
a szlifuje sie odkuwki po to zeby zwiekszyc kat pracy krzyzaków - w innym przypadku padnie krzyzak albo peknie odkuwka
Moderator: Student
u mnie po wyklepaniu resora na przednim wale krzyżak się blokował miałem do wyboru albo go lekko zeszlifować albo poczekać aż resor lekko się opuści wybrałęm 2 wariant i jest ok z tyłu raczej będzie wszystko ok bo jest dłuży wał a tym samym mniejszy kont na krzyżaku.bolek4x4 pisze:tzn co sie dzeje wypada z frezu??
Rozbujać można tylko miękkie zawieszenie a dobre amory muszą skutecznie utrudniać bujanie autem.W UAZ-ie brakuje nam solidnych amorków,springów i stabilizatora żeby karocą nie bujało i nie przechylała się zbyt mocno.Musisz wybierać miedzy szybką jazdą z grzebaniem w gracie,a ostrożną bez dodatkowego grzebania.kacper_agh pisze: Jakie amortyzatory byłyby najlepsze?
Jak sprawdzic zawieszenie? bo np w isuzu jak stane na progu to spokojnie moge rozbujać samochod, a Uaza ciezko rozbujac, czy to normlane czy to awaria?
Pozdrawiam
Nic nie wyciągaj tylko przesmaruj i zabezpiecz.Poczytaj stare posty na ten temat i będziesz wiedział więcej.UAZ ma być prosty i toporny ale nie do przesady,sa jakieś granice,co fabryka nie dała rady zrobić zrób sam.kacper_agh pisze:Tez mi sie to wydaje najbardziej prawdopodobne, ale czy samo czyszczenie i smarowanie wystarczy? moze by od razu wyjął kilka piór jak juz to bede rozbierać? dodam ze mam klocki miedzy wałem a resorami.
u mnie trzeslo wszystkimi ktorymi jezdzilemkacper_agh pisze: ... bo przeciez taki k-160 chyba nie trzęsie się tak jak uaz?
no właśnie o coś takiego mi chodzi, nie mam czasu przerabiac tego na sprężyny czy coś.Bart03 pisze:u mnie trzeslo wszystkimi ktorymi jezdzilemkacper_agh pisze: ... bo przeciez taki k-160 chyba nie trzęsie się tak jak uaz?![]()
dobrze zrobione zawieszenie uaza zachowuje sie tak samo jak K-160 czy K-260
wystarczy wywalic pare pior + dobre amory i kasacja luzów
Nie wiem czy wywalenie kilku piór jest dobrym pomysłem.Mam cały komplet,troche wymęczonych bo są prawie proste ale po przesmarowaniu jest zbyt miękki.Może masz jakies klepane na maxa i dlatego jest twardo?Jka wygląda kształt resora na postoju?kacper_agh pisze:
czyli ile piór wywalic i jakie założyć amortyzatory? nowe oryginały czy moze te od stara, czy pomyslec juz o jakis lepszych offroadowych?
sam silnik uaza wcale nie jest cieższy od silnika Isuzu ale cały zestaw z reduktorem owszemkacper_agh pisze:
a co do tych piór to silnik Isuzu jest troche lżejszy więc może i z przodu wyrzucic?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość