
jak zdiagnozować padniętą uszczęlkę pod głowicą?
Moderator: Student
Rozpoczynając temat spodziewałem się najgorszego - uszkodzonej uszczelki pod głowica. Przyczyna okazała się na szczęście prozaiczna. Była niedokręcona uszczelka przy flitrze oleju i olej sobie wyciekał jak się nagrzewał. A ja cymbał nie sprawdzałem poziomu oleju bagnetem
. Brakowało ponad 4 litrów oleju. Po dolaniu wszystko wróciło do normy. I ciśnienie wzrosło. Ale wiedza o objawach uszkodzonej uszczelki pod głowicą na pewno się przyda. Dzięki za wszelkie informacje i sugestie.

rybak
- Grzegorz G.
- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości