Silnik 2.9 V6 ford do uaza

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Tomek_B
Posty: 376
Rejestracja: wt wrz 13, 2005 1:19 pm
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Tomek_B » wt maja 27, 2008 3:57 pm

GyGy 5479591

Uaz 469 B

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » wt maja 27, 2008 7:48 pm

tutaj ktoś chciał zdjęcia dzwonu :)21


Obrazek
Obrazek

a tutaj Tomku_B jest podobny silniczek

Obrazek

trochę zdjęć znajdziesz w tej galerii

http://oscar-fire.fotosik.pl/albumy/89834.html


proszę... leniuchy...

:lol:
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

arek zak
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 88
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 8:03 am
Lokalizacja: NOWA RUDA

Post autor: arek zak » wt maja 27, 2008 10:18 pm

DZIęKI ZA FOTY :D

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » czw maja 29, 2008 8:57 pm

Ja mam 2,8 i juz mnie do szewskiej pasji doprowadza. Dopoki bylo spoko z silnikiem to skrzynia forda byla za szybka. Teraz jak wsadzilem skrzynie mercedesa to silnik na dwa garki nie chodzi. Ale generalnie sprawa wyglada tak ze skrzynia uaza jaka jest taka jest, ford jest zdecydowanie za szybki jesli chodzi o mosty od patrola wiec jak myslisz przyszlosciowo to skrzynia od "kaczki" 5 biegow z jedynka 1:6,15.
Amen
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

arek zak
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 88
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 8:03 am
Lokalizacja: NOWA RUDA

Post autor: arek zak » pt maja 30, 2008 1:42 pm

A jak wygląda sprawa podłączenia tego wszystkiego :roll:
nie ma jakiś problemów z podłączeniem reduktora i skrzyni ??

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » pt maja 30, 2008 6:46 pm

Zalezy o jakiej skrzyni mowa.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » pt maja 30, 2008 6:47 pm

Zalezy o jakiej skrzyni mowa.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

arek zak
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 88
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 8:03 am
Lokalizacja: NOWA RUDA

Post autor: arek zak » pt maja 30, 2008 11:43 pm

Chodzi mi o skrzynię od merca !! !!

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » sob maja 31, 2008 4:46 pm

Z uazem niestety trzeba kombinowal bo skrzynia jest w sumie razem z reduktorem ale ktos podobno motal i to przerabial ze bylo do kazdej skrzyni laczone walkiem.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
Krzysio
Posty: 324
Rejestracja: śr lut 20, 2008 4:31 pm
Lokalizacja: Karczew

Post autor: Krzysio » pn cze 02, 2008 2:20 pm

Do V-ki skrzynia Uaza daje się przykręcić Bez żadnych kryz i innych cudów.
trzeba tylko skrócić o 20 mm wałek sprzęgłowy .
z toczyć o 5mm kapelusz wałka sprzęgłowego,oraz wywiercić i nagwintować 4 otw. M12.
Dobra skrzynia uaza wytrzymuje dużo ,Ale wytrzyma dwa razy więcej przez reduktor !! !! !!
Taki zespół jest zwarty wytrzymały Zajeb...ty.
PTO żaden problem.
Jeep Cheeroke 4.0L
Mechanik 100% blokady Zwolnice

Awatar użytkownika
Tomek_B
Posty: 376
Rejestracja: wt wrz 13, 2005 1:19 pm
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Tomek_B » pn cze 02, 2008 2:25 pm

Synchronizowana może i jest za.ebista ale bez synchronizacji to :)11 :)11
GyGy 5479591

Uaz 469 B

Awatar użytkownika
Krzysio
Posty: 324
Rejestracja: śr lut 20, 2008 4:31 pm
Lokalizacja: Karczew

Post autor: Krzysio » wt cze 03, 2008 1:22 pm

taki klient który umie bez synchronizacji to pan Szofer.
A toki co nie umie to tylko Kierowca :wink:
Jeep Cheeroke 4.0L
Mechanik 100% blokady Zwolnice

Awatar użytkownika
Tomek_B
Posty: 376
Rejestracja: wt wrz 13, 2005 1:19 pm
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Tomek_B » wt cze 03, 2008 7:49 pm

Przy normalnej jeździe nie jest tak tragicznie, ale jak trzeba szybko zmieniać biego :-? :-?
GyGy 5479591

Uaz 469 B

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12631
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Post autor: lbl78 » wt cze 03, 2008 9:25 pm

Tomek_B pisze:Przy normalnej jeździe nie jest tak tragicznie, ale jak trzeba szybko zmieniać biego :-? :-?
zgrzytnie, chrupnie, zdrowaśka i jedzie dalej :)21
a na poważnie to da sie też z nie synchronizowaną tylko trza umić... yyy no przyzwyczaić sie :)23
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » wt cze 03, 2008 9:39 pm

Jeszcze nie tak dawno nie było synchronizowanych skrzynek i ludzie jeździli wyscigowo , rajdowo i na codzień :wink:
Czyżby byli mądrzejsi , chyba tak sądząc po co niektorych wypowiedziach :)25
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » wt cze 03, 2008 9:51 pm

a teraz są synchronizowane więc po co wracać do starych...

:roll:

kluczu nie wiem czy jeździłeś takim uazem który ma około 150KM w piecu i skrzynię bez synchronizacji :) :)3 dlatego doradzamy przyszłym motaczom jak najlepiej :)21

po co człowiek ma się uczyć na swoich błędach :wink:
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » wt cze 03, 2008 9:56 pm

piotr oskwarek pisze:
kluczu nie wiem czy jeździłeś takim uazem który ma około 150KM w piecu i skrzynię bez synchronizacji :) :)3 dlatego doradzamy przyszłym motaczom jak najlepiej :)21
:
Na 1/4 mili nie :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » wt cze 03, 2008 10:02 pm

ech no dobra...
już nic nie powiem :)21
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

arek zak
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 88
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 8:03 am
Lokalizacja: NOWA RUDA

Post autor: arek zak » wt cze 10, 2008 10:07 pm

Nie wiecie gdzie w pobliżu Nowej Rudy można naprawic skrzynie od uaza ??

Awatar użytkownika
Krzysio
Posty: 324
Rejestracja: śr lut 20, 2008 4:31 pm
Lokalizacja: Karczew

Post autor: Krzysio » śr cze 11, 2008 12:06 am

U siebie w komórce.
Trza młotek,12 kluczyk.
No i te części które wypadną :wink:
Jeep Cheeroke 4.0L
Mechanik 100% blokady Zwolnice

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » śr cze 11, 2008 10:40 am

Z ta skrzynia odezwij sie na pw.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość