UAZ pomysły?!

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
+ AND +
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 3:28 pm
Lokalizacja: Garwolin\Józefów Mazowieckie

Post autor: + AND + » ndz lut 24, 2008 11:19 pm

ale jak wpadnie to rownie latwo wylatuje na ziemie :)21
Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...

Awatar użytkownika
GikroV
 
 
Posty: 1041
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:48 am
Lokalizacja: Koszalin, Rosnowo (Airport Zegrze Pomorskie)

Post autor: GikroV » ndz lut 24, 2008 11:52 pm

Dasz wlot jak w poldku to i tak pięknie będzie zbierał wodę z maski, wprost do kabiny...

A mi się to podoba, wjazd w dłuuugą głęboką kałużę z otwartym wlotem... woda wlatuje do kabiny z prędkością prawie równą prędkości wjechania w kałużę :)21

Aktualnie mam wybebeszoną nagrzewnicę i pracuję nad rozwiązaniem tego problemu. Chodzi mi po głowie wstawienie między wlot a kaloryfer jakiegoś "łapacza" tzn odpowiednio wyprofilowanej płytki z tworzywa, która będzie przechwytywała wodę i za pomocą jakiejś rureczki grawitacyjnie wywalała ją pod pojazd 8)
UAZ 469B: Radiostacja WD-43 / RD-115ZT (uazy.pl)

Awatar użytkownika
JA'JACEK
 
 
Posty: 2876
Rejestracja: śr lip 17, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Mazury

Post autor: JA'JACEK » pn lut 25, 2008 12:30 am

GikroV pisze:(...)Chodzi mi po głowie wstawienie między wlot a kaloryfer jakiegoś "łapacza" tzn odpowiednio wyprofilowanej płytki z tworzywa, która będzie przechwytywała wodę i za pomocą jakiejś rureczki grawitacyjnie wywalała ją pod pojazd 8)
Jak skończysz to opublikuj, może się przyda. :)2
JA'JACEK
GAZ 69M 1967r.

Awatar użytkownika
konrad1983nr1
Posty: 495
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
Kontaktowanie:

Post autor: konrad1983nr1 » pn lut 25, 2008 4:10 pm

jak raz ja mam starszy typ nagrzewnicy wiec rozwiazaniem tez by było zaspawanie klapki i pobór powietrza tylko przez dmuchawe z boku, tam to juz robie daszek, mam pomysł, plan i narzedzia, tylko jeszcze odrobine czasu w firmie musze znalesc :)23
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest

Awatar użytkownika
HULTAJ
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 2
Rejestracja: czw lis 29, 2007 8:09 am
Lokalizacja: Stolyca - Pl.Defilad 1

Post autor: HULTAJ » pt lut 29, 2008 7:49 am

A ja mam inaczej spatentowane. V6 od Capri pod machą więc nagrzewnica nie mieści się w orginalnym położeniu. Wisi więc na drutach i woda z nawiewu
wylewa mi się nie do laczka, ale na podłogę tuż pod kolanem :D
Ale niekoniecznie polecam od razu wymianę silnika.... Dużo zachodu, tylko po to aby mieć suche skarpety :)21 :)21 :)21

Siła Bracia.
"Yellow Tatar"
Ulianovtchik 469B '90 powered by 2,3 V6

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » pn mar 03, 2008 11:34 am

Z tą nagrzewnicą problem jest dużo poważniejszy bo w deszczu zamiast osuszać szyby to pięknie wszystko zaparowuje zwłaszcza przy włączonym ogrzewaniu.
Nawet zastanawiałem się czy dawny chwyt powietrza nie był lepszy pod tym względem - miał zdaje się odprowadzanie wody przed nagrzewnicą, ale nigdy się dokładnie nie przyjrzałem sprawie.
Grzechu_z_UAZ

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość