udane MODYFIKACJE
Moderator: Student
- Grzegorz G.
- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Grzegorz G.
- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Re: udane MODYFIKACJE
Czy ktoś próbował może rozwiązać problem braku regulatora siły hamowania w tylnych hamulcach. Jak mam puste auto to niestety tył hamuje za mocno co prowadzi do zarzucania tyłu przy hamowaniu (zwłaszcza na łuku). Niektórzy mają tarcze z przodu a to zdaje sie potęguje efekt. Słyszałem coś np. o korektorach bezwładnościowych... Aha, wiem że mogę wrzucić do bagażnika worek piasku 

Grzechu_z_UAZ
-
-
- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
- Grzegorz G.
- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Witam!
Czy ktos z Was pokusil sie na ten zabieg??
http://www.4x4.szczecin.pl/joomla/index ... &Itemid=50
Jakie efekty +/-
?
Pozdrawiam
Czy ktos z Was pokusil sie na ten zabieg??
http://www.4x4.szczecin.pl/joomla/index ... &Itemid=50
Jakie efekty +/-

Pozdrawiam
- Grzegorz G.
- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Robota prawie beznakładowa więc pewnie warto 
Tak jeszcze z ciekawości - wie ktoś może jak jest rozwiązana kwestia korektora w nowych uazach? Wogóle ciekawy jestem jak to sie robi teraz w wielu kwestiach. Może ktoś mieszka blisko dilera jakiegoś i mógłby podpatrzeć trochę rozwiązań (może pozwoliliby zdjęcia zrobić).
1) Wspomniany korektor tylnych hamulców.
2) Światła przednie z korekcją wysokości.
3) Koluma kierownicza - ponoć jakaś bezpieczna - teleskopowa.
4) Siedzenia - tylne zwłaszcza.
5) Nawiew i ogrzewanie.
6) Czy zrobili wreszcie pełne drzwi z oduwanymi oknami
No ogólnie co zmienili i jak to wygląda...

Tak jeszcze z ciekawości - wie ktoś może jak jest rozwiązana kwestia korektora w nowych uazach? Wogóle ciekawy jestem jak to sie robi teraz w wielu kwestiach. Może ktoś mieszka blisko dilera jakiegoś i mógłby podpatrzeć trochę rozwiązań (może pozwoliliby zdjęcia zrobić).
1) Wspomniany korektor tylnych hamulców.
2) Światła przednie z korekcją wysokości.
3) Koluma kierownicza - ponoć jakaś bezpieczna - teleskopowa.
4) Siedzenia - tylne zwłaszcza.
5) Nawiew i ogrzewanie.
6) Czy zrobili wreszcie pełne drzwi z oduwanymi oknami

No ogólnie co zmienili i jak to wygląda...
Grzechu_z_UAZ
http://acat.autodealer.ru/index.php?tree=241_23411Grzegorz G. pisze: 1) Wspomniany korektor tylnych hamulców.
3160-3512010 na tym rysunku.
Tylko wtedy trzeba mieć cylinderki tylne o średnicy 25mm zdaje się.
No przecież każde mają śrubki do regulacji...2) Światła przednie z korekcją wysokości.

A takich regulowanych z kabiny to w 3151* chyba nie ma.
UAZ 469B '86 z wołgą, "Krokodyl"
Mitsubishi L300 4WD '91, "Busik pełen Polaków"
Mitsubishi L300 4WD '91, "Busik pełen Polaków"
jarusal pisze:Witam!
Czy ktos z Was pokusil sie na ten zabieg??
http://www.4x4.szczecin.pl/joomla/index ... &Itemid=50
Jakie efekty +/-?
Pozdrawiam
o efektach trudno powiedzieć, nie jeżdziłem wcześniej GAZem 24 ale moc ma... ale polerowanie to "malutki trybik" w całym układzie
http://www.moto-panamericana.pl
4x4 Szczecin
4x4 Szczecin
- Grzegorz G.
- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
No więc okazało się, że umnie wogóle powinny być z tyłu cylinderki 25mm a nie 32mm co samo w sobie usuwa problem blokowania tyłu.tarhim pisze: http://acat.autodealer.ru/index.php?tree=241_23411
3160-3512010 na tym rysunku.
Tylko wtedy trzeba mieć cylinderki tylne o średnicy 25mm zdaje się.
Grzechu_z_UAZ
Benes - ty jesteś pod tym patentem podpisanybenes pisze:jarusal pisze:Witam!
Czy ktos z Was pokusil sie na ten zabieg??
http://www.4x4.szczecin.pl/joomla/index ... &Itemid=50
Jakie efekty +/-?
Pozdrawiam
o efektach trudno powiedzieć, nie jeżdziłem wcześniej GAZem 24 ale moc ma... ale polerowanie to "malutki trybik" w całym układzie

Czy polerowałeś tez kolektor wydechowy?
Ja mam silnik po remoncie kapitalnym, naprawdę ładnie chodzi. Nie chciałbym czegoś przedobrzyć. Wszystkie inne "trybiki" mam też w aucie zadbane (tak mi się przynajmniej wydaje). Jakieś dodatkowe suegstie co do polerki (po za tym co opisane w linku?)
pozdrawiam
Marcin
był UAZ 31512/1985r prawie oryginał
jest GAZ 69M/1969r prawie oryginał
jest GAZ 69M/1969r prawie oryginał
Historia jest długa i bez happy endu, ale w moim UAZie założyłem głowicę z okrągłymi kolektorami - były wypolerowane, wszystkie zadziory usunięte, tak samo zawory - wszystko oczyszczone i zrobione na glanc. Efekt w porównaniu ze starą głowicą (kwadratowe kolektory) był zauważalny - większa moc, lepsze wchodzenie na obroty...rusal pisze:Witam!
Czy ktos z Was pokusil sie na ten zabieg??
http://www.4x4.szczecin.pl/joomla/index ... &Itemid=50
Jakie efekty +/-?
Pozdrawiam
Niestety w rzeczonym silniku był super-krzywy blok, woda lała się spod głowicy jak z kranu, trzeba było go wyrzucić

Tak BTW pytanie - czy ktoś robił coś z kwadratowymi kolektorami? Czy w ich przypadku istnieje sens jakichkolwiek zabiegów "poprawiających"?
Pozdrawiam!
Marcin
Marcin
- Grzegorz G.
- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
ZAWÓR NAGRZEWNICY. Jest temat oddzielny wprawdzie ale dla porządku
(zawór nie wiem od czego bo mam to w spadku po poprzedniku, linka jakaś od ssania akurat).
http://img184.imageshack.us/my.php?imag ... nagzx7.jpg
http://img406.imageshack.us/my.php?imag ... zblyf3.jpg
...a, trójniki do parównika lpg oczywiście.
A może ktoś kojarzy od czego to może być zawór bo podcieka skubaniec a ponieważ idealnie pasuje to najchętniej taki sam bym kupił.

http://img184.imageshack.us/my.php?imag ... nagzx7.jpg
http://img406.imageshack.us/my.php?imag ... zblyf3.jpg
...a, trójniki do parównika lpg oczywiście.
A może ktoś kojarzy od czego to może być zawór bo podcieka skubaniec a ponieważ idealnie pasuje to najchętniej taki sam bym kupił.

Grzechu_z_UAZ
- GikroV
-
- Posty: 1041
- Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:48 am
- Lokalizacja: Koszalin, Rosnowo (Airport Zegrze Pomorskie)
Żeby nie zakładać nowego tematu... Poza tym wydaje mi się że to będzie tu pasować
http://allegro.pl/item473506043_warszaw ... iskry.html
Czy to będzie zdawać egzamin? Bo nie chce z Uaza robić choinki, a przy problemach z silnikiem od razu powie: Nie ma iskry!
Ciekawy jestem czy da rade zrobić coś takiego samemu, bez piszczałki do migacza i wskaźnika niskie-dobre-za wysokie napięcie bo to bezsensu jest

http://allegro.pl/item473506043_warszaw ... iskry.html
Czy to będzie zdawać egzamin? Bo nie chce z Uaza robić choinki, a przy problemach z silnikiem od razu powie: Nie ma iskry!
Ciekawy jestem czy da rade zrobić coś takiego samemu, bez piszczałki do migacza i wskaźnika niskie-dobre-za wysokie napięcie bo to bezsensu jest
UAZ 469B: Radiostacja WD-43 / RD-115ZT (uazy.pl)
VW LT od 76-95 i większość VW, nawet chyba golf II i podobne. Mam taki sam.Grzegorz G. pisze:A może ktoś kojarzy od czego to może być zawór bo podcieka skubaniec a ponieważ idealnie pasuje to najchętniej taki sam bym kupił.
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
"nullo retentus impedimento"
- Grzegorz G.
- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Grzegorz G.
- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Nowa:Doktor200 pisze:niemam przelozen ale sa inne, np jedynka jest dluzsza......
I 3,78/3,8
II 2,60
III 1,55
IV 1,00
R 4,12
Stara:
I 4,124
II 2,641
III 1,58
IV 1,00
R 5,224
Ostatnio zmieniony pt gru 05, 2008 12:58 am przez tarhim, łącznie zmieniany 1 raz.
UAZ 469B '86 z wołgą, "Krokodyl"
Mitsubishi L300 4WD '91, "Busik pełen Polaków"
Mitsubishi L300 4WD '91, "Busik pełen Polaków"
- Grzegorz G.
- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Skoro temat o modyfikacjach to tu wyskocze z pytaniem.
Czy ktoś widział, ma lub ma zdjęcia uaza z ciekawie, ładnie i praktycznie zrobionym twardym dachem, szczelnymi oknami co sie normalnie otwierają oooo
i z zawiechą na springach 
Czy ktoś widział, ma lub ma zdjęcia uaza z ciekawie, ładnie i praktycznie zrobionym twardym dachem, szczelnymi oknami co sie normalnie otwierają oooo


Uaz 2.4D-> 2.3 Evo2 -> Discovery 97' -> Subaru Impreza 96' ,GT 98' -> Jeep ZJ
- piotrek_uaz
- Posty: 534
- Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
- Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy
U mnie wlasnie motana jest krotka buda obcieta za fotelami z klatka i z konstrukcja rurowa za kabina. Na razie wyglada fajnieJaroma pisze:Skoro temat o modyfikacjach to tu wyskocze z pytaniem.
Czy ktoś widział, ma lub ma zdjęcia uaza z ciekawie, ładnie i praktycznie zrobionym twardym dachem, szczelnymi oknami co sie normalnie otwierają ooooi z zawiechą na springach

Zawieche na springach bede robil w terminie pozniejszym, szczegolnie ze springi to nie jest jakas kosmiczna ilosc pracy.
Piotr
zmota sie mota
Długie pagiero osobówka

Długie pagiero osobówka

Do tej pory nie chcialem nigdy ciachać budy ale wieje po uszach, kapie na głowe i po tych paru latach zaczyna to juz za bardzo przeszkadzać. Przy okazji można zredukować wage co przyczyni sie do lepszej sprawności terenowejpiotrek_uaz pisze:U mnie wlasnie motana jest krotka buda obcieta za fotelami z klatka i z konstrukcja rurowa za kabina. Na razie wyglada fajnieJaroma pisze:Skoro temat o modyfikacjach to tu wyskocze z pytaniem.
Czy ktoś widział, ma lub ma zdjęcia uaza z ciekawie, ładnie i praktycznie zrobionym twardym dachem, szczelnymi oknami co sie normalnie otwierają ooooi z zawiechą na springach
Robisz taki wynalazek czy chcesz miec cala bude ?
Zawieche na springach bede robil w terminie pozniejszym, szczegolnie ze springi to nie jest jakas kosmiczna ilosc pracy.
Piotr

Masz może fotki tej konstrukci co bedzię wstawiał zamiast budy

Co do springów... od czego wahacze, springi, amory

Uaz 2.4D-> 2.3 Evo2 -> Discovery 97' -> Subaru Impreza 96' ,GT 98' -> Jeep ZJ
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości