Jaki silnik do 469b
Moderator: Student
- chiquito83
- Posty: 2321
- Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
- Lokalizacja: Bytów, Gdynia
Jest takie coś na Strombergu albo Pierburgu.Też miałem.Jest deko słabszy /bodaj 115KM/ .Problematyka montażu podobna,kiedyś to było popularne rozwiazanie.Ale 124 na wtrysku-lepsze.chiquito83 pisze:moze z beczki benzyniak na gazniku?
Wodoodporność?Jedyny "problem" to aparat zapłonowy /po lewej stronie z przodu/. Elektronika wcale nie jest taka straszna /chodzi w trybie awaryjnym bez sterownika/ i ja,który się na tym prawie nie znam /domena młodych

Jeżeli chodzi o reduktor-nie radziłbym stosować gazikowskiego-zarżnąłem dwa,w tym jedną nóweczkę

To jest red do silnika koło 50 KM i cudów nie ma,jego miejsce to muzeum/coraz gorzej z częściami/.
Wstawia się przerobiony red uazowski i po kłopocie.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Kurde-miałem przecież "na stole"taki przypadek.Silnik dość ciężki i wielki/5 cyl jak pamietam/.Problemy z zabudową podobne jak w 300Dsebi pisze:Czołem
Czy nikt nic nie motał z jakimś silnikiem benzynowym do 2,5l na gaźniku, oczywiście oprócz oryginału?
Pozdrawiam


KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
- Mike
- jestem tu nowy...
- Posty: 71
- Rejestracja: czw kwie 01, 2004 5:35 pm
- Lokalizacja: Toruń - Wielka Nieszawka
vandall1 pisze:Jest takie coś na Strombergu albo Pierburgu.Też miałem.Jest deko słabszy /bodaj 115KM/ .Problematyka montażu podobna,kiedyś to było popularne rozwiazanie.Ale 124 na wtrysku-lepsze.chiquito83 pisze:moze z beczki benzyniak na gazniku?
Wodoodporność?Jedyny "problem" to aparat zapłonowy /po lewej stronie z przodu/. Elektronika wcale nie jest taka straszna /chodzi w trybie awaryjnym bez sterownika/ i ja,który się na tym prawie nie znam /domena młodych/-radziłem sobie bez problemu i nigdy nie miałem z tym żadnych kłopotów.
Jeżeli chodzi o reduktor-nie radziłbym stosować gazikowskiego-zarżnąłem dwa,w tym jedną nóweczkę![]()
To jest red do silnika koło 50 KM i cudów nie ma,jego miejsce to muzeum/coraz gorzej z częściami/.
Wstawia się przerobiony red uazowski i po kłopocie.
osobiście nigdy nie miałem problemu z reduktorem od gazika... i moi znajomi przy silnikach około 120KM tez ich nie mieli, choć spotkałem sie z takimi opiniami... jest plus takiego reduktora ze łatwo go naprawić, a i w terenie szybko wymienić .... jesli ktoś nie wierzy w "muzealną technoogie" może równiez zastosować reduktor od robura... hehehe wtedy nie trzeba motac wyjscia na wyciągarke, bo jest juz oryginalnie......... pozdrawiam...
MIKE
UAZ V6
GR 2,8TD + 4"
GR LONG
NP 300
KQ 750
UAZ V6
GR 2,8TD + 4"
GR LONG
NP 300
KQ 750
Każdy ma swoje doświadczenia...Jak mi się dwa zesrywają po kolei,z tego pierwszy po przegladzie i wym łozysk,a drugi nówka z półki,oba na 2.3 mb,to trudno żebym polecał.
Robura żem nie ćwiczył,ale spodziewałbym się że będzie ok,podobnie jak z gaza 66.Tylko,że to już cieżarówki poważne są.
Robura żem nie ćwiczył,ale spodziewałbym się że będzie ok,podobnie jak z gaza 66.Tylko,że to już cieżarówki poważne są.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Nie wszystkie mają wyjścieMike pisze: . jesli ktoś nie wierzy w "muzealną technoogie" może równiez zastosować reduktor od robura... hehehe wtedy nie trzeba motac wyjscia na wyciągarke, bo jest juz oryginalnie......... pozdrawiam...

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
-
- Posty: 143
- Rejestracja: ndz paź 16, 2005 8:33 pm
- Lokalizacja: wlkp
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości