewnicę i pracuję nad rozwiązaniem tego problemu. Chodzi mi po głowie wstawienie między wlot a kaloryfer jakiegoś "łapacza" tzn odpowiednio wyprofilowanej płytki z tworzywa, która będzie przechwytywała wodę i za pomocą jakiejś rureczki grawitacyjnie wywalała ją pod pojazd

UAZ 469B: Radiostacja WD-43 / RD-115ZT (uazy.pl)
Jak skończysz to opublikuj, może się przyda.GikroV pisze:(...)Chodzi mi po głowie wstawienie między wlot a kaloryfer jakiegoś "łapacza" tzn odpowiednio wyprofilowanej płytki z tworzywa, która będzie przechwytywała wodę i za pomocą jakiejś rureczki grawitacyjnie wywalała ją pod pojazd

JA'JACEK
GAZ 69M 1967r.
GAZ 69M 1967r.
- konrad1983nr1
- Posty: 495
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
- Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
- Kontaktowanie:
jak raz ja mam starszy typ nagrzewnicy wiec rozwiazaniem tez by było zaspawanie klapki i pobór powietrza tylko przez dmuchawe z boku, tam to juz robie daszek, mam pomysł, plan i narzedzia, tylko jeszcze odrobine czasu w firmie musze znalesc 

UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest
- HULTAJ
- jestem tu nowy...
- Posty: 2
- Rejestracja: czw lis 29, 2007 8:09 am
- Lokalizacja: Stolyca - Pl.Defilad 1
A ja mam inaczej spatentowane. V6 od Capri pod machą więc nagrzewnica nie mieści się w orginalnym położeniu. Wisi więc na drutach i woda z nawiewu
wylewa mi się nie do laczka, ale na podłogę tuż pod kolanem :D
Ale niekoniecznie polecam od razu wymianę silnika.... Dużo zachodu, tylko po to aby mieć suche skarpety :)21 :)21 :)21
Siła Bracia.
wylewa mi się nie do laczka, ale na podłogę tuż pod kolanem :D
Ale niekoniecznie polecam od razu wymianę silnika.... Dużo zachodu, tylko po to aby mieć suche skarpety :)21 :)21 :)21
Siła Bracia.
"Yellow Tatar"
Ulianovtchik 469B '90 powered by 2,3 V6
Ulianovtchik 469B '90 powered by 2,3 V6
- Grzegorz G.
- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Z tą nagrzewnicą problem jest dużo poważniejszy bo w deszczu zamiast osuszać szyby to pięknie wszystko zaparowuje zwłaszcza przy włączonym ogrzewaniu.
Nawet zastanawiałem się czy dawny chwyt powietrza nie był lepszy pod tym względem - miał zdaje się odprowadzanie wody przed nagrzewnicą, ale nigdy się dokładnie nie przyjrzałem sprawie.
Nawet zastanawiałem się czy dawny chwyt powietrza nie był lepszy pod tym względem - miał zdaje się odprowadzanie wody przed nagrzewnicą, ale nigdy się dokładnie nie przyjrzałem sprawie.
Grzechu_z_UAZ
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość