Wa¿ne jest ile ma diód ten alternator do którego ten regulator jest i chyba jeszcze jakies parametry.
Szukaj takiego :
to jest mechaniczny , dostepny na ka¿dym szrocie. od ¿uka, fiata 125 miej taki w zapasie kosztuje oko³o 5z³.
Jutro zobacze ten polonezowski jak siê dok³adnie nazywa i Ci podam, bo naprawde jest du¿o lepszy i nie robi alternatortowi psikusów. a wygl±da mniej wiêcej tak, ale to nie ten :
http://photos.allegro.pl/photos/orygina ... 2/76989227
Pozdrawiam
I wa¿ne ! Nie pomyl kabelków ! Jeden jest odpowiedzialny za wzbudzanie na szczotkach w alternatorze czyli idzie bezpo¶rednio od szczotek do reghulatora. Drugi kabelek ma byæ wpiêty w "sieæ" , bo jeden s³u¿y do ogl±dania jakie akutalnie mamy napiêcie w samochodzie a drugi wtedy dozuje odpowiedni± ilo¶æ pr±du do alternatora by wytwarza³ mniej lub wiêcej pr±du. Na obudowie powinno byæ napisane + i symbol jakis , czasem s± numery 67 i 13 albo 15 ( nie pamiêtam ) . W przypadku tego co poda³em zdjêcie , tego mechanicznego to po lewej ma byæ wpiêty kabelek od szczotek alternatora a po prawej wpiêty do instalacji. Sprawdz na mierniku najlepiej. W razie problemów pytaj
