Przyjacielu jestem na tym forum ponad 4 lata i spojrz ile mam postow , na pewno ich nie nabijam jak nie ktorzy ...Olek1605 pisze:czy ty piszesz tylko żeby posty nabić?? nie dość że bez sensu dyskusja to jeszcze po dwa postyMACIEK27 pisze:Po za tym jezdze standardowym samochodem (oprocz opon, ktore zmienilem z wiadomych wzgledów), i jakos samochod robi. Zdarza mi sie jezdzic w asyscie uaza i moim zdaniem nie robi.Misiek Bielsko pisze:A co ma upodobanie kierowcy do marki do wlasciwosci terenowych auta w standardzie?
Seryjny patrol do piet nie dorasta seryjnemu uazowi w terenie. Wiedza to wszyscy, tylko Ty masz jakis zafalszowany obraz zaje sie
Nie mowimy tu o trwalosci dlugofalowej oczywiscie.![]()
jak polepszyć osiągi UAZ'a w terenie?
Moderator: Student
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
RaV.B pisze:No nie wiem, można pokombinować jakiś wydech, planowanie, polerowanie i rozwiercanie kanałów wydechowych i dolotowych, gaźnik- sinik ogólnie mało rozwojowy ale widziałem takie motane silniki nie wiem czy to były orginały czy UAzowołgi ale jeździły a raczej Zapier... aż miłoakie inne modyfikacje pomijając wyżej wymienioną



W TERENIE Nissan Patrol GR 2.8 NA ASFALCIE BMW 320I 24V 150KM.
Przyjacielu jestem na tym forum ponad 4 lata i spojrz ile mam postow , na pewno ich nie nabijam jak nie ktorzy ...[/quote]Olek1605 pisze:
w porządku to pisz w jednym poście a nie dwóch.
PS.
są ludzie którzy są na forum od dawien dawna a nie mają tylu postów czas nic nie znaczy chyba że jest ktoś świeży[/quote]
-----------------------------------------------------------------------------------
A co ci przeszkadza jeden post, czy dwa...


Boli Ciebie, że ktoś ma więcej postów, niż ty


Super Patrol Super 
Blue Jimny 1.3

Blue Jimny 1.3

Ilość postów na forum napewno nie poprawia właściwości terenowych ani UAZA ani PATROLA ani innego pojazdu....Mnie tam grzeje kto ile ma postów, z paroma osobami z forum miałem przyjemność jezdzić w terenie i jest ok. innych znam tylko z klikania na forum,ale z ich rad tu zamieszczonych korzystam,paru kolegów swoimi wypowiedziami na forum rozbawia mnie do łez i jakoś to wszystko pozytywnie się kręci :roll
Żeby było w temacie postu:
Paroma róznymi autami w terenie jezdzilem,były uazy, samuraje gazy ople itp.
uaz,gaz, samuraj to auta konstruowane,badz wzorowane na samochodach dla wojska,ich specyfika jest taka,ze mialy gnać na polu walki za czołgami,dzwgając na swoim grzbiecie szpej i ludzi,a wiec własciwosci terenowo-transportowe na pierwszym miejscu...wniosek:
-seryjne auto= db własciwosci terenowe+dobre opony=bdb właściwości terenowe
minus taki,że komfort zerowy, prowadzenie na asfalcie do przyjemnych nie należy
ogólnie samochody na jedna krótką wojnę
Natomiast Patrol z rodowodem auta użytkowgo miało stawiane inne cele, nie wazna była jego masa wielkośc, bo nikt nie myslał o transportowaniu go śmigłowcem, chowaniu w trawie do pasa itp...nikt nie myslał o wymianie silnika czy skrzyni biegów w szczerym polu...
Więc Uaz i Patrol to dwa inne światy, a punkt widzenia zależy od punktu siedzenia
Do tego wszystkiego należy pamiętać,że fizyki nie da się oszukać....
TYak pisać można jescze długo,ale nie ma po co, bo kazdy wie swoje
AMEN
Żeby było w temacie postu:
Paroma róznymi autami w terenie jezdzilem,były uazy, samuraje gazy ople itp.
uaz,gaz, samuraj to auta konstruowane,badz wzorowane na samochodach dla wojska,ich specyfika jest taka,ze mialy gnać na polu walki za czołgami,dzwgając na swoim grzbiecie szpej i ludzi,a wiec własciwosci terenowo-transportowe na pierwszym miejscu...wniosek:
-seryjne auto= db własciwosci terenowe+dobre opony=bdb właściwości terenowe
minus taki,że komfort zerowy, prowadzenie na asfalcie do przyjemnych nie należy
ogólnie samochody na jedna krótką wojnę
Natomiast Patrol z rodowodem auta użytkowgo miało stawiane inne cele, nie wazna była jego masa wielkośc, bo nikt nie myslał o transportowaniu go śmigłowcem, chowaniu w trawie do pasa itp...nikt nie myslał o wymianie silnika czy skrzyni biegów w szczerym polu...
Więc Uaz i Patrol to dwa inne światy, a punkt widzenia zależy od punktu siedzenia
Do tego wszystkiego należy pamiętać,że fizyki nie da się oszukać....
TYak pisać można jescze długo,ale nie ma po co, bo kazdy wie swoje

AMEN
"Jeżdżę z kim chcę"
Jak w każdym temacie na forum 90% odpowiedzi na zadane pytanie jest nie na temat, nagle Ci którzy znają budowę swoich samochodów tylko z opowieści mechaników a wszystko co przy autach robią to płacenie za usługę, stali się wyroczniami i znawcami....smutne to. Tak pitoląc trzy po trzy postanowiłem cosik napisać aby w temacie było....czaykowski pisze:chyba Cię Kuba podziwiam że chciało Ci się to wszystko pisaćkUBI pisze:Do tego wszystkiego należy pamiętać,że fizyki nie da się oszukać....
TYak pisać można jescze długo,ale nie ma po co, bo kazdy wie swoje![]()
AMEN
"Jeżdżę z kim chcę"
- piotrek_uaz
- Posty: 534
- Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
- Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy
Ale trzeba zauwazyc jedna fajna rzecz. UAZ/GAZ przestaje byc tania terenowka powiazana na drut (tak jak teraz SAMURAIkUBI pisze: Jak w każdym temacie na forum 90% odpowiedzi na zadane pytanie jest nie na temat, nagle Ci którzy znają budowę swoich samochodów tylko z opowieści mechaników a wszystko co przy autach robią to płacenie za usługę, stali się wyroczniami i znawcami....smutne to. Tak pitoląc trzy po trzy postanowiłem cosik napisać aby w temacie było....

I moim zdaniem jest to bardzo fajne.
Jedyna smutna rzecz to to, ze coraz mniej ludzi chce sie dzielic wiedza, bo coraz wiecej ludzi na tym zarabia.
- piotrek_uaz
- Posty: 534
- Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
- Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość