
szukam 4x fele na takie opony.....23,5x25
Moderator: Student
heheheheheh! na odwrot ten plaskaty ma trenowac na tym duzym(czyli go ciagnac)v-max to tajemnica konstruktora ale i tak bedzie ograniczona elektronicznie<Kacper> pisze:I ile v-max będzie? Wogle do czego ma to służyć? Wyciągać tego płaskiego uaza??

Ostatnio zmieniony sob gru 03, 2005 2:50 pm przez faziuaz, łącznie zmieniany 1 raz.
- apede
-
- Posty: 3873
- Rejestracja: ndz maja 15, 2005 10:23 pm
- Lokalizacja: miasto 9 zajezdni
- Kontaktowanie:
Wart grzechu jest wzmacniacz momentu - taki jak w Ł-34 - żeby sprzęgło nie sczezło przy próbie ruszenia. Najlepszy byłby układ napędowy z koparko-ładowarki: wzmacniacz momentu, planetarna skrzynia biegów przełączalna pod obciążeniem i wolne mosty na Vmax=25. Podobnie układ jezdny z koparki kołowej, np. Waryński K-404
Drugi pomysł - ale nie wiem czy możliwy technicznie - to do mostów Pragi zmotać zwolnice planetarne w piastach. Da to redukcję min. 2 razy.
Tak czy siak powodzenia!
Drugi pomysł - ale nie wiem czy możliwy technicznie - to do mostów Pragi zmotać zwolnice planetarne w piastach. Da to redukcję min. 2 razy.
Tak czy siak powodzenia!
loppujen lopuksi suzuki neliveto
https://www.flickr.com/photos/apede22
Bareja wieszczem narodowym...
https://www.flickr.com/photos/apede22
Bareja wieszczem narodowym...
lolu nie wzmacniacz a zmiennik momentu(takie cus co zamienia cus na cus)"planetarna skrzynia" co to jestapede pisze:Wart grzechu jest wzmacniacz momentu - taki jak w Ł-34 - żeby sprzęgło nie sczezło przy próbie ruszenia. Najlepszy byłby układ napędowy z koparko-ładowarki: wzmacniacz momentu, planetarna skrzynia biegów przełączalna pod obciążeniem i wolne mosty na Vmax=25. Podobnie układ jezdny z koparki kołowej, np. Waryński K-404
Drugi pomysł - ale nie wiem czy możliwy technicznie - to do mostów Pragi zmotać zwolnice planetarne w piastach. Da to redukcję min. 2 razy.
Tak czy siak powodzenia!






Witam,
patrząc na oponkę i znając ją to:
zastaw opona-dętka-felga waży ok. 350 kg, sama dętka waży ok. 20 kg
felga musi byc skręcana, czyli oryginał Ł-34,
przed pompowaniem oponki felga musi być przykręcona do piasty ( śruby skręcające felgę moga nie wytrzymać, tak mówi tabliczka )
wagi opony nie wytrzyma żadna zwrotnica, nawet z Pragi,
jeśli mosty z Pragi to tylko tylne????????
hamulce najlepsze to z Ł-34, tarczowe, średnica ok. 50 cm, zaciski 4-tłoczkowe, stałe.
Lepiej zastosować oponę rolniczą, ze względu na wagę i felgę pełną.
patrząc na oponkę i znając ją to:
zastaw opona-dętka-felga waży ok. 350 kg, sama dętka waży ok. 20 kg
felga musi byc skręcana, czyli oryginał Ł-34,
przed pompowaniem oponki felga musi być przykręcona do piasty ( śruby skręcające felgę moga nie wytrzymać, tak mówi tabliczka )
wagi opony nie wytrzyma żadna zwrotnica, nawet z Pragi,
jeśli mosty z Pragi to tylko tylne????????
hamulce najlepsze to z Ł-34, tarczowe, średnica ok. 50 cm, zaciski 4-tłoczkowe, stałe.
Lepiej zastosować oponę rolniczą, ze względu na wagę i felgę pełną.
UAZ 469B 80'
wystepuja rowniez bezdetkowe(nie musi byc skrecana ,apompowac mozna ja bez zakladania na fele)natomiast ze skrecana masz racje pompowac tylko zakrecona (aby uniknac wypadkuOctavian pisze:Witam,
patrząc na oponkę i znając ją to:
zastaw opona-dętka-felga waży ok. 350 kg, sama dętka waży ok. 20 kg
felga musi byc skręcana, czyli oryginał Ł-34,
przed pompowaniem oponki felga musi być przykręcona do piasty ( śruby skręcające felgę moga nie wytrzymać, tak mówi tabliczka )
wagi opony nie wytrzyma żadna zwrotnica, nawet z Pragi,
jeśli mosty z Pragi to tylko tylne????????
hamulce najlepsze to z Ł-34, tarczowe, średnica ok. 50 cm, zaciski 4-tłoczkowe, stałe.
Lepiej zastosować oponę rolniczą, ze względu na wagę i felgę pełną.

W ł-34 z tego co pamiętam to przód 3 atmosfery a tył 1,6krzyś pisze:a że tak zapytam to ile atmosfer sie tam pompuje? 30?? jaka sprężarka do pompowania? ile czasu się pompuje?
mamy w firmie fadrome niemiecką Zettelmeyer jest na kołach 20,5x25
koła są bezdentkowe felga warzy około 50 kg napędza ją silnik rzędowy mercedesa 170 KM ładowarka warzy 16 ton
jeśli by ten wynalazek był z nadwoziem Uaza to przepuszczam że jego masa zmieściła by się w 5-7 tonach
Defekter 90 mosty Patrol Worn 8274 i Star
3,4atm przod 1,8 tylsyll pisze:W ł-34 z tego co pamiętam to przód 3 atmosfery a tył 1,6krzyś pisze:a że tak zapytam to ile atmosfer sie tam pompuje? 30?? jaka sprężarka do pompowania? ile czasu się pompuje?
mamy w firmie fadrome niemiecką Zettelmeyer jest na kołach 20,5x25
koła są bezdentkowe felga warzy około 50 kg napędza ją silnik rzędowy mercedesa 170 KM ładowarka warzy 16 ton
jeśli by ten wynalazek był z nadwoziem Uaza to przepuszczam że jego masa zmieściła by się w 5-7 tonach
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości