udane MODYFIKACJE

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » wt paź 14, 2008 8:12 pm

...no bo może ktoś przegapił jednak...
http://pl.youtube.com/watch?v=twV7J46-O ... re=related
Grzechu_z_UAZ

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: udane MODYFIKACJE

Post autor: Grzegorz G. » czw paź 16, 2008 8:27 am

Czy ktoś próbował może rozwiązać problem braku regulatora siły hamowania w tylnych hamulcach. Jak mam puste auto to niestety tył hamuje za mocno co prowadzi do zarzucania tyłu przy hamowaniu (zwłaszcza na łuku). Niektórzy mają tarcze z przodu a to zdaje sie potęguje efekt. Słyszałem coś np. o korektorach bezwładnościowych... Aha, wiem że mogę wrzucić do bagażnika worek piasku :wink:
Grzechu_z_UAZ

wieprzowina
 
 
Posty: 3760
Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
Lokalizacja: KR

Post autor: wieprzowina » czw paź 16, 2008 9:28 am

Taki korektor jest np w honku. Należy go tylko przykręcić z przodu do ramy pod odpowiednim kątem. Włącza się go w szereg z przewodem idącym do tylnego mostu.

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » czw paź 16, 2008 9:52 am

Dziękować :)2
Grzechu_z_UAZ

Awatar użytkownika
rusal
 
 
Posty: 185
Rejestracja: czw sie 17, 2006 9:20 pm

Post autor: rusal » czw paź 16, 2008 4:48 pm

Witam!

Czy ktos z Was pokusil sie na ten zabieg??

http://www.4x4.szczecin.pl/joomla/index ... &Itemid=50

Jakie efekty +/- ???

Pozdrawiam
Zapraszam !!! Wojskowe Gadżety !!!

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=6607358

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » pt paź 17, 2008 7:32 am

Robota prawie beznakładowa więc pewnie warto :wink:

Tak jeszcze z ciekawości - wie ktoś może jak jest rozwiązana kwestia korektora w nowych uazach? Wogóle ciekawy jestem jak to sie robi teraz w wielu kwestiach. Może ktoś mieszka blisko dilera jakiegoś i mógłby podpatrzeć trochę rozwiązań (może pozwoliliby zdjęcia zrobić).
1) Wspomniany korektor tylnych hamulców.
2) Światła przednie z korekcją wysokości.
3) Koluma kierownicza - ponoć jakaś bezpieczna - teleskopowa.
4) Siedzenia - tylne zwłaszcza.
5) Nawiew i ogrzewanie.
6) Czy zrobili wreszcie pełne drzwi z oduwanymi oknami :wink:
No ogólnie co zmienili i jak to wygląda...
Grzechu_z_UAZ

Awatar użytkownika
tarhim
 
 
Posty: 1163
Rejestracja: wt lut 05, 2008 6:09 pm
Lokalizacja: Warszawa/Bydgoszcz

Post autor: tarhim » pt paź 17, 2008 12:19 pm

Grzegorz G. pisze: 1) Wspomniany korektor tylnych hamulców.
http://acat.autodealer.ru/index.php?tree=241_23411

3160-3512010 na tym rysunku.

Tylko wtedy trzeba mieć cylinderki tylne o średnicy 25mm zdaje się.
2) Światła przednie z korekcją wysokości.
No przecież każde mają śrubki do regulacji... :wink:
A takich regulowanych z kabiny to w 3151* chyba nie ma.
UAZ 469B '86 z wołgą, "Krokodyl"
Mitsubishi L300 4WD '91, "Busik pełen Polaków"

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: benes » pt paź 17, 2008 12:25 pm

rusal pisze:Witam!

Czy ktos z Was pokusil sie na ten zabieg??

http://www.4x4.szczecin.pl/joomla/index ... &Itemid=50

Jakie efekty +/- ???

Pozdrawiam
ja

o efektach trudno powiedzieć, nie jeżdziłem wcześniej GAZem 24 ale moc ma... ale polerowanie to "malutki trybik" w całym układzie

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » pt paź 24, 2008 11:20 am

tarhim pisze: http://acat.autodealer.ru/index.php?tree=241_23411

3160-3512010 na tym rysunku.

Tylko wtedy trzeba mieć cylinderki tylne o średnicy 25mm zdaje się.
No więc okazało się, że umnie wogóle powinny być z tyłu cylinderki 25mm a nie 32mm co samo w sobie usuwa problem blokowania tyłu.
Grzechu_z_UAZ

Awatar użytkownika
gasti
 
 
Posty: 136
Rejestracja: pn cze 19, 2006 3:32 pm
Lokalizacja: Korytów
Kontaktowanie:

Post autor: gasti » sob paź 25, 2008 6:57 pm

benes pisze:
rusal pisze:Witam!

Czy ktos z Was pokusil sie na ten zabieg??

http://www.4x4.szczecin.pl/joomla/index ... &Itemid=50

Jakie efekty +/- ???

Pozdrawiam
ja

o efektach trudno powiedzieć, nie jeżdziłem wcześniej GAZem 24 ale moc ma... ale polerowanie to "malutki trybik" w całym układzie
Benes - ty jesteś pod tym patentem podpisany :D , więc nie dziwne, że go zrobiłeś.
Czy polerowałeś tez kolektor wydechowy?
Ja mam silnik po remoncie kapitalnym, naprawdę ładnie chodzi. Nie chciałbym czegoś przedobrzyć. Wszystkie inne "trybiki" mam też w aucie zadbane (tak mi się przynajmniej wydaje). Jakieś dodatkowe suegstie co do polerki (po za tym co opisane w linku?)
pozdrawiam
Marcin
był UAZ 31512/1985r prawie oryginał
jest GAZ 69M/1969r prawie oryginał

Awatar użytkownika
Marcin_75
Posty: 575
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 2:08 pm
Lokalizacja: Mazury
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin_75 » ndz paź 26, 2008 11:59 am

rusal pisze:Witam!

Czy ktos z Was pokusil sie na ten zabieg??

http://www.4x4.szczecin.pl/joomla/index ... &Itemid=50

Jakie efekty +/- ???

Pozdrawiam
Historia jest długa i bez happy endu, ale w moim UAZie założyłem głowicę z okrągłymi kolektorami - były wypolerowane, wszystkie zadziory usunięte, tak samo zawory - wszystko oczyszczone i zrobione na glanc. Efekt w porównaniu ze starą głowicą (kwadratowe kolektory) był zauważalny - większa moc, lepsze wchodzenie na obroty...

Niestety w rzeczonym silniku był super-krzywy blok, woda lała się spod głowicy jak z kranu, trzeba było go wyrzucić :(


Tak BTW pytanie - czy ktoś robił coś z kwadratowymi kolektorami? Czy w ich przypadku istnieje sens jakichkolwiek zabiegów "poprawiających"?
Pozdrawiam!
Marcin

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » czw paź 30, 2008 10:17 am

ZAWÓR NAGRZEWNICY. Jest temat oddzielny wprawdzie ale dla porządku :wink: (zawór nie wiem od czego bo mam to w spadku po poprzedniku, linka jakaś od ssania akurat).
http://img184.imageshack.us/my.php?imag ... nagzx7.jpg
http://img406.imageshack.us/my.php?imag ... zblyf3.jpg
...a, trójniki do parównika lpg oczywiście.

A może ktoś kojarzy od czego to może być zawór bo podcieka skubaniec a ponieważ idealnie pasuje to najchętniej taki sam bym kupił. :wink:
Grzechu_z_UAZ

Awatar użytkownika
GikroV
 
 
Posty: 1041
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:48 am
Lokalizacja: Koszalin, Rosnowo (Airport Zegrze Pomorskie)

Post autor: GikroV » wt lis 04, 2008 9:15 pm

Żeby nie zakładać nowego tematu... Poza tym wydaje mi się że to będzie tu pasować :D
http://allegro.pl/item473506043_warszaw ... iskry.html
Czy to będzie zdawać egzamin? Bo nie chce z Uaza robić choinki, a przy problemach z silnikiem od razu powie: Nie ma iskry!
Ciekawy jestem czy da rade zrobić coś takiego samemu, bez piszczałki do migacza i wskaźnika niskie-dobre-za wysokie napięcie bo to bezsensu jest
UAZ 469B: Radiostacja WD-43 / RD-115ZT (uazy.pl)

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » wt lis 04, 2008 11:20 pm

Grzegorz G. pisze:A może ktoś kojarzy od czego to może być zawór bo podcieka skubaniec a ponieważ idealnie pasuje to najchętniej taki sam bym kupił. :wink:
VW LT od 76-95 i większość VW, nawet chyba golf II i podobne. Mam taki sam.
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » śr lis 05, 2008 7:25 am

Balu-Balu pisze: VW LT od 76-95 i większość VW, nawet chyba golf II i podobne. Mam taki sam.
Bardzo, bardzo !! :)2
Grzechu_z_UAZ

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » ndz lis 30, 2008 2:12 pm

odnosnie tematu
1 mosty patrola
2 silnik forda scorpio 2.9 v6
3 wspomaganie od LR Defendra/Discovery z pompa od scorpio

umnie to sie bardzo dobrze sprawuje, jezdzi juz poltora roku prawie :)2 i czasem cos nawet wygra :wink:
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
Tomek_B
Posty: 376
Rejestracja: wt wrz 13, 2005 1:19 pm
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Tomek_B » pn gru 01, 2008 10:10 am

Od czego skrzynia??
GyGy 5479591

Uaz 469 B

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » czw gru 04, 2008 1:42 am

uaz synchronizowana
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » czw gru 04, 2008 7:22 am

Masz może przełożenia tej skrzyni bo zdaje się ma inne niż stara ??
Grzechu_z_UAZ

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » czw gru 04, 2008 10:32 am

niemam przelozen ale sa inne, np jedynka jest dluzsza......
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
tarhim
 
 
Posty: 1163
Rejestracja: wt lut 05, 2008 6:09 pm
Lokalizacja: Warszawa/Bydgoszcz

Post autor: tarhim » czw gru 04, 2008 10:58 am

Doktor200 pisze:niemam przelozen ale sa inne, np jedynka jest dluzsza......
Nowa:
I 3,78/3,8
II 2,60
III 1,55
IV 1,00
R 4,12

Stara:
I 4,124
II 2,641
III 1,58
IV 1,00
R 5,224
Ostatnio zmieniony pt gru 05, 2008 12:58 am przez tarhim, łącznie zmieniany 1 raz.
UAZ 469B '86 z wołgą, "Krokodyl"
Mitsubishi L300 4WD '91, "Busik pełen Polaków"

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » czw gru 04, 2008 1:09 pm

tarhim pisze:
Doktor200 pisze:niemam przelozen ale sa inne, np jedynka jest dluzsza......

+ dał bym za różnicę między I-II bo w starej jak ktoś pisał "jakbyś jeszcze raz I włączył"
- jednak troszkę szybsza III by sie przydała - odrobinkę :wink:
Grzechu_z_UAZ

Awatar użytkownika
Jaroma
Posty: 353
Rejestracja: sob maja 29, 2004 1:23 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Jaroma » śr gru 10, 2008 11:31 am

Skoro temat o modyfikacjach to tu wyskocze z pytaniem.
Czy ktoś widział, ma lub ma zdjęcia uaza z ciekawie, ładnie i praktycznie zrobionym twardym dachem, szczelnymi oknami co sie normalnie otwierają oooo :)21 i z zawiechą na springach :)23
Uaz 2.4D-> 2.3 Evo2 -> Discovery 97' -> Subaru Impreza 96' ,GT 98' -> Jeep ZJ

Awatar użytkownika
piotrek_uaz
Posty: 534
Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy

Post autor: piotrek_uaz » śr gru 10, 2008 3:07 pm

Jaroma pisze:Skoro temat o modyfikacjach to tu wyskocze z pytaniem.
Czy ktoś widział, ma lub ma zdjęcia uaza z ciekawie, ładnie i praktycznie zrobionym twardym dachem, szczelnymi oknami co sie normalnie otwierają oooo :)21 i z zawiechą na springach :)23
U mnie wlasnie motana jest krotka buda obcieta za fotelami z klatka i z konstrukcja rurowa za kabina. Na razie wyglada fajnie :) Robisz taki wynalazek czy chcesz miec cala bude ?

Zawieche na springach bede robil w terminie pozniejszym, szczegolnie ze springi to nie jest jakas kosmiczna ilosc pracy.


Piotr
zmota sie mota :)
Długie pagiero osobówka :)

Awatar użytkownika
Jaroma
Posty: 353
Rejestracja: sob maja 29, 2004 1:23 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Jaroma » śr gru 10, 2008 3:51 pm

piotrek_uaz pisze:
Jaroma pisze:Skoro temat o modyfikacjach to tu wyskocze z pytaniem.
Czy ktoś widział, ma lub ma zdjęcia uaza z ciekawie, ładnie i praktycznie zrobionym twardym dachem, szczelnymi oknami co sie normalnie otwierają oooo :)21 i z zawiechą na springach :)23
U mnie wlasnie motana jest krotka buda obcieta za fotelami z klatka i z konstrukcja rurowa za kabina. Na razie wyglada fajnie :) Robisz taki wynalazek czy chcesz miec cala bude ?
Zawieche na springach bede robil w terminie pozniejszym, szczegolnie ze springi to nie jest jakas kosmiczna ilosc pracy.
Piotr
Do tej pory nie chcialem nigdy ciachać budy ale wieje po uszach, kapie na głowe i po tych paru latach zaczyna to juz za bardzo przeszkadzać. Przy okazji można zredukować wage co przyczyni sie do lepszej sprawności terenowej :)23
Masz może fotki tej konstrukci co bedzię wstawiał zamiast budy ??
Co do springów... od czego wahacze, springi, amory ??
Uaz 2.4D-> 2.3 Evo2 -> Discovery 97' -> Subaru Impreza 96' ,GT 98' -> Jeep ZJ

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości