szukam 4x fele na takie opony.....23,5x25

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » sob gru 03, 2005 2:41 pm

Ja sensu nie widze. Koncepcji nie ma. Ramy nie ma silnik w ciul waży :)3
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » sob gru 03, 2005 2:41 pm

albo mniejszy silnik i dwa reduktory :roll: :wink:
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » sob gru 03, 2005 2:44 pm

jak mosty mają być pragi i reduktor to sw-400 wystarczy żeby jakoś to się czołgało :)2
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » sob gru 03, 2005 2:46 pm

I ile v-max będzie? Wogle do czego ma to służyć? Wyciągać tego płaskiego uaza?? :wink:
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » sob gru 03, 2005 2:46 pm

<Kacper> pisze:Ja sensu nie widze. Koncepcji nie ma. Ramy nie ma silnik w ciul waży :)3
tylko-980kg :wink:
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » sob gru 03, 2005 2:48 pm

<Kacper> pisze:I ile v-max będzie? Wogle do czego ma to służyć? Wyciągać tego płaskiego uaza?? :wink:
heheheheheh! na odwrot ten plaskaty ma trenowac na tym duzym(czyli go ciagnac)v-max to tajemnica konstruktora ale i tak bedzie ograniczona elektronicznie :)2
Ostatnio zmieniony sob gru 03, 2005 2:50 pm przez faziuaz, łącznie zmieniany 1 raz.
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » sob gru 03, 2005 2:49 pm

Na twardym da rade
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » sob gru 03, 2005 2:55 pm

mosty praga,reduktorpraga ,ale chyba z tym sw-680 to żartujesz co :o :o :o
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » sob gru 03, 2005 3:00 pm

gaaz99 pisze:mosty praga,reduktorpraga ,ale chyba z tym sw-680 to żartujesz co :o :o :o
a, lepiej zartowac,czy,chorowac ?? :o
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » sob gru 03, 2005 3:03 pm

Zejść na ziemie :)21
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » sob gru 03, 2005 3:06 pm

nie jest problem zbudowac. ale do czego to auto ? w wiekszosci drog sie nie zmiesci, na zaden rajd nie wpuszcza... itd
troche bez sensu jest budowanie aut zupelnie do niczego , niektorzy probuja zrobic auto do wsyzstkiego - co tez nikowmu sie jeszcze nie udalo.

Awatar użytkownika
apede
 
 
Posty: 3873
Rejestracja: ndz maja 15, 2005 10:23 pm
Lokalizacja: miasto 9 zajezdni
Kontaktowanie:

Post autor: apede » sob gru 03, 2005 3:06 pm

Wart grzechu jest wzmacniacz momentu - taki jak w Ł-34 - żeby sprzęgło nie sczezło przy próbie ruszenia. Najlepszy byłby układ napędowy z koparko-ładowarki: wzmacniacz momentu, planetarna skrzynia biegów przełączalna pod obciążeniem i wolne mosty na Vmax=25. Podobnie układ jezdny z koparki kołowej, np. Waryński K-404
Drugi pomysł - ale nie wiem czy możliwy technicznie - to do mostów Pragi zmotać zwolnice planetarne w piastach. Da to redukcję min. 2 razy.
Tak czy siak powodzenia!
loppujen lopuksi suzuki neliveto
https://www.flickr.com/photos/apede22
Bareja wieszczem narodowym...

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » sob gru 03, 2005 3:11 pm

Już lepiej kupić ciągnik balastowy jak nie wiadomo do czego ma służyć...
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » sob gru 03, 2005 3:21 pm

ale można by auta zgniatać :roll: i na światlach by nietrza się zatrzymywać :)2 itp :lol:
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » sob gru 03, 2005 8:19 pm

apede pisze:Wart grzechu jest wzmacniacz momentu - taki jak w Ł-34 - żeby sprzęgło nie sczezło przy próbie ruszenia. Najlepszy byłby układ napędowy z koparko-ładowarki: wzmacniacz momentu, planetarna skrzynia biegów przełączalna pod obciążeniem i wolne mosty na Vmax=25. Podobnie układ jezdny z koparki kołowej, np. Waryński K-404
Drugi pomysł - ale nie wiem czy możliwy technicznie - to do mostów Pragi zmotać zwolnice planetarne w piastach. Da to redukcję min. 2 razy.
Tak czy siak powodzenia!
lolu nie wzmacniacz a zmiennik momentu(takie cus co zamienia cus na cus)"planetarna skrzynia" co to jest !! !! :o mosty pragi MAJA ZWOLNICE !! !! (oryginalne)planetarne mozesz spotkac np.ł-34,ł-200 itp.pomysl zanim cos chlapniesz :wink: [/list]
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Octavian
 
 
Posty: 222
Rejestracja: ndz maja 25, 2003 10:32 am
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: Octavian » ndz gru 04, 2005 3:08 pm

Witam,
patrząc na oponkę i znając ją to:
zastaw opona-dętka-felga waży ok. 350 kg, sama dętka waży ok. 20 kg
felga musi byc skręcana, czyli oryginał Ł-34,
przed pompowaniem oponki felga musi być przykręcona do piasty ( śruby skręcające felgę moga nie wytrzymać, tak mówi tabliczka )
wagi opony nie wytrzyma żadna zwrotnica, nawet z Pragi,
jeśli mosty z Pragi to tylko tylne????????
hamulce najlepsze to z Ł-34, tarczowe, średnica ok. 50 cm, zaciski 4-tłoczkowe, stałe.
Lepiej zastosować oponę rolniczą, ze względu na wagę i felgę pełną.
UAZ 469B 80'

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » ndz gru 04, 2005 6:35 pm

Octavian pisze:Witam,
patrząc na oponkę i znając ją to:
zastaw opona-dętka-felga waży ok. 350 kg, sama dętka waży ok. 20 kg
felga musi byc skręcana, czyli oryginał Ł-34,
przed pompowaniem oponki felga musi być przykręcona do piasty ( śruby skręcające felgę moga nie wytrzymać, tak mówi tabliczka )
wagi opony nie wytrzyma żadna zwrotnica, nawet z Pragi,
jeśli mosty z Pragi to tylko tylne????????
hamulce najlepsze to z Ł-34, tarczowe, średnica ok. 50 cm, zaciski 4-tłoczkowe, stałe.
Lepiej zastosować oponę rolniczą, ze względu na wagę i felgę pełną.
wystepuja rowniez bezdetkowe(nie musi byc skrecana ,apompowac mozna ja bez zakladania na fele)natomiast ze skrecana masz racje pompowac tylko zakrecona (aby uniknac wypadku !! )
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzyś » ndz gru 04, 2005 8:26 pm

a że tak zapytam to ile atmosfer sie tam pompuje? 30?? jaka sprężarka do pompowania? ile czasu się pompuje?

Awatar użytkownika
Mih
Posty: 447
Rejestracja: wt maja 03, 2005 11:41 am
Lokalizacja: janow

Post autor: Mih » ndz gru 04, 2005 8:43 pm

a jak hamowanie w zimie na tych oponach :)21
ERA...ERO disco..ROSJA&JAPONIA RZADZI

Awatar użytkownika
syll
Posty: 585
Rejestracja: pn lut 23, 2004 10:14 pm
Lokalizacja: Chełmno
Kontaktowanie:

Post autor: syll » ndz gru 04, 2005 9:09 pm

krzyś pisze:a że tak zapytam to ile atmosfer sie tam pompuje? 30?? jaka sprężarka do pompowania? ile czasu się pompuje?
W ł-34 z tego co pamiętam to przód 3 atmosfery a tył 1,6



mamy w firmie fadrome niemiecką Zettelmeyer jest na kołach 20,5x25
koła są bezdentkowe felga warzy około 50 kg napędza ją silnik rzędowy mercedesa 170 KM ładowarka warzy 16 ton
jeśli by ten wynalazek był z nadwoziem Uaza to przepuszczam że jego masa zmieściła by się w 5-7 tonach
Defekter 90 mosty Patrol Worn 8274 i Star

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » pn gru 05, 2005 9:53 am

syll pisze:
krzyś pisze:a że tak zapytam to ile atmosfer sie tam pompuje? 30?? jaka sprężarka do pompowania? ile czasu się pompuje?
W ł-34 z tego co pamiętam to przód 3 atmosfery a tył 1,6



mamy w firmie fadrome niemiecką Zettelmeyer jest na kołach 20,5x25
koła są bezdentkowe felga warzy około 50 kg napędza ją silnik rzędowy mercedesa 170 KM ładowarka warzy 16 ton
jeśli by ten wynalazek był z nadwoziem Uaza to przepuszczam że jego masa zmieściła by się w 5-7 tonach
3,4atm przod 1,8 tyl
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
NuVo
 
 
Posty: 1284
Rejestracja: pn lis 28, 2005 6:32 pm
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne

Post autor: NuVo » ndz gru 11, 2005 3:41 pm

To może najlepiej zdemontować górę z Ł-ki,łyżke na złom,zostawić podwozie samo i na to bude uaza... :wink: Panowie zejdźcie na ziemie...Fazi powodzenia!!!Pochwal sie efektami pracy jak to coś zmotasz!
Vitara Evo 1,6 8v "SMERFETA"
"Uaz ma opór powietrza jak kiosk Ruchu"

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » ndz gru 11, 2005 8:37 pm

ta przeroba jest za wolna,v-max docelowa okolo 150 :)2
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » pn gru 12, 2005 9:08 pm

:o
:lol:

chyba 50km/h :wink:

na tych oponach wątpię w taki wyczyn :roll:
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » wt gru 13, 2005 6:08 pm

panowie kończe ten zart !! :)2
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości