Jaki silnik do 469b

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
chiquito83
Posty: 2321
Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
Lokalizacja: Bytów, Gdynia

Post autor: chiquito83 » śr kwie 05, 2006 10:53 pm

moze z beczki benzyniak na gazniku?

sebi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 19
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 12:43 pm
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: sebi » czw kwie 06, 2006 7:12 pm

Czołem
Czy nikt nic nie motał z jakimś silnikiem benzynowym do 2,5l na gaźniku, oczywiście oprócz oryginału?
Pozdrawiam
sebi

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » czw kwie 06, 2006 7:46 pm

chiquito83 pisze:moze z beczki benzyniak na gazniku?
Jest takie coś na Strombergu albo Pierburgu.Też miałem.Jest deko słabszy /bodaj 115KM/ .Problematyka montażu podobna,kiedyś to było popularne rozwiazanie.Ale 124 na wtrysku-lepsze.
Wodoodporność?Jedyny "problem" to aparat zapłonowy /po lewej stronie z przodu/. Elektronika wcale nie jest taka straszna /chodzi w trybie awaryjnym bez sterownika/ i ja,który się na tym prawie nie znam /domena młodych :wink: /-radziłem sobie bez problemu i nigdy nie miałem z tym żadnych kłopotów.
Jeżeli chodzi o reduktor-nie radziłbym stosować gazikowskiego-zarżnąłem dwa,w tym jedną nóweczkę :(
To jest red do silnika koło 50 KM i cudów nie ma,jego miejsce to muzeum/coraz gorzej z częściami/.
Wstawia się przerobiony red uazowski i po kłopocie.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » czw kwie 06, 2006 7:49 pm

sebi pisze:Czołem
Czy nikt nic nie motał z jakimś silnikiem benzynowym do 2,5l na gaźniku, oczywiście oprócz oryginału?
Pozdrawiam
Kurde-miałem przecież "na stole"taki przypadek.Silnik dość ciężki i wielki/5 cyl jak pamietam/.Problemy z zabudową podobne jak w 300D :roll: Układ chłodzenia słabo wyrabia,a gażnik wielkości wiadra, jak padnie to nie sposób dojść z nim do ładu :)3
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
lisiurski
 
 
Posty: 1125
Rejestracja: wt mar 07, 2006 2:34 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: lisiurski » czw kwie 06, 2006 8:04 pm

vandall1 pisze:

......a gażnik wielkości wiadra, jak padnie to nie sposób dojść z nim do ładu :)3
Zawsze można zrobić jak Gucio
Obrazek
Wstawić Ikowa :D
"Bo ofrojd to nie je rurka z kremem ani nie gilgotki, ostry...."
Uaz z uazowołgą a nie z andorią

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » czw kwie 06, 2006 8:07 pm

:)2
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
Mike
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 71
Rejestracja: czw kwie 01, 2004 5:35 pm
Lokalizacja: Toruń - Wielka Nieszawka

Post autor: Mike » pt kwie 07, 2006 5:53 pm

vandall1 pisze:
chiquito83 pisze:moze z beczki benzyniak na gazniku?
Jest takie coś na Strombergu albo Pierburgu.Też miałem.Jest deko słabszy /bodaj 115KM/ .Problematyka montażu podobna,kiedyś to było popularne rozwiazanie.Ale 124 na wtrysku-lepsze.
Wodoodporność?Jedyny "problem" to aparat zapłonowy /po lewej stronie z przodu/. Elektronika wcale nie jest taka straszna /chodzi w trybie awaryjnym bez sterownika/ i ja,który się na tym prawie nie znam /domena młodych :wink: /-radziłem sobie bez problemu i nigdy nie miałem z tym żadnych kłopotów.
Jeżeli chodzi o reduktor-nie radziłbym stosować gazikowskiego-zarżnąłem dwa,w tym jedną nóweczkę :(
To jest red do silnika koło 50 KM i cudów nie ma,jego miejsce to muzeum/coraz gorzej z częściami/.
Wstawia się przerobiony red uazowski i po kłopocie.

osobiście nigdy nie miałem problemu z reduktorem od gazika... i moi znajomi przy silnikach około 120KM tez ich nie mieli, choć spotkałem sie z takimi opiniami... jest plus takiego reduktora ze łatwo go naprawić, a i w terenie szybko wymienić .... jesli ktoś nie wierzy w "muzealną technoogie" może równiez zastosować reduktor od robura... hehehe wtedy nie trzeba motac wyjscia na wyciągarke, bo jest juz oryginalnie......... pozdrawiam...
MIKE
UAZ V6
GR 2,8TD + 4"
GR LONG
NP 300
KQ 750

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pt kwie 07, 2006 10:37 pm

Każdy ma swoje doświadczenia...Jak mi się dwa zesrywają po kolei,z tego pierwszy po przegladzie i wym łozysk,a drugi nówka z półki,oba na 2.3 mb,to trudno żebym polecał.
Robura żem nie ćwiczył,ale spodziewałbym się że będzie ok,podobnie jak z gaza 66.Tylko,że to już cieżarówki poważne są.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » pt kwie 07, 2006 10:41 pm

Mike pisze: . jesli ktoś nie wierzy w "muzealną technoogie" może równiez zastosować reduktor od robura... hehehe wtedy nie trzeba motac wyjscia na wyciągarke, bo jest juz oryginalnie......... pozdrawiam...
Nie wszystkie mają wyjście :)21 i też padają
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Mike
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 71
Rejestracja: czw kwie 01, 2004 5:35 pm
Lokalizacja: Toruń - Wielka Nieszawka

Post autor: Mike » sob kwie 08, 2006 7:02 am

to co ty masz pod maską ?? ze padł ci reduktor od robura??? :o
MIKE
UAZ V6
GR 2,8TD + 4"
GR LONG
NP 300
KQ 750

czapla_offroad
 
 
Posty: 143
Rejestracja: ndz paź 16, 2005 8:33 pm
Lokalizacja: wlkp

Post autor: czapla_offroad » sob kwie 08, 2006 8:56 am

Mike pisze:to co ty masz pod maską ?? ze padł ci reduktor od robura??? :o
Andoria na dopingu :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości