Afgan - gdzie do dostania i czy warto ?

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » sob sie 26, 2006 2:23 pm

tiger pisze:Ja ci powiem tak. Mosty kupilem w sumie za 1150zl. Za wachacze od G dalem 1200. Za uzywane sprezyny od GRa dalem 200zl. Do tego trzeba by doliczyc troche blach katownikow itp. Ja jak by sie ktos uparl to moge pomoc takie auto zrobic.
Mowimy o mostacg od GR'a ?? Bo juz sie pogubilem. Jak sa gdzies mosty za 1150 to ja jestem pierwszy zeby je zanabyc :) jak cos to na priv prosze
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » sob sie 26, 2006 2:58 pm

NIe nie. Ja mam od k-160 ale niedlugo bede w lepszej wersji niz GR z tym plusem ze sa nieco wezsze.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » sob sie 26, 2006 7:19 pm

tiger pisze:NIe nie. Ja mam od k-160 ale niedlugo bede w lepszej wersji niz GR z tym plusem ze sa nieco wezsze.
W koncu tez sie zdecydowalem na k-160 i je kupie - wygrala taniość - 900 pln za komplet do k-160 vs 4000 za komplet do GR'a :(. No i k160 sa 8 cm wezsze - to tez jest in plus. No ale brak blokady :(. No nic , na razie zamawiam k160 , bo mnie poprostu nie stac na GR'y , a jak bede na nie zbieral kase to pewnie do zimy sie nie wyrobie i pomnik bedzie stal do wiosny ( z powodu braku mostow :)21 ) . A co to za lepsza wersja od GR ?? Myslalem ze unimogi , tyle ze one w najwezszej wersji sa chyba i tak nieco szersze od GR'ow - choc podobno w miare prosto mozna je przerobic tak , by byly nawet i wezsze od GR'ow. No i cenowo unimgoi sa tansze od GR'ow. Tyle ze roboty przy nich co nie miara .......
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » sob sie 26, 2006 9:42 pm

NIe boj sie mozliwe ze blokady do k-160 beda w zimie. Co do mostow unimoga to bede mial niedlugo calego unimoga to cos bede kombinowal.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » ndz sie 27, 2006 9:53 am

tiger pisze:NIe boj sie mozliwe ze blokady do k-160 beda w zimie. Co do mostow unimoga to bede mial niedlugo calego unimoga to cos bede kombinowal.
A powiedz mi , czy duza jest roznica jesli chodzi o wytrzymalosc miedzy GR'em a k-160 ??
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » ndz sie 27, 2006 11:33 am

Tego ci nie moge powiedziec bo mostow GRa nie mialem ale z mostami od k-160 narazie nie mialem problemu ale w sumie moj silnik to pikus dla tych mostow.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
Młody_KrysoUAZ
 
 
Posty: 166
Rejestracja: pn lip 31, 2006 9:09 pm
Lokalizacja: Białystok [Pietrasze]
Kontaktowanie:

Post autor: Młody_KrysoUAZ » ndz sie 27, 2006 12:17 pm

Zun pisze: ilosc czasu jaka trezba temu poswiecic i ile razy trezba wracac do warsztatu na poprawki
Hehe.. się uśmiałem. Jak chcesz takie coś robić, to wieziesz do WARSZTATU? Kup sobie patrola jak nie umiesz sobie samemu poradzic :D
Gdzie człowiek nie może tam UAZA pośle! [albo wojaka 9%]
Jeep Cherokee 4.0L HighOutPut Manual. 31'

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » ndz sie 27, 2006 12:33 pm

Dobrze mowi nalac mu wodki.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
Młody_KrysoUAZ
 
 
Posty: 166
Rejestracja: pn lip 31, 2006 9:09 pm
Lokalizacja: Białystok [Pietrasze]
Kontaktowanie:

Post autor: Młody_KrysoUAZ » ndz sie 27, 2006 1:00 pm

Nie żeby złośliwie, ale naprawde - taka jest prawda. Satysfakcja jak się zrobi samemu jest nie porownywalna. Lepiej wydaj tą kase na migomata :D
Gdzie człowiek nie może tam UAZA pośle! [albo wojaka 9%]
Jeep Cherokee 4.0L HighOutPut Manual. 31'

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » ndz sie 27, 2006 1:03 pm

Ja robie wsystko we dwoch z kumplem i jakos jak narazie dajemy rade bez migomata chociaz w czwartek lub piatek i migomat u nas zawita.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
Młody_KrysoUAZ
 
 
Posty: 166
Rejestracja: pn lip 31, 2006 9:09 pm
Lokalizacja: Białystok [Pietrasze]
Kontaktowanie:

Post autor: Młody_KrysoUAZ » ndz sie 27, 2006 1:04 pm

mudder pisze: to widocznie źle szukałeś bo generalnie są do dostania od ręki
Gdzie? Bo też jestem zainteresowany. Ostatnio po zablokowaniu mostu i powrocie do domu [1,5km] spalił sie most :P Normalnym, żywym OGNIEM :o Pierwszy raz w zyciu użyłem gaśnicy:P.
Sorry za tyle postow, ale nie chciało mi sie edytowac.
Gdzie człowiek nie może tam UAZA pośle! [albo wojaka 9%]
Jeep Cherokee 4.0L HighOutPut Manual. 31'

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » ndz sie 27, 2006 3:42 pm

Młody_KrysoUAZ pisze:Nie żeby złośliwie, ale naprawde - taka jest prawda. Satysfakcja jak się zrobi samemu jest nie porownywalna. Lepiej wydaj tą kase na migomata :D
Synku migomatem spawalem jak Ty jeszcze nie wiedziales co to jest . Nie zebym byl zlosliwy .... moja praca niestety nie pozwala mi na spedzanie takiej ilosci wolnego czasu przy aucie. Miga mam i na ile mi czas pozwala robie przy aucie sam - niestety gdybym przy mostach mial robic to sam , to prawdopododbnie pomnik by stal pewnie kilka lat. A ja poprostu wolny czas staram sie spedzac w terenie .
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » ndz sie 27, 2006 7:56 pm

Młody_KrysoUAZ pisze:Nie żeby złośliwie, ale naprawde - taka jest prawda. Satysfakcja jak się zrobi samemu jest nie porownywalna. Lepiej wydaj tą kase na migomata :D
.....satysfakcja jest .......jak się samemu.......ale pojęcie trza mieć,miejsce,czas i chęć....... 8)
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » ndz sie 27, 2006 8:07 pm

faziuaz pisze:
Młody_KrysoUAZ pisze:Nie żeby złośliwie, ale naprawde - taka jest prawda. Satysfakcja jak się zrobi samemu jest nie porownywalna. Lepiej wydaj tą kase na migomata :D
.....satysfakcja jest .......jak się samemu.......ale pojęcie trza mieć,miejsce,czas i chęć....... 8)
Jak do tego porownasz uaz'a do hilla i jeszcze w dodatku wezmiesz pod uwage ze pozniej te auto musi tez posuwac po asflacie z predksociami przelotowymi .... hmmm , prosze wybaczyc , bynajmniej nie mam niskiego mniemania o sobie - ale nie potrafilbym tego zrobic z taka dokladnoscia i pewnopscia ze przy 100 km/h nie odlaczy mie drazek kierowniczy , ktory nota bene w terenowkach jest ewenementem i jedynie w hiluxie wystepuje tego typu , tak wiec przy samym drazku jest zdrowa rzezba , co by moc go przymocowac tak aby sprawnie dzialal przy innym moscie . Czasami ludzie nie wiecie co mowicie. Co innego jest sobie pogrzebac przy aucie , a co innego robic zmote tego typu samemu , nie majac odpowiedniego warsztatu i narzedzi - i wieloletniego doswiadczenia. Przy niektorych rzeczach poprostu staje sie to niebezpieczne. Jeszcze jak ma to jezdzi tylko w terenie to pol biedy , ale jak ma to tez sie poruszac po asfalcie w ruchu ulicznym - moze dodatkwoo zrobic krzywde komu innemu.
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
Młody_KrysoUAZ
 
 
Posty: 166
Rejestracja: pn lip 31, 2006 9:09 pm
Lokalizacja: Białystok [Pietrasze]
Kontaktowanie:

Post autor: Młody_KrysoUAZ » pn sie 28, 2006 11:03 am

A jak zdobyć doświadczenie?? Poprzez jeżdzenie do WARSZTATU :P?
Gdzie człowiek nie może tam UAZA pośle! [albo wojaka 9%]
Jeep Cherokee 4.0L HighOutPut Manual. 31'

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » wt sie 29, 2006 9:35 pm

Młody_KrysoUAZ pisze:A jak zdobyć doświadczenie?? Poprzez jeżdzenie do WARSZTATU :P?
To dobry pomysl - zaoszczedzilo by Ci to prawdopodobienstwa zrobienia sobie krzywdy majstrujac przy ukladzie kierowniczym (modyfikacja dosc powazna , oczywiscie nie mozesz miec zielonego pojecia o czym mowie , bo krotko mowiac nie wiesz o czym mowie ;) ) . Ale widze ze nie trafia do Ciebie , sam sobie sie dziwie ze chce mi sie tobie cos tlumaczyc , ale przytocze jeszcze kilka argumentow.

Warsztat majac odpwoiednie narzedzia jest w stanie zrobic operacje w przeciagu X godzin , mnie zajmie to 4X godzin , przez te 4X godzin pracujac jestem w stanie zarobic wiecej niz wydać na mechanika za X godzin , nawet zakladajac ze zarabiam tyle samo co moj mechanik . Widzisz , dorosli ludzie tacy jak ja , majacy zone , dzieci , firme - nie sa w stanie poswiecic tyle czasu na samochod co Ty . A wolny czas wola spedzic albo z rodzina , albo jezdzac w terenie. Oczywiscie lubie w miare posiadania czasu (kiedys tak bylo , teraz juz go poprostu nie mam) spedzac grzebiac przy aucie. Niestety cierpie na jego niedostatek , wiec auto poprostu oddaje mechaniorowi.

Caly wywód skwituje tym , ze w koncu skonczylo sie na tym , ze pewni rzemiesnicy , lacznie z mechanikiem wykonuja kilka rzeczy potrzebnych przy swapie mostow , reszte natomiast musze zrobic sam :( Dlatego ze auta nie da sie przetransportowac do mechanika - bo nie majac czasu w niedziele , dwa tygdonie temu , wykrecilem przedni most - bo znalazl sie klient na niego - i teraz auto stoi na ceglach - a tych dwoch ton zelastwa poprostu sie nie da przetransporotwac :)21 . I tyle .

Konczac juz zupelnie - chcialbym zobaczyc jakby wygladalo w twoim wykonaniu swap w aucie z resorami na mosty ze sprezynami , panhardami , wachaczami ..... i wolalbym to chyba jednak widziec w lesie , niz na asflacie przy 100 km/h ..... jakos nie mialbym zaufania do takiej konstrukcji robionej przez kogos kto nie ma doswiadczenia .....


Cholera ze tez mi sie chcialo tyle pisac ....
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
_CaShu_
Posty: 309
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 10:30 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: _CaShu_ » wt sie 29, 2006 10:41 pm

Tylko trzeba miec dobrego mechaniora... czasem az strach jezdzic samochdem do ktorego dotykala sie jakas zlota raczka z X kasy...

pzdr
Lukasz

Awatar użytkownika
homikk
Posty: 675
Rejestracja: pn maja 03, 2004 7:54 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: homikk » śr sie 30, 2006 7:47 am

Zun pisze:ble,ble,ble

Zun..,ale ty mądry jesteś :)22
:)21
XJ 4.0 92 był, teraz jest XJ tyle, że 900 bobber

GG 3814878

Awatar użytkownika
Młody_KrysoUAZ
 
 
Posty: 166
Rejestracja: pn lip 31, 2006 9:09 pm
Lokalizacja: Białystok [Pietrasze]
Kontaktowanie:

Post autor: Młody_KrysoUAZ » śr sie 30, 2006 1:04 pm

_CaShu_ pisze:Tylko trzeba miec dobrego mechaniora... czasem az strach jezdzic samochdem do ktorego dotykala sie jakas zlota raczka z X kasy.
Tu sie zgodze w 100%. Chociaż jeżeli Panie Zun, ma Pan pieniądze to się nie dziwie. Podobnie ma mój zryty brat co to najchętniej wszystko zakatuje a później nowe kupować...Dzieki za tak wyczerpującą odpowiedź.

I tu mam pytanie: Co to są kur... zwolnice?? [dodane: Już sobie odpowiedziałem sam :P - http://www.zss.pl/~moto/www_publikacje/publikacje27.htm ]

Działa wogle ta automatyczna blokada w tych afganach, czy to oprocz prześwitu, mniejszej gruchy i wytrzymałości niczym sie w terenie więcej nie różni...
Gdzie człowiek nie może tam UAZA pośle! [albo wojaka 9%]
Jeep Cherokee 4.0L HighOutPut Manual. 31'

Awatar użytkownika
nie_mientki
Posty: 1594
Rejestracja: wt kwie 01, 2003 7:34 pm
Lokalizacja: Puławy

Post autor: nie_mientki » śr sie 30, 2006 1:24 pm

Młody_KrysoUAZ pisze:
Działa wogle ta automatyczna blokada w tych afganach, czy to oprocz prześwitu, mniejszej gruchy i wytrzymałości niczym sie w terenie więcej nie różni...
Różni się jeszcze przełożeniem. Ale o ile to dokładnie Ci nie powiem :wink:

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » śr sie 30, 2006 2:08 pm

Mam podobny problem z czasem jak kolega ZUN ale kur...a jak parę razy oddałem brykę w ręce mechanika to doznałaem załamki.
Po pierwsze skasował mnie jak za zboże :evil: Po drugi kłamał o tym, że coś zrobił typu "a jeszcze w cenie przesmarowałem kule". Samą robotę wykonał niechlujnie i beznadziejnie. Przykład: Na koło zamachowe wołgi nałożył dociak UAZa...na oko wycentrował...nawiercił i zamontował :evil: Po czym nie wyregulował luzu na łożysku :evil: Efekty: z..ebany wał, docisk i łożysko oporowe. Po trzecie nie raz próbował oszwabić mnie na częściach. Przykład: wymiana resorów i założone stare gumy a u niego w kanciapie cała sterta. To samo z filcami i simmeringami kul!!!!!
Generalnie wolę sam spedzić niedzielę pod autem bo przynajmniej wiem, że robota jest wykonana porządnie. Oprócz tego udało nie się znaleźć porządny wrsztat który kroi ale robi porządnie i wystawia faktury a nie zbywa mnie tekstem, że przecież to kwota netto i jak chcę fakturę to musze dochodowy i vat doliczyć :evil:
Ogólnie, w efekcie całkowicie straciłem zaufanie do polskiego rzemiosła i domorosłych mechaników :evil: :evil: :evil:
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
Młody_KrysoUAZ
 
 
Posty: 166
Rejestracja: pn lip 31, 2006 9:09 pm
Lokalizacja: Białystok [Pietrasze]
Kontaktowanie:

Post autor: Młody_KrysoUAZ » śr sie 30, 2006 2:21 pm

nie_mientki pisze:
Młody_KrysoUAZ pisze:
Działa wogle ta automatyczna blokada w tych afganach, czy to oprocz prześwitu, mniejszej gruchy i wytrzymałości niczym sie w terenie więcej nie różni...
Różni się jeszcze przełożeniem. Ale o ile to dokładnie Ci nie powiem :wink:
A blokade mostu da sie do afgana zalozyć ?
Gdzie człowiek nie może tam UAZA pośle! [albo wojaka 9%]
Jeep Cherokee 4.0L HighOutPut Manual. 31'

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » śr sie 30, 2006 2:34 pm

LJ 70

Awatar użytkownika
Młody_KrysoUAZ
 
 
Posty: 166
Rejestracja: pn lip 31, 2006 9:09 pm
Lokalizacja: Białystok [Pietrasze]
Kontaktowanie:

Post autor: Młody_KrysoUAZ » śr sie 30, 2006 6:16 pm

Mrrr... no to miło!!! Czyli owiele bardziej sie opłaca afgany zakupić !!! Jak ktos ma na zbyciu PISAC!
Gdzie człowiek nie może tam UAZA pośle! [albo wojaka 9%]
Jeep Cherokee 4.0L HighOutPut Manual. 31'

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » śr sie 30, 2006 8:16 pm

Gdybym mial kase to bym nie siedzial na tym forum i nie trul du.py jak jakis paralityk , tylko oddalbym auto do firmy typu extreme i kazal zrobic wszyustko - a gdyby jakis idiota cos zepsul lub wykazal sie bezmyslnoscia przy skladaniu syfa (przedewszystkim zacznijmy od tego ze oddalbym to do specjalisty ktory wie co robi , a nie do partacza ... no ale powiedzmy ze by mi sie zdarzylo) to bym go pociagnal do takiej odpwoiedzialnosci ze by mu sie odechcialo kiedy kolwiek lapy do auta pchac. Niestety nie mam za duzo kasy i wszystko staram sie robic niskim kosztem - co nie oznacza ze mam pchac lapy tam gdzie lepiej tego nie pchac - tak jak juz enty raz powtarzam problem ukladu kierowniczego. Oczywiscie Panie zielony jak ty nei wiesz co to zwolnice , to co ja Ci bede tlumaczyl na czym problem polega - ale innych oswiece. Hilux ma drazek kierowniczy chodzacy wzdluz pojazdu , a nie tak jak w wiekszosci (chocby w mostach ktyore teraz montuje) aut 4x4 - w poprzek. Skoro jestes taki madry i masz takie zdolonosci - zapraszam Ciebie i chetnie popatrze jak rozwiazujesz ten problem i wykonujesz element za pomoca narzedzi typu slzifiierka i mig ktory bedzie robil przy tym moscie ..... oczyywiscie za pomoca tych narzedzi nie jest realne zrobic cos takiego tak , co by sie nie urwalo w najumniej nieoczekiwanym momencie i przy okazji wielce prawdopodobnie pozbawil mnie zycia lub tez kogos innego
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość